kinderboerderijgeur trauma...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:25 schreef ikJur het volgende:
prutsert. dat laatste plaatje is trouwens van de mini in aalten
mijn buurjongentje denkt dat ik allemaal negerts mee terug neem op een boot om hier te verkopen voor 300 euro p/s het is zo goedkoop omdat we er 100.000 meenemen en er 10.000 levend aankomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:37 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ga je negers recruteren voor de agrarische sector?
onderschat het rudimentaire denkvermogen van een Afrikaan maar nietquote:Op maandag 21 mei 2007 14:40 schreef luciferist het volgende:
[..]
mijn buurjongentje denkt dat ik allemaal negerts mee terug neem op een boot om hier te verkopen voor 300 euro p/s het is zo goedkoop omdat we er 100.000 meenemen en er 10.000 levend aankomen.
maar wij gaan daar proefvelden aanleggen om de oogst te ver12voudigen
als die boeren dat nu maar eens snappen...
2 woorden voor je:quote:Op maandag 21 mei 2007 14:40 schreef luciferist het volgende:
[..]
mijn buurjongentje denkt dat ik allemaal negerts mee terug neem op een boot om hier te verkopen voor 300 euro p/s het is zo goedkoop omdat we er 100.000 meenemen en er 10.000 levend aankomen.
maar wij gaan daar proefvelden aanleggen om de oogst te ver12voudigen
als die boeren dat nu maar eens snappen...
ben je emo?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:07 schreef restafval het volgende:
tvp, moet van luciferist
hoezo, zoek je een vriendje?quote:
hou je van miniramp skaten?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef luciferist het volgende:
[afscheid]
nadat het vorige topic langzaam door jullie en wat sneller door MIJ gevuld werd is die nu dicht.
29 mei vlieg IK naar Kameroen waar IK het vier en een halve maand moet doen zonder skateboard.
Wanneer IK terug kom zou dit topic ook nog wel open zijn gezien jullie posts, en daarom is een enkele reactie voldoende voor MIJ om hem terug te zien in MyAT.
[afbeelding]
IK zit in het stadje in het paarse gedeelte. het is in het echt niet allemaal paars hoor.
links:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kameroen
[/afscheid]
[skateboarding]
[centraal] skateboarding topic deel #9
Het vorige topic was weer vol, dus gaan we hier gezellig verder!
Of je nou street, Vert, slalom, downhill of freestyle doet,
met een variabel aantal schroefdingetjes ,8 lagers, 4 wielen, 2 trucks en 1 deck hoor je hier !
Je bent natuurlijk ook welkom als je het heel interessant vindt!!!
[afbeelding]
En backsideflips boven de koping zijn de bom! (switch al helemaal !)
Maar helaas moet ik nog ff oefenen om die te kunnen
van IK ben ik de meeste linkse....
neej XD maar ff serieus ik ken hem niet hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 15:22 schreef hermanniet het volgende:
luciferist, heb je dit topic al gezien?
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:50 schreef luciferist het volgende:
[..]
neej XD maar ff serieus ik ken hem niet hoor
edit:
reactie.![]()
waarom wist ik toen ik dit las, dat het niet bij een enkele reactie zou blijven?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
en daarom is een enkele reactie voldoende
WHOT! volgens mij word dat park keihard!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
eindelijk weer aant fokken!
![]()
k vind em maar een beetje soft!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef stepter het volgende:
[..]
WHOT! volgens mij word dat park keihard!
alles lekker! vakantie geweest, ander huisje, alle wwoorden kwijt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef ikJur het volgende:
eej floyd is er ook weeralles goed ouwe? waar was je dan al die tijd beetje druk ofzo?
en wtf is dat park waar komt ie?
ssssstttt! niet doorvertellen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef Goofup het volgende:
ik denk dat Floyd een internet ban heeft gehad van de stichting Brein, vanwege het linken van skatevideo's
nee, jammer genoeg valt dit niet in het weekendquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef floydvisser het volgende:
gaan er nog mensen naar de plan b demo?
Nu lijkt het bij het openen van dit topic in ieder geval net alsof het over skateboarden gaatquote:
t is pas na 7-en wie weet ... gemiddelde pro gaat toch eerst naar de koffieshop, beetje mazzel zie je voor 8 uur pas skaten...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:19 schreef Goofup het volgende:
[..]
nee, jammer genoeg valt dit niet in het weekend![]()
Nee, nee, nee dat zie je verkeerd! Je deck gaat mee en je gaat de lokale bevolking opjutten allemaal pro-skateboarder te worden start zo het eerste skateboardmakelaarskantoor in Afrika. Je hebt alleen wat handige handen en cement nodig voor het betonnen skateparkje. Vervolens een bureautje met internet-pc.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef luciferist het volgende:
29 mei vlieg IK naar Kameroen waar IK het vier en een halve maand moet doen zonder skateboard.
das wel vet, echter zit ik er in het regenseizoen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
Nee, nee, nee dat zie je verkeerd! Je deck gaat mee en je gaat de lokale bevolking opjutten allemaal pro-skateboarder te worden start zo het eerste skateboardmakelaarskantoor in Afrika. Je hebt alleen wat handige handen en cement nodig voor het betonnen skateparkje. Vervolens een bureautje met internet-pc.Zuukzez!
check vooral dit: http://www.sk8.net/nav/mod/index.php?mep=1&categ=repo&body=cameroun
Heej, breng hem nou niet op ideeën. Hebben we een keertej rust...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
Vervolens een bureautje met internet-pc.![]()
yoo, welkomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:21 schreef Goofup het volgende:
dat parkje in 's-Hertogenbosch ziet er leuk uit. Ik denk dat ik me daar wel kan vermaken. Volgens mij is die mini het einde
lang kwartiertjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:40 schreef gateh het volgende:
ik ben bezig ook met een andere film te maken, die gaat ongeveer een kwartier duren en zal ik zo snel mogelijk posten hier
ja ik moet ff wachten op me loonquote:
als kiespijnquote:Op maandag 28 mei 2007 11:51 schreef luciferist het volgende:
missen jullie me al?
doeeggg succes and watch out for the big black cocksquote:Op maandag 28 mei 2007 11:51 schreef luciferist het volgende:
jongens, morgen ga ik weg
missen jullie me al?
Die snap ik niet, ik vind ze ook relaxed maar okquote:
zelfde met vans met dunne zolen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:06 schreef Goofup het volgende:
ik heb vroeger ook wel op all stars geskate (in den beginne). Maar hield daar een blauwe zool van mijn voet aan over (tip, land nooit per ongeluk een 3/4 kickflip als je allstars draagt).
Doe mij maar stevige schoenen. Dan heb je geen gezeur met enkels kneuzen en zere voeten ed.
schattig filmpjequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:38 schreef gateh het volgende:
filmpje, tis niet veel geworden maar toch ff posten:
http://www.unbase.com/n/3532047429
gewoon met de home cam gefilmdquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef ikJur het volgende:
217 mb voor een kwartiertje rollen![]()
HD-tv ofzo?
daar gaat me rustquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:58 schreef luciferist het volgende:
woahh die dude zei zo non skateboarding,
maar dit is als een paradijs, op de drukke wegen enzo na,
ik ben nu bezig een deck te regelen, btw jullie geluk; steenworp afstand van een internetcafe
Dat zou gaaf zijn een houten deck door een afrikaan gemaaktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef luciferist het volgende:
en bezig met deck regelen, hopelijk lukt het. ik probeer zowiezo trucks dan laat ik een neger die beeltjes snijd wel een deck in elkaar prutsen
anders moet je t ff laten weten als het niet lukt, ken altijd wel ff wat ouwe spulletjes naar je versturenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef luciferist het volgende:
zit in een internetcafe vol gure afrikaantje (niggers niet de bloemen) dus neem ik geen camera van 1000 euro mee :,)
en bezig met deck regelen, hopelijk lukt het. ik probeer zowiezo trucks dan laat ik een neger die beeltjes snijd wel een deck in elkaar prutsen
kent gerucht maar weet eht niet zeker...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
Trouwens, er gaan geruchten dat Left verkocht is, watdedeal?
Waarom denk je dat ik nog steeds naar jou kom?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:18 schreef floydvisser het volgende:
downhill = over
backside 540= over
hotwheels volgens mij ook...
many more will follow...
dus wil men kleine onafhanklijke winkeltjes houden...
support your local skateshop!
waar is die downhill foto gemaakt?
hij wilde natuurlijk LEFT kopen, maar had niet genoeg geldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef thaWarhead het volgende:
Shops in R'dam zijn van Left en Hardcore, das niet echt indie. Wat wil je er meer kopen eigenlijk?
Shit is d00d. Te veel spam bij de comments, te veel gedoe om in te loggen en veel te typen. Wilde iets in het Engels doen en mn .nl is toch bijna verlopen. Dit is lekker basic (hoef ik me ook niet druk te maken als er ergens een pixel scheef staat of een layout net even verneukt is) en werkt als een trein. Neem volgende week mn camera mee naar jou toe, komt er ff een klein Outlawz shopreportje op.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef floydvisser het volgende:
warhead, bedankt, grappig blog trouwens![]()
hoest met lacebag?
Ik kan me er nog weinig van herinneren. Alleen dat je met zijn allen op een rijtje stond te wachten om een truukje te doen in een lage quarterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef floydvisser het volgende:
tja de energie hal! damn...
da's een tijdje terug!
k geloof dattik toen net 1meter50 was!
dope tijd... lekker skaten veel herrie en slecht voer..
hoe vaak ik daar niet vandaan ben gekomen met de dunne...
ik was vandaag op werk en daarin stond dat LEFT is overgenomen door een andere geezer, die ook wat met skateboarden en snowboarden te maken heeft (gehad)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef Goofup het volgende:
slechte ontwikkeling, maar als dat gerucht van LEFT waar is, ben ik wel benieuwd aan wie
Dan moet ik gelijk aan Bazuin denken, maar dat zal niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
door een andere geezer, die ook wat met skateboarden en snowboarden te maken heeft (gehad)
Wat de deal met Rodolofo's eigenlijk? Ik hoorde dat jullie weer 100% skateboarden waren? Ik kende die shop eigenlijk alleen van de stickers die alle inliners tijdens de inline hype op hun fietsen/skates/straatlantaarns hadden geplakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
ik was vandaag op werk en daarin stond dat LEFT is overgenomen door een andere geezer, die ook wat met skateboarden en snowboarden te maken heeft (gehad)
heb het globaal gelezen.
daarom deze korte en niet diepgaande samenvatting
jah de baas wilde niet meer die inline meuk in de winkel, volgens mij zijn we daar nu al een jaar meegestopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat de deal met Rodolofo's eigenlijk? Ik hoorde dat jullie weer 100% skateboarden waren? Ik kende die shop eigenlijk alleen van de stickers die alle inliners tijdens de inline hype op hun fietsen/skates/straatlantaarns hadden geplakt.
Fred van Schie weg bij Soletech en weer terug bij Left dus. Hoop wel dat ze nu niet snowboards in de Left shops gaan brengen zoals Forties wel heeft.quote:Fuck, I never expected to make this decision. But recently when Miesj, my old boss, called me up to tell me he sold his shops and the distribution to John Boot, I knew there were gonna be shake-ups in Holland. Then again I didn’t expect I would go anywhere. A few days later John Boot, owner of the 2 Forties skateshops called me up, and we started talking about tons of stuff. It was clear I knew a lot about the brands that LEFT distribution was carrying…..
zo zit het niet in elkaar, t is niet of hc of leftquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef Conekiller het volgende:
kleine winkels hebben juist nu niks in te brengen OF je koopt je spullen bij HC OF je koopt het bij Left. Dalijk kunnen ze waarschijnlijk gewoon van allebij kopen wat ze willen. Dus meer verschillende spullen in de shop
Valt 1 april soms later dit jaar?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef floydvisser het volgende:
hoorde ook dat ze gaan samenwerken met de heren van hardcore... raarder kan t dus haast niet!
![]()
Left en Hardcore bezitten winkels, in die winkels zul je dus geen producten van de ander tegen komen. In indie shops zoals die van Floyd mag je gewoon zelf je merkenpakket samenstellen uit merken van zowel Left als Hardcore.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:28 schreef Conekiller het volgende:
jups voor veel shops wel. Left wil niet aan veel "hardcore shops" verkopen en andersom
ook daar zitten grenzen aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:05 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Left en Hardcore bezitten winkels, in die winkels zul je dus geen producten van de ander tegen komen. In indie shops zoals die van Floyd mag je gewoon zelf je merkenpakket samenstellen uit merken van zowel Left als Hardcore.
Summer of skateboarding in ons kikkerlandje.quote:TOY MACHINE IS
COMING! – 3 augustus gaan
we weer los. Toy machine zal op deze
vrijdag een demo geven. Skaters die
mee komen: Billy Marks, Johnny
Layton, Josh Harmony, Ed Templeton,
Austin Stephens, Matt Bennett, Diego
the Butcher and Nick Trapasso.
Bron: Nieuwsbrief Everland
had je aids?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef luciferist het volgende:
[..]
hoi, ik ben verhuist iets verder vqn een inet cafe, en was ziek;
ben het nu nog steeds beetje ;a
Bank skatenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef KaMo het volgende:
Best vet, helling op *trucje* fakie terug
Kan het nu met:
-Ollie
-Body Varial
-Xstall
ik dank dat ie die heeft uitgeschetenquote:
wat een tof weekend was dit zeg!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Conekiller het volgende:
veel foto's van de amsterdam slalom series dit weekeinde
http://www.longboarden.nl/forum/viewtopic.php?t=420
blijven oefenenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef morgane het volgende:
Ik kom ook maar weer eens neuzen. Toch maar weer een keer gaan boarden, ik kan nog steeds niet eens de ollie![]()
Ik wil wel met je 'oefenen'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef morgane het volgende:
Ik kom ook maar weer eens neuzen. Toch maar weer een keer gaan boarden, ik kan nog steeds niet eens de ollie![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vrachtwagen.
En ik ben krap bij kas
pwned.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef KaMo het volgende:
[img=578xnull]http://i75.photobucket.com/albums/i312/Komado/Skate/DSC00062Small.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i75.photobucket.com/albums/i312/Komado/Skate/DSC00063Small.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i75.photobucket.com/albums/i312/Komado/Skate/DSC00064Small.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i75.photobucket.com/albums/i312/Komado/Skate/DSC00065Small.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i75.photobucket.com/albums/i312/Komado/Skate/DSC00066Small.jpg[/img]
Vrachtwagen.
En ik ben krap bij kas
waarom niet, skate ook altijd in blote bassie als t te warm is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef morgane het volgende:
ik heb ook al iemand om mee te oefenen. Zonder 't boarden dan
hmm, in een bikinitopje lijkt me toch niet zo'n goed idee. Weet je hoe )*&^$ pijn dat moet doen als je dan op je muil gaat
![]()
ah kut man, je moet ook geen water uit de kraan drinken in die ontwikkelings landen. Maar kan je je verbouw shit nog wel uitvoeren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
das kut, ik heb buiktyfus mocht dat je blijer maken...
Hij heeft in ieder geval genoeg mest zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:42 schreef ikJur het volgende:
ah kut man, je moet ook geen water uit de kraan drinken in die ontwikkelings landen. Maar kan je je verbouw shit nog wel uitvoeren?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Goofup het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval genoeg mest zo
JAquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef morgane het volgende:
ik heb ook al iemand om mee te oefenen. Zonder 't boarden dan
hmm, in een bikinitopje lijkt me toch niet zo'n goed idee. Weet je hoe )*&^$ pijn dat moet doen als je dan op je muil gaat
![]()
quote:
aaa, nu snap ik hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef Cat_Byte het volgende:...
het is niet te geloven, ik ben dan een keer vrij van mijn werkquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:29 schreef floydvisser het volgende:
toy machine demo=sick!
ik ben van de partij!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef ikJur het volgende:
[..]
goedzo jaag d'r maar weer weg
gast wat een inkoppertje![]()
Hoezo? Ruik ik hier sexueel verlangen naar een 'whole package' jegens mijquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef morgane het volgende:
![]()
Gelukkig kan ik wel wat hebben![]()
Edit: ik hoop voor je dat je meer dan een rechterbal hebt trouwens![]()
Gast wat heb JIIIIIIIJ uitgespooktquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vrachtwagen.
En ik ben krap bij kas
Het laat mij me wel beter voelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
das kut, ik heb buiktyfus mocht dat je blijer maken...
Dus je wilt me niet omdat ik maar één bal heb?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:11 schreef morgane het volgende:
Het was meer in het algemeen, ik dacht in dit geval ff niet aan mn eigenbelang
![]()
Sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dus je wilt me niet omdat ik maar één bal heb?![]()
Moehaha, ik heb toch twee ballen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef morgane het volgende:
[..]
Sorry(meer omdat ik al iemand heb om mee t oefenen, maar het gaat om het idee
)
ik zou teruggaan naar de skateshop en de eigenaar verrot schelden!quote:
k zie hem smorgens wel eens...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:31 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik zou teruggaan naar de skateshop en de eigenaar verrot schelden!
Vrachtwagen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef Rechterbal het volgende:
Gast wat heb JIIIIIIIJ uitgespooktDacht je, dat red ik nog wel tot de overkant? En toen schoot ie onder je door zeker, jij bloeden, deck kaput
![]()
ik kijk liever naar meisjes in bikinitopjes dan jou in je blote bassie :pquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:42 schreef ikJur het volgende:
waarom niet, skate ook altijd in blote bassie als t te warm is.
[..]
ah kut man, je moet ook geen water uit de kraan drinken in die ontwikkelings landen. Maar kan je je verbouw shit nog wel uitvoeren?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef floydvisser het volgende:
voor degene die em nog niet gezien hebben...
k had em op onze site staan, maar moet er tekens weer aan denken
http://www.youtube.com/watch?v=b6qbol8xVDU
![]()
mannetje of 15 a 20 door rotterdam donderdagquote:Op maandag 18 juni 2007 13:21 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
het zou wel cool zijn als je met een hele hoop skater door een stad gaat
maar dan wel echt een hele hoop
net als in het begin van volgens mij "the Chocolate Tour" dvd
Ouders <33quote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:58 schreef ikJur het volgende:
toe maar das een leuke setup ik dacht dat je geen geld had
Hier nog een filmpje van de canyon in zutphen
Zo te zien heeft Fred dus een hoop van zn Soletechrijders meegenomen, beetje jammer vind ik dat.quote:Met onmiddelijke ingang is de naam van LEFT distribution verandert in Capital distribution. Afgelopen vrijdagavond zijn op de nieuwe lokatie van Capital distribution in Rotterdam een select aantal Nederlandse skateboarders uitgenodigd. Hen is allemaal een deal aangeboden en de volgende mensen rijden vanaf nu voor het team van Capital distribution.
Tim Zom: Adio, DGK, Krew, Thunder, Gold wheels, LEFT skateboardwinkel
Sebastiaan Vijverberg: Real, Thunder, Spitfire, LEFT skateboardwinkel
Rob Maatman: Supra, Krew, Zero, Thunder, Spitfire
Sewa Kroetkov: Osiris
Nassim Guammaz: Adio, LEFT skateboardwinkel
Robbin Oost: Osiris, Krew, Thunder, E-zone
Gijs Both: Osiris, Krew, Thunder
Rudy Broer: Adio
Shajen Willems: RBK, DGK, Silver, LEFT skateboardwinkel
Aan deze lijst kan in de komende weken nog enkele toevoeging komen.
Vanaf 1 juli zal Fred van Schie aantreden als sales/marketing/teammanager van de groothandel merken.
pas op, straks wil ie nog met je oefenen!quote:
Ow, Thnx dan xDquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef Rechterbal het volgende:
Nee, dat andere skateboard in dit topic.
Tuurlijk die van jouw![]()
En dat is? Goede kwaliteit, of slechte kwaliteit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef luciferist het volgende:
ik zit btw met het probleem dat ik nu op shopdeckjes skate,
welke merken deckjes zijn er nog meer van 100% amerikaanse kwaliteit?
er zijn zat merken die het een en ander laten maken in chinaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef luciferist het volgende:
ik zit btw met het probleem dat ik nu op shopdeckjes skate,
welke merken deckjes zijn er nog meer van 100% amerikaanse kwaliteit?
oke dankquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:04 schreef floydvisser het volgende:
[..]
er zijn zat merken die het een en ander laten maken in china
die decks zijn super goed, k zou me niet zo vast houden aan t made in america verhaal, nagenoeg allemaal bullshit
die laten ze vaak ook gewoon in goedkopere arbeid landen maken...
zolang ze maar het juistte hout gebruiken komt het wel goed!
shop boards komen vaak uit normale gangbare woodshops
speelgoed boards zijn een ander verhaal...
gebroken?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef thaWarhead het volgende:
mis mn board :-(
je kan die shit van video google wel rippen. heb je zo'n firefox extensie voorquote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef luciferist het volgende:
waar kan ik btw skatevids downloaden?
niet bekijken, downloaden ?:P
ik begin me te vervelen...
morgen skaten in een leegstaande fabriek die wat maten hebben ontdekt!! spannend :pquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef KaMo het volgende:
Ik word echt gek hier. Niks indoor en kutweer
En hoe hebben die negertjes dat getest? Die wegen allemaal toch maar 25 kilo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef luciferist het volgende:
ja hier dan,
de decks hier kunnen ze me alleen over vertellen dat er iemand van 100 kg op kan staan,
brands? never heard of that, who told you that?
45 euro voor intertoys decks...
ik neem er maar 1
en laat denk daarna een nieuwe plank maken.
100 / 25 = 4quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
En hoe hebben die negertjes dat getest? Die wegen allemaal toch maar 25 kilo?![]()
![]()
![]()
die zitten ook overalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef luciferist het volgende:
45 euro voor intertoys decks...
ik neem er maar 1
waar, ik was bijna gearresteerd in zuthpen in de rensink pijpen fabriek....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef ikJur het volgende:
[..]
morgen skaten in een leegstaande fabriek die wat maten hebben ontdekt!! spannend :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |