In de buurt van stockholmquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Chill man waar precies en doe de lekkere dames de groeten en maak pics
en don diablo is goed im waiting for the pictures
WB!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:53 schreef don-diablo het volgende:
Zo ik ben ook eindelijk weer thuis, ik zal vanavond eens op sugababes e.d. kijken of er nog noemenswaardige breezaaahhhhs zijngheheh
Snyggast betekent in het Zweeds "mooiste" of "beste". En de afgelopen 5 maanden heb ik hier inderdaad ernstige fijne exemplaren in real life mogen bewonderen, jammer dat ik zelf hier met een Duitse aan de gang ben gegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:43 schreef SeLang het volgende:
"Snyggast"
Dan verwacht je toch een of andere snij/ kras/ gothic site
Hey dus je woont daar! Keep it posting je kent vast goeie sites met mooie damesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Snyggast betekent in het Zweeds "mooiste" of "beste". En de afgelopen 5 maanden heb ik hier inderdaad ernstige fijne exemplaren in real life mogen bewonderen, jammer dat ik zelf hier met een Duitse aan de gang ben gegaan.
Ik ga helaas dinsdag weer naar huisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hey dus je woont daar! Keep it posting je kent vast goeie sites met mooie damesVan een club ofzo?
Moet je doen kan je al een beetje Svenskaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:21 schreef r8ality het volgende:
Nee, exchange student. Maar hoop voor stage weer terug te mogen naar Zweden.
Ik hoop het wel, anders zal m'n examen toch behoorlijk verneukt zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Moet je doen kan je al een beetje Svenska?
ja.En nu chicksssssssssssssquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders zal m'n examen toch behoorlijk verneukt zijn.
Einde offtopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |