Tuurlijk is er over de prijs te praten, maar moet je maar eens (voor de gein...) een uurtje langs de straat gaan zitten.. ik verwacht dat je minimaal 3x zoveel Fiesta's als Charade's zal zien...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef LENUS het volgende:
Wist niet dat die Daihatsus zo waardevast blijven. Ik heb bijvoorbeeld mijn Ford Fiesta uit 96, met 95k op de teller voor 1500 gekocht.
Ja je ziet ze veel meer dan Charade's. Verder puik bakkie hoor, maar ik denk dat je echt een liefhebber moet treffen voor die prijs.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Tuurlijk is er over de prijs te praten, maar moet je maar eens (voor de gein...) een uurtje langs de straat gaan zitten.. ik verwacht dat je minimaal 3x zoveel Fiesta's als Charade's zal zien...
(kan ik trouwens geen puntjes op de e van fiesta krijgen ??>>> Fiësta's )
Die hoop ik hier een te treffen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:34 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja je ziet ze veel meer dan Charade's. Verder puik bakkie hoor, maar ik denk dat je echt een liefhebber moet treffen voor die prijs.
Okquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Die hoop ik hier een te treffen..![]()
Mocht je nou geen liefhebben zijn, maar het wel een leuke auto vinden: doe een bod...
quote:Verder puik bakkie hoor
quote:Ziet er netjes uit voor zijn leeftijd![]()
Fijn om te horen! Dankjullie!quote:tis een mooie auto dat zeker.
De topsnelheid is volgens Autoweek 170 km/u. Zelf heb ik dit nooit geprobeert...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef bradley1990 het volgende:
wat loopt ie?
160 180?.
wat is uw bodem prijs?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef bradley1990 het volgende:
wat loopt ie?
160 180?.
wat is uw bodem prijs?
195 lopen ze op de vlakke wegquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
De topsnelheid is volgens Autoweek 170 km/u. Zelf heb ik dit nooit geprobeert...
Zou zomaar kunnen inderdaad... zoals ik eerder heb vermeld: ik heb dit nog nooit (met deze wagen) geprobeerd....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
195 lopen ze op de vlakke weg
200-210 in een tunnel
Tenminste, dat gaf de teller aan... Geen flauw idee wat het precies was. De BMW Z4 die erbij reed gaf ongeveer hetzelfde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |