Je zuster?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
lekkerding die blonde, ze doet me denken aan iemand
Aan je oude labrador ? Vind d'r echt op een hond lijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
lekkerding die blonde, ze doet me denken aan iemand
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Gelukkig nieteen zweedse blondine van vakantie
Is chill man ik heb ook foto zo gemaakt voor de chiksquote:Op maandag 21 mei 2007 22:30 schreef fathank het volgende:
Die foto's die ze van zichzelf in de spiegel maken is nog wel het meest hilarische....gebruik de zelfontspanner ofzow..
Whahah ok ik dacht misschien ben je verdwaald en denk je dat dit de user foto topic isquote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Meiisjeeh het volgende:
J4 ManGgg w4t d3nk ju selluf ?![]()
Nu ff normaal, nee ik sta er niet tussen![]()
w00t. Inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah ok ik dacht misschien ben je verdwaald en denk je dat dit de user foto topic is
maar wel lekkere dames
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
hard in de bek rammen zodat je kanes dwars door de schedel gaat![]()
Die "brommer"quote:
En die twee op de achterste rij delen een paar handschoenenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die "brommer"heeft een platte achterband
![]()
![]()
Sukkeltjes verder maar dat is logisch.
Haha toeval, die ' LA The Game' ' ken' ik, komt ook wel in renesse, denkend dat hij 50cent is met zn G-Unit shirtjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef Arjann87 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit meisje vond het nodig om een bericht naar sugababes te sturen met de tekst: GEIL! Even wat fotos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu we het over modellen hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goodlife
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is weer fijn Hounietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
wat eenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
wij check deze locatie uit "ff kijke hoe het eruit zou zien door de camera!"
" ZOLTAN! "quote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
wij check deze locatie uit "ff kijke hoe het eruit zou zien door de camera!"
http://www.sugababes.nl/meiiSjjequote:Geplaatst op dinsdag 22-05-2007 15:36
10 voor jou omdat je dikke tiete heb
miss photoshop?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef jorgentol het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorkeur gaat uit naar die onderste.
Whehe. Want wat een gecompliceerd programma is dat toch ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef jorgentol het volgende:
[..]
dan heeft ze nog enige intelligentie ook![]()
Voor blondjes wel. die weten niet eens hoe ze de muis moeten hanteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Whehe. Want wat een gecompliceerd programma is dat toch ook.
Dat zal dan wel al die internetprofielen verklarenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Voor blondjes wel. die weten niet eens hoe ze de muis moeten hanteren.
quote:
Ik heb dat gezegdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef Arjann87 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er iemand in het topic iets zei over: Je zelf fotograferen in die spiegel...je bedoelt...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
?
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
14 jaar![]()
Vanuit haar inbox:
[..]
http://www.sugababes.nl/meiiSjje
Z'n band staat platquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
"Yo check dit! Wij zijn die leipe mocro's uit Deventher Zuid, je weet toch. Peace niggah. Eastzide mtf'a!"
Jezus wat een trieste josti's!
Is die mochool met dat gele ding op zijn hoofd vooraan trouwens blind ofzo? Zeker gekomen door kogels in zijn 00guH!
nicequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi meisje.
Waar heb je die vandaag!?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi meisje.
Vandaag heb ik haar helaas nietquote:
lekker lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi meisje.
Ja met een zak over haar kop misschienquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
lekker lekker![]()
die is zekerrr batsbaar![]()
Vaag.. Ik kan er nog wel KOMEN.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:01 schreef BonJovi het volgende:
Profiel is verwijderd
Lekkere chickies bij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja als het over lekkere wijven gaat begrijpen we elkaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef valek het volgende:
[..]
Lekkere chickies bij.
Ik geef gewoon een keer een positieve reactie op jouw post.![]()
je hebt wel gedrochten maar niet veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:16 schreef xFriendx het volgende:
Zitten er wel eens lelijke op dat Snygast? (niet dat ik daar behoefte aan heb). Of filtert men daar alle wanstaltige gedrochten er uit?
Voor de rest, topplaatjes!![]()
Daar kan menig 'mijn buik hangt over m'n broek met een pakkie peuken er tussen terwijl ik jump meisje' hier in Nederland nog wat van leren.
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Vaag.. Ik kan er nog wel KOMEN.
http://www.sugababes.nl/*Cecile!!
Werkt deze link niet?
Ik ben er laatst nog geweest, ik ga er volgend jaar weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
En ze ziet er nog lief uit ook.. Mijn emigratie naar Zweden is bijna afgerond!
Aanvalluh!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
haha
dat mens is 1 dag ouder dan ik...
Ik geloof je meteen. Waar moet je dan zitten? In de grote stad mag ik aannemen? In Oslo zijn ook heel ontiegelijk veel mooie grietjes. Ja het zijn gewoon topmeiden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben er laatst nog geweest, ik ga er volgend jaar weer. Hele aardige meiden ook al zijn ze mooi, en ze spreken goed engels.
Gothenburgquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:20 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Waar moet je dan zitten? In de grote stad mag ik aannemen? In Oslo zijn ook heel ontiegelijk veel mooie grietjes. Ja het zijn gewoon topmeiden.
Haha dacht ik al. Ben ik ook eens geweest, maar helaas niet in het uitgaansleven e.d. Ik weet waar ik naartoe moet gaan wanneer dat mogelijk is. Nee voor wintervakantietje ofzo is het goed te doen. Lijkt me wel handig dat je dan als single die kant opgaat.quote:
Ja precies shot me a holla when je gaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Haha dacht ik al. Ben ik ook eens geweest, maar helaas niet in het uitgaansleven e.d. Ik weet waar ik naartoe moet gaan wanneer dat mogelijk is. Nee voor wintervakantietje ofzo is het goed te doen. Lijkt me wel handig dat je dan als single die kant opgaat.
Haha is goed.. Maar als Zweden niet lukt is Italia ook nog altijd een optie. Daar wonen ook te mooie grietenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies shot me a holla when je gaat![]()
Toevallig ook nog in Gothenburg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef BonJovi het volgende:
Ja zeker! Vriend van me neefje gaat trouwens binnenkort in Zweden wonen en werken. En dan komen we hem volgend jaar op zoeken en gratis verblijf plaats .![]()
dat ventje op de bank op die eerste fotoquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:07 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ach jaartje rijpen en ze is legaal!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:02 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dit meisje is 15 heb ik zojuist ontdekt..![]()
Ik vind die wel wat hebben, vraag me nie waarom, maar zij heeft watquote:
Ja heel fout, maar ik heb ff een profiel aangemaakt op die site. Dan kan ik ook meerdere foto's kijken van die geile chickies. Je kunt ook PM's sturen en hopelijk hun MSN scorenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef Ziewoarut het volgende:
Hoe komen jullie hieraan, als ik op de bovenstaande link klik krijg ik alleen die fot, maar ik wil meer!!!!!!!!!!!!!
Een lekker lichaam heeft ze.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die wel wat hebben, vraag me nie waarom, maar zij heeft wat
Ik zou haar dan meteen van me af slaan....quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dat ventje op de bank op die eerste fotoZit er bij als een hark, ik wist et wel
![]()
Je bedoelt die gast bij dat godse lekkere wijf met dat witte rokje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:18 schreef BonJovi het volgende:
Die zweedse gast op die foto wat een chappie
wij snappen mekaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik zou haar dan meteen van me af slaan....
.... En haar dan naakt onder de douche gooien en gaan met de banaan.
Ze is gewoon gewilligquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
wij snappen mekaargheheh en die ene heeft wel een lekker lichaam jah en gewoon een bepaalde uitstraling
Whaha echt van die homo's ja! Ze houden wel van buitenlandersquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:20 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Je bedoelt die gast bij dat godse lekkere wijf met dat witte rokje?
> Als je bij snyggast.se bij die jongens kijk wordt je blij. In die top 20 ofzo staan alleen maar fucking emo's, dus scoren kun je geheid in Zweden bij de mooie blondjes.
Dat lijkt me nou een goed idee. 4 Weken lang en neem veel zakgeld mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:36 schreef don-diablo het volgende:
Op de scooter naar Stockholm!!Laten we snel heengaan dan met zn allen en de lange allochtonen uithangen met donker haar, dat heb je in Zweden nie zo veel
![]()
Kunnen we geen meet in Stockholm organiseren ofzo?
Oh kut. Ik zou het toch wel doen, het is dubbeldwars de moeite waard eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef don-diablo het volgende:
weet niet, moet me registreren en daar heb ik heul geen zin in
kenker gekquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Oh kut. Ik zou het toch wel doen, het is dubbeldwars de moeite waard eigenlijk.
http://www.sugababes.nl/*Cecile!!quote:
Ja precies maar daar praten ze toch goed Engels allemaal dus geen zorgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef don-diablo het volgende:
Sowieso een land waar ik nog graag naar toe wil.Ik zou er best een half jaartje kunnen wonen denk ik. De taal is niet eens zo moeilijk, enigzins te vergelijken met Nederlands. (germaanse talen and all)
Bijna elk land spreekt wel Engels tegenwoordig maar ik heb een half jaar in Londen gewoond en nu heb ik nog steeds een accentquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies maar daar praten ze toch goed Engels allemaal dus geen zorgenSweden meeting count me in.
London wel leuk maar niet zo mooie dames, maar ja Zweedse taal is ook wel leuk. Ik ken een aantal belangrijke woordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bijna elk land spreekt wel Engels tegenwoordig maar ik heb een half jaar in Londen gewoond en nu heb ik nog steeds een accentMaar seeeeeeeeerieus wie wil dr mee naar Zweden? Jij en BernardOs dus
oooww echt wel! Wat jij denkt (wat ik eerder ook dacht) van die lelijke typische standaard engelse, maarr die heb je niet in Kensington Chelsea en in het betere uitgaansleven. In het uitgaansleven zijn ze heel erg selectief en niet iedereen komt binnen (althans waar ik altijd heen ging) en in Kensington woonde ik tussen de rijke stinkerds die geld hebben om iets aan hun uiterlijk te doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
London wel leuk maar niet zo mooie dames, maar ja Zweedse taal is ook wel leuk. Ik ken een aantal belangrijke woorden. En we hebben nog iemand voor een meet naar Zweden.
more people
Ja maar dat is het verschil, jij woonde er en kent die plekken. Ik ben wel een paar keer daar geweest maar kende de goeie plekken nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
oooww echt wel! Wat jij denkt (wat ik eerder ook dacht) van die lelijke typische standaard engelse, maarr die heb je niet in Kensington Chelsea en in het betere uitgaansleven. In het uitgaansleven zijn ze heel erg selectief en niet iedereen komt binnen (althans waar ik altijd heen ging) en in Kensington woonde ik tussen de rijke stinkerds die geld hebben om iets aan hun uiterlijk te doen.
Ik ga zeker mee ja. Maar een belangrijke voorwaarde is: Geen vrouwen mee! (ja alleen vanuit zweden naar je slaapkamer)quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bijna elk land spreekt wel Engels tegenwoordig maar ik heb een half jaar in Londen gewoond en nu heb ik nog steeds een accentMaar seeeeeeeeerieus wie wil dr mee naar Zweden? Jij en BernardOs dus
Nou versier jij haar vriendinnetje en dan ben ik wel je wingman en versier ik haar, wa hette du meisje meisjequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ken haar persoonlijk, was in Zweden op vakantie. Hele mooie dame, maar toen ik daar was was ik wel closer met haar vriendin die was minder mooi maar we begrepen elkaar beter. Deze dame is super lekker en heeft dikke tieten, alleen ze was wel kinderachtig. En nee ik heb haar niet geneukt voor mensen die dat zouden vragen.
is goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou versier jij haar vriendinnetje en dan ben ik wel je wingman en versier ik haar, wa hette du meisje meisje![]()
haha voor je het niet weet, mijn vader werk daar,quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:33 schreef Arjann87 het volgende:
Ach, ach ach.
Mijn fout. Helaas door je gebrekkig Nederlands én je bedreigingen moet ik toch écht aangifte bij de politie doen. Helaas voor jou heb ik je gegevens (via Fok!) en ga morgen even naar het politiebureau.
Ga poepen ofso, vind ik wel een goeie. Ik ga nu even. Kus en doe de groetjes van me bij de politiebureau.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:52 schreef BonJovi het volgende:
vuile viesertalsof mensen hierop gaan trekken ofzo
Breezah allertquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:57 schreef xLOORR het volgende:
[quote]Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef xLOORR het volgende:
[..]
Laat ik het zo zegge;
wat wil je berijken met je zogenaamde polietie,
je komt niet verder
jij ben een pedo, jij gaat meisjes erop zette
je kent er niet eens
en je OORDEELT. wat nou sletye he.
je moeder is een sletye.
veell plezier bij je politie bureaaaauuu
nerd
Ik denk dat dit meisje me vast wel heeel goed zal begrijpenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ken haar persoonlijk, was in Zweden op vakantie. Hele mooie dame, maar toen ik daar was was ik wel closer met haar vriendin die was minder mooi maar we begrepen elkaar beter. Deze dame is super lekker en heeft dikke tieten, alleen ze was wel kinderachtig. En nee ik heb haar niet geneukt voor mensen die dat zouden vragen.
wingman? ben je een pua?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou versier jij haar vriendinnetje en dan ben ik wel je wingman en versier ik haar, wa hette du meisje meisje![]()
puwhat? Nee ik heb laatst de wingman uitgehangen bij een kameraad, die moest ff met een meisje praten en ik met haar vriendin. Conclusie was dat we beide hebben gescoord, was wel grappig eig. Verder vond ik dr helemaal nix en ze is een breezah die into jumpen isquote:
Oeh, dus je vader werkt bij de politie en daar door heb ik dus minder rechten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:52 schreef xLOORR het volgende:
[..]
haha voor je het niet weet, mijn vader werk daar,
jij ben een viese pedo, dus ik zou jou is ff aangeven.
btj meisjes op je site zetten vuile viesertt.
ga jij maar lekker zogenaamd naar de politie moeahhahahahahaaaaaaaa.
kwordt al bang![]()
hoezo zal je haar goed begrijpen, ik was dagen bij haar en ze had van die vage grapjes wat ik helemaal niet snapten en leuk vond. Ik irriteerde me echt mateloos ook al was ze een van de lekkerste meisje die ik ooit had gezienquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meisje me vast wel heeel goed zal begrijpen. Wel erg mooi en erg dikke pruimen, poeh hee.
Ik vermaak dr welquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoezo zal je haar goed begrijpen, ik was dagen bij haar en ze had van die vage grapjes wat ik helemaal niet snapten en leuk vond. Ik irriteerde me echt mateloos ook al was ze een van de lekkerste meisje die ik ooit had gezien
ik heb nog een fake acount op SBquote:
hier zekerrsss mee, welkom welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb nog een fake acount op SBPost een foto van een lekker wijf en binnen de kortste keren heb je reacties
Ik bedoelde het sarcastisch. En van domme vage grapjes houd ik wel. Nee wat zit ik ook te lullen.. Het gaat me bij haar meer om het uiterlijk dan het innerlijk denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoezo zal je haar goed begrijpen, ik was dagen bij haar en ze had van die vage grapjes wat ik helemaal niet snapten en leuk vond. Ik irriteerde me echt mateloos ook al was ze een van de lekkerste meisje die ik ooit had gezien
Zeker voor sex wel maar een tijdje raak je wel geirriteerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch. En van domme vage grapjes houd ik wel. Nee wat zit ik ook te lullen.. Het gaat me bij haar meer om het uiterlijk dan het innerlijk denk ik.
en dan..batsen maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch. En van domme vage grapjes houd ik wel. Nee wat zit ik ook te lullen.. Het gaat me bij haar meer om het uiterlijk dan het innerlijk denk ik.
je zegt het zelf, dan is aan jou de taak om er wat inhoud in te pompenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en dan..batsen maar
Ik heb ook een hekel aan die meiden die zooooo leeg zijn dat je nergens over kan hebben met dr
preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
je zegt het zelf, dan is aan jou de taak om er wat inhoud in te pompen![]()
Haha die reactie was te verwachten. Ach het is alleen maar handig als ze zo dom zijn, vragen ze ook niet om geld.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
je zegt het zelf, dan is aan jou de taak om er wat inhoud in te pompen![]()
Nou oke, om breezers dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:22 schreef Dibble het volgende:
waarom zouden ze om geld vragen dan? En btw waarom zou je er uiberhaupt geld aan uitgeven?![]()
![]()
Ik zie het al voor me: "haal eens drinken voor me op, een breezer graag" Kost je ook een eurotje of 10+ aangezien het Zweden zijn. En alcohol is schrikbarend duur daaro.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Nou oke, om breezers dan.
Ik zou aan die zweedse meiden heel zeker geld uitgeven ja!![]()
dat hij niet wakker word van die tieten hehequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef Sieusc het volgende:
[..]
hehe die kerel heeft de gezichtsuitdrukking van een mongooltje
Chill man waar precies en doe de lekkere dames de groeten en maak picsquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:06 schreef bokkiej het volgende:
ga deze zomer serieus 2 weken naar zweden. van 16 tot 30 juli
Neeeeeeee niet mijn stad.quote:
2 Players dat zie je tochquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Neeeeeeee niet mijn stad.
Wie de fok zijn dat.
Open dan wel een nieuw topicquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Chill man waar precies en doe de lekkere dames de groeten en maak pics
en don diablo is goed im waiting for the pictures
Primaquote:
Lekkere wijven man!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
avonds??somethingsomething??
[afbeelding]
ghehehehquote:
idd, opfokken met die zweedse shitquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
gheheheh
Wanneer komen er meer binnenlandse breezaahhs langs?
Oeh... er is wel wat gephotoshopt zijn aan die foto, maar ze ziet er wel retegeil uit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Neeeeeeee niet mijn stad.
Wie de fok zijn dat.
Deze is wel goed om een keer te skull fokken trouwens.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oeh... er is wel wat gephotoshopt zijn aan die foto, maar ze ziet er wel retegeil uit.
Ik zou d'r gezicht wel eens willen glaceren met m'n roomkanon.
OMF Gquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oeh... er is wel wat gephotoshopt zijn aan die foto, maar ze ziet er wel retegeil uit.
Er zijn grenzenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
alweerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:22 schreef Rijstbal het volgende:
Is het geen leuk idee om een appart topic te maken over de sweden chicks?
nu geen zin in zoeken, ben tv kijken. Post morgen wel weer een nieuwe lading neukbare leuke Zweedse damesquote:
Ach gewoon zeggen dat je schoonheidsspecialist bent en haar een bukkake-behandeling voor een glimmende giechel wil geven. Da's toch een mooi excuus om een lading lauw zaad in d'r gezicht te blaffen? ff professioneel met een kwastje uitsmeren... heerlijk!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ach gewoon zeggen dat je schoonheidsspecialist bent en haar een bukkake-behandeling voor een glimmende giechel wil geven. Da's toch een mooi excuus om een lading lauw zaad in d'r gezicht te blaffen? ff professioneel een kwastje uitsmeren... heerlijk!
Omdat die andere dicht is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef dalet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we hier verder gaan...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Hijacking het volgende:
soms heb ik het gevoel dat in het verkeerde land ben geboren
Lekkere chicks zeg, niet normaal!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:40 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flikker we hadden een nieuwe topic geopend erover, maar toen kwam zo een moderator die zei dat we het hier moesten posten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:08 schreef Relneger18 het volgende:
TYFT op met die snygastwe kunnne die allemaal TOCH niet krijgen.
Ga het internet maar eens afquote:
Ja of niet, ze heeft er al zoveel gehad. Maar dan doe ik die look a like van haar wel die je net postte.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:23 schreef BonJovi het volgende:
Aah ja heb het gezien lekker dingi would do her
Get in line my friendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:26 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja of niet, ze heeft er al zoveel gehad. Maar dan doe ik die look a like van haar wel die je net postte.
In de buurt van stockholmquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Chill man waar precies en doe de lekkere dames de groeten en maak pics
en don diablo is goed im waiting for the pictures
WB!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:53 schreef don-diablo het volgende:
Zo ik ben ook eindelijk weer thuis, ik zal vanavond eens op sugababes e.d. kijken of er nog noemenswaardige breezaaahhhhs zijngheheh
Snyggast betekent in het Zweeds "mooiste" of "beste". En de afgelopen 5 maanden heb ik hier inderdaad ernstige fijne exemplaren in real life mogen bewonderen, jammer dat ik zelf hier met een Duitse aan de gang ben gegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:43 schreef SeLang het volgende:
"Snyggast"
Dan verwacht je toch een of andere snij/ kras/ gothic site
Hey dus je woont daar! Keep it posting je kent vast goeie sites met mooie damesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Snyggast betekent in het Zweeds "mooiste" of "beste". En de afgelopen 5 maanden heb ik hier inderdaad ernstige fijne exemplaren in real life mogen bewonderen, jammer dat ik zelf hier met een Duitse aan de gang ben gegaan.
Ik ga helaas dinsdag weer naar huisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hey dus je woont daar! Keep it posting je kent vast goeie sites met mooie damesVan een club ofzo?
Moet je doen kan je al een beetje Svenskaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:21 schreef r8ality het volgende:
Nee, exchange student. Maar hoop voor stage weer terug te mogen naar Zweden.
Ik hoop het wel, anders zal m'n examen toch behoorlijk verneukt zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Moet je doen kan je al een beetje Svenska?
ja.En nu chicksssssssssssssquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders zal m'n examen toch behoorlijk verneukt zijn.
Einde offtopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |