Gelukkig hier wel airco aanwezig.. maar ja geen hawai style of korte broek...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
JA HALLO MENSEN NU WEET IK HET WEL HEEEEEH! Goedemorgen
ik zie net dat het 32 graden wordt vandaag in berlijn, leuk, geen airco te bekennen hier...
Gefeliciteerdquote:
Uuh, ik heb wat gemist?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Voor meer info bel 0906-roycoooooo of vraag het persoonlijk aan roycoooooo
Naisquote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef Freshthinking het volgende:
Pffff, gisteravond laat terug gekomen uit Slovenië. Wat een mooi land zeg. En dan zeg ik nog niets over de vrouwen daar
Nu brak
Hier andersom haha, mensen lopen hier in zomerkledij maar geen airco, ach lekker raampie openquote:Op maandag 21 mei 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig hier wel airco aanwezig.. maar ja geen hawai style of korte broek...
Heel af en toe.. meestal mis ik het net..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie van jullie kijkt er trouwens naar Entourage?
Tof!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef Freshthinking het volgende:
Pffff, gisteravond laat terug gekomen uit Slovenië. Wat een mooi land zeg. En dan zeg ik nog niets over de vrouwen daar
Nu brak
hier ook raampje open, goed te doenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hier andersom haha, mensen lopen hier in zomerkledij maar geen airco, ach lekker raampie open
Ondeugende dingen? Nou ik moet nog even hoor!
Star Warsquote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef ETA het volgende:
zit je rustig tewerken, dreunt er ineens dat star wars liedje door de bedrijfsspeakers..........
fotos van eventuele leuke taiwaneesjes komen later
The end is near! Rennen voor je leven!!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef ETA het volgende:
en nu aerosmith met soundtrack van Armageddon.............. wtf......
jij..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
wie is er ondeugend?
Jij hebt het ook zeker niet slecht, echt gaaf! Heb je nog meer van zulke reisjes op de planning? hehequote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ben daar voor stage heen geweest op een perstrip
kijk jij het op tv?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heel af en toe.. meestal mis ik het net..
Is dit niet een van je laatste dagen ?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mijn stage is bijna afgelopen.. Dus helaas. Hopelijk kan ik hier blijven, dan mag ik vast nog wel vaker dat soort reisjes makenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij hebt het ook zeker niet slecht, echt gaaf! Heb je nog meer van zulke reisjes op de planning? hehe![]()
en neuk je ook mieren?quote:
kut nummer, en nog kwalitatief uitermate teleurstellender filmquote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef ETA het volgende:
en nu aerosmith met soundtrack van Armageddon.............. wtf......
Ook lekker!quote:
tenminste... dat neuken dan he, over je vriendin zeg ik niets!quote:
Met andere woorden: Die is lelijk?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tenminste... dat neuken dan he, over je vriendin zeg ik niets!![]()
Tofquote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
altijd leuk, betaalde tripjes voor je stage.......quote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met andere woorden: Die is lelijk?
Ik kan je wel van het probleem afhelpen?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Leinonlein het volgende:
Nu al praten over neuken, ik moet verdorie nog een week wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het kan áltijd decadenter hequote:Op maandag 21 mei 2007 10:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Yep. Af en toe decadentie ten top, maar wel erg leuk
omdat??quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Leinonlein het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
-1 voorspelbaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kan je wel van het probleem afhelpen?![]()
In het stage SC gaat het meestal over neuken, voetbal en alles wat niet met stage te maken heeft...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Leinonlein het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig hebben meeste bedrijven geen strenge internetfiltersquote:Op maandag 21 mei 2007 10:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het stage SC gaat het meestal over neuken, voetbal en alles wat niet met stage te maken heeft...![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Fipo trouwens.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
[..]
gelukkig hebben meeste bedrijven geen strenge internetfilters
internetfilters wat zijn dat ?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
[..]
gelukkig hebben meeste bedrijven geen strenge internetfilters
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Fipo trouwens.
ik zie mijn vriendin denk ik ook pas zaterdag weerquote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
eh, dan weer mogelijkheid is tot neuken. maw, Freund kommt vorbei![]()
geilquote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mogelijkheden zat, alleen zonder vriend dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
whehehequote:
Zeker weten. Die vrouwen daar joh. Ik ben verkocht en weet nu zeker: Balkan vrouwen zijn helemaal mijn dingquote:
Ik neuk mijn vriendin eigenlijk nietquote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Leinonlein het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeker weten. Die vrouwen daar joh. Ik ben verkocht en weet nu zeker: Balkan vrouwen zijn helemaal mijn ding![]()
En dan ook nog eens in de meest foute tenten van het land geweest daar
Ben je er in je 1tje heen geweest dan of met een paar man/vrouw?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeker weten. Die vrouwen daar joh. Ik ben verkocht en weet nu zeker: Balkan vrouwen zijn helemaal mijn ding![]()
En dan ook nog eens in de meest foute tenten van het land geweest daar
BV of NV bedrijf?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik neuk mijn vriendin eigenlijk niet
Ik bedrijf de liefde met haar![]()
![]()
hahahaha, emo kid !quote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
![]()
ik ook al.. nu nog de inleiding en het voorwoord schrijven en dan is het eindverslag eindelijk klaar..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef Teije het volgende:
Ik verveel me nu al, word weer een zeer boeiende dag.
Nee, met twee andere Nederlanders. Een van die twee had teveel geld en betaalde alles voor ons en wat damesquote:Op maandag 21 mei 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben je er in je 1tje heen geweest dan of met een paar man/vrouw?
quote:
Vennootschap onder firmaquote:
Nou ja zeg, niks mis met een wilde man op zijn tijdquote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
![]()
ja, dat is eigenlijk een betere omschrijvingquote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
![]()
Ik nog even een mooie conclusie en dan zit het er voor mij ook wel zo'n beetje op :-)quote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ook al.. nu nog de inleiding en het voorwoord schrijven en dan is het eindverslag eindelijk klaar..![]()
fixedquote:
Nee weet ikquote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou ja zeg, niks mis met een wilde man op zijn tijd![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
niks mis met een wilde man vrouw op zijn tijd![]()
BETERSquote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, met twee andere Nederlanders. Een van die twee had teveel geld en betaalde alles voor ons en wat dames
de conclusie heb ik al geschreven.. en ik heb zo vermoed dat school niet echt heel blij is om deze te lezen. De school wou graag feedback en dat hebben ze gekregen ookquote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik nog even een mooie conclusie en dan zit het er voor mij ook wel zo'n beetje op :-)
(heb nog 3 weken~ voor deze conclusie dus ik doe het rustig aan)
tipje van de sluier??quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de conclusie heb ik al geschreven.. en ik heb zo vermoed dat school niet echt heel blij is om deze te lezen. De school wou graag feedback en dat hebben ze gekregen ook![]()
ach.. je doet het in je eentje...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee weet ik
Maar voorspel vind ik ook belangrijk, wat niet alle mannen dus vinden...
Ooh by the way, antwoord op vraag BV of NV: Eenmanszaak
Niet al te positieve feedback zo te zienquote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de conclusie heb ik al geschreven.. en ik heb zo vermoed dat school niet echt heel blij is om deze te lezen. De school wou graag feedback en dat hebben ze gekregen ook![]()
5 tegen 1 zekerquote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee weet ik
Communicatie naar de student kan beterquote:
ik nog 2 daagjes.. dan ga ik háár bed ff goed inwijden..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Leinonlein het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt dat een beetje? zo in je eentje?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee weet ik
Ik heb het wel enigszins opbouwend omschreven hoor..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef Teije het volgende:
[..]
Niet al te positieve feedback zo te zien![]()
Je neukt de zus van Koos Alberts?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik nog 2 daagjes.. dan ga ik háár bed ff goed inwijden..
ze was al woensdag-donderdag en donderdag-vrijdag blijven slapen.. alleen liep ze beetje moeilijk
toen ze beneden bij de trap was was het gelukkig grotendeels over, maar ze voelde haar benen amper![]()
![]()
Zolang er genoeg afwisseling is vind ik werkelijk alles primaquote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee weet ik
het was gezellig dus?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ze was al woensdag-donderdag en donderdag-vrijdag blijven slapen.. alleen liep ze beetje moeilijk
toen ze beneden bij de trap was was het gelukkig grotendeels over, maar ze voelde haar benen amper![]()
![]()
quote:
Goed werk.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
zolang er maar wat inzit?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zolang er genoeg afwisseling is vind ik werkelijk alles prima![]()
amen!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
net als bij mij op school dusquote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Communicatie naar de student kan beter
Sneller en heldere informatie
Terugkomdag en workshops.. (welke verplichte workshops)
Ja dat is natuurlijk belangrijkquote:Op maandag 21 mei 2007 10:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zou de puntjes op de laatste e zetten!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk belangrijk
Wat is de raarste plek waar je ooit wel eens met iemand hebt gevreëen/seks hebt gehad?
Ooh en leinonlein, dat vorkje ziet er bij die tekst echt verkeerd uit
Sloffen met zo'n beer erop? Wil ik wel,quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zo! mijn eerste sloffen zijn binnen! Leinonlein rook jij?
Echt, gatver.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zou de puntjes op de laatste e zetten!
Park Guëll in Barca.
Hebben we t al eens over gehad meen ik mij te herinnerenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat is de raarste plek waar je ooit wel eens met iemand hebt gevreëen/seks hebt gehad?
ja ik ook...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt, gatver.
Daar heb ik gezeten op die bankjes
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sloffen met zo'n beer erop? Wil ik wel,
Mijne zijn kapot.
verslik jij je ff in de koffie...quote:
Hehe, dat was niet echt mogelijk! Elke dag komen daar zo'n 2000 mensen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt, gatver.
Daar heb ik gezeten op die bankjes
poepoe. Voor hoeveel?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Nee man! een slof Dunhill sigaretten en een slof Lucky's!![]()
ja, was wel te doen.. tis opzich niet de bedoeling dat ze mank loopt ofzo, alleen genoot ze best wel boel zeg maar.. tja..quote:
Oktober 2005 alweer.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, dat was niet echt mogelijk! Elke dag komen daar zo'n 2000 mensen ofzoMuhaha!
Maar je hebt ook mooie bloemenperken daarHehe!
En, wanneer ben je daar geweest dan?
wat voor hoeveel?quote:
Haha ik vond dat vorkje uiterst op zijn plaats hahaha, god hoe kom ik de dag door, ik ben nu al melig en kan alleen aan seks denken. Nou goed, zijn wel een aantal plekken maar niet echt hele extreme plekken geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wanneer is t feest?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja, was wel te doen.. tis opzich niet de bedoeling dat ze mank loopt ofzo, alleen genoot ze best wel boel zeg maar.. tja..![]()
ik was er in juli '06..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, dat was niet echt mogelijk! Elke dag komen daar zo'n 2000 mensen ofzoMuhaha!
Maar je hebt ook mooie bloemenperken daarHehe!
En, wanneer ben je daar geweest dan?
Nee sorry, aan mij geen klant kunoquote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zo! mijn eerste sloffen zijn binnen! Leinonlein rook jij?
heb je het al eens ergens in Berlijn gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik vond dat vorkje uiterst op zijn plaats hahaha, god hoe kom ik de dag door, ik ben nu al melig en kan alleen aan seks denken. Nou goed, zijn wel een aantal plekken maar niet echt hele extreme plekken geloof ik![]()
nou dan moet ik ze zelf maar oproken!quote:
je hebt toch niet "the pirate" gedaan..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja, was wel te doen.. tis opzich niet de bedoeling dat ze mank loopt ofzo, alleen genoot ze best wel boel zeg maar.. tja..![]()
Verwen jezelfquote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik vond dat vorkje uiterst op zijn plaats hahaha, god hoe kom ik de dag door, ik ben nu al melig en kan alleen aan seks denken. Nou goed, zijn wel een aantal plekken maar niet echt hele extreme plekken geloof ik![]()
Ken je dit zwembad?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je het al eens ergens in Berlijn gedaan?![]()
![]()
Seks?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
heb nog nooit seks buitenshuis gehadquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
Kom op allemaal, niet zo verlegen zijn, noem gewoon een plek (buitenshuis) waar je wel eens seks hebt gehaddan vertel ik die van mij daarna
nou gewoon netjes 75 % van de verkoopprijsquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou gewoon netjes 75 % van de verkoopprijs![]()
Ook niet...quote:
Nee.. het is Tropicana in het kwadraat zo te zienquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ken je dit zwembad?
http://www.my-tropical-islands.com/
![]()
Nee die kende ik nog niet...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ken je dit zwembad?
http://www.my-tropical-islands.com/
![]()
Ik krijg ze... van mn stagebedrijfquote:
Oja, zei je,das waar ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik krijg ze... van mn stagebedrijf![]()
Oh het is echt geweldig, moet je heen gaan. Ligt ongeveer een uurtje met de trein van Berlin Hauptbahnhof. Maar eh, we hebben in een tent overnacht, omkleedhokjes, toiletten..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee die kende ik nog niet...
Heb je daar veel plekken waar het kan?![]()
![]()
Volgens mij kom jij nogal ongezond thuis met je schnitzels en je overdosis sigaretten die je hier gehad hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik krijg ze... van mn stagebedrijf![]()
Mijn 2 plekken tot nu toe waar ik heb gevreeën buitenshuis:quote:Op maandag 21 mei 2007 11:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh het is echt geweldig, moet je heen gaan. Ligt ongeveer een uurtje met de trein van Berlin Hauptbahnhof. Maar eh, we hebben in een tent overnacht, omkleedhokjes, toiletten..![]()
Hoe vaak heb ik tijdens het hardlopen over het strand en door de duinen niet stelletjes "betrapt" die aan het vrijen zijn..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef Leinonlein het volgende:
Oke, vozen in de trein, oke, maar neuken? Hoe heb je dat gedaan? (ja, ik ben benieuwd ja haha)
De duinen :$
roeiend ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
in een boot.. alleen was het niet all-the-way zeg maar, maar goed..
motor is nu gestolen, dus kan niet meer
Oh daarom ga je zo vaak hardlopenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik tijdens het hardlopen over het strand en door de duinen niet stelletjes "betrapt" die aan het vrijen zijn..![]()
Vrijen in de trein was niet zo moeilijk, maar de sfeer hing er ook een beetje naarquote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef Leinonlein het volgende:
Oke, vozen in de trein, oke, maar neuken? Hoe heb je dat gedaan? (ja, ik ben benieuwd ja haha)
De duinen :$
Vaak zat staat er auto op de parkeerplaats vlakbij ons huis met beslagen ramenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik tijdens het hardlopen over het strand en door de duinen niet stelletjes "betrapt" die aan het vrijen zijn..![]()
Mwah valt wel mee hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij nogal ongezond thuis met je schnitzels en je overdosis sigaretten die je hier gehad hebt![]()
![]()
Wij waren eens aan het vozen in de trein, ook ´s avonds maar toen kwam er wel een conducteur voorbij (netjes nog de kleertjes aan hoor). Dus eh, het lijkt me wel "gevaarrrrlijk"quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vrijen in de trein was niet zo moeilijk, maar de sfeer hing er ook een beetje naar
Het was 's avonds, en het was dus al donker, en de lichten in de cabine werkten niet goed, dus ze waren bijna uit. En de wagon waar wij inzaten was zo eentje waar je allemaal van die 6 persoons cabine's hebt. En het was ook rustig in de trein
Zolang het M/V is, ik was ook eens in de duinen en toen was het M/M zeg maar... tsjaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zolang het M/V is, ik was ook eens in de duinen en toen was het M/M zeg maar... tsja![]()
Ja wij waren ook aan het "vozen" (zoals jij het noemtquote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wij waren eens aan het vozen in de trein, ook 's avonds maar toen kwam er wel een conducteur voorbij (netjes nog de kleertjes aan hoor). Dus eh, het lijkt me wel "gevaarrrrlijk"
In een kleinere ruimte is het juist ook leuker, omdat er minder beweegruimte isquote:Op maandag 21 mei 2007 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
trein lijkt me ook wel kinky.. maar kleedhokje..? alleen die baby-verschoonkamers is er misschien ruimte, verder is het denk ik krap zat..
Ik loop normaal op een atletiekbaan hoorquote:
Oneensquote:Op maandag 21 mei 2007 11:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
In een kleinere ruimte is het juist ook leuker, omdat er minder beweegruimte is
Euh, was goed te doenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee hoordie sigaretten heb ik voornamelijk voor de doorverkoop
![]()
Hoe was het uit eten trouwens?![]()
Nee... Ik moest even naar mn ouders om vrijdag dingen te regelen voor mn school en voor volgend jaar. Maar sachenhausen en potsdam moet ik ook nog steeds een keer heen! Ik ga eerst komende zaterdag eens bij de chick on the stick kijken of ik die niet kan beklimmen!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Euh, was goed te doen. Vrijdag schnitzel, Zaterdag in Potsdam tortellini gegeten en gisteren in de Oranienburgerstraße vis met spinazie en rijst, zeer smakelijk! Heb weer veel nieuwe Berlijn indrukken gedaan,echt tof.Ben je al eens in Potsdam geweest? Echt een schattig stadje is dat zeg
Verder nog een spreetocht met de boot gemaakt en ik ben in Sachsenhausen geweest (dat voormalig concentratiekamp), echt heftig was dat
. Heb jij Berlijn nog onveilig gemaakt dit weekend?
![]()
Mwah who cares, dit onderwerp is net zo normaal als alle andere onderwerpen waar we 't over hebbenquote:
M/M ben ik helaas ook wel eens tegengekomenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zolang het M/V is, ik was ook eens in de duinen en toen was het M/M zeg maar... tsja![]()
wat zijn ze in naaldwijk aan het doen met de baan? zag een zandbak..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik loop normaal op een atletiekbaan hoor
maar goed.. een keer lag er dus een stelletje te vozen op het strand.. en de groep had een soort van oud hollandsche tikspelletje als trainingsonderdeel.. en dan komt er groep van 30 hardlopers langs.. door het mulle zand..
dat stelletje voelde zich knap.... lullig..![]()
Liever de uitvoering dan dat gelul eroverquote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Goede manier om maandagmorgen een beetje wakker te worden
Ik denk al, neuken in de trein gaat me erg ver haha, verder dan strelen over de kledij (euh vozen noem ik datquote:Op maandag 21 mei 2007 11:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja wij waren ook aan het "vozen" (zoals jij het noemt), wij hadden ook wel kleren aan, maar er kwam gelukkig geen conducteur langs
![]()
[..]
In een kleinere ruimte is het juist ook leuker, omdat er minder beweegruimte is
Haha, nou het was erg gezellig maar niet dankzij het etenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee... Ik moest even naar mn ouders om vrijdag dingen te regelen voor mn school en voor volgend jaar. Maar sachenhausen en potsdam moet ik ook nog steeds een keer heen! Ik ga eerst komende zaterdag eens bij de chick on the stick kijken of ik die niet kan beklimmen!![]()
Maar het was dus gezellig met je ouders begrijp ik? aangezien het eten lekker was![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
dat zwembad, is dat beetje te bereiken denk je piet? of zit je 80 uur te treinen..? ziet er fucking vet uit..
Tropic Islands bedoel je? Dat ligt in het plaatsje "Brand", ongeveer op een uurtje van Berlijn, dus vanuit nederland denk ik 7 uurtjes rijden ofzo? Je kunt ook overnachten in een tent, dat is echt cool! En ze hebben een glijbaan (die blauwe) en fuck die gaat haaaaard!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
dat zwembad, is dat beetje te bereiken denk je piet? of zit je 80 uur te treinen..? ziet er fucking vet uit..
Chick on the stick is die vrouw midden in Tiergarten, ik kan nooit onthouden wat haar echte naam isquote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, nou het was erg gezellig maar niet dankzij het eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus
.
Wie of wat is chick on the stick? Dit weekend is er Karnaval der Kulturen in Berlijn, overal in Kreuzberg geloofi k, schijnt nogal een happening te zijn. Alles gelukt thuis?
mn vriendin heeft hoogtevrees en durft niet..quote:
7 uur rijden vanaf waar..? ik woon in 't westland, dus aan de foute kant van duitsland (10 KM van de zee, thv Hoek van Holland) trein is opzich ook een optie, maar denk dat ik er dan 3 dgn heen ga ofzo.. anders heb je niets aan je dag. blauwe glijbaan lijkt me teh pwnquote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tropic Islands bedoel je? Dat ligt in het plaatsje "Brand", ongeveer op een uurtje van Berlijn, dus vanuit nederland denk ik 7 uurtjes rijden ofzo? Je kunt ook overnachten in een tent, dat is echt cool! En ze hebben een glijbaan (die blauwe) en fuck die gaat haaaaard!
Haha, zeg dan meteen dat je de Siegesäule bedoelt (die engel is Victoria trouwens). Maar chick on the stick had ik nog niet gehoord, ook leuk. Maar euh, trek wel een paar goede wandelschoenen aan want is is een pittige beklimmingquote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Chick on the stick is die vrouw midden in Tiergarten, ik kan nooit onthouden wat haar echte naam is![]()
Ga jij naar dat Karnaval? Alles gelukt thuis, is toch best wat goedkoper om van daar te bellen dan vanaf mn prepaid duitse telefoon!
Miss... Foei!quote:
Ooh wij gingen net iets verder, wij gingen ook onder de kledij strelenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik denk al, neuken in de trein gaat me erg ver haha, verder dan strelen over de kledij (euh vozen noem ik dat) nooit gekomen, maar goed toen waren we ook bijna thuis hehe. De conducteur had gelukkig niets in de gaten (of zo deed hij iig) En kleine ruimtes hebben wel iets ja, voor de afwisseling heh?
Ga dan een midweekje naar Berlijn en pik de stad ook nog even mee!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
7 uur rijden vanaf waar..? ik woon in 't westland, dus aan de foute kant van duitsland (10 KM van de zee, thv Hoek van Holland) trein is opzich ook een optie, maar denk dat ik er dan 3 dgn heen ga ofzo.. anders heb je niets aan je dag. blauwe glijbaan lijkt me teh pwn
overnachten in een tent is idd wel cool, maar dat is ín het zwembad? dan kan je niet bepaald uhm, oefenen om kinderen te krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tropic Islands bedoel je? Dat ligt in het plaatsje "Brand", ongeveer op een uurtje van Berlijn, dus vanuit nederland denk ik 7 uurtjes rijden ofzo? Je kunt ook overnachten in een tent, dat is echt cool! En ze hebben een glijbaan (die blauwe) en fuck die gaat haaaaard!
Er komt een nieuwe baan... want er daar een nieuwe weg te liggen..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat zijn ze in naaldwijk aan het doen met de baan? zag een zandbak..
ik heb niet zoveel tijd in de zomervakantie.. ik ga al 3 wk naar limboland.. dus lang weekend is denk het max wat ik eruit kan halen..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ga dan een midweekje naar Berlijn en pik de stad ook nog even mee!
Met de trein 6 uur vanaf Amsterdam naar berlijn, vanaf daar nog een uur met de trein. Kom zelf ook uit het westland (haarlem) en reis alleen per trein dus andere tijden kan ik je niet vertellen. Maar ik zou het combineren met een bezoekje aan Berlijn als je toch in die hoek bentquote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
7 uur rijden vanaf waar..? ik woon in 't westland, dus aan de foute kant van duitsland (10 KM van de zee, thv Hoek van Holland) trein is opzich ook een optie, maar denk dat ik er dan 3 dgn heen ga ofzo.. anders heb je niets aan je dag. blauwe glijbaan lijkt me teh pwn
Ik heb geen flauw idee waar het is.. maar goed.. Berlijn is goed aan te treinen hoor..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
Dit zijn de tenten, http://www.my-tropical-islands.com/reservations/zelt.htm, en ik kan je vertellen, daar kun je heeeel goed in oefenenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
overnachten in een tent is idd wel cool, maar dat is ín het zwembad? dan kan je niet bepaald uhm, oefenen om kinderen te krijgen
zullen de buren leuk vinden als ik ga snurken
Turbulentiequote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Hoe kun je t in godsnaam in het vliegtuig doen?!![]()
Ik snap dat écht niet inderdaad, overal mensen en de toilet lijkt me ook vreselijk. Dus, hoe, wat en waar in het vliegtuig mensen, uitleg gewenstquote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Hoe kun je t in godsnaam in het vliegtuig doen?!![]()
Vanavond die telefoonservice maar een proberen!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, zeg dan meteen dat je de Siegesäule bedoelt (die engel is Victoria trouwens). Maar chick on the stick had ik nog niet gehoord, ook leuk. Maar euh, trek wel een paar goede wandelschoenen aan want is is een pittige beklimming, ik was in de winter geweest, kouuuud maar wel heel mooi uitzicht vanaf daar. Als je naar een vast nummer in nederland wilt bellen gebruik dan dit
http://www.peterzahlt.de/c2c-peterzahlt/index.do![]()
![]()
Karnaval http://www.karneval-berlin.de/, kijk maar even. ziet er wel tof uit vind ik!
Sinds wanneer ligt Haarlem dicht bij Gemeente Westlandquote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Met de trein 6 uur vanaf Amsterdam naar berlijn, vanaf daar nog een uur met de trein. Kom zelf ook uit het westland (haarlem) en reis alleen per trein dus andere tijden kan ik je niet vertellen. Maar ik zou het combineren met een bezoekje aan Berlijn als je toch in die hoek bent![]()
Op die blauwe glijbaam hoef je zeg maar niet je zwembroek tussen je billen te doen![]()
![]()
Hoe weet jij wat ik denkquote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik snap dat écht niet inderdaad, overal mensen en de toilet lijkt me ook vreselijk. Dus, hoe, wat en waar in het vliegtuig mensen, uitleg gewenst![]()
Ontpolderingquote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Haarlem dicht bij Gemeente Westland![]()
Als er turbelentie is en de vrouw zit bovenop, hoeft ze niet veel te doenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik snap dat écht niet inderdaad, overal mensen en de toilet lijkt me ook vreselijk. Dus, hoe, wat en waar in het vliegtuig mensen, uitleg gewenst![]()
leeuuukkk!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh he mensen, kijk is naar mijn fotoboek, een foto van mij en mijn vriendin staat erop![]()
Klikken om te vergroten
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als er turbelentie is en de vrouw zit bovenop, hoeft ze niet veel te doen
ben ik een klootzak als ik denk aan bert van bert en ernie?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh he mensen, kijk is naar mijn fotoboek, een foto van mij en mijn vriendin staat erop![]()
Klikken om te vergroten
Turbulentiequote:
zoek jij eens even op wat 't westland is.. dat is niet het westen van het land!!quote:
Merk je daar iets van in het vliegtuig dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mn vriendin heeft hoogtevrees en durft niet..
* Bootje84 mompelt iets over vliegangst cursus.![]()
quote:
Dan ben jij Vlugge Japie zekerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik een klootzak als ik denk aan bert van bert en ernie?![]()
![]()
Doe ik altijd welquote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Turbulentie. Op de heenvlucht naar Barcelona hadden wij het heel veel.. vond het wel interessant
![]()
maar ik snap nog steeds niet waarom mensen gaan klappen als de piloot het toestel aan de grond zetten.. Ik ga toch niet klappen als de buschauffeur mij bij de juiste halte afzet..
Klappen is voor burgers en zeehondenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Turbulentie. Op de heenvlucht naar Barcelona hadden wij het heel veel.. vond het wel interessant
![]()
maar ik snap nog steeds niet waarom mensen gaan klappen als de piloot het toestel aan de grond zetten.. Ik ga toch niet klappen als de buschauffeur mij bij de juiste halte afzet..
Oh overheen gelezen, ik las "uit het westen" en verder niet, sorrrryquote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Haarlem dicht bij Gemeente Westland![]()
Boefje, maar vertel, hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:
ik heb ook hoogtevrees, maar absoluut geen angst voor vliegen... ik vond het wel eng de eerst keer in het vliegtuig.. maar toen we eenmaal opstegen vond ik het geweldigquote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Merk je daar iets van in het vliegtuig dan?![]()
Mja... pech voor jou![]()
[..]
Ben ik een klootzak als ik zeg dat ik je kop van je romp wil trekken, in je karkas wilt schijten, je karkas in de brand steken en op het as wil pissen?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik een klootzak als ik denk aan bert van bert en ernie?![]()
![]()
Kansloosquote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Weet ik ook nog nietquote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Seabert de zeehondquote:
Nee..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben ik een klootzak als ik zeg dat ik je kop van je romp wil trekken, in je karkas wilt schijten, je karkas in de brand steken en op het as wil pissen?![]()
uhm, zolang je me niet in mn kontje pakt als ik dood ben, ben je iig geen necrofielquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben ik een klootzak als ik zeg dat ik je kop van je romp wil trekken, in je karkas wilt schijten, je karkas in de brand steken en op het as wil pissen?![]()
precies..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
Man die piloot krijgt 10/20k per maand om zo'n vliegende bus aan de grond te zetten.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Weet ik ook nog nietGaan we ff proberen! Vele mensen doen zeggen het ! We zullen zien..
Snap ook niet dat sommige tijdens het uitgaan de plee induiken
![]()
Ik heb het geprobeerd en het werkt echt, je kunt elke dag maximaal een half uur naar een vaste lijn bellen, maakt niet uit waar, binnenland of buitenland. Werkt echt prima! En anders natuurlijk Skype heh, we gaan natuurlijk niet betalen om te bellen haha!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vanavond die telefoonservice maar een proberen!
Ja maar chick on the stick vind ik toch een makkelijke naam dan Siegesäule! en dat karnaval ziet er inderdaad leuk uit, maar even in mn achterhoofd houden, maar heb jij wel tijd om wat te doen in Berlijn? ik dacht dat je bezoek kreeg!![]()
Seabert FTWquote:
Heyla ik zei niet dat haarlem in de buurt lagquote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zoek jij eens even op wat 't westland is.. dat is niet het westen van het land!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mwah, na vele jaren dienst komt je in de buurt van zo'n salaris. Meest beginnende piloten verdienen onder de 10k en moeten dan ook nog eens 100k~ afbetalen aan opleidingskosten.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
Man die piloot krijgt 10/20k per maand om zo'n vliegende bus aan de grond te zetten.
De plee lijkt me makkelijker dan het vliegtuig haha. Nou als het zo ver is wil ik wel eens weten hoe dat in zijn werk gaa. Ik ben alleen met kleinetjes gevlogen en daar was echt geen ruimte voorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Weet ik ook nog nietGaan we ff proberen! Vele mensen doen het! We zullen zien..
Snap ook niet dat sommige tijdens het uitgaan de plee induiken
![]()
Hoeft tegenwoordig niet meer, kan gewoon op de dansvloer.. Mensen denken dan gewoon dat je jumpen aant uit proberen bentquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Snap ook niet dat sommige tijdens het uitgaan de plee induiken
![]()
btw wel een leuk meisje hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef jslavenburg het volgende:
Klikken om te vergroten
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hoeft tegenwoordig niet meer, kan gewoon op de dansvloer.. Mensen denken dan gewoon dat je jumpen aant uit proberen bent
Grunewald? dat is me te ver weg!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en het werkt echt, je kunt elke dag maximaal een half uur naar een vaste lijn bellen, maakt niet uit waar, binnenland of buitenland. Werkt echt prima! En anders natuurlijk Skype heh, we gaan natuurlijk niet betalen om te bellen haha!
Bezoek gaat mee he, atlijd op zoek naar leuke plekjes wat denk jij? Al eens in het Grunewald geweest?![]()
Hmm, de wc in het vliegtuig?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
De plee lijkt me makkelijker dan het vliegtuig haha. Nou als het zo ver is wil ik wel eens weten hoe dat in zijn werk gaa. Ik ben alleen met kleinetjes gevlogen en daar was echt geen ruimte voor![]()
Dan lijkt me een 13-jarig contract bij de luchtmacht een betere optie.. Opleiding wordt betaald door de staat en na je opleiding en baan kan je zo de burgerluchtvaart in.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:45 schreef Teije het volgende:
[..]
Mwah, na vele jaren dienst komt je in de buurt van zo'n salaris. Meest beginnende piloten verdienen onder de 10k en moeten dan ook nog eens 100k~ afbetalen aan opleidingskosten.
Airbus A300 of Boeing 747 denk.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm, de wc in het vliegtuig?
Hahaha, nee geen idee! Ik zie het wel... ik vlieg wel met zo'n megading, 4-3-4 stoelen geloof ik. (Geen idee welke boeing dat dan is) Moet 10 uur vliegen
![]()
Maar, na de zomer horen jullie het![]()
heeft in een 737 gezeten.. en dat was aardig krap ja..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
In een 737 is er zeker geen ruimteDaar kun je nog net pissen
whehe. Kan me nog zo'n foto herinneren waar één of andere gozert een meid staat te vingeren op de dansvloerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hoeft tegenwoordig niet meer, kan gewoon op de dansvloer.. Mensen denken dan gewoon dat je jumpen aant uit proberen bent
Ik niet hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef teardropnl het volgende:
Jullie gaan hard vandaag
Stelletje spammers
Ja oke, jij woont natuurlijk in Kreuzberg, maar ik woon vlakbij het Grunewald dus dat is makkelijker, en zooooo mooi daar, lekker zeilen in de Wannsee! Heb je eigenlijk al veel van Berlijn gezien? Straks kom je thuis na een aantal maanden en heb je alleen schnitzel en bedrijfsfeestjes gezien, lijkt me ook niet alles haha. Ik geloof dat ik inmiddels alle highlights gezien heb, moet alleen nog eens naar check point charlie en het mauermuseum. Ik wil ook graag eens naar een freie luft kino, lijkt me gewellllldig!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Grunewald? dat is me te ver weg!te ver buiten het centrum!
Ik moet maar even gaan bedenken waar ik mijn weekenden mee ga vullen want van feestjes van mn werk word mn lichaam ook niet gezonder!
![]()
Maar inderdaad betalen dat doe ik niet! dat is voor burgers en zeehonden!![]()
Ja, maar dan zit je dus wel 13 jaar (10 jaar zonder opleiding~) bij de luchtmacht, wat een slecht salaris is vergeleken met de burgerluchtvaart. Wel de beste keuze als je ouders niet al te rijk zijn / geen lening kan krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan lijkt me een 13-jarig contract bij de luchtmacht een betere optie.. Opleiding wordt betaald door de staat en na je opleiding en baan kan je zo de burgerluchtvaart in.
Iemand van de basisschool wordt nu ook piloot... maar goed die woont nu in Wassenaar..![]()
Man he! In wat voor gelegenheden begeef jij je?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe. Kan me nog zo'n foto herinneren waar één of andere gozert een meid staat te vingeren op de dansvloer![]()
Whehe dies priceless iddquote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe. Kan me nog zo'n foto herinneren waar één of andere gozert een meid staat te vingeren op de dansvloer![]()
Was jij dat niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goedkoop ? Geen idee eigenlijk.. 3 muntjes ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Man he! In wat voor gelegenheden begeef jij je?. Dat is natuurlijk gewoon goedkoop
![]()
Mjah, binnen Berlijn heb ik nog niet veel gezien, ik heb al wel veel rond berlijn gereden enzo, voor mn werk dat wel. Maar de komende paar maand heb ik genoeg tijd om alles te bezoeken! ik zit hier tot midden Augustus!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja oke, jij woont natuurlijk in Kreuzberg, maar ik woon vlakbij het Grunewald dus dat is makkelijker, en zooooo mooi daar, lekker zeilen in de Wannsee! Heb je eigenlijk al veel van Berlijn gezien? Straks kom je thuis na een aantal maanden en heb je alleen schnitzel en bedrijfsfeestjes gezien, lijkt me ook niet alles haha. Ik geloof dat ik inmiddels alle highlights gezien heb, moet alleen nog eens naar check point charlie en het mauermuseum. Ik wil ook graag eens naar een freie luft kino, lijkt me gewellllldig!![]()
Zeg heb jij geen prijsbesef, dat is spotgoedkoop!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Goedkoop ? Geen idee eigenlijk.. 3 muntjes ofzo
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Goedkoop ? Geen idee eigenlijk.. 3 muntjes ofzo
Lezen leinonlein!! Foto, gezien op internet...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Man he! In wat voor gelegenheden begeef jij je?. Dat is natuurlijk gewoon goedkoop
![]()
Kenker, betraptquote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, op internetquote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lezen leinonlein!! Foto, gezien op internet...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, op internet![]()
Het is ook lastig he! dat lezen!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, op internet![]()
In Duitsland misschien. Hier is de prijs gedaald door het overweldigende aanbod breezerslettenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zeg heb jij geen prijsbesef, dat is spotgoedkoop!
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In Duitsland misschien. Hier is de prijs gedaald door het overweldigende aanbod breezersletten
Nee nog niet geweest, ben eigenlijk alleen in het historisch en joods museum geweest. Beiden vrij groot, bekend en uitgebreid, naja wel oke maar geen must. Yaaay Berlijn, ik weet nog niet tot hoelang ik blijf, heb nog mijn contract tot eind juliquote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mjah, binnen Berlijn heb ik nog niet veel gezien, ik heb al wel veel rond berlijn gereden enzo, voor mn werk dat wel. Maar de komende paar maand heb ik genoeg tijd om alles te bezoeken! ik zit hier tot midden Augustus!Ben je al wel eens naarh et Stazi museum geweest? dat vond ik een K*T museum
Waar is datquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In Duitsland misschien. Hier is de prijs gedaald door het overweldigende aanbod breezersletten
Neh Duitsland ook niet...overschot aan comazuipersquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is ook lastig he! dat lezen!![]()
Checkpoint Charlie natuurlijk en een bustour langs de Muurquote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee nog niet geweest, ben eigenlijk alleen in het historisch en joods museum geweest. Beiden vrij groot, bekend en uitgebreid, naja wel oke maar geen must. Yaaay Berlijn, ik weet nog niet tot hoelang ik blijf, heb nog mijn contract tot eind juli![]()
ja, kijk daar heb je het al! breezers heb je niet in duitsland!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jaaa leuk! een bustour!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Checkpoint Charlie natuurlijk en een bustour langs de Muur
Kan je geen carriére mee makenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Neh Duitsland ook niet...overschot aan comazuipers
maar daar doen ze wel aan comazuipenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, kijk daar heb je het al! breezers heb je niet in duitsland!
Niet alleen in Duitsland hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar daar doen ze wel aan comazuipen![]()
Play on playaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ooow! dus jij zit ook nog wel een tijdje in Berlijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee nog niet geweest, ben eigenlijk alleen in het historisch en joods museum geweest. Beiden vrij groot, bekend en uitgebreid, naja wel oke maar geen must. Yaaay Berlijn, ik weet nog niet tot hoelang ik blijf, heb nog mijn contract tot eind juli![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef Deansensitized het volgende:
Vis + lekker sausje +rijst + salade =![]()
als het zonnig is!quote:
wie riep?quote:
Later! eet niet te veel he!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef ETA het volgende:
6:00. tijd om naar huis te gaantot morgen iedereen, ik ga ff naar de steakhouse
En het leukste is, de baas betaald het ook nogquote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eigen boterhammetjes met cup-a-soup-uit-een-fukking-pakje![]()
Toedels, en eetzequote:Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef ETA het volgende:
ik nietquote:
Nog een tijdje? Nog maar 2 maanden, de tijd vliegt hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ooow! dus jij zit ook nog wel een tijdje in Berlijn!Maar ik zou niet naar het Stazi museum gaan zonde van je tijd en van je geld! Voor de rest heb ik nog geen museum gezien, moet maar eens wat gaan ondernemen!
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef ETA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |