quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de ranglijst maar weer eens gealfabetiseerd.
Dat was een hele tijd geleden al zo, maar op een gegeven moment zijn mensen dat vergeten.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef RoofingBurner het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij bedoelt als ze op een gelijk aantal punten staan..quote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef Der_Michael het volgende:
het spoor, en heen en terug reis
Precies. En ik ben geen hij. Ik kan wél logisch nadenken.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:47 schreef DiviFilius het volgende:
Hij bedoelt als ze op een gelijk aantal punten staan..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verrek! Heeft hij gevoetbald?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef Mister1977 het volgende:
Of een Pool. Lijkt wel Lech Walesa.
Mijn oprechte excusesquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. En ik ben geen hij. Ik kan wél logisch nadenken.
Panenka danquote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef Der_Michael het volgende:
Hij staat nu vooral bekend om zijn penalty.......
Yepquote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Panenka danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat hij vast wel eens een balletje heeft getrapt.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Wyccie zou jij
SaskiaR bij de meet willen zetten in de op
En majo ook maar dan met een vraagteken er achter
B&H is een huizenblok verderop ER.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom posten jullie nou van die lelijke voetballers heel de tijd. Doe eens een keer een mooie!! ZOals
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, sorry, ik moest effe die lelijkerd compenseren hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Salomon Kalou
En dat was dus geen vraag...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Jari Litmanen?
Vast nietquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
weet zeker dat jullie hem allemaal kennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Homdeck het volgende:
van nistelrooy
Uiteraardquote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef RoofingBurner het volgende:
oftewel Natural Born Killersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe kom je daar nou aan, die info. Ik wist niet eens dat de brandwonden ook een beschermheilige heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het daarom daar ligt, maar St. Agatha was de beschermheilige van de brandwonden, en heeft een kerk in Beverwijk die voor haar gesticht werd.
Meestal is de reden die Der_Michael gaf een zeer goede reden, ware het niet dat het niet bepaald centraal ligt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Ook fout, voor het kiezen van een dergelijke lokatie ligt natuurlijk een praktische reden ten grondslag.
Dat schoot ook even door mijn hoofd, maar wij hebben hier in Nijmegen ook een traumaheli....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:40 schreef ElizabethR het volgende:
Misschien is Beverwijk het makkelijkst te bereiken met helicopters??
Wij zijn nogal kerkbezichtigingsfreaksquote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou aan, die info. Ik wist niet eens dat de brandwonden ook een beschermheilige heeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
juust, Hoogovens of Corus, dat wilde ik horen. Door de zeer vele brandwonden bij de Hoogovens heeft het rode kruis ziekenhuis in Beverwijk een speciaal brandwondencentrum ingericht. Jojo +1quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn veel (brand)wonden op boorplatforms en bij de hoogovens.
Jaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef wyccie het volgende:
Dat is best wel erg eigenlijk....
wat, van dat kerkbezichtigingsfreak zijn?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef wyccie het volgende:
Dat is best wel erg eigenlijk....
Neehee. Dat ze speciaal een brandwondencentrum oprichten omdat daar zo veel gewonden vallen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat, van dat kerkbezichtigingsfreak zijn?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je zit (letterlijk) in de goede richtingquote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
Frans en Engels door elkaar... Iets in Canada met een weiland ofzo??
Jamaar, de naam geeft (letterlijk) nogal een hint. En als je dan Frans/Engels genaamd bent is het al gauw canada.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zit (letterlijk) in de goede richting
Dat zal best, maar dan weet ik het nog niet. Ik kan alleen maar logisch nadenken en daarmee komen tot zover ik nu ben. That's it/ C'est tousquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het staat op de Werelderfgoedlijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met een bootje of vliegtuig wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu moet je er kunnen komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef Cootz het volgende:
Hallo allemaal, mag ik ook meedoen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar die feestdag heeft wel een specifieke naam!!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:36 schreef ChrisJX het volgende:
Start of spring break?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij het in gebruik nemen van de Gregoriaanse kalender is de datum ook wat naar voren geschoven hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken geen feestjes in de lente...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goei lichtje ging er branden!!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:49 schreef Neleos het volgende:
Groundhog Day
Dat is in ieder geval het goede continent.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:59 schreef ElizabethR het volgende:
Algerije?
Elizabethquote:Op maandag 21 mei 2007 21:59 schreef ElizabethR het volgende:
Hi WAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is een buurland, net als Algerije.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef ScottTracy het volgende:
Mali?
Gek mensquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elizabethom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je staat bovenaan, zoals het hoort!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh nee, dat gebeurt nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ik stop er binnenkort dan ook mee.
ElizabethR + 1quote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
Mauretanië??
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef Yurithemaster het volgende:
oog van de sahara
Niet zo ongeduldig jijquote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
ik accepteer de cookies.
Er zijn tien minuten voorbij, hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
Niet zo ongeduldig jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inmiddels is hij offlinequote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef ScottTracy het volgende:
Laat Yuri even broeden op een schitterende vraag.
Jeejquote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Juan Carlos en zijn vrouw? Hoe heet ze, Sophia?
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is a singer and songwriter, spoken word artist, book author (prose and poetry), radio and TV personality, occasional movie actor, comedian, and voice-over artist.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:He is perhaps best known for his work with the hardcore punk band Black Flag from 1981 to 1986, and for leading theom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Band since 1987.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
mugabe maar volgens mij is dat fout
Wat een grote handen heeft die kerelquote:
erkel +1quote:Op maandag 21 mei 2007 23:55 schreef erkel het volgende:
Bokito
quote:
Nee, ook niet. Het is een van oorsprong Britse acteur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Johnny Depp?
Nee. Hij was één van de bad guys in Golden Eyequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
pierce brosnan?
Ik ook niet. James Bond isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef ScottTracy het volgende:
Gooi er eens een plaatje in want Golden Eye heb ik niet gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Sean Bean!!!!!!!!!!!!
quote:
Ze deed zeker mee, maar wordt volgens Wiki niet tot Bondgirl gerekend, sorry.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
Grace Jones is wel goed hoor.. Dat is Mayday in A View to a Kill
Met een fantastische uitglijder (letterlijk!!) van Albert Verlinde toen 'ie één van de prijzen op kwam halen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:00 schreef DiviFilius het volgende:
Doe maar
Sid Meier's Civilization IIIquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef DiviFilius het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Succesvolle serie, is inmiddels al bij deel 4. In de titel komt o.a. de naam van de bedenker voor.
Wat is de naam van de bedenker? Ivil?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Civilizationom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Hij staat bij mij ook zeer hoog op het lijstje. Speel het zelfs nu af en toe nog weleens, geweldig spelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Mijn All Time Favouriteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben er nog niet helemaal uit of ik III of IV leuker vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:39 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Hij staat bij mij ook zeer hoog op het lijstje. Speel het zelfs nu af en toe nog weleens, geweldig spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een inkoppertje blijkbaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:41 schreef wyccie het volgende:
Veteranenziekte
Mary ....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Die naam vergeet ik iedere keer.
Marie ...
En SaskiaR +1 maakt het af.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:47 schreef SaskiaR het volgende:
shelley
Waar zie je dat??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:03 schreef sanger het volgende:
De doop van Christusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nergensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waar zie je dat??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef SaskiaR het volgende:
rode rotsen?
inderdaad vanwege de rode plankton die erin voor komtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef PhysicsRules het volgende:
rode algen?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gegokt????????????????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de basis?
Omdat het regelmatig gebeurt dat iedereen er op los goed en L.e.E het goede antwoord gokt. Gok, omdat er dan een vraagteken achter staat, dat doe je niet als je het zeker weet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef wyccie het volgende:
Waarom denken jullie eigenlijk dat het is opgezocht?
we kunnen het nooit hardmakenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Omdat het regelmatig gebeurt dat iedereen er op los goed en L.e.E het goede antwoord gokt. Gok, omdat er dan een vraagteken achter staat, dat doe je niet als je het zeker weet.
Het begint een patroon te worden. Ik kan het niet hardmaken natuurlijk maar het is wel opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop