hoe kom je daar nou aan, die info. Ik wist niet eens dat de brandwonden ook een beschermheilige heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het daarom daar ligt, maar St. Agatha was de beschermheilige van de brandwonden, en heeft een kerk in Beverwijk die voor haar gesticht werd.
Meestal is de reden die Der_Michael gaf een zeer goede reden, ware het niet dat het niet bepaald centraal ligt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Ook fout, voor het kiezen van een dergelijke lokatie ligt natuurlijk een praktische reden ten grondslag.
Dat schoot ook even door mijn hoofd, maar wij hebben hier in Nijmegen ook een traumaheli....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:40 schreef ElizabethR het volgende:
Misschien is Beverwijk het makkelijkst te bereiken met helicopters??
Wij zijn nogal kerkbezichtigingsfreaksquote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou aan, die info. Ik wist niet eens dat de brandwonden ook een beschermheilige heeft.![]()
juust, Hoogovens of Corus, dat wilde ik horen. Door de zeer vele brandwonden bij de Hoogovens heeft het rode kruis ziekenhuis in Beverwijk een speciaal brandwondencentrum ingericht. Jojo +1quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn veel (brand)wonden op boorplatforms en bij de hoogovens.
Jaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef wyccie het volgende:
Dat is best wel erg eigenlijk....
wat, van dat kerkbezichtigingsfreak zijn?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef wyccie het volgende:
Dat is best wel erg eigenlijk....
Neehee. Dat ze speciaal een brandwondencentrum oprichten omdat daar zo veel gewonden vallen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat, van dat kerkbezichtigingsfreak zijn?
je zit (letterlijk) in de goede richtingquote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
Frans en Engels door elkaar... Iets in Canada met een weiland ofzo??
Jamaar, de naam geeft (letterlijk) nogal een hint. En als je dan Frans/Engels genaamd bent is het al gauw canada.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zit (letterlijk) in de goede richting
Dat zal best, maar dan weet ik het nog niet. Ik kan alleen maar logisch nadenken en daarmee komen tot zover ik nu ben. That's it/ C'est tousquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |