daar gaat me rustquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:58 schreef luciferist het volgende:
woahh die dude zei zo non skateboarding,
maar dit is als een paradijs, op de drukke wegen enzo na,
ik ben nu bezig een deck te regelen, btw jullie geluk; steenworp afstand van een internetcafe
Dat zou gaaf zijn een houten deck door een afrikaan gemaaktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef luciferist het volgende:
en bezig met deck regelen, hopelijk lukt het. ik probeer zowiezo trucks dan laat ik een neger die beeltjes snijd wel een deck in elkaar prutsen
anders moet je t ff laten weten als het niet lukt, ken altijd wel ff wat ouwe spulletjes naar je versturenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef luciferist het volgende:
zit in een internetcafe vol gure afrikaantje (niggers niet de bloemen) dus neem ik geen camera van 1000 euro mee :,)
en bezig met deck regelen, hopelijk lukt het. ik probeer zowiezo trucks dan laat ik een neger die beeltjes snijd wel een deck in elkaar prutsen
kent gerucht maar weet eht niet zeker...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
Trouwens, er gaan geruchten dat Left verkocht is, watdedeal?
Waarom denk je dat ik nog steeds naar jou kom?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:18 schreef floydvisser het volgende:
downhill = over
backside 540= over
hotwheels volgens mij ook...
many more will follow...
dus wil men kleine onafhanklijke winkeltjes houden...
support your local skateshop!
waar is die downhill foto gemaakt?
hij wilde natuurlijk LEFT kopen, maar had niet genoeg geldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef thaWarhead het volgende:
Shops in R'dam zijn van Left en Hardcore, das niet echt indie. Wat wil je er meer kopen eigenlijk?
Shit is d00d. Te veel spam bij de comments, te veel gedoe om in te loggen en veel te typen. Wilde iets in het Engels doen en mn .nl is toch bijna verlopen. Dit is lekker basic (hoef ik me ook niet druk te maken als er ergens een pixel scheef staat of een layout net even verneukt is) en werkt als een trein. Neem volgende week mn camera mee naar jou toe, komt er ff een klein Outlawz shopreportje op.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef floydvisser het volgende:
warhead, bedankt, grappig blog trouwens![]()
hoest met lacebag?
Ik kan me er nog weinig van herinneren. Alleen dat je met zijn allen op een rijtje stond te wachten om een truukje te doen in een lage quarterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef floydvisser het volgende:
tja de energie hal! damn...
da's een tijdje terug!
k geloof dattik toen net 1meter50 was!
dope tijd... lekker skaten veel herrie en slecht voer..
hoe vaak ik daar niet vandaan ben gekomen met de dunne...
ik was vandaag op werk en daarin stond dat LEFT is overgenomen door een andere geezer, die ook wat met skateboarden en snowboarden te maken heeft (gehad)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef Goofup het volgende:
slechte ontwikkeling, maar als dat gerucht van LEFT waar is, ben ik wel benieuwd aan wie
Dan moet ik gelijk aan Bazuin denken, maar dat zal niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
door een andere geezer, die ook wat met skateboarden en snowboarden te maken heeft (gehad)
Wat de deal met Rodolofo's eigenlijk? Ik hoorde dat jullie weer 100% skateboarden waren? Ik kende die shop eigenlijk alleen van de stickers die alle inliners tijdens de inline hype op hun fietsen/skates/straatlantaarns hadden geplakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
ik was vandaag op werk en daarin stond dat LEFT is overgenomen door een andere geezer, die ook wat met skateboarden en snowboarden te maken heeft (gehad)
heb het globaal gelezen.
daarom deze korte en niet diepgaande samenvatting
jah de baas wilde niet meer die inline meuk in de winkel, volgens mij zijn we daar nu al een jaar meegestopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat de deal met Rodolofo's eigenlijk? Ik hoorde dat jullie weer 100% skateboarden waren? Ik kende die shop eigenlijk alleen van de stickers die alle inliners tijdens de inline hype op hun fietsen/skates/straatlantaarns hadden geplakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |