Bier in je koffie is smerig...quote:
quote:
Nooit geprobeerd.quote:
Ik heb er ook een bij mezelf gezetquote:
quote:
Ik zit vol met goeie vragenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
Goede vraag eer.
Das iig wel consequent!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
als je loopt te baggeren als mod zijnde, en dan in dat topic zelf daar wat tegen jezelf over zegt, en dan een note plaatsen ofzo?
wat is klaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat is ook klaar. even uploaden
gewoon zelf volspammen als mod.. is het topic op slot en is het afgedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
als je loopt te baggeren als mod zijnde, en dan in dat topic zelf daar wat tegen jezelf over zegt, en dan een note plaatsen ofzo?
lennyquote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*ontwaakt
heerlijk weer een uur of 9 geslapen
Vast z'n verslag van de natuurschade!quote:
dat had ie al gedaan toch.quote:
Dat was gisterenquote:
ja jammer, had er ook eentje besteldquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
7.1 MP Canon camera voor 28 euro bij BOL.COM. Foutje deel 2
hehe.. helaas
Ik was net mod en wou het ff uitproberenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom zet je in godsnaam een note bij jezelf?
Zit geen logica in, het ligt aan hoe erg de policy is overschreden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Bij hoeveel notes volgt er een ban? Of is dat willekeurig?
ik twijfelde of ik je 8e zou gevenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik twijfelde of ik je 8e zou gevenToch maar niet gedaan
Is het al gelukt met die nieuwsgroepen?![]()
![]()
das willekeurigquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Bij hoeveel notes volgt er een ban? Of is dat willekeurig?
Goed bezig wel.quote:
Geef eens een link dan... ik heb het gemist..,..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat had ie al gedaan toch.
IK heb daar gister foto's van zitten kijken.
Ja, sorry, m'n shiftknop bleef hangen
En ik en ik?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef Frutsel het volgende:
sommigen hebben al een behoorlijke verzameling opgebouwd
Jep... en het komt ook voor dat mods elkaar wel een note geven als je uit de 'ban' springtquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
Alles goed daar in het verre oosten?quote:
extra sterk...quote:
Jij bent braaf! 0 notesquote:
Het is te veel moeite voor mij om te onderzoeken hoe het werkt..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm..sinds ik het ontdekt heb is mijn dvd verzameling aardig richting 1000 aan het lopen
ja, hallo, dat staat in een der topics van gisterquote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Geef eens een link dan... ik heb het gemist..,..![]()
quote:
je hebt er eentje zie ik.. vanwege spam..quote:
Absoluutquote:
Oh 1. Dan ben ik nog steeds lief.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Frutsel het volgende:
je hebt er eentje zie ik.. vanwege spam..![]()
iets over adoratietopic ofzo![]()
geen idee..zegt me zo nix
das lekken van vertrouwelijke infoquote:
Tis echt simpelquote:Het is te veel moeite voor mij om te onderzoeken hoe het werkt..
Ssst. Onderwerp is nu afgehandeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef eer-ik het volgende:
gaan we weer?
wat zit iedereen nou steeds met die notes...
Immer.quote:
Dat mag.quote:
hoeveel heb ik er?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent braaf! 0 notes
[..]
Het is te veel moeite voor mij om te onderzoeken hoe het werkt..
jazekers, prima te doenquote:
Nah. Op zich. Mja. Maar het is wel terecht als je het hebt over het Rizzo en Kiwi adoratie topique.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
vraag jij je niet af dan waarom je er net nog 0 had en nu ineens 1?
Ha!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
Ik kom er net achter dat je met ctrl + backspace een heel woord teruggaat![]()
![]()
Dat wist ik, volleerd secretaresse, niet eens!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
![]()
whehe...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
he, ja, bij mij is dat alt backspacequote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
![]()
Frutsel heeft een positieve note bij je neergezet, dat is het.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Op zich. Mja. Maar het is wel terecht als je het hebt over het Rizzo en Kiwi adoratie topique.
en dat terwijl het best de arbeidsproductiviteit kan verhogen!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wist ik, volleerd secretaresse, niet eens!
jij mag dat heulmaal niet vertellenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
joequote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ok genoeg genoot. Boodschappen doen.
da's toch makkelijker...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had altijd 9 notes.
Maareh, waarom stond dit topic niet in de GC index?
Heb hem via "Nieuw Topic" moeten openen...
ctrl + F5 (ctrl =quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had altijd 9 notes.
Maareh, waarom stond dit topic niet in de GC index?
Heb hem via "Nieuw Topic" moeten openen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Neuh, vind ik niet. Ik klik altijd op General Chat - voor Koffie XX-bla. onderin het scherm.quote:
Daagquote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ok genoeg genoot. Boodschappen doen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Op zich. Mja. Maar het is wel terecht als je het hebt over het Rizzo en Kiwi adoratie topique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |