quote:Op zondag 20 mei 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
tvp
Bij deze een herkansingquote:
Een nieuwe wiki-master??quote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
Wiki is geupdate.
goed bezig cross, ik wiilde net gaan typen: ik wiki 'm er effe inquote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
Wiki is geupdate.
quote:
Ooh okay!quote:
Geslaagdquote:
Iedereen kan datquote:
mogge MPG!!quote:
Nu hoeft het al niet meerquote:Op zondag 20 mei 2007 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou ik ook eens proberen met wiki dan?
heb je ooit wel eens een ksc topig geopend?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou ik ook eens proberen met wiki dan?
Jij bent heul geen mod....quote:Op zondag 20 mei 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Cross is evenveel wikimaster als dat ik mod ben
ik weetquote:
2 of 3xquote:Op zondag 20 mei 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je ooit wel eens een ksc topig geopend?
quote:
wat is een otf gesprekquote:Op zondag 20 mei 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet
maar ik ben een otf gesprek aan het voeren
Dat waren er een stuk of wat jaquote:Op zondag 20 mei 2007 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 of 3x
herinner je de max havelaar topix niet meer?
ohja, maar dat is al bijna 200 topics geledenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 of 3x
herinner je de max havelaar topix niet meer?
On the fly?quote:
een TOF gesprek natuurlijk....quote:
das nog beter dan een tof gesprekquote:
Ohquote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
een TOF gesprek natuurlijk....
maargoed dat IK muckiewel begrijp
duhquote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zet ik m'n geld op inquote:
Oh, ja, daar had ik nooit opgekomenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
maar waren wel goeie topics!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, maar dat is al bijna 200 topics geleden
quote:
Bijna altijd, senseo niet altijd maar als ik een flinke bak zet altijd MH.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
top-topics
Drink je nog steeds altijd max?
..........quote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef crossover het volgende:
Komt er een man bij de dokter...
ruimt de assistente 't opquote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef crossover het volgende:
Zegt de dokter: "Ruim het zelf maar opquote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef crossover het volgende:
14.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijna altijd, senseo niet altijd maar als ik een flinke bak zet altijd MH.![]()
quote:
quote:
Geslaagd! ik wou even testen hoe goed de koffiers kunnen ouwehoeren.quote:
maak maar af, ik hou van een goeie bak op z'n tijd!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef crossover het volgende:
dat zit wel snor hequote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geslaagd! ik wou even testen hoe goed de koffiers kunnen ouwehoeren.
whehe, je hebt les gehad van MPG?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
maak maar af, ik hou van een goeie bak op z'n tijd!
zegt ie: "dokter, als ik op mijn buik druk, doet het pijn. Als ik op mijn been druk, doet het pijn. Als ik op mijn hoofd druk, doet het pijn. "quote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef crossover het volgende:
Een dokter vraagt aan zijn stagiaire om hem een voormiddag te vervangen. Toen hij terug kwam vroeg hij natuurlijk of alles goed verlopen was.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
maak maar af, ik hou van een goeie bak op z'n tijd!
Die ken ik alquote:Op zondag 20 mei 2007 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
welke kleur heeft de piemol van een negert?
???quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een dokter vraagt aan zijn stagiaire om hem een voormiddag te vervangen. Toen hij terug kwam vroeg hij natuurlijk of alles goed verlopen was.?
"Ik denk het wel." was het antwoord. "Mijn eerste patiënt kwam binnen met verschrikkelijkehoofdpijn".
"En wat hebt ge gedaan?" vroeg de dokter.
"Dafalgan voorgeschreven." was het antwoord.
"Uitstekend" zei de dokter .
"Mijn tweede patiënt had geweldig last van maagzuur".
"En...?" vroeg de dokter.
"Ik heb Maalox voorgeschreven."
"Weer uitstekend!" zei de dokter .![]()
"Mijn derde patiënt was een hele mooie vrouw, zij kwam nogal hysterisch binnengelopen, kleedde zich volledig uit, ging op de tafel liggen". Zij riep: "Help mij alstublieft, dokter, het is al vijf maanden geleden dat ik nog een man heb gezien."![]()
![]()
Waarop de arts vroeg: "en wat hebt ge daar mee gedaan?" [afbeelding]
"Oogdruppels voorgeschreven." was het antwoord.
[afbeelding]
frits vraagt na 35 antwoorden wat het antwoord isquote:
ja die heb ik je vandaag verteldquote:Op zondag 20 mei 2007 23:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Die ken ik alIk zal niks zeggen.
(ff roken)
Ik wilde alleen een goede bak horen, that's all!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frits vraagt na 35 antwoorden wat het antwoord is
en cross had ook al gezgd dat ie even wilde checken hoe het zat met de humor van de kscers
ik weet het allebei niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja die heb ik je vandaag verteld![]()
oeh oeh voor jou speciaal dan: hoe heet een neger die soep uitdeelt?
Hoe noem je een neger die een vliegtuig bestuurt?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja die heb ik je vandaag verteld![]()
oeh oeh voor jou speciaal dan: hoe heet een neger die soep uitdeelt?
Ik ook Muckie!quote:
whehe... dat ja.... mosterd... maaltijd... enzulksquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frits vraagt na 35 antwoorden wat het antwoord is
en cross had ook al gezgd dat ie even wilde checken hoe het zat met de humor van de kscers
ik noem iets met mosterd, maaltijd...
Damn, ik wist ze allemaal! Weet je nog die bakkersmoppen eer-ik??quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger die een vliegtuig bestuurt?
waarscijnlijk een zelfde soort mop![]()
weinigquote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn, ik wist ze allemaal! Weet je nog die bakkersmoppen eer-ik??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Signature.
het is geel, en het doet pijn als het in je oog komt....quote:Op zondag 20 mei 2007 23:33 schreef OA het volgende:
Het is zwart en als het in je oog valt ben je dood.... ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is geel, en het doet pijn als het in je oog komt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mag ik niet zeggen van me moederquote:Op zondag 20 mei 2007 23:33 schreef OA het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is geel, en het doet pijn als het in je oog komt....
die ken ik dan weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wat was het antwoord op die soepneger nou?
of lees ik er overheen?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:33 schreef OA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
volgens mij wil jij ook die andere neger weten.. (kleur enzo)quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
die ken ik dan weer wel
of lees ik er overheen?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:36 schreef OA het volgende:
[..]een kankerkachel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had 'm erbij geedit iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die weet ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
[/spoiler]
die ken ik dan weer wel
of lees ik er overheen?
Komt een konijn bij de bakker.
Zegt ie: Bakker, mag ik een brood?
Bakker: wit of bruin?
Konijn: maakt niet uit, ik ben toch op de brommer.Signature.
iemand die op een verkeerde plaats zit?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger die een vliegtuig bestuurt?
waarscijnlijk een zelfde soort mop![]()
"Wil je met mij zoenen?"quote:Op zondag 20 mei 2007 23:36 schreef Muck het volgende:
hoe kun je een arnhems meisje laten miauwen?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
antwoorden
kleur van de pieleman van een neger: pikzwart
negert die soep uitdeelt: neger des heils
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
whehehehequote:Op zondag 20 mei 2007 23:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
antwoorden
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
antwoorden
Komt een gothic bij de bakkerquote:Op zondag 20 mei 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had 'm erbij geedit idd
[..]
Die weet ik niet
Komt een konijn bij de bakker.
Zegt ie: Bakker, mag ik een brood?
Bakker: wit of bruin?
Konijn: maakt niet uit, ik ben toch op de brommer.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe herken je een bijziende gynaecologe?Hier moest ik om lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
"Wil je met mij zoenen?"
Meisje:"Waa waa, miauw miauw!!"
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe herken je een bijziende gynaecologe?whehe, mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He maar lieve mensen, ik ga pitten.
Morgen een belangrijke dag voor de boeg
Welteruste allemaal
Signature.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Komt een gothic bij de bakker
Zegt die bakker, oh ik zie het al, gesneden zeker?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
Welteruste allemaal
Succes morgen!!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
whehe, mooie
Welteruste allemaal
Heequote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond allemaal.![]()
Ik heb er weer zin in.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Die ik noemde, was: hoe kun je een {insert elk(e) achterlijk(e) stad/dorp} laten blaffen en miauwen!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
vraag haar gewoon: "he!, neuken?"
dan zegt ze: "mi jau?!"
Trusten vriend!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, mooie
Welteruste allemaal
Vriend!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Sander170 het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Succes morgen eer!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
whehe, mooie
Welteruste allemaal
het is nog voor 12'enquote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vanwaar deze smiley hieronder Houniet ????
![]()
![]()
![]()
ik moest lachen, wat ernstigquote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef OA het volgende:
Komt een konijn in een kroeg, zegt ie: "doe mij maar een bier!"
Zegt de barman: "is dat niet een beetje vreemd... een pratend komijn dat bier drinkt?"
Zegt het konijn: "misschien wel ja.... maar schiet nou maar op!!"
![]()
Jij altijd, mooi toch dat ik nog voor de Nacht er ben, straks ben ik weer de NachtWacht oke.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is nog voor 12'enmag ik niet blij zijn dat je er weer bent
Ja goed hé.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima deluxe
Je bent er lekker vroeg bij vandaag!
Ook een zeer goedeavond vanavond.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef OA het volgende:
Een goedenavond NachtWacht!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef crossover het volgende:
Het wordt al laat.. ik ga afsluiten en naar bed..
tot morgen
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er vloog eens een bij boven een blaadje dat in een vijver dreef en die dacht hah! ik ga dadelijk eens lekker op dat blaadje zitten.Echter zwom eronder dat blaadje een vis en die dacht van ja als die bij nou op dat blaadje gaat zitten dan spring ik uit het water en pak die bij.. maar aan de rand van de vijver achter wat bosjes zat een beer en die zag dat allemaal gebeuren dus die dacht als die bij nou op dat blaadje gaat zitten en die vis die pakt dat bijtje dan pak ik mooi die vis!
Maar achter de bosjes aan de andere kant zat een jager en die had het allemaal al in de gaten en dacht van als dat bijtje nou op dat blaadje gaat zitten en dan pakt dat visje dat bijtje en dan pakt die beer de vis en dan schiet ik die beer dood! De jager had broodkruimels op zijn jas en achter de jager zat een muis die dacht van ja als dat bijtje nou op dat blaadje gaat zitten en als die vis dat bijtje opeet en die beer pakt die vis en dan schiet die jager de beer dood en dan vallen de kruimels door de schok van het geweer op de grond en dan kan die muis mooi de kruimels opeten.. Achter die muis loerde echter een poes en die zag die muis ook al en die dacht van ja als die bij nou op dat blaadje gaat zitten en die vis die pakt die bij en de beer pakt dan de vis en dan schiet de jager de beer dood en dan vallen de kruimels op de grond dan pak ik mooi die muis! Dus, het begon!
![]()
![]()
De bij ging op het blaadje zitten en de vis die vloog omhoog en hapte mooi het bijtje weg, de beer schoot toe en pakte de vis.. de jager schoot de beer door zn kop en de kruimels vielen van zijn jas af.. de muis begon mooi de kruimels op te eten maar toen kwam de poes die de muis probeerde te pakken.. de muis zag de poes aankomen en zette het op een lopen, want dat kunnen ze he!
dus die muis rennen en rennen en op een gegevenmoment komt hij bij de vijver aan, maakt een hoek van 90 graden en rent langs de rand van de vijver verder.. de poes kon echter niet meer remmen en valt in het water
Een heel groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Whehe....quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heel lang verhaal.........................................
Maar wel een leuke mop! Ik kende 'm wel al!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
doe ik nooit meer, zo'n lange post maken.. wat een gedoe!
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:02 schreef Houniet het volgende:
ik smeer hem zo, me batterij is bijna leeg
quote:
Trusten vriend.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Houniet het volgende:
als ik opeens weg ben, dan weet iedereen waaromdus wens ik ieder hier alvast een prettige nacht, ook jij Nachtwacht
En hard ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
zo halen we de 200 dus nooit he! men zal buffelen!
Lenny waarom diequote:
Heer-lijk!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef Muck het volgende:
I knew a man Bojangles and he’ll dance for you
in worn out shoes.
With silver hair, a ragged shirt and baggy pants,
he would do the old soft shoe.
He would jump so high - jump so high, and then lightly touch down.
Misklik en geen zin om te verbeteren.. ik klik de smileys als ik ze gebruik trouwens nog altijd heel ijverig aanquote:
Jaahaa, ik ging 'm net zoeken, zo ook ff van 'The Voice' luisterenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7Px94-QipZA
fluit je met me mee?
Ik ben vorig jaar in de Arena naar hem geweest! Leuk concert was dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dUVgfsRPZdI
geniaal nummer
hell yeahquote:Op maandag 21 mei 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaahaa, ik ging 'm net zoeken, zo ook ff van 'The Voice' luisteren
mee eensquote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dUVgfsRPZdI
geniaal nummer
Hij heeft wel heerlijke nummers gemaakt 'Old blue eyes'quote:Op maandag 21 mei 2007 00:14 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah
al vind ik die van robbie ook goooooooed
ik wilde zoooo graag hequote:Op maandag 21 mei 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in de Arena naar hem geweest! Leuk concert was dat!![]()
Mijn vrouwtje zou eerst met een vriendin van haar gaan maar die vriendschap ging stuk. Dus moest ze alleen gaan. Dus zei ik: schat, we gaan op marktplaats kijken en een kaart voor mij kopen. Dus gingen we zoeken en de eerste de beste was meteen raak! Ik kon de kaart gaan ophalen in Goirle, Brabant. Leuk dagje Tilburg nog van gemaakt ook! En maar 20 e meer betaalt voor dat kaartjequote:
zucht.... mazzelaarquote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje zou eerst met een vriendin van haar gaan maar die vriendschap ging stuk. Dus moest ze alleen gaan. Dus zei ik: schat, we gaan op marktplaats kijken en een kaart voor mij kopen. Dus gingen we zoeken en de eerste de beste was meteen raak! Ik kon de kaart gaan ophalen in Goirle, Brabant. Leuk dagje Tilburg nog van gemaakt ook! En maar 20 e meer betaalt voor dat kaartje
En gelijk of dat je hebt!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens het is alweer Nacht, iedereen een GoedeNacht, hier is alweer de NachtWacht.![]()
We beuken weer effe de Nacht door, met volle teugen koffie haha.![]()
![]()
Frits heeft 2 jaar geleden al examens gedaan!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef OA het volgende:
Frits, Lenny, Muck en Sander hebben morgen geen examens??![]()
love itquote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Toch wel een held hoor!
Klik maar hier!
Goede oude Rat Pack muziek!
Moet er niet aandenken, hou op zeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef OA het volgende:
nein, Muck heeft überhaupt geen examens meerquote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef OA het volgende:
Ik heb mijn laatste tentamen reeds in juni 2005 gemaakt!!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee heb volgende week pas mijn tentamensjij wel dan?
ik euh, mei 2002quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste tentamen reeds in juni 2005 gemaakt!!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Frits heeft 2 jaar geleden al examens gedaan!
Frits moet morgen een training volgen in de Amsterdam RAI, ik ga dinsdag daar hosten.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken, hou op zeg.![]()
Ik ben dus niet de enige...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
nein, Muck heeft überhaupt geen examens meer
Middelbare school?quote:
Dat weet ik wel zeker, die liggen bijna allemaal al op bed.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige...![]()
Volgens mij zijn de examenkandidaten dan wel in de minderheid!!![]()
iig succes voor iedereen!![]()
je bent ook ouder dan dat ik benquote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef OA het volgende:
[..]
Middelbare school?
Die heb ik in mei 2000 gemaakt...![]()
Ja, das een feit!quote:
Dat hoop ik toch wel!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, die liggen bijna allemaal al op bed.![]()
ik leerde helemaal nietquote:Op maandag 21 mei 2007 00:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik leerde mijn examens altijd 's nachts.![]()
Nog een post dan...quote:
Tukse dan maar vriend!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef OA het volgende:
Hoewel ik echt geen examens heb, ga ik toch m'n bed opzoeken!
Morgen gaat de wekker weer rond 6 uur....![]()
Tot morgen. A demain.![]()
Ik heb dan ook wel geleerdquote:Op maandag 21 mei 2007 00:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zonder leren kan je geen vwo diploma halen![]()
met een IQ van 142 niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zonder leren kan je geen vwo diploma halen![]()
Nee, zelfs dan niet. Zeker weten dat je leerde voor examens, iedereen leert daarvoor..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
met een IQ van 142 niet?
maar das een heel ander verhaal
Bewijs jij het even.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan niet. Zeker weten dat je leerde voor examens, iedereen leert daarvoor..
maar wie zegt dat ik VWO heb gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan niet. Zeker weten dat je leerde voor examens, iedereen leert daarvoor..
Gaat er bij mij gewoon niet in. Als je niet leert en het haalt zit je op een te laag niveau. Als je op vwo zit en je leert niet haal je het gewoon niet. Hoe kun je nou de theorie kennen zonder te leren..quote:
Hehe, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
slaap lekker tim
heel lang verhaal... even geen zin in nu, sorryquote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet dan?Met een iq van 142?
![]()
Levenservaring hé.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat er bij mij gewoon niet in. Als je niet leert en het haalt zit je op een te laag niveau. Als je op vwo zit en je leert niet haal je het gewoon niet. Hoe kun je nou de theorie kennen zonder te leren..![]()
okquote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
heel lang verhaal... even geen zin in nu, sorry
Niet apart, gewoon alleen ervaring meer niet, meer heb je niet nodig.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
aparte levenservaring is dat dan![]()
Oké helder! Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik lees ook reacties van anderen
elk nadeel heeft zn voordeel enzoquote:Op maandag 21 mei 2007 01:00 schreef Muck het volgende:
ja
naja, daarna kan i kweer verder slapen als ik wil
ja, daarna hoef ik pas om 5 uur te beginnen bij de bankquote:Op maandag 21 mei 2007 01:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
elk nadeel heeft zn voordeel enzo
Denk dat ik rond die tijd mn bed uit rol.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, daarna hoef ik pas om 5 uur te beginnen bij de bank
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha nee niet meer, die hebben we namelijk al gehaald.![]()
![]()
![]()
Volgende ook nog!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef Muck het volgende:
we maken deze nog even vol, en dan ga ik slapen
nah das dan weer teveel van het goede.. jij moet altijd alles zo overdrijvenquote:
Nee joh is juist leuk, ik overdrijf, tuurlijk ik wil niet zinken.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nah das dan weer teveel van het goede.. jij moet altijd alles zo overdrijven
HEEY, Welkom Back my Friend.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
Mijn eerste post na mijn unban!
HOI MENSEN!
NACHT.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nu nog niet, half uurtje ofzo
avond sebasserwaarom was je gebanned?
Baggeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nu nog niet, half uurtje ofzo
avond sebasserwaarom was je gebanned?
Ik ook hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, proeftijd en zulks, ik ga me nu heel anders gedragen hoor.
Najah, niet eens vanwege baggeren.quote:
Gewoon pesterijen van jou die we wel gewend waren haha.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Najah, niet eens vanwege baggeren.
Meer vanwege extreme uitingen in WLF dacht ik.
Of zoiets vaags iig.
Je bent zelf een goeie poster!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
baggerban.. ik vind je wel een goeie poster
nooooquote:
Beter hij dan jij.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent zelf een goeie poster! [afbeelding]
Ik de KSC ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:36 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik heb je wel gemist hoor Sebasser.![]()
Kijk jij maar uit, jij bevind je in de gevarenzone ikke niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je zelf een ban te pakken!
M Active topics?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kijk maar even in MAT, is nu toch echt bijna helemaal vol hoor, nog minder dan 10 reacties!![]()
Ik ben heul niet in een gevarenzone.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit, jij bevind je in de gevarenzone ikke niet.![]()
![]()
Ik mag hier toch wel blijven mij mogen ze.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |