Vriend!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond allemaal.![]()
Ik heb er weer zin in.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Succes morgen eer!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
whehe, mooie
He maar lieve mensen, ik ga pitten.
Morgen een belangrijke dag voor de boeg
Welteruste allemaal
het is nog voor 12'enquote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vanwaar deze smiley hieronder Houniet ????
![]()
![]()
![]()
ik moest lachen, wat ernstigquote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef OA het volgende:
Komt een konijn in een kroeg, zegt ie: "doe mij maar een bier!"
Zegt de barman: "is dat niet een beetje vreemd... een pratend komijn dat bier drinkt?"
Zegt het konijn: "misschien wel ja.... maar schiet nou maar op!!"
![]()
Jij altijd, mooi toch dat ik nog voor de Nacht er ben, straks ben ik weer de NachtWacht oke.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is nog voor 12'enmag ik niet blij zijn dat je er weer bent
Ja goed hé.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima deluxe
Je bent er lekker vroeg bij vandaag!
Ook een zeer goedeavond vanavond.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef OA het volgende:
Een goedenavond NachtWacht!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef crossover het volgende:
Het wordt al laat.. ik ga afsluiten en naar bed..
tot morgen
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er vloog eens een bij boven een blaadje dat in een vijver dreef en die dacht hah! ik ga dadelijk eens lekker op dat blaadje zitten.Echter zwom eronder dat blaadje een vis en die dacht van ja als die bij nou op dat blaadje gaat zitten dan spring ik uit het water en pak die bij.. maar aan de rand van de vijver achter wat bosjes zat een beer en die zag dat allemaal gebeuren dus die dacht als die bij nou op dat blaadje gaat zitten en die vis die pakt dat bijtje dan pak ik mooi die vis!
Maar achter de bosjes aan de andere kant zat een jager en die had het allemaal al in de gaten en dacht van als dat bijtje nou op dat blaadje gaat zitten en dan pakt dat visje dat bijtje en dan pakt die beer de vis en dan schiet ik die beer dood! De jager had broodkruimels op zijn jas en achter de jager zat een muis die dacht van ja als dat bijtje nou op dat blaadje gaat zitten en als die vis dat bijtje opeet en die beer pakt die vis en dan schiet die jager de beer dood en dan vallen de kruimels door de schok van het geweer op de grond en dan kan die muis mooi de kruimels opeten.. Achter die muis loerde echter een poes en die zag die muis ook al en die dacht van ja als die bij nou op dat blaadje gaat zitten en die vis die pakt die bij en de beer pakt dan de vis en dan schiet de jager de beer dood en dan vallen de kruimels op de grond dan pak ik mooi die muis! Dus, het begon!
![]()
![]()
De bij ging op het blaadje zitten en de vis die vloog omhoog en hapte mooi het bijtje weg, de beer schoot toe en pakte de vis.. de jager schoot de beer door zn kop en de kruimels vielen van zijn jas af.. de muis begon mooi de kruimels op te eten maar toen kwam de poes die de muis probeerde te pakken.. de muis zag de poes aankomen en zette het op een lopen, want dat kunnen ze he!
dus die muis rennen en rennen en op een gegevenmoment komt hij bij de vijver aan, maakt een hoek van 90 graden en rent langs de rand van de vijver verder.. de poes kon echter niet meer remmen en valt in het water
Een heel groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Whehe....quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heel lang verhaal.........................................
Maar wel een leuke mop! Ik kende 'm wel al!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
doe ik nooit meer, zo'n lange post maken.. wat een gedoe!
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:02 schreef Houniet het volgende:
ik smeer hem zo, me batterij is bijna leeg
quote:
Trusten vriend.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Houniet het volgende:
als ik opeens weg ben, dan weet iedereen waaromdus wens ik ieder hier alvast een prettige nacht, ook jij Nachtwacht
En hard ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
zo halen we de 200 dus nooit he! men zal buffelen!
Lenny waarom diequote:
Heer-lijk!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef Muck het volgende:
I knew a man Bojangles and he’ll dance for you
in worn out shoes.
With silver hair, a ragged shirt and baggy pants,
he would do the old soft shoe.
He would jump so high - jump so high, and then lightly touch down.
Misklik en geen zin om te verbeteren.. ik klik de smileys als ik ze gebruik trouwens nog altijd heel ijverig aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |