wat voor soort motor? km-stand? dat zou wel makkelijk zijn voor mquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef SPRSTAR het volgende:
uhm voor
3000 mag je deze hebben..soals ie er nu bij staat..incl. audio
[afbeelding]
enn
[afbeelding]
wat specs:
Angel Eye koplampen
TYC Carbon achterlichten
Rondom donker glas MET CERTIFICAAT
Openlucht filter met alu aanzuigbuis
MSD Bougie kabels
Denso Iridium Bougie's
Rondom 4 cm verlaagd
Short Shifter met blauw alu pookknop
Blauwe kleppendeksel
Megan Spoon Carbon Spoiler
Xenon 8000k verlichting
Sportieve eindemper
De spiegeladapter is ondertussen al vervangen en gewoon normaal zwart
voor meer info pm me maar ofzo:p
whaha..sorry voor de adv. als het niet mag![]()
Ik denk dat die ouders dan spijt krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef DoimeN het volgende:
[..]
GOODLIFE
Ik zou gaan kijken voor een amerikaan, een camaro v8 5 liter ofzo![]()
![]()
net een nieuw motorblok? met 150.000 kilometer? klinkt wel nieuw inddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:12 schreef SPRSTAR het volgende:
whaha..ohjaa
auto Honda Civic 1.6 esi U9
kleur Zwart
brandstof Benzine
cilinderinhoud 1599 cc
gewicht 975 kg
vermogen 92kw
kmstand teller is 232k ongeveer
pas geleden nieuw motorblok precies zelfde type erin gestopt.
de kmstand daarvan is rond de 150k
50+ bak?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Nette bak hoor die s60. Wat voor blok ligt erin (niet dat het uitmaakt).
Maar had je niet op je 19e liever een iets minder 50+ers-bak gereden? Natuurlijk sla je zo'n mooi aanbod niet af, maar je begrijpt wat ik bedoel!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:29 schreef D-Revolutionary het volgende:
Volvo S60 2.4 170pk
Merk: Volvo
Model: S60
Topsnelheid: 210 km/h
Bouwjaar: 2002
Carrosserie: Sedan 4-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1471 kg
Kleur: Grijs metallic
Vermogen: 125kW /170Pk
Cylinderinhoud: 2435cc
Gewoon verkopen deze auto, voordat geld kan je heel wat leuks uit zoeken wat misschien meer bij je past. Alleen weet niet wat je ouders er van zouden vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:29 schreef D-Revolutionary het volgende:
Volvo S60 2.4 170pk
Merk: Volvo
Model: S60
Topsnelheid: 210 km/h
Bouwjaar: 2002
Carrosserie: Sedan 4-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1471 kg
Kleur: Grijs metallic
Vermogen: 125kW /170Pk
Cylinderinhoud: 2435cc
taxi alertquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:11 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik zou voor een nette Mercedes W124 gaan, is een IJZERsterk model van Mercedes![]()
[afbeelding]
Katrina?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef Party_P het volgende:
[..]
De enige schade die ik heb is door een storm gebeurd
Ja-Loersquote:Op zondag 3 juni 2007 00:56 schreef existenz het volgende:
Heb je je vriendin al bezwangerd en heb je al een hond gekocht?
Dat is inderdaad een hele goede optie, al zou het wel een beetje gay staan tegenover je ouders.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon verkopen deze auto, voordat geld kan je heel wat leuks uit zoeken wat misschien meer bij je past. Alleen weet niet wat je ouders er van zouden vinden![]()
En waarom zouden ze voorheen als taxi's gebruikt zijn? Juist vanwege de degelijkheid!quote:
Nee, niet echt.quote:
heeft niets met degelijheid te maken. Dit model staat vaak zat langs de kant van de snelweg. gaat ermeer om dat het mercedes is.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:50 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
En waarom zouden ze voorheen als taxi's gebruikt zijn? Juist vanwege de degelijkheid!
Ja droom verder, de W124 staat bekend om zijn betrouwbaarheid en vooral de Diesels, na deze E klasse is Mercedes Benz flink minder geworden kwa betrouwbaarheid/kwaliteit (en nu zijn ze weer bezig om het imago te verbeteren).quote:Op zondag 3 juni 2007 13:01 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
heeft niets met degelijheid te maken. Dit model staat vaak zat langs de kant van de snelweg. gaat ermeer om dat het mercedes is.
Dat jij FEITEN niet als realistisch wil aannemen is niet mijn probleem, ik geef alleen maar aan dat de W124 zich allang heeft bewezen vanaf 1985 en dat is geen bullshit!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef Hardrebel het volgende:
das echt bullshit. jij wil je ogen niet open doen omdat jij mercedes fanboy bent, dus niet anders wil horen
quote:Mercedes über alles!
En dan Mr Bean de hele tijd achter je aan om je af te snijden zekerquote:
Goed voor bochtenwerkquote:
Die koop je ook echt voor 3100 euroquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef -Muse- het volgende:
S60 2.4 is echt een heerlijke wagen. Het blok klinkt wel aardig, beetje beschaafde 5-cylinder. Ik rij er zelf ook bijna wekelijks in
Lees anders het topic even door?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die koop je ook echt voor 3100 euro![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |