Broodje all-in is m'n vrienden kring een broodje hamburger met kaas, augurk, ui, paprika, ei en ketchup. Eigenlijk alles dat je in huis hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Broodje all-in enzo.
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hools OP
HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 2Het enige echte complete HOOLS-overzicht: de eerste 1000.
Toch maar ff topic aanmaken
Sorry M-M, kon t niet laten
WB GOLFER EN BLUEZZZ
Flush gedoe, en 2 of a pair, dat luktequote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloes.Dus we kunnen er weer pokertermen tegenaan gooien. Broodje all-in enzo.
Wat zeg je nou weerquote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zat je steeds under the gun bij Golfert?
Latijn leren is inderdaad erg schattigquote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hier is het eigenlijk al de hele dag bewolkt en enigszins benauwend.
Dit is dus ff korte pauze #2. Latijn leren is saai, en als je dan een concentratieboog van 2 minuten hebt, is het helemaal aandoenlijk...
Jaquote:
Kennelijk.quote:
quote:Bokito’s uitbraak houdt de kenners bezig
Reportage Van onze verslaggever, Robin Gerrits (volkskrant, web)
ROTTERDAM - De gorilla zit weer in zijn kooi. Petronella de Horde ligt nog in het ziekenhuis. Waarom ging Bokito in de aanval?
‘Ik weet zeker dat Bokito mijn vrouw gericht heeft aangevallen. We stonden naar hem te kijken, liepen weg, hoorden een plons en hij stond achter ons.’ Volgens Gerrit de Horde uit Zoetermeer, echtgenoot van Petronella Yvonne de Horde (57), die zwaargewond in het Erasmus MC ligt, pakte hij haar meteen beet. ‘Ik ben in de bosjes gedoken en heb om hulp geroepen.’
Wat heeft de 11-jarige, 180 kilo zware laaglandgorilla uit Blijdorp bezield, toen hij over de ruim drie meter brede gracht met schrikdraad sprong? Warner Jens van de Apenheul in Apeldoorn heeft geen idee, maar denkt dat niet alleen het publiek schrok. ‘Mogelijk is zijn agressie ingegeven door paniek. Zo van: hier sta ik, wat nu?’ Ook volgens zijn vaste verzorger Fred Rueb kan het zo zijn gegaan. ‘Maar nu ga ik denken voor een aap en dat is erg riskant.’
Warner Jens werkt al 20 jaar met gorilla’s en noemt de gedachte van een gerichte aanval ‘heel bizar’. Zijn Apeldoornse collega Frank Rietveld zei zaterdag in NOVA dat de gorilla de vrouw misschien niet toevallig te pakken nam, omdat duidelijk is dat ze elkaar kenden. Experts achten het denkbaar dat juist het bekkentrekken door het slachtoffer en het zoeken van oogcontact een mannetjesaap als Bokito heeft uitgedaagd.
Verzorger Rueb vertelt dat Bokito’s houding de laatste maand veranderd is. ‘Hij was altijd al een puber. Maar een andere gorillagroep met een dominant mannetje is onlangs naar Shanghai vertrokken. Het lijkt erop dat hij zich sindsdien extra als volwassen gorilla wil laten gelden.’
Voeg daarbij dat Bokito niet bepaald ‘normaal’ is opgegroeid, voorzover dat in gevangenschap mogelijk is. Bokito is met de hand gevoed en was voorheen een celebrity in Duitsland. Hij ging er geregeld onder begeleiding aan de wandel, kwam met verzorgers in de pizzeria en verscheen op tv. ‘Een beetje zoals nu met Knut gebeurt’, zegt Blijdorp-directeur Ton Dorresteijn. ‘Daar gaan ze nog wat mee te stellen krijgen, met die ijsbeer.’ Ook Jens van de Apenheul zegt dat een dergelijke opvoeding apen onbetrouwbaarder kan maken.
Juist omdat hij zo gewend was aan mensen en nog niet het gewenste groepsgedrag vertoonde, werd hij in 2005 naar Blijdorp gehaald. ‘We hebben een goed functionerende groep hier. We vangen vaker apen op’, zegt Dorresteijn.
In de korte tijd dat de gorilla de vrouw vasthield, beet hij haar zeker honderd keer, verbrijzelde hij een hand, verwondde de borstkas, en brak hij een arm van de vrouw. Toen liet hij haar los, waarna hij koers zette naar een speeltuin en een restaurant, waar hij werd ingesloten en door een schietploeg verdoofd. Het verhaal en de foto’s van de ontsnapping gingen de wereld over. De Australische krant Sydney Morning Herald kopte met King Kong gone wrong.
Gerrit de Horde is zaterdag terug in Blijdorp. ‘De chirurg zegt dat het met de handen van mijn vrouw mogelijk niet goed komt.’ Er zijn meerdere operaties nodig. ‘Er komt zeker een vette claim’, zegt De Horde. ‘Ze wisten dat hij vluchtgevaarlijk was. Hij is in Berlijn ook ettelijke keren ontsnapt.’
Dorresteijn noemt het gebeuren verschrikkelijk, maar ziet niet wat Blijdorp fout heeft gedaan. ‘Een aap kan niet vier meter ver springen, en ook niet zwemmen. We moeten de maatregelen verscherpen.’
Gerrit de Horde en zijn dochter Vanessa blijven zaterdag urenlang op de plek des onheils. ‘Mijn vrouw neemt het Bokito niet kwalijk.’ Het echtpaar kwam zeker drie tot vier keer per week naar de diergaarde, speciaal voor de gorilla’s. Daar kwamen ze de vaste maatjes tegen met dezelfde fascinatie.
Margot de Vries hoort daarbij. Volgens haar reageerde Bokito opvallend op vrouwen. Vanessa de Horde: ‘Vooral op mijn moeder. En zij had ook iets met hem.’ De Vries: ‘Ik weet zeker dat ze weer zal proberen terug te komen om hem in de ogen te kijken. Zo van: dit hebben we samen meegemaakt.’
Als je weet dat gorilla's agresief worden van oogcontact maken en glimlachen en jje wordt vlak daarna nog aangevallen door zo'n beest ook verdien je eigenlijk ook niet veel beter.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoe fout kan je het neerzetten, ja.
Als ie los zou lopen wel, maar deze zat in een afgeschermd hok en dan kan je er van uitgaan dat zo'n beest niet zomaar kan ontsnappen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef VoreG het volgende:
Als je weet dat gorilla's agresief worden van oogcontact maken en glimlachen en jje wordt vlak daarna nog aangevallen door zo'n beest ook verdien je eigenlijk ook niet veel beter.
Dat zeker.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie los zou lopen wel, maar deze zat in een afgeschermd hok en dan kan je er van uitgaan dat zo'n beest niet zomaar kan ontsnappen.
Fout van de dierentuin dus.
Volgens mij zat hij toch op een eiland met een gracht van 4 meter breed....quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie los zou lopen wel, maar deze zat in een afgeschermd hok en dan kan je er van uitgaan dat zo'n beest niet zomaar kan ontsnappen.
Fout van de dierentuin dus.
Dierentuin voldeed wel aan de eisen die zo'n verblijf zou moeten hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij toch op een eiland met een gracht van 4 meter breed....
Over Wilders staan ook de kranten volquote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een ophef om een aap.
Es ff kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben ook weer boven water volgens mij.
Ook een poging gewaagd om over een 4 meter brede gracht te springen?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben ook weer boven water volgens mij.
quote:
nog niet afgelopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga over een klein half uurtje m'n kicksen eens onder binden voor een potje voetbal.
oh heb je nog een levenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Met vrienden Pasc.
ik zal je maar niet vertellen waar sch het allemaal heeft gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeeeeeeeenkjoe, het is zooooo heerlijk om weer in je eigen huissie te zijn
de sporen zijn zichtbaarquote:Op maandag 21 mei 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zal je maar niet vertellen waar sch het allemaal heeft gedaan![]()
Hoe is de situatie daar?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef sjimz het volgende:
hoi
Die uitnodiging staatquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
Volgende keer maar een meet bij mij thuis, dan ben ik er zeker![]()
Amsterdam is okéquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:
Ja maar wel in de buurt vanquote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Daarnaast wilde je toch verhuizen naar een plaats buiten Amsterdam?
Is goedquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
voor dat bedrag hoef je het niet mee terug te slepenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef pascalheister het volgende:
zo pinkpoptentje even opgezet, alles compleet en dat voor nog geen 20 euro
idd de fik erin.. en klaarquote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor dat bedrag hoef je het niet mee terug te slepen
heb je er nog 1 nodig?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor dat bedrag hoef je het niet mee terug te slepen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
en Pad verandert in Golferquote:
en wat houdt dat in?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:17 schreef lookinforyou het volgende:
Justin krijgt vannacht de tandenfee op bezoek![]()
Dat er een melktandje uitgevallen is.quote:
Ik ook niet. Brabanders zijn maar arme boeren, blijkbaarquote:Op maandag 21 mei 2007 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik daar geld voor kreeg.
Geboren en getogen en nog steeds woonachtigquote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Brabanders zijn maar arme boeren, blijkbaar![]()
(Of ben je niet in Brabant opgegroeid?)
Ik ga niet vragen welk nummer het is. Grote kans dat het een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend nummer is.quote:
en het was gelijk feestquote:
Zou voor Bluezz ook een dure grap worden als jij iedere avond je gebit onder je kussen legt !quote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Als tong zijn gebit nou ook even uitdoet en die naar LFY brengt i.p.v. in z'n gebittenbakje legt, krijgt ie dan ook wat zakgeld?![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen welk nummer het is. Grote kans dat het een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend nummer is.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen welk nummer het is. Grote kans dat het een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend nummer is.
Ken ik zo niet, maar als klein bosje luisterde ik wel eens naar SNAP, dus.... ehhquote:Op maandag 21 mei 2007 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]was ik ook bang voor, gelukkiig bleek het Snap met Welcome to tomorrow te zijn, dat is best te harden.
Ach, als hij dat nou persé wil........quote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Als tong zijn gebit nou ook even uitdoet en die naar LFY brengt i.p.v. in z'n gebittenbakje legt, krijgt ie dan ook wat zakgeld?![]()
Hoiquote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond.
ik geef hem 50 cent voor zijn tandjes en kiezen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:31 schreef borisz het volgende:
ik kreeg geloof ik een gulden en voor mijn eerste kies een knaak
je leert het nog wel eensquote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken ik zo niet, maar als klein bosje luisterde ik wel eens naar SNAP, dus.... ehh![]()
en bij mij is het meer omgekeerdquote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
je leert het nog wel eens![]()
Rock en metal vind ik niet persé slecht zo af en toe best leuk
alleen ik luister liever dance/trance muziek![]()
wat betaalt zo'n melktandje tegenwoordig, ik kreeg iets van een kwartje volgens mij vroegerquote:
foto 19quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef sjimz het volgende:
http://politiefoto.nl/website/recent.php Wie spot mij hier als eerste!!!
En niet met de foto van mijn fobo graag
Ik heb het me juist afgeleerd. Hoewel ik van mijn elfde tot 15e veel naar house en zo luisterde is rock altijd bij mij de bovenliggende partij gebleven .De house en dance voorkeur is langzaam aan weggeglipt en inmiddels nagenoeg verdwenen. Op een enkel jeugdsentiment nummer na dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
je leert het nog wel eens![]()
Rock en metal vind ik niet persé slecht zo af en toe best leuk
alleen ik luister liever dance/trance muziek![]()
alleen hop hip![]()
34 ziet er erg inniminie uit, dus ben jij dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef sjimz het volgende:
Bij mij is de metal ook begonnen zo rond mijn 15e. Maar dat was eigenlijk alleen maar Metallica en af en toe een los nummertje. Maar de echte sprong is gekomen toen ik Maiden begon te luisteren zo rond mijn 19equote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rock / rap tot ik 15 was, daarna rock en metal.
34quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef sjimz het volgende:
Zakzequote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
menSCHen ik ga![]()
morgen weer 2examens geschiedenis en engels.
ajuus![]()
Ik ben meteen met Maiden begonnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is de metal ook begonnen zo rond mijn 15e. Maar dat was eigenlijk alleen maar Metallica en af en toe een los nummertje. Maar de echte sprong is gekomen toen ik Maiden begon te luisteren zo rond mijn 19e
Mogguh, zal ik een paasontbijtje voor je smeren ?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Damzkieee het volgende:
WHAHAHHA Van Gaal @ Musicalawards zonet:
"Jullie denken zeker, daar heb je die trainer weer die de prijzen zo makkelijk weggeeft"
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef Damzkieee het volgende:
WHAHAHHA Van Gaal @ Musicalawards zonet:
"Jullie denken zeker, daar heb je die trainer weer die de prijzen zo makkelijk weggeeft"
Metallica en Anthrax, daar begon het mee bij mij, dankzij mijn zus. Toen Master of Puppets uitkwam had mijn zus gelijk de LP gekocht, en dat pakte mij directquote:Op maandag 21 mei 2007 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is de metal ook begonnen zo rond mijn 15e. Maar dat was eigenlijk alleen maar Metallica en af en toe een los nummertje. Maar de echte sprong is gekomen toen ik Maiden begon te luisteren zo rond mijn 19e
En terecht. Top plaat/cdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Metallica en Anthrax, daar begon het mee bij mij, dankzij mijn zus. Toen Master of Puppets uitkwam had mijn zus gelijk de LP gekocht, en dat pakte mij direct
This Account Has Been Suspendedquote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef sjimz het volgende:
een van de beste ooit!quote:
quote:
Nou, als je in een echt bijzonder bordeel hotel wil werken, moet je echt naar Reims gaan.quote:
Dat is al snelquote:Op maandag 21 mei 2007 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.
is wat ruiger en rauwer, MOP vind ik wat meer 'af' klinken. Prachtig albumquote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al draai ik persoonlijk liever Ride The Lightning
Mwah, lang dagje gehadquote:
Erg jammer dat ze die stijl niet doortrokken na dat ongeluk in Scandinaviequote:Op maandag 21 mei 2007 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
is wat ruiger en rauwer, MOP vind ik wat meer 'af' klinken. Prachtig album![]()
Wel goed.quote:
Ja, heel jammer, maar Cliff was zo bepalend voor het geluid van Metallica destijds dat het niet vreemd is dat ze die stijl niet konden doortrekken.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze die stijl niet doortrokken na de rampzalige tour in Scandinavie
Dat is waarquote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, heel jammer, maar Cliff was zo bepalend voor het geluid van Metallica destijds dat het niet vreemd is dat ze die stijl niet konden doortrekken.
en Zlatan zit er zeker nog in ?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:
Bij de fokverkiezing voor mooiste doelpunt ooit zijn Maradona en van Basten er uitgestemt
Bergkamp, Yeboha, Zidane en één of andere semieprof van AGOVVquote:
RBC Tong. Hij scoort tegen AGOVVquote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bergkamp, Yeboha, Zidane en één of andere semieprof van AGOVV
tja, dan zijn Diego en Marco kansloosquote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bergkamp, Yeboha, Zidane en één of andere semieprof van AGOVV
Net zo ergquote:
Vergeet niet dat het meerendeel van de nieuwe VBL posters marco en diego nooit in het echt hebben zien spelenquote:
Tsss, marco is in mijn oude huis geborenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
Vergeet niet dat het meerendeel van de nieuwe VBL posters marco en diego nooit in het echt hebben zien spelen
Ik ben in mijn oude huis geboren.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tsss, marco is in mijn oude huis geboren![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Zijn MM en Bos op de miet aan het zoenen gegaan trouwens ?
De meeste fokkers hebben Jezus Christus ook niet live aan het kruis zien hangen. Maar ze vieren wel kerstmis.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het meerendeel van de nieuwe VBL posters marco en diego nooit in het echt hebben zien spelen
ook dat heb je gemist...op een gegeven moment waren ze samen naar toilet, kwam Bos terug met z'n haar in de war en M-M met een uitgelopen lippenstift.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Zijn MM en Bos op de miet aan het zoenen gegaan trouwens ?
Dat waren nog eens tijden!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meeste fokkers hebben Jezus Christus ook niet live aan het kruis zien hangen. Maar ze vieren wel kerstmis.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef tong80 het volgende:
De meeste fokkers hebben Jezus Christus ook niet live aan het kruis zien hangen. Maar ze vieren wel kerstmis.
Des te erger dat dat doelpunt van die RBC-speler er tussen staat i.p.v. de historisch mooie goals van Pele, Cruijff, Maradona of Van Basten.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
Spuugden ze op de grond, anders heeft het voor mij geen waardequote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Bjoro het volgende:
ook dat heb je gemist...op een gegeven moment waren ze samen naar toilet, kwam Bos terug met z'n haar in de war en M-M met een uitgelopen lippenstift.
Er was niets gebeurd zweerden ze beide !
En op de foto in de trein vind ik Bos te opzichtig lachen. Daar moet wel iets gebeurd zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook dat heb je gemist...op een gegeven moment waren ze samen naar toilet, kwam Bos terug met z'n haar in de war en M-M met een uitgelopen lippenstift.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
er komen altijd belachelijke uitslagen uit die toernooienquote:Op maandag 21 mei 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:
Bij de fokverkiezing voor mooiste doelpunt ooit zijn Maradona en van Basten er uitgestemt
Idd, ondanks m'n sympatie voor RBC hoort deze er zeker niet in thuis, allang niet meer. Die knal van Seedorf voor Madrid van een meter of 40 vind ik bijvoorbeeld al mooier. Die van Bergkamp vind ik trouwens al een twijfel, die beweging tegen Newcastle vond ik zeker zo mooi.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Des te erger dat dat doelpunt van die RBC-speler er tussen staat i.p.v. de historisch mooie goals van Pele, Cruijff, Maradona of Van Basten.
Reden waarom ik nooit aan dat soort tournaments meedoe.
De voetbalkennis en historie is hier op Fok! te beperkt.
Beste spits van de eeuw werd van Basten. Alsof Pele een amateur is.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komen altijd belachelijke uitslagen uit die toernooien
Ik wilde vroeger met voetballen op het veldje ook altijd Martha zijn ipv Marco.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Des te erger dat dat doelpunt van die RBC-speler er tussen staat i.p.v. de historisch mooie goals van Pele, Cruijff, Maradona of Van Basten.
Reden waarom ik nooit aan dat soort tournaments meedoe.
De voetbalkennis en historie is hier op Fok! te beperkt.
Toen ik nog meestemde liet ik ook meespelen in welke wedstrijd er werd gescoord. Daarom koos ik voor het Bergkamp - Argentinië doelpunt.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, ondanks m'n sympatie voor RBC hoort deze er zeker niet in thuis, allang niet meer. Die knal van Seedorf voor Madrid van een meter of 40 vind ik bijvoorbeeld al mooier. Die van Bergkamp vind ik trouwens al een twijfel, die beweging tegen Newcastle vond ik zeker zo mooi.
Pele was geen spitsquote:Op maandag 21 mei 2007 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste spits van de eeuw werd van Basten. Alsof Pele een amateur is.
dat was hilarisch, En volgens mij kwam Cruijf verder dan Hiddink in het trainers toernooiquote:Op maandag 21 mei 2007 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste spits van de eeuw werd van Basten. Alsof Pele een amateur is.
Idd dat was een linksachter van Veendamquote:
toen speelde je nog met de midvoorquote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd dat was een linksachter van Veendam
Dat is ook exact de reden waarom die er nog instaat denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik nog meestemde liet ik ook meespelen in welke wedstrijd er werd gescoord. Daarom koos ik voor het Bergkamp - Argentinië doelpunt.
ja Cruijff haalde de finalequote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was hilarisch, En volgens mij kwam Cruijf verder dan Hiddink in het trainers toernooi
Heb jarenlang columns geschreven met het pseudoniem rechtsbinnenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
toen speelde je nog met de midvooren de linksbinnen
3e achter Capello en Paisleyquote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarin hij van de gebroeders Koeman verloor?
Al mag Romario voor mij persoonlijk op gelijke voet met Jari worden geplaatst.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3e achter Capello en Paisley
gelukkig werd Romario wel de beste buitenlandse speler uit de Eredivisie ooit
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al mag Romario voor mij persoonlijk op gelijke voet met Jari worden geplaatst.
Wel voor wat hij voor ajax heeft betekend in zijn hoogtij dagen.quote:
Heb Romario en Jari beide vaak zat 'live' zien spelen, Romario was echt buitencategorie, bloedlinke spits.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al mag Romario voor mij persoonlijk op gelijke voet met Jari worden geplaatst.
Romario maakte Brazlië wereldkampioen, Jari kreeg Finland niet eens op dat WKquote:Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel voor wat hij voor ajax heeft betekend in zijn hoogtij dagen.
Dat de carriere buiten Ajax niet zo geweldig was (toch nog bij mooie clubs gezeten) heeft er niets mee te maken.
Toch kan je ze nooit met elkaar vergelijken.
Jari liet de rest beter spelen en Romario was gewoon een fenomeen op zich.
Beide fenominaal op hun eigen vakgebied.
Dus Berry van Aerle is een betere voetballer dan Ryan Giggs ?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Romario maakte Brazlië wereldkampioen, Jari kreeg Finland niet eens op dat WK
Er zijn Italiaanse mannen van 50 die Faas heten. Vraag maar aan Appelsientje wie dat is.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn neefje heet Jari (en ja hij is vernoemd, arm kind)
Dat moet je posten als je Eilanden quotequote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Grulez het volgende:
We gaan trouwens europa in.
Berry is na Pelé en Cruijff de beste voetballer ooit, dat staat buiten kijfquote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus Berry van Aerle is een betere voetballer dan Ryan Giggs ?
nee had vanmiddag geen radioquote:Op maandag 21 mei 2007 23:34 schreef Againzender het volgende:
@rubber: heb je Astrid nog gehoord vanmiddag?
ik was nergensquote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee had vanmiddag geen radiowas ze bij Stenders?
tussen hun 'peace-sign' door !quote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spuugden ze op de grond, anders heeft het voor mij geen waarde![]()
Geweldigquote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef Bjoro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9z8l9d2ogqc
echt prachtig......die techniek is om te likkebaarden !
Goede muziek op de achtergrondquote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef Bjoro het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef Bjoro het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef Bjoro het volgende:
heeft he-le-maal niets met voetbal te maken...maar wel; grappig om te zien !
http://www.youtube.com/watch?v=UyDcJZzLcic&mode=related&search=
Yep, ze nam de productie van Leon Polman overquote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee had vanmiddag geen radiowas ze bij Stenders?
goed idee diekie....:Wquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef Bjoro het volgende:
vorige week ook al een keer, Astridquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Yep, ze nam de productie van Leon Polman over
Weltrusten hools
Je praat toch met mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:38 schreef rubbereend het volgende:
zit ik weer Tyra te kijken, is er nog ergens wat leuks op tv?
Frank Millquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef Bjoro het volgende:
hier staan ook een paar klassiekers bij ...
http://www.youtube.com/watch?v=8zZS5gyXQoE&NR=1
Niet waar!quote:
Dan zou ik na 5 dagen hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja....
Zoek wat anders als je het niet bevalt, verwend krengetje
Ja dat wil ik ook... maar tja heb niet genoeg geld op mijn spaarrekening staan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zou ik na 5 dagen hetzelfde zeggen.
Ik wil gewoon rentenieren.
In het zicht van de haven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef Againzender het volgende:
GVD, flikker ik gewoon voor hety kantoor van mijn fiets omdat de stenen glad zijn
Owoww! Jij! En niks zeggen?? Waar stond ik dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren nog op de grote markt... denk ik![]()
Haha ja, dat kan wel kloppen, we liepen daar wel langs, zn zus te zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:49 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij liep jij met Niek (die jongen ken ik toevallig) voorbij, ik stond vrij achteraan bij de bushokjes.
Ja dat zeg je nu!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef MaxPower het volgende:
Wellicht stond ik er de eerste keer nog niet.
Ik ben best lief hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou ook niks meer durven zeggen als Clau voor me stond
Zo bedoelde ik het ook niet...quote:
Oh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |