met een IQ van 142 niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zonder leren kan je geen vwo diploma halen![]()
Nee, zelfs dan niet. Zeker weten dat je leerde voor examens, iedereen leert daarvoor..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
met een IQ van 142 niet?
maar das een heel ander verhaal
Bewijs jij het even.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan niet. Zeker weten dat je leerde voor examens, iedereen leert daarvoor..
maar wie zegt dat ik VWO heb gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan niet. Zeker weten dat je leerde voor examens, iedereen leert daarvoor..
Gaat er bij mij gewoon niet in. Als je niet leert en het haalt zit je op een te laag niveau. Als je op vwo zit en je leert niet haal je het gewoon niet. Hoe kun je nou de theorie kennen zonder te leren..quote:
Hehe, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
slaap lekker tim
heel lang verhaal... even geen zin in nu, sorryquote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet dan?Met een iq van 142?
![]()
Levenservaring hé.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat er bij mij gewoon niet in. Als je niet leert en het haalt zit je op een te laag niveau. Als je op vwo zit en je leert niet haal je het gewoon niet. Hoe kun je nou de theorie kennen zonder te leren..![]()
okquote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
heel lang verhaal... even geen zin in nu, sorry
Niet apart, gewoon alleen ervaring meer niet, meer heb je niet nodig.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
aparte levenservaring is dat dan![]()
Oké helder! Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik lees ook reacties van anderen
elk nadeel heeft zn voordeel enzoquote:Op maandag 21 mei 2007 01:00 schreef Muck het volgende:
ja
naja, daarna kan i kweer verder slapen als ik wil
ja, daarna hoef ik pas om 5 uur te beginnen bij de bankquote:Op maandag 21 mei 2007 01:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
elk nadeel heeft zn voordeel enzo
Denk dat ik rond die tijd mn bed uit rol.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, daarna hoef ik pas om 5 uur te beginnen bij de bank
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha nee niet meer, die hebben we namelijk al gehaald.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |