Join the club!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wil ook iemand die mijn tvp-tjes plaatst ... ;-(
Eigenlijk wil ik gewoon een lief die lieve dingen voor me doet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een vriendin op Fok! moet zoeken.
Je weet mn PM of MSN te vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
frazz, wil jij mijn tvp-tje plaatsen dan?
DAT klinkt wel engquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Frazz het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon een lief die lieve dingen voor me doet.
deel 52 mag jij mijn tvp'tje zettenquote:
Moet ik wel kunnen inloggen onder je acountquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
deel 52 mag jij mijn tvp'tje zetten![]()
Kuukske straks ziekquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Volgens mij zijn de cherry tomaatjes over datum. Ze smaken een beetje raar.
hmmmzzz das zwaar, daar fratzzen we wel wat op...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef Frazz het volgende:
[..]
Moet ik wel kunnen inloggen onder je acount
Nou zó hard ga ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef Frazz het volgende:
Kuukske straks ziek
Dan gaan we straks van #51 naar 100 binnen een week!
Ik heb je trouwens nog geen 1x gesproken om een foto te sturen op msnquote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
hmmmzzz das zwaar, daar fratzzen we wel wat op...
Jullie wisselen foto's uit?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:31 schreef Frazz het volgende:
Ik heb je trouwens nog geen 1x gesproken om een foto te sturen op msn
Dat was de bedoeling voor het uitwisselen van msn adressen. Maar ik heb dr nog geen 1x gesprokenquote:
nog niet ... frazz durft nietquote:
ben online hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 16:33 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling voor het uitwisselen van msn adressen. Maar ik heb dr nog geen 1x gesproken
Ohw. Ik heb ook Fok!kers in m's msn die ik nooit spreek. Dus zo raar is dat niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:33 schreef Frazz het volgende:
Dat was de bedoeling voor het uitwisselen van msn adressen. Maar ik heb dr nog geen 1x gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |