Ze deed zeker mee, maar wordt volgens Wiki niet tot Bondgirl gerekend, sorry.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
Grace Jones is wel goed hoor.. Dat is Mayday in A View to a Kill
Met een fantastische uitglijder (letterlijk!!) van Albert Verlinde toen 'ie één van de prijzen op kwam halen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:00 schreef DiviFilius het volgende:
Doe maar
Sid Meier's Civilization IIIquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef DiviFilius het volgende:
Succesvolle serie, is inmiddels al bij deel 4. In de titel komt o.a. de naam van de bedenker voor.
quote:
Hij staat bij mij ook zeer hoog op het lijstje. Speel het zelfs nu af en toe nog weleens, geweldig spelquote:
Ben er nog niet helemaal uit of ik III of IV leuker vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:39 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Hij staat bij mij ook zeer hoog op het lijstje. Speel het zelfs nu af en toe nog weleens, geweldig spel![]()
Een inkoppertje blijkbaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:41 schreef wyccie het volgende:
Veteranenziekte
Mary ....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Die naam vergeet ik iedere keer.
Marie ...
En SaskiaR +1 maakt het af.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:47 schreef SaskiaR het volgende:
shelley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |