93quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ziet er nog strak uit voor een 95er (?)
Wat heeft de jouwe allemaal als opties?quote:
Ahhh, het betere werk.. Hier een (kleine) selectie van de mogelijkheden binnen jouw budget;quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef D-Revolutionary het volgende:
Verzekering, onderhoud, belastingen én benzine worden betaald door mijn ouders
Das heul niet waar. Porsche is juist heel erg betrouwbaar. Ok een onderdeeltje kost wat meer maar das ook alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef Dragoljub het volgende:
In de Porsche ook niet meer door al het geld wat je in onderhoud moet steken.
Hoezo vooroordelen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef Dragoljub het volgende:
In een 530i ben je een Turk en/of Marokaan.
In de 750i ben je een Turk en/of Marokaan met een enorme schuld.
In de Corrado ben je gewoon een Sjonnie.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef Dragoljub het volgende:
Met de Supra betaal je je ook scheel aan onderhoud.
Een koppelingssetje van 1000 Euro enzo...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:08 schreef nikanoru het volgende:Ok een onderdeeltje kost wat meer maar das ook alles.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef D-Revolutionary het volgende:
Ja gaat toch ook niet naar de dealer!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Hoezo vooroordelen...![]()
[..]
Je spreekt uit ervaring?
Onderhoud is niet extreem duur... het zijn meer de reparaties...![]()
[..]
Een koppelingssetje van 1000 Euro enzo...![]()
Dat klopt. Zo'n porsche is een verrassend goede aankoop.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:08 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Das heul niet waar. Porsche is juist heel erg betrouwbaar. Ok een onderdeeltje kost wat meer maar das ook alles.
Klopt en daardoor coolquote:
Wie heeft het hier over de dealer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef nikanoru het volgende:Ja gaat toch ook niet naar de dealer!!!![]()
dat werkt niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over de dealer?
Kijk maar eens op http://www.h-base.nl
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Go0s het volgende:Heeft de topic starter trouwens al door wat ie aan verzekering moet gaan betalen als 19 jarig manneke? Misschien handig om niet heel je budget erdoorheen te peren. Je moet tenslotte ook nog verzekeren, belasting betalen en om ook nog te kunnen rijden moet er ook wat brandstof in (wat tegenwoordig ook al niet te betalen valt..)
Hmm, bitch..quote:
haha bruto prijzen!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over de dealer?
Kijk maar eens op http://www.h-base.nl
Jah keistoer in die mislukte nedcar wagentjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef Dragoljub het volgende:
In een 530i ben je een Turk en/of Marokaan.
In de 750i ben je een Turk en/of Marokaan met een enorme schuld.
Met de Jeep kun je je brandstof niet meer betalen.
In de Porsche ook niet meer door al het geld wat je in onderhoud moet steken.
Met de Supra betaal je je ook scheel aan onderhoud.
In de Corrado ben je gewoon een Sjonnie.
In de Volvo ben je gewoon keistoer.
SRS niet , ABS wel degelijk. (okee, wel als optie maar het was zeker leverbaar)quote:
Ligt het nou aan mij of staat deze auto vrij hoog op z'n poten? Er kan zowat een voetbal tussen de wielen en de carrosseriequote:
Onder de 10.000 vind je geen S60, dus dat is wel een hele scherpe aanbieding. Doe mij ook zulke ouders.. ze betalen benzine, wegenbelasting, verzekering en leggen 6000 euro bij als je een auto gaat kopen. Ongelofelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef D-Revolutionary het volgende:
Na goed overleg over een nieuwe auto ben ik tot het volgende gekomen:
Mijn eigen keus was de Honda Civic 1.5 ES DX (voor 3450,-) maar mijn ouders(lees: mijn moeder) had dat liever niet, en wilde dat ik in een veilge auto rij.
Mijn ma heeft me dus het volgende aanbieding, wat ik zeker aanneem..
Als ik 900euro bij leg(dus dan totaal 4000euro) mag ik de volvo s60 overnemen van mijn moeder.
[afbeelding]
[afbeelding]Daar ben ik wel erg blij mee
Oh dan koopt je ma er wel weer een nieuwe bij?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef D-Revolutionary het volgende:
Na goed overleg over een nieuwe auto ben ik tot het volgende gekomen:
Mijn eigen keus was de Honda Civic 1.5 ES DX (voor 3450,-) maar mijn ouders(lees: mijn moeder) had dat liever niet, en wilde dat ik in een veilge auto rij.
Mijn ma heeft me dus het volgende aanbieding, wat ik zeker aanneem..
Als ik 900euro bij leg(dus dan totaal 4000euro) mag ik de volvo s60 overnemen van mijn moeder.
[afbeelding]
[afbeelding]Daar ben ik wel erg blij mee
dus bij jullie is het normaal een vakantie per persoon 11.000 euro is?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef D-Revolutionary het volgende:
Nou het zit zomijn ma wilde al een nieuwe Antara kopen (opel), en deze zal dan worden verkocht voor een kleine 15000. Maar omdat we dit jaar ook niet om vakantie geweest zijn , ivm drukte op het werk. Komen ze me hierin ook tegemoet. Daarnaast is mijn zus net uit huis, en hebben mijn ouders ook veel dingen voor haar uitzet betaald.
Op die manier is het gegaan zeg maar.
tgaat zo makkelijk... ben enigszins jaloers, maar gun het je wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:22 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Oh dan koopt je ma er wel weer een nieuwe bij?
Jullie hebben geld zat
Haha volgens mij nietquote:Op maandag 28 mei 2007 00:42 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dus bij jullie is het normaal een vakantie per persoon 11.000 euro is?
toch leuk, op je 18e (neem ik aan) zo'n auto rijden.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:56 schreef D-Revolutionary het volgende:
[..]
Haha volgens mij nietnee het ging zo.. we zouden, zoals beloofd, op vakantie gaan naar Singapore (lang naar uitgekeken en echt zin in) maar door drukte voor het bedrijf, konden mijn ouders niet weg. En wij konden dus ook niet op vakantie. Allemaal zielig en kut
Dat wisten me ouders ook wel.
ps.
![]()
Kwakkelende huizenmarkt
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef D-Revolutionary het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef D-Revolutionary het volgende:
mijn ma wilde al een nieuwe Antara kopen (opel),
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef D-Revolutionary het volgende:
Daarnaast is mijn zus net uit huis, en hebben mijn ouders ook veel dingen voor haar uitzet betaald.
Jouw ouders lijken wel van die (MTV's) Sweet-16-ouders...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:56 schreef D-Revolutionary het volgende:
we zouden, zoals beloofd, op vakantie gaan naar Singapore
Hoe kom je hier toch bij?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:36 schreef niksnutje het volgende:
fiat cinquecento 1.1 sporting
snel, sportief...
quote:topsnelheid 150 km/h
acceleratie 0-100 km/h 13,8 s
Die rijdt veel minder fijn dan een Peugeot 306.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Als ik jou was, zou ik mijn auto kopen !!
[TK] Daihatsu Charade 1.3 16V
Doe een mooi bod, dan hou je zelfs nog geld over!
Klopt, klopt, maar wel een stuk steviger!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die rijdt veel minder fijn dan een Peugeot 306.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |