hoezo zal je haar goed begrijpen, ik was dagen bij haar en ze had van die vage grapjes wat ik helemaal niet snapten en leuk vond. Ik irriteerde me echt mateloos ook al was ze een van de lekkerste meisje die ik ooit had gezienquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meisje me vast wel heeel goed zal begrijpen. Wel erg mooi en erg dikke pruimen, poeh hee.
Ik vermaak dr welquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoezo zal je haar goed begrijpen, ik was dagen bij haar en ze had van die vage grapjes wat ik helemaal niet snapten en leuk vond. Ik irriteerde me echt mateloos ook al was ze een van de lekkerste meisje die ik ooit had gezien
ik heb nog een fake acount op SBquote:
hier zekerrsss mee, welkom welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb nog een fake acount op SBPost een foto van een lekker wijf en binnen de kortste keren heb je reacties
Ik bedoelde het sarcastisch. En van domme vage grapjes houd ik wel. Nee wat zit ik ook te lullen.. Het gaat me bij haar meer om het uiterlijk dan het innerlijk denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoezo zal je haar goed begrijpen, ik was dagen bij haar en ze had van die vage grapjes wat ik helemaal niet snapten en leuk vond. Ik irriteerde me echt mateloos ook al was ze een van de lekkerste meisje die ik ooit had gezien
Zeker voor sex wel maar een tijdje raak je wel geirriteerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch. En van domme vage grapjes houd ik wel. Nee wat zit ik ook te lullen.. Het gaat me bij haar meer om het uiterlijk dan het innerlijk denk ik.
en dan..batsen maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch. En van domme vage grapjes houd ik wel. Nee wat zit ik ook te lullen.. Het gaat me bij haar meer om het uiterlijk dan het innerlijk denk ik.
je zegt het zelf, dan is aan jou de taak om er wat inhoud in te pompenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en dan..batsen maar
Ik heb ook een hekel aan die meiden die zooooo leeg zijn dat je nergens over kan hebben met dr
preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
je zegt het zelf, dan is aan jou de taak om er wat inhoud in te pompen![]()
Haha die reactie was te verwachten. Ach het is alleen maar handig als ze zo dom zijn, vragen ze ook niet om geld.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
je zegt het zelf, dan is aan jou de taak om er wat inhoud in te pompen![]()
Nou oke, om breezers dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:22 schreef Dibble het volgende:
waarom zouden ze om geld vragen dan? En btw waarom zou je er uiberhaupt geld aan uitgeven?![]()
![]()
Ik zie het al voor me: "haal eens drinken voor me op, een breezer graag" Kost je ook een eurotje of 10+ aangezien het Zweden zijn. En alcohol is schrikbarend duur daaro.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Nou oke, om breezers dan.
Ik zou aan die zweedse meiden heel zeker geld uitgeven ja!![]()
dat hij niet wakker word van die tieten hehequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef Sieusc het volgende:
[..]
hehe die kerel heeft de gezichtsuitdrukking van een mongooltje
Chill man waar precies en doe de lekkere dames de groeten en maak picsquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:06 schreef bokkiej het volgende:
ga deze zomer serieus 2 weken naar zweden. van 16 tot 30 juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |