Bier in je koffie is smerig...quote:
quote:
Nooit geprobeerd.quote:
Ik heb er ook een bij mezelf gezetquote:
quote:
Ik zit vol met goeie vragenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
Goede vraag eer.
Das iig wel consequent!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
als je loopt te baggeren als mod zijnde, en dan in dat topic zelf daar wat tegen jezelf over zegt, en dan een note plaatsen ofzo?
wat is klaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat is ook klaar. even uploaden
gewoon zelf volspammen als mod.. is het topic op slot en is het afgedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
als je loopt te baggeren als mod zijnde, en dan in dat topic zelf daar wat tegen jezelf over zegt, en dan een note plaatsen ofzo?
lennyquote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*ontwaakt
heerlijk weer een uur of 9 geslapen
Vast z'n verslag van de natuurschade!quote:
dat had ie al gedaan toch.quote:
Dat was gisterenquote:
ja jammer, had er ook eentje besteldquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
7.1 MP Canon camera voor 28 euro bij BOL.COM. Foutje deel 2
hehe.. helaas
Ik was net mod en wou het ff uitproberenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom zet je in godsnaam een note bij jezelf?
Zit geen logica in, het ligt aan hoe erg de policy is overschreden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Bij hoeveel notes volgt er een ban? Of is dat willekeurig?
ik twijfelde of ik je 8e zou gevenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik twijfelde of ik je 8e zou gevenToch maar niet gedaan
Is het al gelukt met die nieuwsgroepen?![]()
![]()
das willekeurigquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Bij hoeveel notes volgt er een ban? Of is dat willekeurig?
Goed bezig wel.quote:
Geef eens een link dan... ik heb het gemist..,..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat had ie al gedaan toch.
IK heb daar gister foto's van zitten kijken.
Ja, sorry, m'n shiftknop bleef hangen
En ik en ik?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef Frutsel het volgende:
sommigen hebben al een behoorlijke verzameling opgebouwd
Jep... en het komt ook voor dat mods elkaar wel een note geven als je uit de 'ban' springtquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
Alles goed daar in het verre oosten?quote:
extra sterk...quote:
Jij bent braaf! 0 notesquote:
Het is te veel moeite voor mij om te onderzoeken hoe het werkt..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm..sinds ik het ontdekt heb is mijn dvd verzameling aardig richting 1000 aan het lopen
ja, hallo, dat staat in een der topics van gisterquote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Geef eens een link dan... ik heb het gemist..,..![]()
quote:
je hebt er eentje zie ik.. vanwege spam..quote:
Absoluutquote:
Oh 1. Dan ben ik nog steeds lief.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Frutsel het volgende:
je hebt er eentje zie ik.. vanwege spam..![]()
iets over adoratietopic ofzo![]()
geen idee..zegt me zo nix
das lekken van vertrouwelijke infoquote:
Tis echt simpelquote:Het is te veel moeite voor mij om te onderzoeken hoe het werkt..
Ssst. Onderwerp is nu afgehandeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef eer-ik het volgende:
gaan we weer?
wat zit iedereen nou steeds met die notes...
Immer.quote:
Dat mag.quote:
hoeveel heb ik er?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent braaf! 0 notes
[..]
Het is te veel moeite voor mij om te onderzoeken hoe het werkt..
jazekers, prima te doenquote:
Nah. Op zich. Mja. Maar het is wel terecht als je het hebt over het Rizzo en Kiwi adoratie topique.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
vraag jij je niet af dan waarom je er net nog 0 had en nu ineens 1?
Ha!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
Ik kom er net achter dat je met ctrl + backspace een heel woord teruggaat![]()
![]()
Dat wist ik, volleerd secretaresse, niet eens!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
![]()
whehe...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
he, ja, bij mij is dat alt backspacequote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
![]()
Frutsel heeft een positieve note bij je neergezet, dat is het.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Op zich. Mja. Maar het is wel terecht als je het hebt over het Rizzo en Kiwi adoratie topique.
en dat terwijl het best de arbeidsproductiviteit kan verhogen!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wist ik, volleerd secretaresse, niet eens!
jij mag dat heulmaal niet vertellenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
joequote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ok genoeg genoot. Boodschappen doen.
da's toch makkelijker...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had altijd 9 notes.
Maareh, waarom stond dit topic niet in de GC index?
Heb hem via "Nieuw Topic" moeten openen...
ctrl + F5 (ctrl =quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had altijd 9 notes.
Maareh, waarom stond dit topic niet in de GC index?
Heb hem via "Nieuw Topic" moeten openen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Neuh, vind ik niet. Ik klik altijd op General Chat - voor Koffie XX-bla. onderin het scherm.quote:
Daagquote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Op zich. Mja. Maar het is wel terecht als je het hebt over het Rizzo en Kiwi adoratie topique.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef crossover het volgende:
[..]
ctrl + F5 (ctrl =)
[..]
CTRL+F5, had ik gedaan, maar er zijn meer subfora, waar dit gebeurt. OA, in STA, bij het Groningen topic al een paar keer gezien dat het nieuwe topic niet in de index verscheen bij sommige postcounts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Als Cross het mag, dan mag ik het toch vast ook?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij mag dat heulmaal niet vertellen
half uurtje nog, dan moet ik oprotten
Hm raarquote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[/spoiler]
CTRL+F5, had ik gedaan, maar er zijn meer subfora, waar dit gebeurt. OA, in STA, bij het Groningen topic al een paar keer gezien dat het nieuwe topic niet in de index verscheen bij sommige postcounts.
boodschap zequote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
die zijn er zekerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet. Ik klik altijd op General Chat - voor Koffie XX-bla. onderin het scherm.
Maar ach, er zijn meer wegen naar Rome, toch?!
Preciesquote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als Cross het mag, dan mag ik het toch vast ook?
Heul niet!quote:
Ik ga het aangeven bij de FA'squote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als Cross het mag, dan mag ik het toch vast ook?
doei crossquote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies
En ja, het zijn toch maar getallen, boeiend
Nu ben ik echt weg
je krijgt daar niks over te horen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heul niet!
Hee Cross! Krijg je bericht als je een note krijgt of moet je gewoon afwachten?
Heb ik trouwens al een note?
die zijn hier ctrl.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
hehehe, CTRL Is idd wel tof. ALT daarentegen is m'n vriendje. ALT+S, ALT+M, ALT+A, etc. Accesskeys rule! Helemaal op m'n laptop, als ik geen muisje aangesloten heb. Maar dat komt niet meer voor vanaf vandaag, heb een nieuw mini muisje, draadloos deze keer! [afbeelding]
het enige dat irritant is aan de touchpad, behalve dat het een kutproduct is natuurlijk, is dat ik niet kan middelklikken, om een link in een nieuw tabblad te openen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die zijn hier ctrl.
waar ik ook achter kwam, is dat ik in FF met appel+nr tabbladen kan wisselen zonder de muis te gebruiken
Ook relaxed om te weten
hoor je niets vanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heul niet!
Nee krijg je geen bericht van...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heul niet!
quote:
hey papier! alles goed?quote:
smakenlijk...quote:
hoor je niets vanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heul niet!
vervelendquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[/spoiler]
CTRL+F5, had ik gedaan, maar er zijn meer subfora, waar dit gebeurt. OA, in STA, bij het Groningen topic al een paar keer gezien dat het nieuwe topic niet in de index verscheen bij sommige postcounts.
Zulks een vaagheid... heb ik ook regelmatig...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm raar
Ik heb het inderdaad soms ook, zelfs na ctrl F5
Latur!quote:
Indah, waar staan die foto's van jou?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
damn.
naar vast niet allemaal negatief hoop ik zo.
Daar heb jij toch nog een lijntje mee??quote:
Mja, das idd wel vervelend...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
het enige dat irritant is aan de touchpad, behalve dat het een kutproduct is natuurlijk, is dat ik niet kan middelklikken, om een link in een nieuw tabblad te openen..
Mogge MPG!quote:
Yep!quote:
Just kiddin'quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee krijg je geen bericht van...![]()
Nee
[..]
![]()
Had ik zelf al gedaan
ohja, shit, maar nee, ik kon het niet meer vinden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Zulks een vaagheid... heb ik ook regelmatig...![]()
[..]
Latur!![]()
[..]
Indah, waar staan die foto's van jou?
Eer-ik vertelt het niet...![]()
[..]
Daar heb jij toch nog een lijntje mee??![]()
[..]
Mja, das idd wel vervelend...![]()
[..]
Mogge MPG!![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of dat mag... kan dat wel es navragen...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Just kiddin'
Wat doet een FA ermee dan, als ie weet dat je zit te vertellen hoeveel notes iemand heeft?
En waarom mag je dat eigenlijk niet vertellen?
goed gezienquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef MPG het volgende:
owja.. gaat t nou alweer over die notes?
mpg stiekem ook nieuwsgierig is
Wat vind je van mijn multi-antwoordpost?quote:
http://indahnesia.com en dan stukje naar beneden in de brede kolom staat een rood-met-wit plaatje en 'Photobook'. Daar dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Zulks een vaagheid... heb ik ook regelmatig...![]()
[..]
Latur!![]()
[..]
Indah, waar staan die foto's van jou?
Eer-ik vertelt het niet...![]()
[..]
Daar heb jij toch nog een lijntje mee??![]()
[..]
Mja, das idd wel vervelend...![]()
[..]
Mogge MPG!![]()
![]()
gewoon een stukje scrollen op de sitequote:Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, shit, maar nee, ik kon het niet meer vinden.
In beide browsers www.indahnesia.com ingetikt, maar er kwam niks achter te staan...
daar zit wat in...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of dat mag... kan dat wel es navragen...
Maar in principe mag je geen data of gegevens verstrekken van wat er achter de schermen te zien is of gezegd wordt. En daar valt dit deels ook onder denk ik... ondanks dat je weinig anders doet dan het vertellen van een 'getal'... en geen inhoud![]()
Als je wel gegevens geeft ben je stout en verdien je dus een note!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of dat mag... kan dat wel es navragen...
Maar in principe mag je geen data of gegevens verstrekken van wat er achter de schermen te zien is of gezegd wordt. En daar valt dit deels ook onder denk ik... ondanks dat je weinig anders doet dan het vertellen van een 'getal'... en geen inhoud![]()
erg onverzichtlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn multi-antwoordpost?![]()
eer had er wat moeite mee...![]()
succes!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar zit wat in...
Nou ja, ik hoef het van mij niet te weten.
voor alsnog ga ik er vanuit dat ik netjes genoeg ben.
Ik weet dat ik er ooit 3 had, of dat veranderd is weet ik niet, maar 't boeit me ook niet
Nou goed, ik ga er vandoor, richting m'n examen
aju met een du, tot een uur of half 5 ofzo
Denk dat dat met bepaalde gegevens nog verder gaat d an een notequote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je wel gegevens geeft ben je stout en verdien je dus een note!![]()
Succes eer!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar zit wat in...
Nou ja, ik hoef het van mij niet te weten.
voor alsnog ga ik er vanuit dat ik netjes genoeg ben.
Ik weet dat ik er ooit 3 had, of dat veranderd is weet ik niet, maar 't boeit me ook niet
Nou goed, ik ga er vandoor, richting m'n examen
aju met een du, tot een uur of half 5 ofzo
Mooi, dan kan ik MOD wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat dat met bepaalde gegevens nog verder gaat d an een note![]()
mod-af en een ban![]()
kan je toch altijd welquote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik MOD worden![]()
scherpquote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
heb ik toendertijd wel gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kan je toch altijd welAls er ergens wat vrij komt
![]()
soliciteren![]()
![]()
Hoe gaat het eigenlijk met je rug en het, al dan niet omdraaien, matras?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben ze je afgewezen?quote:
Geen probleem, ik slaap gewoon ergens anders.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je rug en het, al dan niet omdraaien, matras?
Gister zei je dat je vroeg op moest...quote:
nou, nee, maar ik kreeg op een gegeven moment een boos mailtje dat ze voor iemand anders gekozen hadden omdat ik mijn mailtjes niet beantwoordequote:
alles is relatief he.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Gister zei je dat je vroeg op moest...![]()
Als dit jouw definitie is van vroeg, wat is dan laat....![]()
Vertel eensch.. wie was de boosdoener?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, nee, maar ik kreeg op een gegeven moment een boos mailtje dat ze voor iemand anders gekozen hadden omdat ik mijn mailtjes niet beantwoorde
terwijl ik dat wel had gedaan![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, nee, maar ik kreeg op een gegeven moment een boos mailtje dat ze voor iemand anders gekozen hadden omdat ik mijn mailtjes niet beantwoorde
De Jumbo is kei dichtbij!quote:
whehe.. da's wel sneuquote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was ook vroeg op! maar nadat ik thuis kwam ben ik weer even gaan slapenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Gister zei je dat je vroeg op moest...![]()
Als dit jouw definitie is van vroeg, wat is dan laat....![]()
Hey! Volgens mij zag ik zondag een tekenfilm met de kids, je avatar is daarvan volgens mij.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond um stoerquote:Op maandag 21 mei 2007 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn multi-antwoordpost?![]()
eer had er wat moeite mee...![]()
nah, dat zou niet lief van me zijnquote:
moominquote:Op maandag 21 mei 2007 12:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey! Volgens mij zag ik zondag een tekenfilm met de kids, je avatar is daarvan volgens mij.
De Meinsies ofzo?!
Dan zijn wij de enige met Sebasser!quote:
jaquote:
Doe dan maar niet!quote:
Dat moet vast wel iets netter te verwoorden zijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
zeg dan gewoon: muck, je bent een kutje, we laten jou niet zoiets doen
whehe...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dan zijn wij de enige met Sebasser!![]()
Hoe staat het met de tentamens?![]()
OAquote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet vast wel iets netter te verwoorden zijn!![]()
Muck, je bent een vrouw minder geschikt persoon, dus helaas....![]()
ja precies. Gewoon eerlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
zeg dan gewoon: muck, je bent een kutje, we laten jou niet zoiets doen
dat bedoelde ikquote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
ik heb wel een rocketlauncherquote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef Muck het volgende:
heeft er iemand een geweer dat ik mag lenen?
het hondje van de achterburen keft elke dag op hetzelfde tijdstip, en dan rustig een kwartier tot een half uur lang.
en als het nou nog een leuke hond was geweest, och, maar nee, het is zo'n klein keffertje
kaikaikai
Ze vindt het zelf niet zo erg hoor.... getuige onderstaande postquote:
En daarbij kan ze er zelf ook wat van, getuige deze post....quote:
Groot gelijk heb je Muck!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef Muck het volgende:
heeft er iemand een geweer dat ik mag lenen?
het hondje van de achterburen keft elke dag op hetzelfde tijdstip, en dan rustig een kwartier tot een half uur lang.
en als het nou nog een leuke hond was geweest, och, maar nee, het is zo'n klein keffertje
kaikaikai
true, truequote:Op maandag 21 mei 2007 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ze vindt het zelf niet zo erg hoor.... getuige onderstaande post![]()
[..]
En daarbij kan ze er zelf ook wat van, getuige deze post....
ik wil gewoon een katquote:[..]
Groot gelijk heb je Muck!
Klerebeesten...![]()
Mijn katten likken ook af en toe hoor...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true
[..]
ik wil gewoon een kat
honden
ze willen ook altijd aan je likken enzo
jaaaa okee, maar dat mag nog netquote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn katten likken ook af en toe hoor...![]()
Beetje vage beesten... vooral als je net vlees heb gesneden bijvoorbeeld!
jaaaa, jij komt altijd net als ik weer een vriend heb!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb er twee en je bleef me afwijzen![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n Fokker doe je er toch gewoon even bij.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
jaaaa, jij komt altijd net als ik weer een vriend heb!
Hi Bzzzzzzzrrrrrrrrrquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
[/hallo]
die laatste smilie past precies bij het nummer dat nu op de radio isquote:
Waarom brood klaarmaken, waarom!!!quote:
De vogeltjesdans?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
die laatste smilie past precies bij het nummer dat nu op de radio is
Omdat je moet eten.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom brood klaarmaken, waarom!!!
Ja, heb ik gezien!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
OA, heb je mijn post naar de foto's gezien?
Dat is idd echt heel smerig....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaa okee, maar dat mag nog net
maar honden die me in mijn gezicht proberen te likken, ieuw![]()
Hoi!quote:
Hoi, was je weg dan?quote:
quote:
Joh, brood is lekker.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat moet niet. Eten is een keuze. Er zijn vloeibare vormen van volledige voeding denkbaar.
![]()
En als ik moet eten hoeft het niet persé brood te zijn
[..]quote:Op maandag 21 mei 2007 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien!
Wat een puinhoop zeg....![]()
[..]
Dat is idd echt heel smerig....![]()
Ik was vorige week bij een vriend op bezoek en hij heeft ook een hond, maar dat beest had mij nog nooit gezien... dus gevolg was dat dat beest mij constant bleef achtervolgen, wilde likken, etc....![]()
![]()
Jij bent het volledig eens neem ik aan!quote:
Moomin's ! Dat was hetquote:
Een tekkel is nog wel enigszins van je af te houden, maar een enorme golden retreiver....quote:
Schijnen toch de meeste mensen aan te vallen ofzo, had ik ergens gelezen...quote:
ehm, ik weet van geen aliensquote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Moomin's ! Dat was het.
Vonden de kids wel aardig, ook al begrepen ze er geen hol van. Aliens die komen en een of ander apparaat hadden ofzo...
[afbeelding] Ik moest echt gelijk aan je avatar denken toen ik dat programma zag.
ja, die teckel kun je gewoon onder je arm pakken en ergens neerzettenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Een tekkel is nog wel enigszins van je af te houden, maar een enorme golden retreiver....![]()
Jij hier?quote:
Die is minstens 50 jaar oudquote:
Heb je al een nieuwe baan trouwens?quote:
je kon je niet langer inhouden?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zit jullie stiekem te volgen...![]()
Dan ist goed!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zit jullie stiekem te volgen...![]()
ik denk dat ie al 50 jaar dood is....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die is minstens 50 jaar oud![]()
druk met andere dingen maar of die nou leuk zijn....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ist goed!![]()
Heb je het huis weer op orde? of was je druk met veel leukere bezigheden?
echt een vies beest...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk dat ie al 50 jaar dood is....
zo ziet ie er wel uit tenminste
Zeker!quote:
ik heb dat nooit beweert...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
En maar blijven beweren dat honden wel leuk zijn....![]()
zucht jaquote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..fijn weekend gehad...
![]()
???
mwoa...het begon niet echt leuk....zeg maar rustig ECHT NIET LEUK....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
zucht ja
we hebben een akkefietje uitgepraat en nu is alles weer koek en ei
volgende week familiedag, en dan gaat ie ook mee
en hoe was jouw weekend dan?
hadden julli een "echte" akkefietje of dacht je dat alleen....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
zucht ja
owquote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa...het begon niet echt leuk....zeg maar rustig ECHT NIET LEUK....![]()
..maar zondag was het dan weer erg gezellie...
![]()
...jeweets....
![]()
nee, een echte, maar dat was binnen 5 minuten uitgepraatquote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hadden julli een "echte" akkefietje of dacht je dat alleen....???
dat goedmaken blijft het leuke ervan....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, een echte, maar dat was binnen 5 minuten uitgepraat
en het daarna weer goedmaken natuurlijk
Puberteit.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
nah.......ruzie met mijn dochter...
..komt wel goed...
![]()
he bahquote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah.......ruzie met mijn dochter...
..komt wel goed...
![]()
hell yeahquote:Op maandag 21 mei 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat goedmaken blijft het leuke ervan....![]()
![]()
ik wil dit jaar echt in de reuzerad.....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah
en zondag naar de kermis geweest
oh my god wat was het lang geleden dat ik in een botsauto heb gezeten
Eens.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef JDude het volgende:
BIER!! BIER!! BIER!! BIER!!
En koffie. Niet tegelijk uiteraard.
Bungee jumpenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wil dit jaar echt in de reuzerad.....![]()
zo probeer ik van mijn hoogtevrees te komen....![]()
nou dat gaat me net iets te ver...quote:
hoe leuk is datquote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ze heeft gister haar eerste opdracht als model gehad....![]()
![]()
![]()
moet je naar walibi gaanquote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wil dit jaar echt in de reuzerad.....![]()
zo probeer ik van mijn hoogtevrees te komen....![]()
Ik beweer ook niet dat jij dat hebt gezegd...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb dat nooit beweert...![]()
mijn tamme-rat is veel leuker en liever...![]()
![]()
![]()
Heel goed Kuuk. 14.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de discussie niet aan.
Goed bezig dan!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
zucht ja
De goedmaaksex van gisteren!!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, een echte, maar dat was binnen 5 minuten uitgepraat
en het daarna weer goedmaken natuurlijk
Pics!!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ze heeft gister haar eerste opdracht als model gehad....![]()
![]()
![]()
Ja, valt mij ook op...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
Je ontwijkt m'n vraag JJ.
Is goed, dan moet je wel mee omhoogquote:Op maandag 21 mei 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou dat gaat me net iets te ver.....de reuzerad is voor mij al eng genoeg....
![]()
maar jij mag......mag ik je dan duwen....
?????
Ja. Indd.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:58 schreef OA het volgende:
Ja, valt mij ook op...![]()
Geef eens antwoord.. aub!![]()
jaquote:
tadaaaaaquote:
welke vraag....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat jij dat hebt gezegd...![]()
[..]
Heel goed Kuuk. 14.
[..]
Goed bezig dan!![]()
[..]
De goedmaaksex van gisteren!![afbeelding] "been there, done that"
![]()
[..]
Pics!!![]()
[..]
Ja, valt mij ook op...![]()
Geef eens antwoord.. aub!![]()
daar woon ik vlakbijquote:Op maandag 21 mei 2007 13:58 schreef Kuukske het volgende:
Burgers Zoo is tof trouwens.
Die ene, die pas 18x gesteld is....quote:
oh ja...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is goed, dan moet je wel mee omhoog![]()
Like duh. Ik woon erquote:Op maandag 21 mei 2007 13:58 schreef Kuukske het volgende:
Burgers Zoo is tof trouwens.
Bummer heequote:Op maandag 21 mei 2007 14:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee.
Met al je vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
Like duh. Ik woon er
Het is wel goed voor haar postaantalquote:
Dat is soms best vervelend. Ze komen zo met de deur in huis vallen. En dat zonder deur.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met al je vriendjes en vriendinnetjes.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
Het is wel goed voor haar postaantal
Jullie huppelen zo leukquote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
Dat is soms best vervelend. Ze komen zo met de deur in huis vallen. En dat zonder deur.
ik heb nog een leuk filmpje op mijn telefooon van wat collega's van je uit amsterdamquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja hoop doet leven, ik ben niet zo'n pessimistisch iemand...![]()
In welke branch?quote:
yes yes yes...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tadadaaa
lalaaaaa
jippie-eeee
![]()
Some people know a little secret
Verder gaat het wel?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tadadaaa
lalaaaaa
jippie-eeee
![]()
Ik ga in Chili foto's in het wild maken van die diertjes!quote:
quote:
Hou die privépraat gewoon binnen de muren....!!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tadadaaa
lalaaaaa
jippie-eeee
![]()
Je hebt JJ bezwangerd?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tadadaaa
lalaaaaa
jippie-eeee
![]()
Ik zal ze even bellen of ze stil willen staan als je er bentquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga in Chili foto's in het wild maken van die diertjes!![]()
hoop ik.....
Mooiquote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal ze even bellen of ze stil willen staan als je er bent
Uitstekend,quote:
quote:
Puick! Leuke lange weekends doen de mens goed. Vechtende buren wat minder, maar dat terzijdequote:
das ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Weet ik niet? Dat vraag ik net.quote:
Jullie gaan samenwonen of trouwen?quote:
Jullie gaan trouwen?quote:
Zo lang je van een afstandje kunt kijken valt het wel mee toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Puick! Leuke lange weekends doen de mens goed. Vechtende buren wat minder, maar dat terzijde.
mosterd-maaltijd... weetjewelquote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Kuukske het volgende:
Spuit 11.
ze gaan samen naar Burgers Zoo denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |