Jaahaa, ik ging 'm net zoeken, zo ook ff van 'The Voice' luisterenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7Px94-QipZA
fluit je met me mee?
Ik ben vorig jaar in de Arena naar hem geweest! Leuk concert was dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dUVgfsRPZdI
geniaal nummer
hell yeahquote:Op maandag 21 mei 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaahaa, ik ging 'm net zoeken, zo ook ff van 'The Voice' luisteren
mee eensquote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dUVgfsRPZdI
geniaal nummer
Hij heeft wel heerlijke nummers gemaakt 'Old blue eyes'quote:Op maandag 21 mei 2007 00:14 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah
al vind ik die van robbie ook goooooooed
ik wilde zoooo graag hequote:Op maandag 21 mei 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in de Arena naar hem geweest! Leuk concert was dat!![]()
Mijn vrouwtje zou eerst met een vriendin van haar gaan maar die vriendschap ging stuk. Dus moest ze alleen gaan. Dus zei ik: schat, we gaan op marktplaats kijken en een kaart voor mij kopen. Dus gingen we zoeken en de eerste de beste was meteen raak! Ik kon de kaart gaan ophalen in Goirle, Brabant. Leuk dagje Tilburg nog van gemaakt ook! En maar 20 e meer betaalt voor dat kaartjequote:
zucht.... mazzelaarquote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje zou eerst met een vriendin van haar gaan maar die vriendschap ging stuk. Dus moest ze alleen gaan. Dus zei ik: schat, we gaan op marktplaats kijken en een kaart voor mij kopen. Dus gingen we zoeken en de eerste de beste was meteen raak! Ik kon de kaart gaan ophalen in Goirle, Brabant. Leuk dagje Tilburg nog van gemaakt ook! En maar 20 e meer betaalt voor dat kaartje
En gelijk of dat je hebt!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens het is alweer Nacht, iedereen een GoedeNacht, hier is alweer de NachtWacht.![]()
We beuken weer effe de Nacht door, met volle teugen koffie haha.![]()
![]()
Frits heeft 2 jaar geleden al examens gedaan!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef OA het volgende:
Frits, Lenny, Muck en Sander hebben morgen geen examens??![]()
love itquote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Toch wel een held hoor!
Klik maar hier!
Goede oude Rat Pack muziek!
Moet er niet aandenken, hou op zeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef OA het volgende:
nein, Muck heeft überhaupt geen examens meerquote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef OA het volgende:
Ik heb mijn laatste tentamen reeds in juni 2005 gemaakt!!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee heb volgende week pas mijn tentamensjij wel dan?
ik euh, mei 2002quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste tentamen reeds in juni 2005 gemaakt!!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Frits heeft 2 jaar geleden al examens gedaan!
Frits moet morgen een training volgen in de Amsterdam RAI, ik ga dinsdag daar hosten.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken, hou op zeg.![]()
Ik ben dus niet de enige...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
nein, Muck heeft überhaupt geen examens meer
Middelbare school?quote:
Dat weet ik wel zeker, die liggen bijna allemaal al op bed.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige...![]()
Volgens mij zijn de examenkandidaten dan wel in de minderheid!!![]()
iig succes voor iedereen!![]()
je bent ook ouder dan dat ik benquote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef OA het volgende:
[..]
Middelbare school?
Die heb ik in mei 2000 gemaakt...![]()
Ja, das een feit!quote:
Dat hoop ik toch wel!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, die liggen bijna allemaal al op bed.![]()
ik leerde helemaal nietquote:Op maandag 21 mei 2007 00:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik leerde mijn examens altijd 's nachts.![]()
Nog een post dan...quote:
Tukse dan maar vriend!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef OA het volgende:
Hoewel ik echt geen examens heb, ga ik toch m'n bed opzoeken!
Morgen gaat de wekker weer rond 6 uur....![]()
Tot morgen. A demain.![]()
Ik heb dan ook wel geleerdquote:Op maandag 21 mei 2007 00:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zonder leren kan je geen vwo diploma halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |