En dat is? Goede kwaliteit, of slechte kwaliteit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef luciferist het volgende:
ik zit btw met het probleem dat ik nu op shopdeckjes skate,
welke merken deckjes zijn er nog meer van 100% amerikaanse kwaliteit?

er zijn zat merken die het een en ander laten maken in chinaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef luciferist het volgende:
ik zit btw met het probleem dat ik nu op shopdeckjes skate,
welke merken deckjes zijn er nog meer van 100% amerikaanse kwaliteit?

oke dankquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:04 schreef floydvisser het volgende:
[..]
er zijn zat merken die het een en ander laten maken in china
die decks zijn super goed, k zou me niet zo vast houden aan t made in america verhaal, nagenoeg allemaal bullshit
die laten ze vaak ook gewoon in goedkopere arbeid landen maken...
zolang ze maar het juistte hout gebruiken komt het wel goed!
shop boards komen vaak uit normale gangbare woodshops
speelgoed boards zijn een ander verhaal...

gebroken?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef thaWarhead het volgende:
mis mn board :-(

je kan die shit van video google wel rippen. heb je zo'n firefox extensie voorquote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef luciferist het volgende:
waar kan ik btw skatevids downloaden?
niet bekijken, downloaden ?:P
ik begin me te vervelen...

morgen skaten in een leegstaande fabriek die wat maten hebben ontdekt!! spannend :pquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef KaMo het volgende:
Ik word echt gek hier. Niks indoor en kutweer

En hoe hebben die negertjes dat getest? Die wegen allemaal toch maar 25 kilo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef luciferist het volgende:
ja hier dan,
de decks hier kunnen ze me alleen over vertellen dat er iemand van 100 kg op kan staan,
brands? never heard of that, who told you that?
45 euro voor intertoys decks...
ik neem er maar 1
en laat denk daarna een nieuwe plank maken.

100 / 25 = 4quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
En hoe hebben die negertjes dat getest? Die wegen allemaal toch maar 25 kilo?![]()
![]()
![]()

die zitten ook overalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef luciferist het volgende:
45 euro voor intertoys decks...
ik neem er maar 1

waar, ik was bijna gearresteerd in zuthpen in de rensink pijpen fabriek....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef ikJur het volgende:
[..]
morgen skaten in een leegstaande fabriek die wat maten hebben ontdekt!! spannend :p

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |