Daar heb ik op de taxi gewacht terwijl mijn neef in slaap sukkelde op een bankje.quote:Ergens in het vorige topic schreef Nosh het volgende:
Pff!
Had een tripje gemaakt naar de Hippolytuskerk gemaakt, die idyllisch gelegen is in het midden van het dorp, en gewijd is aan kerkvader Hippolytus. Aldaar had jij je kunnen vergapen aan de basis van de toren, die dateert uit de 12e eeuw en gemaakt is van tufsteen!
Hippo is tha 'hood!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:16 schreef Nosh het volgende:
Titel is omdat Ch. niks wist wat allitereerde met Hippolytushoef. En ik lui ben..
Hardhout. If ya know wha' I'm sayin'.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:17 schreef Misstique het volgende:
Geeft je hout?
Moet kunnen. STA is een tof subforumquote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef SiemeN het volgende:
Maar goed. Aan de hand van dit topic blijkt dat er voldoende animo is voor een STA topic over Hippo, niet?
Is het je woonplaats dan? Hmm? Nee hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef SiemeN het volgende:
Maar goed. Aan de hand van dit topic blijkt dat er voldoende animo is voor een STA topic over Hippo, niet?
I know, maar het staat er fout.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hardhout. If ya know wha' I'm sayin'.
Enorm! Dan kan ik vertellen hoe ik daar ooit ben geweest om een laptop op te halen die m'n zus op marktplaats had gekocht.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef SiemeN het volgende:
In het Breda-topic hebben we ook stiekem Tilburgers en Etten-Leurders hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef Misstique het volgende:
Is het je woonplaats dan? Hmm? Nee hè?
TRV dus..
Dat ligt nog enigszins in de buurt.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
In het Breda-topic hebben we ook stiekem Tilburgers en Etten-Leurders hoor.
Wieringen ligt ook in de buurt van mijn oorspronkelijke habitat. Scheelt slechts een kilometertje of 40.quote:
*knuffeltquote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb troost nodig. Veel troost.
En rattengif.
Ik heb alleen bier. Sorry.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb troost nodig. Veel troost.
En rattengif.
Het had ook niet echt draagvlak, schat.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef SiemeN het volgende:
Het openen is toch al niet leuk meer nu de spontaniteit er af is, dus laat ook maar.
Hoi.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Met bier wordt gelukkig alles leuk. Hulde aan bier.
Will do That.quote:
Vreemde verhoudingen dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:46 schreef Houtspeer het volgende:
Erg veel blauw hier.
Bitterballen zijn zo:Ik ben dan de rechter mannetje en bitterballen de linker.
Je mag mij ook wel even gebruiken. Ik kan het wel hebben op 't moment!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zoek iemand om me op af te kunnen reageren SiemeN. Newbies in reeksen zijn daar ideaal voor.
Dat hadden jullie meteen moeten doen ja. Inmiddels ben ik al ingewijd met allerlei vuige roddels en anekdotes.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dat geval zouden we jou ook moeten negeren!
Een vergissing die ons nog immer achtervolgt!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat hadden jullie meteen moeten doen ja. Inmiddels ben ik al ingewijd met allerlei vuige roddels en anekdotes..
Te makkelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel even gebruiken. Ik kan het wel hebben op 't moment!
Hoogste tijd voor een grouphug.quote:
I'm up for anything.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een grouphug..
daar stond eerst groupsex.
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
I'm up for anything..
[[afbeelding]]
Ik had al een nieuw venster open staan om je te corrigeren, tot ik verder las.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef rompompom het volgende:
Oh, ik geloof dat het Tokio Hotel moet zijn.
Bezint eer ge begint!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had al een nieuw venster open staan om je te corrigeren, tot ik verder las.
Neem een gevleugelde uitspraak van de postbode! Iets als: "Het fluitekruid staat alweer manshoog!"quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil een nieuwe sig.
Eigenlijk was 'een antiperistaltisch bewegende slokdarm zorgt altijd voor veel plezier en jolijt' best een goede, hm?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem een gevleugelde uitspraak van de postbode! Iets als: "Het fluitekruid staat alweer manshoog!"
Ja, zoiets.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
SIEMEN! SIEMEN! IK HOU VAN JE!
Maar die heb je al gehad.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Eigenlijk was 'een antiperistaltisch bewegende slokdarm zorgt altijd voor veel plezier en jolijt' best een goede, hm?
Foutje, bedankt.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens, wat een énorme dickheads bij het Zilveren Kruis. Ze hadden wat fouten gemaakt waardoor ik een ziekenhuisrekening niet vergoed kreeg, dus ik had een bezwaarschrift ingediend. Vorige keer nog kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk vergoed zou worden. Gisteren kreeg ik een brief dat dat niet het geval was, dus ik pissig as hell, want de rekening was 3000 euro.
Bel ik ze net op, hebben ze een verkeerde brief gestuurd. Ze zijn ermee bezig en het wordt betaald, en ik word op de hoogte gehouden.
Wat is er mis met deze?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil een nieuwe sig.
Nou ja, ik kreeg het wel in een potje mee, misschien daarom.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef rompompom het volgende:
Nooit geweten dat abortus zo duur is, trouwens.
Het zal dat sterke water zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik kreeg het wel in een potje mee, misschien daarom.
Hij staat nog op m'n nachtkastje.
Niets hoor, pop.quote:
Ik kan er ook nog wel naar luisteren.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:17 schreef rompompom het volgende:
Tokyo Hotel nu op Stu Bru. Ik vind het nog steeds best een tof nummer..
Dat verklaart een hoop.quote:Zoals bij het grote publiek reeds enige tijd bekend heeft Bill de homosexuele geaardheid. Dit verklaart zijn vrouwelijke, androgyne uitstraling. In een interview heeft Bill ooit gezegd: 'Ich liebe es mir wie eine Frau zu kleden'(ik hou er van mezelf als vrouw te verkleden). Bill komt echter in interviews nooit openlijk uit voor zijn geaardheid, mogelijk omdat dit de hype rond de band negatief beinvloedt.
NOU DAN!!!quote:
O, was er voldoende vruchtwater al? Dat stinkt, allemaal poep en pies erin.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit er niet in. Ik durf hem ook niet open te maken, bang voor de lucht.
Daarna kwam Ben Folds Five met Battle of who could care less. Die was toffer.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel naar luisteren.
Dat was me al langer duidelijk hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HIj mot je niet meer. Naaanananaaana..
Als het goed is, zit er geen poep en pies in vruchtwater heur.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, was er voldoende vruchtwater al? Dat stinkt, allemaal poep en pies erin.
Bitches ain't shit is erg leuk van ze.quote:[..]
Daarna kwam Ben Folds Five met Battle of who could care less. Die was toffer.
Wat?! Ik ben dol op je!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was me al langer duidelijk hoor..
Pies wel, geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als het goed is, zit er geen poep en pies in vruchtwater heur..
Maar ik ben niet meer je number one.quote:
Nee toch? Alle troep wordt via de mama naar buiten gewerkt, dacht ik.quote:
Volgens mij drinken ze van het vruchtwater en piesen dat ook weer uit. Rotzooi in het bloed komt er wel via mama uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee toch? Alle troep wordt via de mama naar buiten gewerkt, dacht ik.
Ik ben goed met beebiefeitjesquote:De foetus slikt ook vruchtwater in en dit is een van de manieren waarop de hoeveelheid vruchtwater wordt gereguleerd. De foetus plast ook in het vruchtwate
Hee, ik kom nooit in OUD!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als het goed is, zit er geen poep en pies in vruchtwater heur..
Vanwege het parodie-gehalte, maar niet qua muziek. Song for the dumped doet het ook altijd goed, trouwens. En Brick vind ik mooi. En Losing Lisa. En...quote:[..]
Bitches ain't shit is erg leuk van ze.
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
bee-bief-eitjes
En Smoke! Enquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, ik kom nooit in OUD!.
[..]
Vanwege het parodie-gehalte, maar niet qua muziek. Song for the dumped doet het ook altijd goed, trouwens. En Brick vind ik mooi. En Losing Lisa. En...
Nee, dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Smoke is prachtig ja!!! Tiny dancer is een Elton John cover, dat wist je?
Wie dan wel?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik ben niet meer je number one..
*kras
Wist ik het maar! Dan zou ik haar/hem heulemaal doodvermoorden!quote:
Wat ik trouwens zonde vind is dat-ie in Don't change your plans vals zingt. Dat is echt een prachtig nummer namelijk.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat ik trouwens zonde vind is dat-ie in Don't change your plans vals zingt. Dat is echt een prachtig nummer namelijk..
quote:sometimes I get the feeling
that I won't be on this planet
for very long
I really like it here
I'm quite attached to it
I hope I'm wrong
all I really wanna say:
you're the reason I wanna stay
I loved you before I met you
and I met you just in time
'cause there was nothing left
I sat here on my suitcase
in our empty new apartment
'til the sun went down
and I walked back down the stairs
with all my bags and drove away
you must be freaking out
all I know's I gotta be
where my heart says I oughta be
it often makes no sense, in fact
I never understand these things I feel
don't change
your plans
for me
I won't
move to
L.A.
the leaves
are falling
back east
that's where I'm going to stay
you have made me smile again
in fact, I might be sore from it
it's been awhile
I know we've been together
many times before
I'll see you on
the other side
but don't change
your plans
for me
I won't
move to
L.A.
the leaves
are falling
back east
that's where I'm going to stay
all I really wanna say:
you're the reason I wanna stay
but destiny is calling and won't hold
and when my time is up
I'm outta here
all I know's I gotta be
where my heart says I oughta be
it often makes no sense, in fact
I never understand these things
I feel
I love you, goodbye
I love you, goodbye...
Die ken ik volgens mij niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat ik trouwens zonde vind is dat-ie in Don't change your plans vals zingt. Dat is echt een prachtig nummer namelijk..
Ik ga thuis eens luisteren.quote:
Daar mag ik geen plaatje van posten wegens de policyquote:
Dan moet je jezelf vermoorden. Je bent en blijft mijn nummer één hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist ik het maar! Dan zou ik haar/hem heulemaal doodvermoorden!.
Wil je dan niet meer zeggen dat je je sig niet tof vindt?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf vermoorden. Je bent en blijft mijn nummer één hoor..
*SlijmslijmKusknufkroel*..
Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil je dan niet meer zeggen dat je je sig niet tof vindt?
Daar kwam het wel op neer.quote:
Hi Pheno.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef Pheno het volgende:
hallo overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |