En dan wint Utrecht met 1-3 of 0-3 of zoquote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
sorry... ik wist niets beters te bedenken...![]()
Ik hoop het niet...quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan wint Utrecht met 1-3 of 0-3 of zo
dat zou wel heel erg slecht zijn ookquote:
wat heb ik gemist??quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
Maar voor de liefhebbers, alles ging goed, en we doen het nog een keer
misschien door het vele spammen en het weinig aanwezig zijn van mij de afgelopen 2 dagenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
halle allemaal die hier nu pas aankomen
Ik kom niet net pas aan, ik kom hier alweer terug, voor de derde keer vandaag ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
halle allemaal die hier nu pas aankomen
dus had ik het niet tegen jouquote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik kom niet net pas aan, ik kom hier alweer terug, voor de derde keer vandaag ofzo
hallo spamdrop, ook weer terug hier?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nouhou ik wil dat je mij ook aanspreekt !![]()
Ik heb mezelf in de OP gezetquote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hallo spamdrop, ook weer terug hier?
is er nog een return??quote:Op zondag 20 mei 2007 14:03 schreef teardropnl het volgende:
Oh oh oh wat een spanning bij AZ-Ajax... nog steeds 1-1 en ze zitten rond de 73e minuut !!!!
uitdoelpuntquote:Op zondag 20 mei 2007 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dan maakt die 1-1 gelukkig niet zoveel uit
nee hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat niet weer over voetbal hoop ik?![]()
Mooi, iemand nieuws over SC Heerenveen dan?quote:
SC Heerenveen speelt geen belangrijke wedstrijdquote:Op zondag 20 mei 2007 14:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mooi, iemand nieuws over SC Heerenveen dan?
Ja, we zijn nu toch bezig![]()
geen idee. waarom zouden ze, zomervakantie is toch ook lekkerquote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar ze spelen vast wel iets toch??
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:31 schreef teardropnl het volgende:
Nou dat was leuk zo'n voetbalwedstrijd, heb toch weer de kans gehad om wat te spammen in dat topic... ik geef helemaal niet om voetbal eigenlijk
Daarom ben ik daar ook maar even gaan spammenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar je gemiddelde gaat wel lekker omhoog
Zekersquote:Op zondag 20 mei 2007 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee. waarom zouden ze, zomervakantie is toch ook lekker
Mn ouders hoop ik, heb ik tenminste wat rust in de vakantiequote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zekers
Wie gaan er nou allemaal Europa in dan?
PSV => CLquote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zekers
Wie gaan er nou allemaal Europa in dan?
Nope, geen tv hier. En dan nog geen Nederlandse zendersquote:Op zondag 20 mei 2007 14:35 schreef teardropnl het volgende:
Wie gaat er allemaal vanavond Matrix 3 kijken ?
Hier zeker, bij jou ook ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Alles goed daar?
Ik heb je gehacked, je mag niet meer spammen dan ikquote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groningen al op 2-0
En ik ben er ook nog ff, maar FOK! doet kut, dus ik ga zo maar weg denk ik
is dat het. stop daar dan eens gauw meequote:Op zondag 20 mei 2007 14:46 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb je gehacked, je mag niet meer spammen dan ik
Ik hou er al mee opquote:Op zondag 20 mei 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is dat het. stop daar dan eens gauw meeAnders delete ik jou
![]()
AZ scoort sowieso 1 keer in de ArenA, dus wordt het voor Ajax een erg lastige zaak...quote:
Het gaat 3-1 voor Ajax worden... ik voel het aan....quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AZ scoort sowieso 1 keer in de ArenA, dus wordt het voor Ajax een erg lastige zaak...
ik vind je wel coolquote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef teardropnl het volgende:
Sssshhtt nou ik vind het cool om te zeggen dat ik niet van voetbal hou
quote:
quote:
je weet toch wat er met de vorige reeks is gebeurd? die werd ook misbruikt in het weekend. het werd dus een verkapt post-opkrik-reeks genoemdquote:
ik zie het verschil niet, of dat het doordeweeks wel ergens over gaat...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
je weet toch wat er met de vorige reeks is gebeurd? die werd ook misbruikt in het weekend. het werd dus een verkapt post-opkrik-reeks genoemdkan ook zo met deze gebeuren
Dat weet ik nog maar al te goed, ben toen ook nog gebanned geweest samen met jitzzzequote:Op zondag 20 mei 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
je weet toch wat er met de vorige reeks is gebeurd? die werd ook misbruikt in het weekend. het werd dus een verkapt post-opkrik-reeks genoemdkan ook zo met deze gebeuren
Haha, die is gaafquote:
Haha, die is ook gaafquote:
niet gesmeerd..quote:
beetje wel..quote:
pff stage..quote:Op zondag 20 mei 2007 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het regent hier nu en volgende week wordt het weer warm en moet ik weer hele dagen binnen werken
werken bij Lidl van 12-20/20:30quote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik weer wat gemist??waarom ben je er morgen niet??
thnx voor de infoquote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werken bij Lidl van 12-20/20:30
en dinsdag weer op stage
Half 4quote:Op maandag 21 mei 2007 08:14 schreef Casual-T het volgende:
Goedenmorgen..
Zo het weekendritme zat er weer in... sliep pas om half 3 vannacht...![]()
quote:
Hier, goddomme Sok. Hoe is t?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:40 schreef Sok41 het volgende:
hoi
Goed. Waar was je afgelopen paar wekenquote:Op maandag 21 mei 2007 08:43 schreef Sok41 het volgende:
Moe.. Met jullie ?
Wat is dat precies, een language partner? Gewoon iemand die je lesgeeft in hun taal? Of zit er meer aan vast?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:49 schreef ETA het volgende:
wat een drukte ineens
iedereen leuk weekend gehad? Mijn weekend is beetje verregentZondag wilde ik wel eens die grote paleismuseum zien, maar het hoosde de hele dag....
Zaterdag wel een leuke meeting gehad met een nieuwe language partner. Deze ziet er wel schattig uitEn ze kan nog goed lesgeven ook!!!
En net mailtje binnen van een andere dame, die wil ook wel graag een language partner.... tja, why not
Lekker lang weekend gehad.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:49 schreef ETA het volgende:
wat een drukte ineens
iedereen leuk weekend gehad? Mijn weekend is beetje verregentZondag wilde ik wel eens die grote paleismuseum zien, maar het hoosde de hele dag....
Zaterdag wel een leuke meeting gehad met een nieuwe language partner. Deze ziet er wel schattig uitEn ze kan nog goed lesgeven ook!!!
En net mailtje binnen van een andere dame, die wil ook wel graag een language partner.... tja, why not
Goeiedag, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 08:51 schreef ETA het volgende:
pfff, iemand idee hoe een verslag over Europese cultuur te structuren??? Eigenlijk sowieso belachelijk idee om ff Europa te beschrijven in een verslagje...... heb de geschiedenis van Europa al samengevat op 1 A4'tje
Mja sorry, veel ziek.. En nu zit ik met pfeiffer.. Echt een paar kut weken achter de rugquote:Op maandag 21 mei 2007 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed. Waar was je afgelopen paar weken?
Minders man!! Wordt je niet veel vrolijker van, beterschap...quote:Op maandag 21 mei 2007 08:54 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja sorry, veel ziek.. En nu zit ik met pfeiffer.. Echt een paar kut weken achter de rug
Was t leuk ja? Nog wat boeiends mee gemaakt of...?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Na een weekend, camperen, werken en buiten zijn heb ik nog verbazend veel energie voor een maandagmorgen. Gisteren lag ik dan ook netjes om 22:00 te slapen.
zij geeft mij les in chinees, ik ruil kan zij haar engels oefenenquote:Op maandag 21 mei 2007 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat is dat precies, een language partner? Gewoon iemand die je lesgeeft in hun taal? Of zit er meer aan vast?
whehe k heb jou ook nog gebeld he vrijdagquote:Op maandag 21 mei 2007 08:56 schreef Cuckoo het volgende:
Had afgelopen weekend familieweekendEn wel op een camping hier 25 km. vandaan
Beetje zwemmen, voetballen, pingpongen (echte campingsport hè
) Al met al goed vermaakt!
![]()
Dat kon ik wel merken aan die smsjes van je!quote:Op maandag 21 mei 2007 08:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker lang weekend gehad.
Donderdag hemelvaart he, beetje hele dag bier zitten te drinken!
Vrijdag fitness. 'S avonds bruiloft gehad, net zo dikke![]()
Zaterdag: hele dag beetje lam op de bank gezeten. ''S avonds niet veel gedaan, beetje in café gezeten.
Zondag: fitness en voetbal gekeken![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker lang weekend gehad.
Donderdag hemelvaart he, beetje hele dag bier zitten te drinken!
Vrijdag fitness. 'S avonds bruiloft gehad, net zo dikke![]()
Zaterdag: hele dag beetje lam op de bank gezeten. ''S avonds niet veel gedaan, beetje in café gezeten.
Zondag: fitness en voetbal gekeken![]()
Dat was het wel![]()
Toff van je language-partner![]()
Mogguh PBquote:
Ja was leukquote:Op maandag 21 mei 2007 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was t leuk ja? Nog wat boeiends mee gemaakt of...?
Mooi mooiquote:Op maandag 21 mei 2007 09:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja was leuk
Nee niet echt, de kinderen op de camping deden leuk mee. En ik heb om 22:00 's avonds met een biertje een knutselvoorbeeldje zitten knippen en plakken voor de volgende dag. Dat was wel een 'WTF doe ik?' momentje :p
quote:
Goedemorgen Roycoooooooquote:
Als je op meisjes van 14 of jonger valt wel, verder niets leuks gezien eigenlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooi mooi!
Hehe, en terecht dat momentje!
Leuke dames?
Neeeuuuj, laten we dat maar niet doen hequote:Op maandag 21 mei 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je op meisjes van 14 of jonger valt wel, verder niets leuks gezien eigenlijk.
meestal doen ze toch die controles op die dagen wanneer je OV niet geldig is? Van die gigantische naaistreken. Vooral tijdens stage, dan moet je nog weleens aan het werk terwijl je OV niet geldig is.... e echt elke keer staan de controleurs klaarquote:Op maandag 21 mei 2007 09:08 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds 7 jaar reizen met Connexxion een kaartjescontrole meegemaakt![]()
Die vent ging nog even mijn OV checken op echtheid![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je op meisjes van 14 of jonger valt wel, verder niets leuks gezien eigenlijk.
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:08 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds 7 jaar reizen met Connexxion een kaartjescontrole meegemaakt![]()
Die vent ging nog even mijn OV checken op echtheid![]()
Doen ze het ook nog op maandag.. en dat zijn precies die dagen dat je standaard je ov vergeet..quote:Op maandag 21 mei 2007 09:10 schreef ETA het volgende:
[..]
meestal doen ze toch die controles op die dagen wanneer je OV niet geldig is? Van die gigantische naaistreken. Vooral tijdens stage, dan moet je nog weleens aan het werk terwijl je OV niet geldig is.... e echt elke keer staan de controleurs klaar![]()
Denk dattie ie bedoelt dat er mannetjes dus bin in kwamen om te controleren. Niet door de buschauffeur zelf!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh in de bus?
Daar controleren ze toch altijd?
Heel goed Miss. Jij bent goed wakker op de vroege maandag morgenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Denk dattie ie bedoelt dat er mannetjes dus bin in kwamen om te controleren. Niet door de buschauffeur zelf!
je column bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 mei 2007 09:16 schreef Sok41 het volgende:
Ander onderwerp
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heel goed Miss. Jij bent goed wakker op de vroege maandag morgen![]()
Waarom post je mijn ex, gekquote:Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ook wel leuk weekend gehad:
[afbeelding]
Jullie krijgen de groeten
ik zeg.. goedemoooooooorgenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
Zou je willenquote:
quote:
Het is wel steeds dezelfde foto... heb je niet wat nieuws...?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
Wat zei ik?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeeuuuj, laten we dat maar niet doen he!
Ook geen leuke begeleidsters? Zei je vorige keer toch?
Nope, camera thuisgelatenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is wel steeds dezelfde foto... heb je niet wat nieuws...?![]()
Uh ja, dat bedoel ik. Dat cursusweekend, dacht dat je ook met hun moest samen werkenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat zei ik?
Op mijn cursusweekend waren wel leuke dames
Maar ookal zouden er leuke meiden rond lopen, dan mag ik daar niets mee beginnen. Omdat ik aan het werk ben.
SpamcOrEquote:
Er zijn rond de 80 campings waar wij geplaatst kunnen worden en er werken iets van 250 medewerkers... Op een camping werkt meestal een team van 2 of 3 personen (soms meer). Nu was ik toevallig met een jongen geplaatst.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uh ja, dat bedoel ik. Dat cursusweekend, dacht dat je ook met hun moest samen werken!
Van 10:00 tot 22:00 ongeveer..quote:Je bent toch niet 24 uur in dienst?
Gelukkig klopt mn topic titel wel!quote:
Groningen doet het weerquote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig klopt mn topic titel wel!
Helaas wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig klopt mn topic titel wel!
Op die fietsquote:Op maandag 21 mei 2007 09:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Er zijn rond de 80 campings waar wij geplaatst kunnen worden en er werken iets van 250 medewerkers... Op een camping werkt meestal een team van 2 of 3 personen (soms meer). Nu was ik toevallig met een jongen geplaatst.
[..]
Van 10:00 tot 22:00 ongeveer..
Was Groningen stuk dan?quote:
Ik spam niet...quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
goover, fuck die regels en fuck een lekkere chick
quote:
Nee, we krijgen betaald per dag niet per uur. En bar weinig ook nog isquote:Op maandag 21 mei 2007 09:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op die fiets![]()
Aah, 12 uur dus. Krijg je wel lekker betaald![]()
whahahahaquote:Op maandag 21 mei 2007 09:41 schreef Goover het volgende:
Je mag ook niet bij campinggasten mee eten enzo...
ja...quote:
gelukkig woon ik daar niet meer!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
scherp
![]()
![]()
Las wel dat Groningen de diktste provincie is![]()
Hou je mond?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Niet met campinggasten mee-eten? Das toch wel logisch? dat je niet bij Arie en Marie onder de voortent gaat zitten dineren?
Ja lekkerquote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef jslavenburg het volgende:
Een hele goed morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Allemaal een leuke 4 dagen vrij gehad?
ik ken het gevoel..quote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb NU al het gevoel dat ik de hele week kan gaan wachten voordat ik een beetje zin krijg in stage... en dat ik het dan NOG niet heb!
Deanequalizedquote:
Ga jezelf es nuttig maken danquote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja lekker
Niks gedaan, ruzie gemaakt met mn pa (krijg je als ie aan het klussen is en het lukt niet), bank gehangen, Matrix gekeken, niet uitgeweest...ben zo fit als een hoentje
Zie je nou ! weer niet ! en dan noemen jullie mij een spammerquote:Op maandag 21 mei 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Dagcijfers van zondag 20 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 254 Houniet
012. 137 Luctor.et.Emergo
037. 101 Deansensitized
143. 045 ReMcOrE
211. 035 Damzkieee
5 zelfsquote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef jslavenburg het volgende:
Een hele goed morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Allemaal een leuke 4 dagen vrij gehad?
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Dagcijfers van zondag 20 mei 2007 (0:00 - 23:59)
002. 254 Houniet
037. 101 Deansensitized
143. 045 ReMcOrE
211. 035 Damzkieee
Campinggasten vraag je soms ook mee te helpen bij sommige dingen als vrijwilliger met sommige heb je dus best goed contact. Als ze dan vragen of je een keer mee eet, dan moet je dat afslaan...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Niet met campinggasten mee-eten? Das toch wel logisch? dat je niet bij Arie en Marie onder de voortent gaat zitten dineren?
netjes... netjes...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Dagcijfers van zondag 20 mei 2007 (0:00 - 23:59)
002. 254 Houniet
037. 101 Deansensitized
143. 045 ReMcOrE
211. 035 Damzkieee
jij post alleen maar hierquote:Op maandag 21 mei 2007 09:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zie je nou ! weer niet ! en dan noemen jullie mij een spammer
Als ik bij Campinglife zo zie wat die gasten op de camping allemaal brouwen dan mis je daar niet veel aanquote:Op maandag 21 mei 2007 09:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Campinggasten vraag je soms ook mee te helpen bij sommige dingen als vrijwilliger met sommige heb je dus best goed contact. Als ze dan vragen of je een keer mee eet, dan moet je dat afslaan...
kijk jij Campinglifequote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik bij Campinglife zo zie wat die gasten op de camping allemaal brouwen dan mis je daar niet veel aan
toch weer een 4e plek van de Stage SC-usersquote:Op maandag 21 mei 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Dagcijfers van zondag 20 mei 2007 (0:00 - 23:59)
002. 254 Houniet
037. 101 Deansensitized
143. 045 ReMcOrE
211. 035 Damzkieee
En dat zijn zequote:Op maandag 21 mei 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
netjes... netjes...Stelletje spammerts!
nu je het zegtquote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Héé, de topicstarter heeft Roycooooo's oude plaatje
wtf jaquote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Héé, de topicstarter heeft Roycooooo's oude plaatje
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Net zo erg als Eigen Huis en in Puin![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gisteren heb ik ook in een voetbal topic gepost
Ikke nietquote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
in 2 topic'squote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het is inderdaar ZEER warm in berlijn! ik baal er nu al van dat ik niet in Hawai style op mn werk mag komen....quote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben ook weer gearriveerd op de werkvloer, maar potverdikke wat is het hier heet, volgens mij nu al 25 graden.. . daaaaamn!
Heb ik nog wat gemist, 3 topics ja
Goedemorgen Leinonleinquote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben ook weer gearriveerd op de werkvloer, maar potverdikke wat is het hier heet, volgens mij nu al 25 graden.. . daaaaamn!
Heb ik nog wat gemist, 3 topics ja
whehequote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
Welkom Frrreeek en Lienelien kloon Leinonlein
het gaat tegenwoordig vrij rap hoor..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef Sok41 het volgende:
Pfft, ben weer even weg en er zijn weer paar pagina's bij.. Ef opt gemak voor mij rotlui !
Ik heb van 12 tot 1 Counterstrike gespeeld, en van 1 tot half 3 Worms World Partyquote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef Casual-T het volgende:
Heb vannacht om half 2 naar 'de wedstrijden' zitten kijken..![]()
Kon niet slapen, t kwam opeens langs, had 't nog niet gezien..
Dadelijk weer ff naar stagebegeleider voor planning deze week..
wie niet ?quote:
ik!quote:
Ikkequote:
Zweet je je ook de ballen uit de broek (als je ballen had gehad tenminstequote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
JA HALLO MENSEN NU WEET IK HET WEL HEEEEEH! Goedemorgen
ik zie net dat het 32 graden wordt vandaag in berlijn, leuk, geen airco te bekennen hier...
Ga ik voortaan ook maar doen zoiets, ken toch niet pitten en dan raak ik toch maar gefrustreerd..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb van 12 tot 1 Counterstrike gespeeld, en van 1 tot half 3 Worms World Party![]()
WWPquote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb van 12 tot 1 Counterstrike gespeeld, en van 1 tot half 3 Worms World Party![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |