Koop je moeder , kan je lekker in rijden!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef D-Revolutionary het volgende:Okey het is lowbudget
Maar ff serieus jongens
En gezien de gemiddelde lichaamlengtes tegenwoordig, moet je daar makkelijk in passen. Hoe kunnen wij nou bepalen wat JIJ mooi vindt? Het is veel belangrijker om te kijken naar de huidige staat van de auto en te vragen naar tips waar je op moet letten.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:08 schreef LazyDave het volgende:
Even zonder gekheid. Ik zou voor deze wagen gaan.
Pssst hence de smiley'squote:Op maandag 21 mei 2007 06:25 schreef Biefstuk het volgende:
Psst, die opgepimpte bakbeesten zijn meestal afgeragd :|
Onder welke steen heb jij gelegen? Een hele nette e30 325i voor 2100 euro, een paar jaar geleden misschien. Tegenwoordig ben je zo het dubbele kwijt.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Chooselife het volgende:
Een hele nette e30 BMW 325i en duizend euro zakgeld.
En als tweede optie een volledig originele e36 325i coupé.
Als je alleen de linker voorvelg wil hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ferrari....
als je uberhaupt nog een e30 325 vindt in origninele staatquote:Op maandag 21 mei 2007 08:46 schreef Kogando het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Een hele nette e30 325i voor 2100 euro, een paar jaar geleden misschien. Tegenwoordig ben je zo het dubbele kwijt.
Brrr je avatar is de tegenhanger van Bi0quote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
Als we nou allemaal gaan zeggen dat je een Fiat Panda moet kopen. Ga je dat dan ook doen?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Pharell het volgende:
als je uberhaupt nog een e30 325 vindt in origninele staat
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef FredvZ het volgende:
Een "burgerbak" is juist leuk om die gasten in de foute sportwagen een lesje te leren
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Chooselife het volgende:
Een hele nette e30 BMW 325i
Ja onderandere verzekering en onderhoud, wegenbelasting en brandstof. Daar ook al aangedacht?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Magneet het volgende:
wat kan je maandelijks nog missen voor die auto die je wilt gaan kopen. Ik denkd at dat net zo belangrijk is als de nieuwprijs.
GOODLIFEquote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef D-Revolutionary het volgende:
Verzekering, onderhoud, belastingen én benzine worden betaald door mijn ouders
dan zou ik gaan voor een dodge charger of een chevrolet caprice classic (denk niet dat je die kan vinden voor 3100)quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef D-Revolutionary het volgende:
In dat gevalquote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef D-Revolutionary het volgende:
Heb je een nette, degelijke auto met redelijk weinig km's op de teller.quote:NISSAN PRIMERA 2.0I 5-DRS
-BOUWJAAR 1996
-71.000KM
-2.0I 5-DRS HATCH.
-TREKHAAK
-AIRCO
-STUUBEKRACHTIGING
-CENTRALE VERGRENDELING
-AIRBAG(S)
-NIEUWE APK BIJ AFLEVERING
-INRUIL MOGELIJK
NA 1800UUR TE BEREIKEN OP NUMMER 06-21587286
Website: www.rodoautos.nl
klikquote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou ik gaan voor een dodge charger of een chevrolet caprice classic (denk niet dat je die kan vinden voor 3100)
Als je een schijthekel aan je ouders hebt of als ze stinkendrijk zijn welquote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou ik gaan voor een dodge charger of een chevrolet caprice classic (denk niet dat je die kan vinden voor 3100)
ow?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Rnej het volgende:
je eerste auto krijgt sowieso schade... reken daar maar op
daar ga ik wel vanuit aangezien ze zijn alles willen betalenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je een schijthekel aan je ouders hebt of als ze stinkendrijk zijn wel
quote:
dan weet ik niet wat mijn collega had... want die scheurde toch echt 150 mile met me over de A7. auto drifte en allesquote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]5 liter brute kracht!
150 pk & 240 Nm tegen bijna 2000 kilootjes fabrieksaf ... nduss
rollin' in my 5 point ow going extremely slow.
Dat nou weer voor onzin ??quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Rnej het volgende:
Inderdaad. De enige schade die ik heb is door een storm gebeurdquote:Op maandag 21 mei 2007 11:45 schreef firecow het volgende:
[..]
Dat nou weer voor onzin ??
Zijn zat mensen die hun auto wel onder controle hebben hoor.....
Ik ga zeker voor optie 2quote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Chooselife het volgende:
Een hele nette e30 BMW 325i en duizend euro zakgeld.
En als tweede optie een volledig originele e36 325i coupé.
Welk jaar / welke versie?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:19 schreef hierissiedan het volgende:
en een fiat uno wat is de mening over deze auto?
inderdaad...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:45 schreef firecow het volgende:
[..]
91/92 2 deurs zoiets, ben e er een beetje aan op orrienteren. Zijn goedkoop i de wegenbelasting (750kg) goedkoopin de aanschaf 75/1000euro toch wat ruimer als bijv een alto...quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:45 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
91/92 2 deurs zoiets, ben e er een beetje aan op orrienteren. Zijn goedkoop i de wegenbelasting (750kg) goedkoopin de aanschaf 75/1000euro toch wat ruimer als bijv een alto...
Dan ga je niet in een koekblik rijden, lijkt me... no offence.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef D-Revolutionary het volgende:
Komop zeg... Tis een auto uit 91/92... Hoeveel auto's hadden dat wél standaard?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat ze zo licht zijn is niet zonder reden ... je moet het doen zonder enige vorm van luxe en/of bescherming (naar hedendaagse maatstaven dan). De snelste, meest luxe uitvoering (1994) heeft volgens Autoweek standaard:
· neerklapbare achterbank
· dagteller
· koelwatertemperatuurmeter
· interval ruitewisser
· getint glas
That's it ... geen abs/srs/verstelbaar stuur/electrische ramen, niets ...
Leg mij eens uit wat er sportief is aan een Fiat Marea stationquote:Op maandag 21 mei 2007 06:25 schreef Biefstuk het volgende:
[afbeelding]
Fiat Marea Weekend Edition
Sportief, rond de 3000 euro en je kan een weekendje weg.
niet veel. maar ik begrijp wel wat hij bedoeld. het is net of je in een stukkie blik zit (zelfde met bv een peugeot 205 hoor)quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Komop zeg... Tis een auto uit 91/92... Hoeveel auto's hadden dat wél standaard?
Natuurlijk, maar het zijn nogal lastige eisen voor die tijd...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
niet veel. maar ik begrijp wel wat hij bedoeld. het is net of je in een stukkie blik zit (zelfde met bv een peugeot 205 hoor)
Driften kan makkelijk met zo'n ding, de wielophanging en de diagonaalbanden zijn van dusdanig matige kwaliteit dat je in zowat elke bocht die je iets harder neemt van die A-team achtige drifts krijgtquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat mijn collega had... want die scheurde toch echt 150 mile met me over de A7. auto drifte en alles(dat zie ik zo een bak niet doen met 150 pk???)
Gaat het nog wel over de TT van de TS of ben ik abuis?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het zijn nogal lastige eisen voor die tijd...
Gemiddelde Astra/Golf had dat ook niet..
Je reageerde op iemand die een uno zochtquote:Op maandag 21 mei 2007 18:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gaat het nog wel over de TT van de TS of ben ik abuis?
ok ... op zoek naar een koekblik voor 750/1000 euro dan sorry TS
Moet je makkelijk lukken voor dat geld. En skirts, velgen etc. zijn natuurlijk makkelijk te vervangen door originele onderdelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:46 schreef Kogando het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Een hele nette e30 325i voor 2100 euro, een paar jaar geleden misschien. Tegenwoordig ben je zo het dubbele kwijt.
Iemand vroeg meningen over Uno's uit 91/92quote:Op maandag 21 mei 2007 18:18 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Je reageerde op iemand die een uno zocht
Koop er zo-een als ik heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef D-Revolutionary het volgende:
Mijn eisen:
Sportief auto(otje)Meer niet..
een Hyundai Pony?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Iemand vroeg meningen over Uno's uit 91/92.
Mijn advies blijft staan ... zoek iets anders. Natuurlijk hebben ze van die leeftijd niet allemaal abs/electra dit /electra dat maar ik dacht dat de Uno als suggestie voor de TS voorbij kwam.
Voor 750 euro heb je bijvoorbeeld ook een Hyundai Pony met stuurbekrachtiging en startonderbreker (uit 1995). Rijdt toch een stukje prettiger dan een Uno, dunkt me.
quote:
Ik vind ze niet echt lekker rijdenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Het is duidelijk dat de goede man niet echt zit met vertoning of merkwaarde ... dan is een Pony gewoon een leuke auto, hoor.
nee was eiogenlijk ook meer voor mijzelf bedoeld, budget rijden is voor mij een must!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat ze zo licht zijn is niet zonder reden ... je moet het doen zonder enige vorm van luxe en/of bescherming (naar hedendaagse maatstaven dan). De snelste, meest luxe uitvoering (1994) heeft volgens Autoweek standaard:
· dagteller
· interval ruitewisser
· getint glas
En ehm ... in geval van TS gaat budget-rijden niet echt op:
[..]
Dan ga je niet in een koekblik rijden, lijkt me... no offence.
Een bx gti 16v had dat standaardquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mijnequote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
hmm, denk dat 90% van mn vrienden binnen 2 jaar na t halen van hun rijbewijs wel een vorm van schade hebben gereden...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:45 schreef firecow het volgende:
[..]
Volgens mij hebben luxere versies van de Uno standaard electrische ramen + schuifdak hoor...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[afbeelding]
· dagteller
· interval ruitewisser
· getint glas
En ehm ... in geval van TS gaat budget-rijden niet echt op:
[..]
Dan ga je niet in een koekblik rijden, lijkt me... no offence.
Geen abs en geen srs...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een bx gti 16v had dat standaard
maar inderdaad, er zijn wel weinig auto's die standaard bv airco , elec. ramen en dat soort dingen hadden.
Lijken me dus ook geen opties die je als 'must haves' bij je wensenlijst moet zetten als je in deze prijsklasse gaat rondshoppen. Of je moet een grote dure en ongewilde 2e hands auto kopen. Die zijn vaak wél goedkoop in aanschaf met alle denkbare opties. Alleen zijn ze duur in verzekering en wegenbelasting en verbruik.
Ben ik benieuwd naar wat voor auto uit 1992 jij hebt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef Draganta het volgende:
[..]
MijneEn als extra ook nog erbij: elektrische spiegels, elektrisch antenne, in de hoogte verstelbare stoel etc etc... In 1992 waren auto's toch wel redelijk luxe hoor. Luxer dan je denkt. Luxer dan de Toyota Aygo of peugeot 107 van nu.
Ontopic: Als alles toch door je ouders wordt betaald: gadan meteen voor goud: Lexus! Een ls400 heb je al voor rond de 2500 euro. Uit 1992, wel alles elektrisch!
Tsjah, blijkbaar kunnen ze dus toch niet rijden...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
hmm, denk dat 90% van mn vrienden binnen 2 jaar na t halen van hun rijbewijs wel een vorm van schade hebben gereden...
en om nou te zeggen dat t opgeschoten golf-gti-petjes zijn.. ook nie...![]()
ESiquote:
Ik heb (o.a.) een rode VTi-E met origineel spoilertje (al sinds 1999 in m'n bezit).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:07 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb een zwarte ESI met spoiler, vorig jaar voor 3250
quote:
93quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ziet er nog strak uit voor een 95er (?)
Wat heeft de jouwe allemaal als opties?quote:
Ahhh, het betere werk.. Hier een (kleine) selectie van de mogelijkheden binnen jouw budget;quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef D-Revolutionary het volgende:
Das heul niet waar. Porsche is juist heel erg betrouwbaar. Ok een onderdeeltje kost wat meer maar das ook alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef Dragoljub het volgende:
In de Porsche ook niet meer door al het geld wat je in onderhoud moet steken.
Hoezo vooroordelen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef Dragoljub het volgende:
In een 530i ben je een Turk en/of Marokaan.
In de 750i ben je een Turk en/of Marokaan met een enorme schuld.
In de Corrado ben je gewoon een Sjonnie.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef Dragoljub het volgende:
Met de Supra betaal je je ook scheel aan onderhoud.
Een koppelingssetje van 1000 Euro enzo...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:08 schreef nikanoru het volgende:Ok een onderdeeltje kost wat meer maar das ook alles.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef D-Revolutionary het volgende:
Ja gaat toch ook niet naar de dealer!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Hoezo vooroordelen...![]()
[..]
Je spreekt uit ervaring?
Onderhoud is niet extreem duur... het zijn meer de reparaties...![]()
[..]
Een koppelingssetje van 1000 Euro enzo...![]()
Dat klopt. Zo'n porsche is een verrassend goede aankoop.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:08 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Das heul niet waar. Porsche is juist heel erg betrouwbaar. Ok een onderdeeltje kost wat meer maar das ook alles.
Klopt en daardoor coolquote:
Wie heeft het hier over de dealer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef nikanoru het volgende:Ja gaat toch ook niet naar de dealer!!!![]()
dat werkt niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over de dealer?
Kijk maar eens op http://www.h-base.nl
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Go0s het volgende:Heeft de topic starter trouwens al door wat ie aan verzekering moet gaan betalen als 19 jarig manneke? Misschien handig om niet heel je budget erdoorheen te peren. Je moet tenslotte ook nog verzekeren, belasting betalen en om ook nog te kunnen rijden moet er ook wat brandstof in (wat tegenwoordig ook al niet te betalen valt..)
Hmm, bitch..quote:
haha bruto prijzen!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over de dealer?
Kijk maar eens op http://www.h-base.nl
Jah keistoer in die mislukte nedcar wagentjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef Dragoljub het volgende:
In een 530i ben je een Turk en/of Marokaan.
In de 750i ben je een Turk en/of Marokaan met een enorme schuld.
Met de Jeep kun je je brandstof niet meer betalen.
In de Porsche ook niet meer door al het geld wat je in onderhoud moet steken.
Met de Supra betaal je je ook scheel aan onderhoud.
In de Corrado ben je gewoon een Sjonnie.
In de Volvo ben je gewoon keistoer.
SRS niet , ABS wel degelijk. (okee, wel als optie maar het was zeker leverbaar)quote:
Ligt het nou aan mij of staat deze auto vrij hoog op z'n poten? Er kan zowat een voetbal tussen de wielen en de carrosseriequote:
Onder de 10.000 vind je geen S60, dus dat is wel een hele scherpe aanbieding. Doe mij ook zulke ouders.. ze betalen benzine, wegenbelasting, verzekering en leggen 6000 euro bij als je een auto gaat kopen. Ongelofelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef D-Revolutionary het volgende:
Na goed overleg over een nieuwe auto ben ik tot het volgende gekomen:
Mijn eigen keus was de Honda Civic 1.5 ES DX (voor 3450,-) maar mijn ouders(lees: mijn moeder) had dat liever niet, en wilde dat ik in een veilge auto rij.
Mijn ma heeft me dus het volgende aanbieding, wat ik zeker aanneem..
Als ik 900euro bij leg(dus dan totaal 4000euro) mag ik de volvo s60 overnemen van mijn moeder.
[afbeelding]
[afbeelding]Daar ben ik wel erg blij mee
Oh dan koopt je ma er wel weer een nieuwe bij?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef D-Revolutionary het volgende:
Na goed overleg over een nieuwe auto ben ik tot het volgende gekomen:
Mijn eigen keus was de Honda Civic 1.5 ES DX (voor 3450,-) maar mijn ouders(lees: mijn moeder) had dat liever niet, en wilde dat ik in een veilge auto rij.
Mijn ma heeft me dus het volgende aanbieding, wat ik zeker aanneem..
Als ik 900euro bij leg(dus dan totaal 4000euro) mag ik de volvo s60 overnemen van mijn moeder.
[afbeelding]
[afbeelding]Daar ben ik wel erg blij mee
dus bij jullie is het normaal een vakantie per persoon 11.000 euro is?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef D-Revolutionary het volgende:
Nou het zit zomijn ma wilde al een nieuwe Antara kopen (opel), en deze zal dan worden verkocht voor een kleine 15000. Maar omdat we dit jaar ook niet om vakantie geweest zijn , ivm drukte op het werk. Komen ze me hierin ook tegemoet. Daarnaast is mijn zus net uit huis, en hebben mijn ouders ook veel dingen voor haar uitzet betaald.
Op die manier is het gegaan zeg maar.
tgaat zo makkelijk... ben enigszins jaloers, maar gun het je wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:22 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Oh dan koopt je ma er wel weer een nieuwe bij?
Jullie hebben geld zat
Haha volgens mij nietquote:Op maandag 28 mei 2007 00:42 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dus bij jullie is het normaal een vakantie per persoon 11.000 euro is?
toch leuk, op je 18e (neem ik aan) zo'n auto rijden.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:56 schreef D-Revolutionary het volgende:
[..]
Haha volgens mij nietnee het ging zo.. we zouden, zoals beloofd, op vakantie gaan naar Singapore (lang naar uitgekeken en echt zin in) maar door drukte voor het bedrijf, konden mijn ouders niet weg. En wij konden dus ook niet op vakantie. Allemaal zielig en kut
Dat wisten me ouders ook wel.
ps.
![]()
Kwakkelende huizenmarkt
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef D-Revolutionary het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef D-Revolutionary het volgende:
mijn ma wilde al een nieuwe Antara kopen (opel),
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef D-Revolutionary het volgende:
Daarnaast is mijn zus net uit huis, en hebben mijn ouders ook veel dingen voor haar uitzet betaald.
Jouw ouders lijken wel van die (MTV's) Sweet-16-ouders...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:56 schreef D-Revolutionary het volgende:
we zouden, zoals beloofd, op vakantie gaan naar Singapore
Hoe kom je hier toch bij?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:36 schreef niksnutje het volgende:
fiat cinquecento 1.1 sporting
snel, sportief...
quote:topsnelheid 150 km/h
acceleratie 0-100 km/h 13,8 s
Die rijdt veel minder fijn dan een Peugeot 306.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Als ik jou was, zou ik mijn auto kopen !!
[TK] Daihatsu Charade 1.3 16V
Doe een mooi bod, dan hou je zelfs nog geld over!
Klopt, klopt, maar wel een stuk steviger!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die rijdt veel minder fijn dan een Peugeot 306.
wat voor soort motor? km-stand? dat zou wel makkelijk zijn voor mquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef SPRSTAR het volgende:
uhm voor
3000 mag je deze hebben..soals ie er nu bij staat..incl. audio
[afbeelding]
enn
[afbeelding]
wat specs:
Angel Eye koplampen
TYC Carbon achterlichten
Rondom donker glas MET CERTIFICAAT
Openlucht filter met alu aanzuigbuis
MSD Bougie kabels
Denso Iridium Bougie's
Rondom 4 cm verlaagd
Short Shifter met blauw alu pookknop
Blauwe kleppendeksel
Megan Spoon Carbon Spoiler
Xenon 8000k verlichting
Sportieve eindemper
De spiegeladapter is ondertussen al vervangen en gewoon normaal zwart
voor meer info pm me maar ofzo:p
whaha..sorry voor de adv. als het niet mag![]()
Ik denk dat die ouders dan spijt krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef DoimeN het volgende:
[..]
GOODLIFE
Ik zou gaan kijken voor een amerikaan, een camaro v8 5 liter ofzo![]()
![]()
net een nieuw motorblok? met 150.000 kilometer? klinkt wel nieuw inddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:12 schreef SPRSTAR het volgende:
whaha..ohjaa
auto Honda Civic 1.6 esi U9
kleur Zwart
brandstof Benzine
cilinderinhoud 1599 cc
gewicht 975 kg
vermogen 92kw
kmstand teller is 232k ongeveer
pas geleden nieuw motorblok precies zelfde type erin gestopt.
de kmstand daarvan is rond de 150k
50+ bak?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Nette bak hoor die s60. Wat voor blok ligt erin (niet dat het uitmaakt).
Maar had je niet op je 19e liever een iets minder 50+ers-bak gereden? Natuurlijk sla je zo'n mooi aanbod niet af, maar je begrijpt wat ik bedoel!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:29 schreef D-Revolutionary het volgende:
Volvo S60 2.4 170pk
Merk: Volvo
Model: S60
Topsnelheid: 210 km/h
Bouwjaar: 2002
Carrosserie: Sedan 4-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1471 kg
Kleur: Grijs metallic
Vermogen: 125kW /170Pk
Cylinderinhoud: 2435cc
Gewoon verkopen deze auto, voordat geld kan je heel wat leuks uit zoeken wat misschien meer bij je past. Alleen weet niet wat je ouders er van zouden vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:29 schreef D-Revolutionary het volgende:
Volvo S60 2.4 170pk
Merk: Volvo
Model: S60
Topsnelheid: 210 km/h
Bouwjaar: 2002
Carrosserie: Sedan 4-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1471 kg
Kleur: Grijs metallic
Vermogen: 125kW /170Pk
Cylinderinhoud: 2435cc
taxi alertquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:11 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik zou voor een nette Mercedes W124 gaan, is een IJZERsterk model van Mercedes![]()
[afbeelding]
Katrina?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef Party_P het volgende:
[..]
De enige schade die ik heb is door een storm gebeurd
Ja-Loersquote:Op zondag 3 juni 2007 00:56 schreef existenz het volgende:
Heb je je vriendin al bezwangerd en heb je al een hond gekocht?
Dat is inderdaad een hele goede optie, al zou het wel een beetje gay staan tegenover je ouders.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon verkopen deze auto, voordat geld kan je heel wat leuks uit zoeken wat misschien meer bij je past. Alleen weet niet wat je ouders er van zouden vinden![]()
En waarom zouden ze voorheen als taxi's gebruikt zijn? Juist vanwege de degelijkheid!quote:
Nee, niet echt.quote:
heeft niets met degelijheid te maken. Dit model staat vaak zat langs de kant van de snelweg. gaat ermeer om dat het mercedes is.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:50 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
En waarom zouden ze voorheen als taxi's gebruikt zijn? Juist vanwege de degelijkheid!
Ja droom verder, de W124 staat bekend om zijn betrouwbaarheid en vooral de Diesels, na deze E klasse is Mercedes Benz flink minder geworden kwa betrouwbaarheid/kwaliteit (en nu zijn ze weer bezig om het imago te verbeteren).quote:Op zondag 3 juni 2007 13:01 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
heeft niets met degelijheid te maken. Dit model staat vaak zat langs de kant van de snelweg. gaat ermeer om dat het mercedes is.
Dat jij FEITEN niet als realistisch wil aannemen is niet mijn probleem, ik geef alleen maar aan dat de W124 zich allang heeft bewezen vanaf 1985 en dat is geen bullshit!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef Hardrebel het volgende:
das echt bullshit. jij wil je ogen niet open doen omdat jij mercedes fanboy bent, dus niet anders wil horen
quote:Mercedes über alles!
En dan Mr Bean de hele tijd achter je aan om je af te snijden zekerquote:
Goed voor bochtenwerkquote:
Die koop je ook echt voor 3100 euroquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef -Muse- het volgende:
S60 2.4 is echt een heerlijke wagen. Het blok klinkt wel aardig, beetje beschaafde 5-cylinder. Ik rij er zelf ook bijna wekelijks in
Lees anders het topic even door?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die koop je ook echt voor 3100 euro![]()
In de TT staat dat TS een auto zoekt van 3100 euro. Daar heb je geen S60 voor.quote:
Dude, seriously....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In de TT staat dat TS een auto zoekt van 3100 euro. Daar heb je geen S60 voor.
Dus óf je praat onzin óf je best off-topic aan het posten![]()
Waarom denkt iedereen dat :Squote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Rnej het volgende:
ik zou iets van max 1500 eu kopen
dat kan je prima jarenlang rijdend houden mits je een goeie koop doet...
WTF gek een beetje S60 kost minimaal 10 knakkers.quote:
Lees nou verdomme dat topic eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
WTF gek een beetje S60 kost minimaal 10 knakkers.
Laatst in een S60 D5 gereden, zo een snelle. Dat is best een puike wagen![]()
Al vind ik het interieur, vergeleken met bijvoorbeeld een Audi A4, dan wel weer vrij matig..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb niks over het interieur van een S60 gelezen hoor, overspannen puber![]()
WTF Gek, Lees het topic door, en zie, TS rijdt een S60.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb niks over het interieur van een S60 gelezen hoor, overspannen puber![]()
Goed anticiperen en de situatie inschatten (verwachten wat zou kunnen gebeuren, plaats op de weg weten, of je kan uitwijken etc, etc) op ander verkeer hoort anders wel degelijk bij goed rijden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef Devilnl het volgende:
Waarom denkt iedereen dat :S
januarie 2006 autorijbewijs behaalt.
januarie 2007 eigen auto gekocht.
Wat zou ik in dat jaar hebben gereden @ bedrijf / auto van moeders..
500km? najah niet veel ervaring opgedaan dus dat jaar.
heb er nu. ermmm 28.000 km mee gereden. nog niks geraakt.. wel eens bijna. maar dat kwam omdat een andere idioot met 80kmh een vrachtauto plotseling ging inhalen @ snelweg.. dus dan moet je flink het anker uitgooien.
Maar dat zou dus niet mijn schuld zijn.. (speciale manouvre-kijken enzo) (juridisch gezien misschien wel.. maar dat vind ik dus van niet)
ford scorpio's bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |