Daar heb ik op de taxi gewacht terwijl mijn neef in slaap sukkelde op een bankje.quote:Ergens in het vorige topic schreef Nosh het volgende:
Pff!
Had een tripje gemaakt naar de Hippolytuskerk gemaakt, die idyllisch gelegen is in het midden van het dorp, en gewijd is aan kerkvader Hippolytus. Aldaar had jij je kunnen vergapen aan de basis van de toren, die dateert uit de 12e eeuw en gemaakt is van tufsteen!
Hippo is tha 'hood!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:16 schreef Nosh het volgende:
Titel is omdat Ch. niks wist wat allitereerde met Hippolytushoef. En ik lui ben..
Hardhout. If ya know wha' I'm sayin'.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:17 schreef Misstique het volgende:
Geeft je hout?
Moet kunnen. STA is een tof subforumquote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef SiemeN het volgende:
Maar goed. Aan de hand van dit topic blijkt dat er voldoende animo is voor een STA topic over Hippo, niet?
Is het je woonplaats dan? Hmm? Nee hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef SiemeN het volgende:
Maar goed. Aan de hand van dit topic blijkt dat er voldoende animo is voor een STA topic over Hippo, niet?
I know, maar het staat er fout.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hardhout. If ya know wha' I'm sayin'.
Enorm! Dan kan ik vertellen hoe ik daar ooit ben geweest om een laptop op te halen die m'n zus op marktplaats had gekocht.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef SiemeN het volgende:
In het Breda-topic hebben we ook stiekem Tilburgers en Etten-Leurders hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef Misstique het volgende:
Is het je woonplaats dan? Hmm? Nee hè?
TRV dus..
Dat ligt nog enigszins in de buurt.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
In het Breda-topic hebben we ook stiekem Tilburgers en Etten-Leurders hoor.
Wieringen ligt ook in de buurt van mijn oorspronkelijke habitat. Scheelt slechts een kilometertje of 40.quote:
*knuffeltquote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb troost nodig. Veel troost.
En rattengif.
Ik heb alleen bier. Sorry.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb troost nodig. Veel troost.
En rattengif.
Het had ook niet echt draagvlak, schat.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef SiemeN het volgende:
Het openen is toch al niet leuk meer nu de spontaniteit er af is, dus laat ook maar.
Hoi.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Met bier wordt gelukkig alles leuk. Hulde aan bier.
Will do That.quote:
Vreemde verhoudingen dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:46 schreef Houtspeer het volgende:
Erg veel blauw hier.
Bitterballen zijn zo:Ik ben dan de rechter mannetje en bitterballen de linker.
Je mag mij ook wel even gebruiken. Ik kan het wel hebben op 't moment!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zoek iemand om me op af te kunnen reageren SiemeN. Newbies in reeksen zijn daar ideaal voor.
Dat hadden jullie meteen moeten doen ja. Inmiddels ben ik al ingewijd met allerlei vuige roddels en anekdotes.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dat geval zouden we jou ook moeten negeren!
Een vergissing die ons nog immer achtervolgt!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat hadden jullie meteen moeten doen ja. Inmiddels ben ik al ingewijd met allerlei vuige roddels en anekdotes..
Te makkelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel even gebruiken. Ik kan het wel hebben op 't moment!
Hoogste tijd voor een grouphug.quote:
I'm up for anything.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een grouphug..
daar stond eerst groupsex.
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
I'm up for anything..
[[afbeelding]]
Ik had al een nieuw venster open staan om je te corrigeren, tot ik verder las.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef rompompom het volgende:
Oh, ik geloof dat het Tokio Hotel moet zijn.
Bezint eer ge begint!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had al een nieuw venster open staan om je te corrigeren, tot ik verder las.
Neem een gevleugelde uitspraak van de postbode! Iets als: "Het fluitekruid staat alweer manshoog!"quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil een nieuwe sig.
Eigenlijk was 'een antiperistaltisch bewegende slokdarm zorgt altijd voor veel plezier en jolijt' best een goede, hm?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem een gevleugelde uitspraak van de postbode! Iets als: "Het fluitekruid staat alweer manshoog!"
Ja, zoiets.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
SIEMEN! SIEMEN! IK HOU VAN JE!
Maar die heb je al gehad.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Eigenlijk was 'een antiperistaltisch bewegende slokdarm zorgt altijd voor veel plezier en jolijt' best een goede, hm?
Foutje, bedankt.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens, wat een énorme dickheads bij het Zilveren Kruis. Ze hadden wat fouten gemaakt waardoor ik een ziekenhuisrekening niet vergoed kreeg, dus ik had een bezwaarschrift ingediend. Vorige keer nog kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk vergoed zou worden. Gisteren kreeg ik een brief dat dat niet het geval was, dus ik pissig as hell, want de rekening was 3000 euro.
Bel ik ze net op, hebben ze een verkeerde brief gestuurd. Ze zijn ermee bezig en het wordt betaald, en ik word op de hoogte gehouden.
Wat is er mis met deze?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil een nieuwe sig.
Nou ja, ik kreeg het wel in een potje mee, misschien daarom.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef rompompom het volgende:
Nooit geweten dat abortus zo duur is, trouwens.
Het zal dat sterke water zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik kreeg het wel in een potje mee, misschien daarom.
Hij staat nog op m'n nachtkastje.
Niets hoor, pop.quote:
Ik kan er ook nog wel naar luisteren.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:17 schreef rompompom het volgende:
Tokyo Hotel nu op Stu Bru. Ik vind het nog steeds best een tof nummer..
Dat verklaart een hoop.quote:Zoals bij het grote publiek reeds enige tijd bekend heeft Bill de homosexuele geaardheid. Dit verklaart zijn vrouwelijke, androgyne uitstraling. In een interview heeft Bill ooit gezegd: 'Ich liebe es mir wie eine Frau zu kleden'(ik hou er van mezelf als vrouw te verkleden). Bill komt echter in interviews nooit openlijk uit voor zijn geaardheid, mogelijk omdat dit de hype rond de band negatief beinvloedt.
NOU DAN!!!quote:
O, was er voldoende vruchtwater al? Dat stinkt, allemaal poep en pies erin.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit er niet in. Ik durf hem ook niet open te maken, bang voor de lucht.
Daarna kwam Ben Folds Five met Battle of who could care less. Die was toffer.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel naar luisteren.
Dat was me al langer duidelijk hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HIj mot je niet meer. Naaanananaaana..
Als het goed is, zit er geen poep en pies in vruchtwater heur.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, was er voldoende vruchtwater al? Dat stinkt, allemaal poep en pies erin.
Bitches ain't shit is erg leuk van ze.quote:[..]
Daarna kwam Ben Folds Five met Battle of who could care less. Die was toffer.
Wat?! Ik ben dol op je!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was me al langer duidelijk hoor..
Pies wel, geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als het goed is, zit er geen poep en pies in vruchtwater heur..
Maar ik ben niet meer je number one.quote:
Nee toch? Alle troep wordt via de mama naar buiten gewerkt, dacht ik.quote:
Volgens mij drinken ze van het vruchtwater en piesen dat ook weer uit. Rotzooi in het bloed komt er wel via mama uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee toch? Alle troep wordt via de mama naar buiten gewerkt, dacht ik.
Ik ben goed met beebiefeitjesquote:De foetus slikt ook vruchtwater in en dit is een van de manieren waarop de hoeveelheid vruchtwater wordt gereguleerd. De foetus plast ook in het vruchtwate
Hee, ik kom nooit in OUD!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als het goed is, zit er geen poep en pies in vruchtwater heur..
Vanwege het parodie-gehalte, maar niet qua muziek. Song for the dumped doet het ook altijd goed, trouwens. En Brick vind ik mooi. En Losing Lisa. En...quote:[..]
Bitches ain't shit is erg leuk van ze.
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
bee-bief-eitjes
En Smoke! Enquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, ik kom nooit in OUD!.
[..]
Vanwege het parodie-gehalte, maar niet qua muziek. Song for the dumped doet het ook altijd goed, trouwens. En Brick vind ik mooi. En Losing Lisa. En...
Nee, dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Smoke is prachtig ja!!! Tiny dancer is een Elton John cover, dat wist je?
Wie dan wel?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik ben niet meer je number one..
*kras
Wist ik het maar! Dan zou ik haar/hem heulemaal doodvermoorden!quote:
Wat ik trouwens zonde vind is dat-ie in Don't change your plans vals zingt. Dat is echt een prachtig nummer namelijk.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat ik trouwens zonde vind is dat-ie in Don't change your plans vals zingt. Dat is echt een prachtig nummer namelijk..
quote:sometimes I get the feeling
that I won't be on this planet
for very long
I really like it here
I'm quite attached to it
I hope I'm wrong
all I really wanna say:
you're the reason I wanna stay
I loved you before I met you
and I met you just in time
'cause there was nothing left
I sat here on my suitcase
in our empty new apartment
'til the sun went down
and I walked back down the stairs
with all my bags and drove away
you must be freaking out
all I know's I gotta be
where my heart says I oughta be
it often makes no sense, in fact
I never understand these things I feel
don't change
your plans
for me
I won't
move to
L.A.
the leaves
are falling
back east
that's where I'm going to stay
you have made me smile again
in fact, I might be sore from it
it's been awhile
I know we've been together
many times before
I'll see you on
the other side
but don't change
your plans
for me
I won't
move to
L.A.
the leaves
are falling
back east
that's where I'm going to stay
all I really wanna say:
you're the reason I wanna stay
but destiny is calling and won't hold
and when my time is up
I'm outta here
all I know's I gotta be
where my heart says I oughta be
it often makes no sense, in fact
I never understand these things
I feel
I love you, goodbye
I love you, goodbye...
Die ken ik volgens mij niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat ik trouwens zonde vind is dat-ie in Don't change your plans vals zingt. Dat is echt een prachtig nummer namelijk..
Ik ga thuis eens luisteren.quote:
Daar mag ik geen plaatje van posten wegens de policyquote:
Dan moet je jezelf vermoorden. Je bent en blijft mijn nummer één hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist ik het maar! Dan zou ik haar/hem heulemaal doodvermoorden!.
Wil je dan niet meer zeggen dat je je sig niet tof vindt?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf vermoorden. Je bent en blijft mijn nummer één hoor..
*SlijmslijmKusknufkroel*..
Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil je dan niet meer zeggen dat je je sig niet tof vindt?
Daar kwam het wel op neer.quote:
Hi Pheno.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef Pheno het volgende:
hallo overigens.
Will do.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, je moet trouwens ook Air van BFF luisteren. Die is van de Godzilla soundtrack..
Will do who?²quote:
Ik eigenlijk ook, maar ik was te lui.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik was te lui.
Jim Carrey. Nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand The Number 23 al gezien, met dinges? Eh. Ace Ventura?
De meeste rampen hebben er maar één iddquote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef rompompom het volgende:
Oh, met namen.
Een blik Euroshopper bier. Staat gelijk aan twee boterhammen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef mcDavid het volgende:
Weet iemand een lekkere maaltijd voor c.a. 30 cent?
Zal in ieder geval goed zwaar op de maag liggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Een blik Euroshopper bier. Staat gelijk aan twee boterhammen.
Die kost hier 33 cent. En ze ronden af naar boven.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Een blik Euroshopper bier. Staat gelijk aan twee boterhammen.
Godver, dan kost het me 5 cent van me budget voor morgen!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Die kost hier 33 cent. En ze ronden af naar boven.
Haal anders zo'n 5pak margatitha pizza's bij de super de hoer.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Godver, dan kost het me 5 cent van me budget voor morgen!
Maar ik heb geen oven, en ook geen frituur!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Haal anders zo'n 5pak margatitha pizza's bij de super de hoer.
Kost wel 1 nog wat maar dan heb je voor 5 dagen "eten".
Ik heb een keer 4 dagen geleeft op 20 frikadellen.... tering wat had ik d'r na een pens.
Ik ook van jou.quote:
Oh, jij bent viswijfje?quote:
Was het moeilijk?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef Chowi het volgende:
Is er ooit. Óóit. Iemand in slaap gevallen tijdens een examen?.
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef Chowi het volgende:
Bwhehehehe, nee zeg!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef Chowi het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Bwhehehehe, nee zeg!
Ik heb haar laatst naar aanleiding van een topic waarin ze aanbood 'mensen te helpen' op een niet al te vriendelijke wijze verzocht ver weg te blijven uit ONZ en haar heil te gaan zoeken in R&P. Vandaar c_c's liefde voor moi.
Dat lijkt me niet, hè.quote:
quote:
Ja, lach maar. Maar het is wel typisch iets voor mij. Ik hou hiermee gewoon mijn imago in stand.quote:
Ze heeft STA gelukkig nog niet gevonden.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Bwhehehehe, nee zeg!
Ik heb haar laatst naar aanleiding van een topic waarin ze aanbood 'mensen te helpen' op een niet al te vriendelijke wijze verzocht ver weg te blijven uit ONZ en haar heil te gaan zoeken in R&P. Vandaar c_c's liefde voor moi.
Och ze woont toch niet in Delft.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze heeft STA gelukkig nog niet gevonden.
Whahaha, heet zn vriendin Bill en zingt ze in een band?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Vriendin ziet er opeens heel anders uit.
Nog een juweeltje.
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Whahaha, heet zn vriendin Bill en zingt ze in een band?
Ik vond de meeste exames wel leuk eigenlijk!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, hè.. Ik was nog wel goed uitgeslapen en zulks. Het was gewoon doodsaai.
[..]
[..]
Ja, lach maar. Maar het is wel typisch iets voor mij. Ik hou hiermee gewoon mijn imago in stand..
Nee. Enlighten me.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vond de meeste exames wel leuk eigenlijk!
Ken trouwens wel iemand die een diploma heeft gehaald zónder examen nederlands af te leggen. Maar dat verhaal heb ik volgens mij al eens verteld
Wat puik. Ik wil ook dat mensen uitzonderingen voor me maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:56 schreef mcDavid het volgende:
lang verhaal. Samenvatting:
gozer had zich verslapen, moest 'm dus herkansen. Maar had de herkansing nodig voor een ander vak. heeft de afdelingsleider de examencomissie net zo lang gestalkt tot ze een 1 invulden voor zijn nederlands, stondtie daarmee een 4 voor nederlands maar kon hij een ander vak binnen zijn profiel herkansen ofzo.
Ik neem dit terug.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:49 schreef SiemeN het volgende:
Wat is dit?
Vriendin ziet er opeens heel anders uit.
Modden is soms zo tof, hm? Of niet, c_c?.
KARMA! KARMA!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik neem dit terug.
http://forum.fok.nl/user/history/178944
Examens enzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik neem dit terug.
http://forum.fok.nl/user/history/178944
Heil Zweefvliegtuigen!quote:
Je gaat me uitlachen.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat me uitlachen.
Ik ben in slaap gevallen. Hihi..
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef mcDavid het volgende:
Heb je 't eigenlijk wel afgekregen, chow?
Of ben je wakker gepord omdat je snurkte?
Ik zat vrijwel helemaal vooraan, dus de surveillerende docent merkte het al snel.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
! Welk vak? En toen je wakker werd... En toen... Beschrijf de situatie!
!
Had je je ook uitgekleed voor het slapen gaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
! Welk vak? En toen je wakker werd... En toen... Beschrijf de situatie!
!
Wat is er heerlijker dan lekker slapen in de trein?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik val echt *nooit* ergens anders dan in bed in slaap. Zelfs als ik in de trein wegsukkel schrik in na een minuut ofzo wakker.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ik zat vrijwel helemaal vooraan, dus de surveillerende docent merkte het al snel.. Hij maakte me wakker met een gezichtsuitdrukking die te wensen over liet. Alsof 'ie het elke dag meemaakt. Maar ik baalde er wel van.
Ik wou dat ik het kon. Zou de anderhalf uur lange reis wat aangenamer maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is er heerlijker dan lekker slapen in de trein?
Mits niet te drukke trein.
dit was overigens níét bedoeld als verkapte "ik wil het onderwerp op sex bregen"-post.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is er heerlijker dan lekker slapen in de trein?
Mits niet te drukke trein.
Maar het was zo stíl. Anders dan het vertrouwde krassen van een pen en gezucht hoorde ik niets. Dan slaap je zó.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik val echt *nooit* ergens anders dan in bed in slaap. Zelfs als ik in de trein wegsukkel schrik in na een minuut ofzo wakker.
Ik schrok op, heb vliegensvlug mijn pen gepakt en heb het zo snel als ik kon afgemaakt. Alsnog was ik een van de eersten die klaar waren met het examen, aldaar. Ik heb ook niet lang geslapen, vandaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Briljant. (Eigenlijk is het best kut, natuurlijk). Heb je het nog afgekregen en heb je een idee hoe je het gemaakt hebt?
Alleen het rustige geschommel en eentonige, gedempte kedeng-kedeng nog en het zou perfect zijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het was zo stíl. Anders dan het vertrouwde krassen van een pen en gezucht hoorde ik niets. Dan slaap je zó.
En een oogmaskertje.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen het rustige geschommel en eentonige, gedempte kedeng-kedeng nog en het zou perfect zijn!
Ik ga voor de laatste!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef mcDavid het volgende:
Kwam net deze tegen in een ander topic:
[afbeelding]
Replace user, press any key when readyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:20 schreef SiemeN het volgende:
Uit je bed gebeld worden omdat de software 'het niet doet' is niet okay.
Beter dan je bed ingebeld worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:20 schreef SiemeN het volgende:
Uit je bed gebeld worden omdat de software 'het niet doet' is niet okay.
Nog maar 4 daagjes tot het weekend.quote:
Treffende omschrijving.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:57 schreef Misstique het volgende:
Morning.
Sir, yes Sir.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:
Tiek. Ik wil seks. Nu.
Driedaagspinksterweekend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog maar 4 daagjes tot het weekend..
Een nieuwe auto kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:43 schreef ANWB het volgende:
Wat moet je met vakantiegeld als je je salaris toch niet op krijgt.![]()
Ik zag je laatst nog in de Kiosk staan! Ik stak olijk mijn hand op, maar het was druk. Met klanten, reizigers en de gebruikelijke rondhangende Finnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:59 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij ben ik nu wel wakker. Godver, dát was veel koffie.
Doodverwensing!quote:
Doe je deur op slot.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:09 schreef Misstique het volgende:
Waar die neuk is onze receptioniste. Nu komen al die gasten mijn kantoor binnen banjeren..
Receptionistes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:09 schreef Misstique het volgende:
Waar die neuk is onze receptioniste. Nu komen al die gasten mijn kantoor binnen banjeren..
Dan krijg ik ruzie met de directrice.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:10 schreef rompompom het volgende:
Doe je deur op slot.
Hoezo? Ze storen je toch tijdens je 'werkzaamheden'?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met de directrice.
Daar speel ik nu dus noodgedwongen half voor.quote:
Heb je ook een kort rokje aan zonder ondergoed? Dat hebben receptionistes altijd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar speel ik nu dus noodgedwongen half voor.
Ik heb alleen de telefoon aan iemand anders gegeven, no way dat ik dat ook nog eens erbij doe..
Klpte Belgische lay-put.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef SiemeN het volgende:
npthing. Tof.
En dan nóg tijd over om te fokken!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoezo? Ze storen je toch tijdens je 'werkzaamheden'?
Bezoek moet geholpen worden. En omdat ik naast de deur zit moet ik me daarvoor verantwoordelijk voelen. Ook al is het absoluut mijn taak niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoezo? Ze storen je toch tijdens je 'werkzaamheden'?
Nee, ik heb een wat langere rok aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb je ook een kort rokje aan zonder ondergoed? Dat hebben receptionistes altijd!
Ehh... Stof? Porn is niet, ik herhaal, NIET de zoals echte wereld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb je ook een kort rokje aan zonder ondergoed? Dat hebben receptionistes altijd!
Ah ok. Dat is klote ja. Ik zit hier nu met 4 flatscreens aangesloten op één PC trouwens. Kekke zooi. Op het linkervenster FOK! open, de andere 3 staan vol met dingen voor het werk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bezoek moet geholpen worden. En omdat ik naast de deur zit moet ik me daarvoor verantwoordelijk voelen. Ook al is het absoluut mijn taak niet.
Je hebt meteen een ander kantoor aangevraagd ook?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bezoek moet geholpen worden. En omdat ik naast de deur zit moet ik me daarvoor verantwoordelijk voelen. Ook al is het absoluut mijn taak niet.
*Prik*. Weg luchtbel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehh... Stof? Porn is niet, ik herhaal, NIET de zoals echte wereld.
Godver, dan moet je je benen zó ver spreiden, dat je niet verder kan, voordat je wat ziet. En zó ver gespreid is níet sexy!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik heb een wat langere rok aan.
Ik ben net een paar maanden geleden hier naartoe verhuisd. Helaas had ik deze consequenties niet voorzien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt meteen een ander kantoor aangevraagd ook?
Wat weet jíj er nou weer van! Alle films die ik zie bevestigen mijn beeld en dan komt er één meneertje rompompom die zegt dat dat niet klopt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehh... Stof? Porn is niet, ik herhaal, NIET de zoals echte wereld.
Dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godver, dan moet je je benen zó ver spreiden, dat je niet verder kan, voordat je wat ziet. En zó ver gespreid is níet sexy!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.. Ik ben een dá-me.
.
Nevah! Vuigaard!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
!
Ja, goeie, nou, hop, spreiden die benen.![]()
Hihi, hij zei meneertje tegen me!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat weet jíj er nou weer van! Alle films die ik zie bevestigen mijn beeld en dan komt er één meneertje rompompom die zegt dat dat niet klopt?
Wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:24 schreef rompompom het volgende:
hei
Spuit 11.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef JDude het volgende:
Hei?
Wij hebben nog een receptioniste nodig.quote:
Geen probleem, doe je de mijne aan.quote:
Dan komen ze alsnog allemaal bij jou naar binnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen probleem, doe je de mijne aan.
Neuh, ik doe dan Donnie's baggy pants aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan komen ze alsnog allemaal bij jou naar binnen.
Darko'tjeeeeeeh!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
En noem me geen Donnie, dat is een kampernaam
http://forum.fok.nl/usericons/141430/oldman.JPGquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:52 schreef Listo het volgende:
wat voor icon heb ik eigenlijk?
text only laat die gelukkig weg
Ja hallo! Ik ga niet in mn stringetje op mn bureaustoel zitten heur. Dat schuurt zo.quote:
Wat moet ik in vredesnaam onder mn eigen bureau?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef SiemeN het volgende:
Je moet toch onder het bureau.
Klanten 'helpen'?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat moet ik in vredesnaam onder mn eigen bureau?
Dat is onhandig aangezien de telefoon óp mn bureau staat.quote:
Ik overtref jou en Dago met gemak, als het op eng kleffen aankomtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef Misstique het volgende:
Honingdropje?
Hallo lekkere taalpurist van me.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
En SiemeN, daar moet écht een t achter.
Sorry.
Is that a challenge?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik overtref jou en Dago met gemak, als het op eng kleffen aankomt.
Die zie ik volgende week maandag gewoon op TV.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef clumsy_clown het volgende:
GOEDEMORGEN HONINGDROPJE. Heroes seizoensfinale staat online.
Oh en 'lo rest.
Hij is bezig met downloaden nu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef clumsy_clown het volgende:
GOEDEMORGEN HONINGDROPJE. Heroes seizoensfinale staat online.
Oh en 'lo rest.
Ik heb alle afleveringen in HD-rips op m'n schijf staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bring it on, bitch!.
[..]
Ik ben even ruimte op m'n schijf vrij aan het maken.
Pech. Ik heb 4 monitoren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
En SiemeN, daar moet écht een t achter.
Sorry.
Ik ook, ben nu op stage, maar vanavond kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen in HD-rips op m'n schijf staan.
Ik heb gewoon de 350 mb versies, prima te pruimenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen in HD-rips op m'n schijf staan.
Next time Dago's online, ye're gonna eat humble pie girlfriend.quote:
Neh, dat was toch niet helemaal mijn dingquote:
Is 'ie al af?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
cerror?
Jij bent cerror niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:20 schreef Listo het volgende:
ja?
Ik heb nog een week de tijd.quote:
Ik werd gisteren gebeld of ik 'een oudere Siemen -achternaam- met een volkstuintje in -plaats-' was. Die meneer probeerde maar wat nummers uit het telefoonboek. Best vreemd dat iemand met exact dezelfde voor en achternaam een volkstuin heeft in mijn geboorteplaats.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Listo het volgende:
godgloeiende, heb ik eindelijk telefoon, is het verkeerd doorverbonden
Dat is funest voor je hairdo idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens ben ik vandaag erg blij dat ik een hoofddoek draag.
Ik ben vannacht in slaap gevallen net nadat ik m'n haar had gewassen.
[afbeelding]
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ceeeeeeerror!
Klopt het dat de laatste aflevering van Heroes alleen 23 is, niet 24?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef Listo het volgende:
Zie de post van Breuls in het Heroes topic.
Je kan 'm niet missen
You bastard! Ik trap er niet in snoesje, ik trap er niet in!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef boem-dikkie het volgende:Ze moeten spoilers gebruiken in dat topic !
Er zijn verschillende mensen die er achter komen dat ze een gave hebben. Gaves als: Telekinese, Tijdreizen, Regeneratie na wonden, ontzichbaarheid, vliegen etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef Misstique het volgende:
Waar gaat die serie over eik? Ik heb er nog nooit van gehoord..
Mensen die gemuteerd DNA ingepland hebben gekregen en daardoor over speciale gaves beschikken. Sommigen proberen er goed mee te doen anderen kwaad. Uiteindelijk draait het allemaal om een nucleaire explosie in New York die één van de heroes heeft veroorzaakt met zijn gaves en 'de goeien' proberen dat te stoppen. Tijdreizen, regeneratie, vliegen, onzichtbaarheid en een 'hero' die mutanten vermoord en hun hersens openhaalt, om hun gaves over te nemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef Misstique het volgende:
Waar gaat die serie over eik? Ik heb er nog nooit van gehoord..
Wat zei je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef Stofje het volgende:
Wicked! Volgens www.oorcheck.nl is mijn gehoor gewoon prima. Nu m'n ogen nog
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |