In Brabant?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:18 schreef Sethje het volgende:
Net op tijd wakker, zo ff in de kroeg kijke
Ja gewoon hier thuis ergensquote:
Jonge verdedigingquote:Op zondag 20 mei 2007 12:23 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg; Ogararu, van der Wiel, Vermaelen, Emanuelson; Perez, Heitinga, Sneijder, Roger; Huntelaar en Babel.
Heitinga op het middenveld
JUIST, zo hoort het AFCAquote:Op zondag 20 mei 2007 12:26 schreef Cheiron het volgende:
Roger. ben benieuwd wat hij laat zien vandaag! Perez er ook in. Aanvallende opstelling hoor.
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
planetvoetbal.nl
en voor live verslag naar [CL Play-off] AZ - Ajax.
Ajax: Wesley Sneijder jalalala en Wesley nog een jaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef andre347 het volgende:
Wat zingen ze allemaal over Wesley?
Dat is wat ik verstond ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Mr-Sander het volgende:
Je moeder is een hoer?
Die toeschouwers bij AZ zijn echt te triestquote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ajax: Wesley Sneijder jalalala en Wesley nog een jaar.
AZ: Wesley Sneijder je moeder is een ****
Een dansje a la Aad de Mos?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:33 schreef koningdavid het volgende:
Zag ik dat nou goed, deed Ten Cate een dansje bij de 1-1?
Yupquote:Op zondag 20 mei 2007 14:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie gaan Sneijder missen volgend seizoen
japie,edje en gabri zijn dan weer van de partijquote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef w00h00 het volgende:
thuis maken we ze af.
Het ergste is nog dat je bij de 2-1 al weet dat hij die kaart gaat pakkenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:21 schreef koningdavid het volgende:
Helaas is dit ook typisch Sneijder.... oliedom.
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
Dom van Henk om Perez eruit te halen ipv Sneijder.
idd, 100% man. niets aan de handquote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef w00h00 het volgende:
thuis maken we ze af.
Ummm nee? Sneijder speelde fantastisch en Perez kreeg bijna niks gedaan. Hele logische wissel dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef Houniet het volgende:
Dom van Henk om Perez eruit te halen ipv Sneijder.
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Hopelijk komt de transfer van Sneijder direct rond. Ook al is het 12 miljoen. Ook al is het voor 8. Het interesseert me niet. Ik word zo ziek van dit soort domme acties.
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Hopelijk komt de transfer van Sneijder direct rond. Ook al is het 12 miljoen. Ook al is het voor 8. Het interesseert me niet. Ik word zo ziek van dit soort domme acties.
Je weet dat Sneijder geel gaat pakken. Je weet het gewoon. Natuurlijk speelde Sneijder fantastisch, maar eerlijk is eerlijk, in de tweede helft kwam ook Sneijder er gewoon niet aan te pas.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ummm nee? Sneijder speelde fantastisch en Perez kreeg bijna niks gedaan. Hele logische wissel dus.
Je weet het achteraf ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet dat Sneijder geel gaat pakken. Je weet het gewoon. Natuurlijk speelde Sneijder fantastisch, maar eerlijk is eerlijk, in de tweede helft kwam ook Sneijder er gewoon niet aan te pas.
Pas na de 1-1 weet je dat Sneijder geel gaat pakken. Daarvoor was er niks aan de hand. En Perez speelde ook geen wereldwedstrijd, net als Huntelaar trouwens. En op 1-1 waren alle wissels al geweest, met dank aan die mongool die Urby een schop gaf.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet dat Sneijder geel gaat pakken. Je weet het gewoon. Natuurlijk speelde Sneijder fantastisch, maar eerlijk is eerlijk, in de tweede helft kwam ook Sneijder er gewoon niet aan te pas.
Hij laat z'n team gewoon in de steek. Als het nu een overtreding was op een gevaarlijke plek of waar hij nut had. Maar het stelde gewoon he-le-maal niks voor. Dan weet je dat het voor 99% je laatste wedstrijd wordt in de ArenA, de op 2 na belangrijkste wedstrijd van het jaar, en dan doe je dit. Jahoor, dan ben je mentaal klaar voor het grote werkquote:
En ik vermoed dat Feyenoord volgend jaar met het 100 jarig bestaan geen europees voetbal speeltquote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik vermoed trouwens dat Davids er volgende wedstrijd af gaat met rood.
Laat maar gaan joh. Het is al genant genoeg dat hij zich uberhaupt durft te vertonen hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
En ik vermoed dat Feyenoord volgend jaar met het 100 jarig bestaan geen europees voetbal speelt![]()
Ajax wilde om de counter de 1-2 maken wat bijna lukte met Babel, als hjij is normaal had geschoten, maargoed als je thuis niet kan winnen van az verdien je de CL ook inet.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar zou het vandaag aan hebben gelegen volgens ten Cate? Zou hij dan eindelijk eens toegeven dat zijn wissels niet goed waren? Vooral de Mul voor Perez vond ik dom. Met Perez heb je veel meer druk naar voren. De Mul is een man van de voorzet.... Maar naar wie? Naar Huntelaar die gewisseld was?
Ze moeten het verdienen, dus laat het maar zien, als je niet wint dan verdien je het nietquote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Terrorbita het volgende:
Is een 0-1 nou genoeg voor de overwinning of gaan we dan weer verlengen?
Het baart me toch zorgen...we hebben dit seizoen nog nooit met duidelijke cijfers van AZ kunnen winnen dus waarom volgende week zondag wel? :-/
Hij heeft er met zijn doelpunt voor gezorgd dat we nog een aardige kans hebben om door te gaan. Je kan ook van Babel zeggen dat hij het team in de steek heeft gelaten met zijn gemiste kansen maar moet hij dan maar zo snel mogelijk weg ongeacht de transfersom? Lijkt me niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Hij laat z'n team gewoon in de steek. Als het nu een overtreding was op een gevaarlijke plek of waar hij nut had. Maar het stelde gewoon he-le-maal niks voor. Dan weet je dat het voor 99% je laatste wedstrijd wordt in de ArenA, de op 2 na belangrijkste wedstrijd van het jaar, en dan doe je dit. Jahoor, dan ben je mentaal klaar voor het grote werk
Trouwens, we hoeven helemaal niet met duidelijke cijfers te winnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Terrorbita het volgende:
Het baart me toch zorgen...we hebben dit seizoen nog nooit met duidelijke cijfers van AZ kunnen winnen dus waarom volgende week zondag wel? :-/
dat doet hij ook, maar zonder erbij na te denken. Wesley kan je zo makkelijk uitlokken, dat had van der Vaart ookquote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat heeft Sneijder eigelijk gedaan?
Had namelijk na de 2-1 meteen de radio uitgezet
Soms heb ik 't idee als of Sneijder wel 's expres zo opgefucked doet
Een bal kan je missen, zo'n overtreding is gewoon geen enkel excuus voor. Ik weet niet of je het hebt gezien? Het is gewoon pure frustratie waaruit Ajax nu volgende week zonder de belangrijkste speler aan moet treden in een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Geen blessure, nee, meneer moest zo nodig in de extra tijd zijn frustratie botvieren.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft er met zijn doelpunt voor gezorgd dat we nog een aardige kans hebben om door te gaan. Je kan ook van Babel zeggen dat hij het team in de steek heeft gelaten met zijn gemiste kansen maar moet hij dan maar zo snel mogelijk weg ongeacht de transfersom? Lijkt me niet.
Koop een bril.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef devv05 het volgende:
BabelWat was ie weer slecht. Als er één echte egoïst bij Ajax zit... 1-op-1 scoort ie vrijwel nooit en bij vrijwel iedere kans stond er een andere speler volledig vrij. Hij heeft of gewoon geen overzicht, of het is gewoon een egoïstische lul. Verder wel goede uitgangspositie, alleen de manier waarop is balen, die 2-1 was zwaar onnodig. Ook fijn dat Ten Cate er de laatste 3 minuten nog even een extra aanvaller bij zet..
Ik heb het gezien ja, en het was inderdaad oliedom, maar wat je zegt over het vertrekken en de transfersom slaat als een kut op een gebakje.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Een bal kan je missen, zo'n overtreding is gewoon geen enkel excuus voor. Ik weet niet of je het hebt gezien? Het is gewoon pure frustratie waaruit Ajax nu volgende week zonder de belangrijkste speler aan moet treden in een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Geen blessure, nee, meneer moest zo nodig in de extra tijd zijn frustratie botvieren.
Er zit wel enige kern van waarheid in, had best een balletje tegen het net gemogen.quote:
Dat komt voort uit precies hetzelfde, frustratie. En misschien denk ik wel heel negatief over de persoon Sneijder op het moment, maar het forceren van z'n transfer voor de 27e speelt daarin ook een rol. Nu hoeft hij niet meer te spelen en kan hij zich op zijn transfer richten. Heeft 'ie eindelijk z'n zinquote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb het gezien ja, en het was inderdaad oliedom, maar wat je zegt over het vertrekken en de transfersom slaat als een kut op een gebakje.
Zucht. Wacht nu eerst de andere wedstrijd eens af. Ajax miste DRIE belangrijke spelers.quote:
Zeker, maar zeggen dat hij slecht speelde slaat nergens op. Urby, Huntelaar en Perez, die speelden slecht. Babel speelde zeer goed. Zijn afwerking was alleen slecht, maar goed, dat waren allemaal kansen die hij zelf creeërde. Iets meer geluk (hij schoot ze niet eens erg slecht in) en hij was de gevierde man.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Er zit wel enige kern van waarheid in, had best een balletje tegen het net gemogen.
Dat kwam je hier vorige week ook niet melden, dus rot maar lekker op.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
babel rendement nul
Ach laat hem lekker zeuren, daar is het hem allemaal om te doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kwam je hier vorige week ook niet melden, dus rot maar lekker op.
Nee toen was ik gebannedquote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kwam je hier vorige week ook niet melden, dus rot maar lekker op.
Mwah, als je zulke kansen mist scoor je ook weer geen 7,5 of een 8. Verder wel met je eens.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker, maar zeggen dat hij slecht speelde slaat nergens op. Urby, Huntelaar en Perez, die speelden slecht. Babel speelde zeer goed. Zijn afwerking was alleen slecht, maar goed, dat waren allemaal kansen die hij zelf creeërde. Iets meer geluk (hij schoot ze niet eens erg slecht in) en hij was de gevierde man.
Wie moest er dan in?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef devv05 het volgende:
BabelWat was ie weer slecht. Als er één echte egoïst bij Ajax zit... 1-op-1 scoort ie vrijwel nooit en bij vrijwel iedere kans stond er een andere speler volledig vrij. Hij heeft of gewoon geen overzicht, of het is gewoon een egoïstische lul. Verder wel goede uitgangspositie, alleen de manier waarop is balen, die 2-1 was zwaar onnodig. Ook fijn dat Ten Cate er de laatste 3 minuten nog even een extra aanvaller bij zet..
Volgens mij werd er vorig jaar in de beslissende wedstrijd(en) ook een keer met 2-1 verloren.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
waarom zien de meeste het hier niet meer zitten, slaat werkelijk nergens op
Ik zie het nog wel zitten hoor. Er had alleen zoveel meer ingezeten vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
Ik zie het nog wel zitten hoor, prima resultaat. Alleen ben ik gewoon ongelofelijk pissig dat we op zo'n knullige manier verliezen en daarnaast op zo'n knullige manier Sneijder kwijtraken.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
vorig jaar ja, lekker vergelijken johquote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij werd er vorig jaar in de beslissende wedstrijd(en) ook een keer met 2-1 verloren.
dat is altijd achteraf. natuurlijk had er meer ingezeten. als als alsquote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef BB-boy het volgende:
Ik zie het nog wel zitten hoor. Er had alleen zoveel meer ingezeten vandaag.
Idd, die laatste paar minuten verkloten gewoon het hele beeld. 1-1 en geen schorsingen was een goede uitgangspositie geweest. Winst perfect. Nu is het redelijk. Blijft 50-50 m.i.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zitten hoor, prima resultaat. Alleen ben ik gewoon ongelofelijk pissig dat we op zo'n knullige manier verliezen en daarnaast op zo'n knullige manier Sneijder kwijtraken.
prcsquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb je gezien hoeveel AZ-spelers er over het veld strompelde? En wij krijgen er 3 verse ervaren bepalende spelers bij volgende week. AZ gaat over de knie. Ben positiever dan na de 1-0 tegen SCH.
AZ heeft Dembele er dan weer bijquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb je gezien hoeveel AZ-spelers er over het veld strompelde? En wij krijgen er 3 verse ervaren bepalende spelers bij volgende week. AZ gaat over de knie. Ben positiever dan na de 1-0 tegen SCH.
Wat ik bedoel te zeggen is dat er nog zat mogelijkheden zijn.quote:
Mwah, was nog vrij lastig...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat er nog zat mogelijkheden zijn.
En Stekelenburg was inderdaad wel aardig. Al stompte hij op een gegeven moment wel weer zo'n bal weg die hij vrij makkelijk kon pakken in mijn ogen.
dan heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat er nog zat mogelijkheden zijn.
En Stekelenburg was inderdaad wel aardig. Al stompte hij op een gegeven moment wel weer zo'n bal weg die hij vrij makkelijk kon pakken in mijn ogen.
Twente is toch al lang uitgevoetbalt?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef BB-boy het volgende:
De twee beste teams van Nederland zijn in ieder geval een stuk leuker om naar te kijken dan de twee beste van Engeland.
Flikker nou eens op met je gezeik debiel, Feyenoord bakt er niks van. Wij kunnen nog winnen hoor, zo slecht staan we er niet voor. Kom volgende week maar terug, omdat we dan hebben gewonnen. Maar dan ben je nergens te bekennenquote:
Ze moesten wel, het was te verwachten. Ze speelden namelijk thuis, maar wel zuur dat het in de laatste minuut was.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef twi het volgende:
Ik vond Ajax anders, m.u.v. de individuele acties van Babel, een drama om naar te kijken. AZ maakte de wedstrijd in dat geval dan leuk.
Daar heb ik het toch helemaal niet overquote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je gezeik debiel, Feyenoord bakt er niks van. Wij kunnen nog winnen hoor, zo slecht staan we er niet voor. Kom volgende week maar terug, omdat we dan hebben gewonnen. Maar dan ben je nergens te bekennen![]()
Alsof dat Feyenoorders ook maar iets interesseert.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef BonJovi het volgende:
Feyenoord bakt er niks van.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef BB-boy het volgende:
Wees blij, voor hetzelfde geld hadden ze nog steeds in de Arena gezeten.
Die doeken inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef Sethje het volgende:
AZ deed net alsof ze de CL hadden gewonnen...en wat zongen ze nou na de 2-1.. "who are you" ??...En dat spandoek...geen beker en geen schaal maar dit is de moooiste club van allemaal...tot vorig jaar zat er verdomme nog geen halve paardenkop in dat stadion...Tering..volgende week gewoon lekker met Perez op 10 met in zijn rug Davids en Gabri en er 5-0 overheen knallen. Dirk, Historie is niet te koop
Huh, wat heb ik gedaan?quote:
Maar wat is er nu met Stam en wat heb ik daar over gezegd? Snap er ff niks vanquote:
je hebt hem staan in je opstelling, maar hij is toch geblesseerdquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met Stam en wat heb ik daar over gezegd? Snap er ff niks van
Klanten van DSB bank, die krijgen zeker vrij-kaartenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ publiek snapt het ook niet he. Steeds maar die trieste klappertjes, uitverkocht stadion met de plee-offs, matige spandoeken. Waarschijnlijk heeft Dirk die 'fans' ook gekocht als opvulling.
Ahquote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt hem staan in je opstelling, maar hij is toch geblesseerd
nu snap ik waarom jij het niet snapt, Black-Death heeft die opstelling gemaakt.
wat ernstig, moet wat aan mijn ogen doen [afbeelding]
Op afbetalingquote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klanten van DSB bank, die krijgen zeker vrij-kaarten
En Babel maar denken...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef denthemen het volgende:
Ajax publiek was goed te horen: Ryan bedankt Ryan bedankt..
quote:
zoiets dacht ik te horen ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef vogeItjesdans het volgende:
Die doeken van az waren echt slecht zeg
Zong het Ajax vak nou:
Ryan donk is een echte Ajacied?![]()
Voilgens mij is er nog een wedstrijdquote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef natasishere het volgende:
jammer ajax... liever A'dam europa in dan alkmaar
Ga is bier of wijn drinken en weg hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef natasishere het volgende:
jammer ajax... liever A'dam europa in dan alkmaar
i know, i know.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef BB-boy het volgende:
Doe maar niet.
ik twijfel ookquote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef manny het volgende:
Jammere actie van Sneijder inderdaad. Verder is 2-1 een redelijke uitslag. Jammer dat Babel er niet 2 inknalde; maar ja: Babel.
Verleiding toch groot om naar Arena te gaan....
No ofense, maar wanneer is dat nou eens gebeurd, 90 minuten op de aanval?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Diep en dieptriest die laatste 20minuten.
Eerste helft genoten, met af en toe 7 kleuren stront schijten door de aanvallen van AZ, maar ook het spel van Ajax was aanvallend goed.
Tweede helft echt uitermate zwak en ongelooflijk verdedigend gekut. Vanaf de 68ste minuut op 1-1 spelen, wat een trieste bedoeling. En dan uiteindelijk nog verliezen ook. Maar goed ook, want nu moet je thuis wel aanvallen, wordt het misschien nog een leuke pot.
Perez en Huntelaar echt onzichtbaar. Babel veel te slap in de afwerking. Urby ook zwakje hoor. Vermaelen, van der Wiel, Sneijder uiteraard en zelfs Roger erg goed.
We redden het zondag wel, maar alsjeblieft met 90min lang aanvallend voetbal zeg.
Laat ik het zo zeggen, niet spelen om te winnen kan mij echt niet bekoren, zeker niet 20min lang. Je roept het allemaal over jezelf af.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
No ofense, maar wanneer is dat nou eens gebeurd, 90 minuten op de aanval?
of miss tegen psv?
Das fucking bullshitquote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef manny het volgende:
dubbel gevoel: het is eigenlijk (na RKC uit) de belangrijkste wedstrijd van het jaar; maar die play-offs daar wil ik gewoon niets mee te maken hebben.
Die wedstrijd is alleen 'belangrijk' omdat Ajax verloren heeft, als ze gewonnen hadden was het even belangrijk als elke andere wedstrijd tegen een klein clubje.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef manny het volgende:
dubbel gevoel: het is eigenlijk (na RKC uit) de belangrijkste wedstrijd van het jaar; maar die play-offs daar wil ik gewoon niets mee te maken hebben.
Dat zeg ikquote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Die wedstrijd is alleen 'belangrijk' omdat Ajax verloren heeft, als ze gewonnen hadden was het even belangrijk als elke andere wedstrijd tegen een klein clubje.
ik ook, 100%quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef stefmans het volgende:
Volgende week knallen met een middenveld met Davids ---Perez----Gabri. Ik heb er vertrouwen in![]()
Hij leverde teveel ballen in en maakte weer een fout die de inleiding voor een doelpunt vormde.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:52 schreef BB-boy het volgende:
Moet hij wel beter spelen dan vandaag.
Zo te zien heeft iemand een leuk artikeltje zelf geschreven want Sportwereld meldt niks en het is niet echt Belgisch geschrven.quote:'Mbark Boussoufa vertrekt naar Ajax'
zondag 20 mei, door jordyjood, Kattuk, 18:47u, Belgische sportwer
Volgens het Belgische SportWereld heeft de van afkomst Marokkaanse Anderlecht speler Mbark Boussoufa gisteren een akkoord voor een 4-jarige verbintenis met Ajax bereikt. Mbark Boussoufa, die eerder al speelde in de jeugd van de Amsterdamse club, ziet het als een mooie stap verder omhoog en hoopt verder te groeien. De 1,67 m lange begaafde aanvallende middenvelder moet het zeer waarschijnlijke vertrek van Wesley Sneijder opvullen.
De 23-jarige Nederlander van Marokaanse afkomst maakte de laatste jaren een storm-achtige ontwikkeling door. Zo maakte hij in 2001 de overstap van de Amsterdamse jeugd-opleiding naar Chelsea. Bij Chelsea wist hij echter zijn draai niet te vinden en in 2004 vertrok hij naar het Belgische KAA Gent.
In het seizoen 2004/2005 werd Boussoufa tweede om de prijs van "Jonge Prof van het Jaar". In het seizoen 2005/2006 won Boussoufa de Ebbenhouten schoen (de prijs voor de beste speler uit Afrika of uit Afrika afkomstig), ook werd hij Profvoetballer van het Jaar 2006, Jonge Profvoetballer van het Jaar in 2006 en kreeg hij prijs van de supporter.
Op 6 juni 2006 tekende hij een contract voor vier jaar bij RSC Anderlecht. Ook hier bleef hij zich sterk ontwikkelen en won hij op 17 januari 2007 de trofee voor de beste voetbal speler in België, de Gouden Schoen. Naar verluidt betaalt Ajax een afkoopsom tussen de 4 en 5 miljoen aan RSC Anderlecht.
Wat zegt dat?quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:48 schreef BoNi het volgende:
Blessure van Emanuelson lijkt dus mee te vallen en hij kan volgende week waarschijnlijk spelen.
Goede pillen, ik wil het adres wel van zijn nachtapothekerquote:Op zondag 20 mei 2007 19:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehehe, had van Gaal van de pilletjes gesnoept ofzo.
ja echt ergquote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Goede pillen, ik wil het adres wel van zijn nachtapotheker![]()
Kneus van een Babel moet zeker 2 van de 3 ballen op Huntelaar leggen die elke keer gewoon vrijstond om hem binnen te tikken. Je ziet ook aan de reactie van Hunter dat die helemaal gek wordt om met zo´n imbeciel te moeten spelen
Je mag het als Ajacied niet zeggen omdat hij zo succesvol is geweest, maar ik begin het maar een zielepiet te vinden. Er gaat veel respect van ons naar hem uit, maar andersom is dat nauwelijks nog het geval.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef vogeItjesdans het volgende:
Lol Louis
Zeggen dat az altijd domineerd tegen Ajax whehe
Babel is een egoist.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Goede pillen, ik wil het adres wel van zijn nachtapotheker![]()
Kneus van een Babel moet zeker 2 van de 3 ballen op Huntelaar leggen die elke keer gewoon vrijstond om hem binnen te tikken. Je ziet ook aan de reactie van Hunter dat die helemaal gek wordt om met zo´n imbeciel te moeten spelen
Dus dan mag je iedereen zomaar duwen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat was Babel slecht zeg....
Jammer voor jullie dat Sneijder vertrekt. Dat is toch een drijvende kracht bij Ajax.
Het had 3-1 voor AZ moeten zijn. Huntelaar had nooit bij die bal gekunnen.
Jaja, moet hij maar niet duwen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Jammer voor jullie dat Sneijder vertrekt. Dat is toch een drijvende kracht bij Ajax.
Er was al gefloten voor Donk de bal ook maar aanraakte. 100% terecht gefloten hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Geen penalty dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Hij kon dan wel niet bij de bal
Opzettelijke overtreding. Dus directe vrijetrap. Dus penaltyquote:
Toen die wedstrijd in de reguliere competitie Az- Ajax stond Ajax voor en werd er laat in de wedstrijd een overtreding gemaakt op Stekelenburg hier werd niet voor gefloten en Az scoorde en dus eindigde de wedstrijd in een gelijk spel.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Ok, dan heb ik er nog een. Bij een vrije trap van Boukhari vanaf de rechter punt van de 16 werd de Zeeuw onderuit gelopen. Had dat dan geen penalty moeten zijn? Hij kon dan wel niet bij de bal, maar oke....
dat kennen we ondertussen wel van hem. Denk dat Henk er goed aan had gedaan om hem er 10 minuten voor tijd uit te halen als je weet dat je toch weinig kansen meer krijgt en hem de volgende wedstrijd nog hard nodig zult hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef devv05 het volgende:
Sneijder is een wereldspeler. Erg jammer van z'n domme onnodige actie..
Oh jawel hoor, ik heb veel respect voor hetgeen wat hij bij Ajax heeft gepresteerd, maar ik ben helemaal klaar met hemquote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je mag het als Ajacied niet zeggen omdat hij zo succesvol is geweest, maar ik begin het maar een zielepiet te vinden. Er gaat veel respect van ons naar hem uit, maar andersom is dat nauwelijks nog het geval.
ik heb respect voor de man, alleen wat hij vandaag allemaal uitkraamdequote:Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef devv05 het volgende:
Ben van Gaal ook wel zat aan het worden ja. Dat overdreven gejuich ook na de 2-1, alsof ze de Champions League gewonnen haddenEn zn gezeik elke keer. Veel respect voor die man vanwege de gouden periode maar hij valt nu wel erg door de mand bij AZ.
4 en 5 miljoen? Volgens mij heeft Anderlecht hem al voor 4 miljoen binnengehaald. Lekker uit de duim weer dit.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:01 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Zo te zien heeft iemand een leuk artikeltje zelf geschreven want Sportwereld meldt niks en het is niet echt Belgisch geschrven.
Hoop het.quote:20/5/2007 - RTVNH: blessure Emanuelson lijkt mee te vallen
(Gepost door RvN)
RTV Noord-Holland meldt dat de blessure van Urby Emanuelson lijkt mee te vallen. De linksback zelf denkt dat hij het beslissende duel van volgende week zondag tegen AZ wel zal kunnen halen.
Ik ook niet. Met Perez schat ik onze kansen toch hoger in. Sneijder kiest mij te vaak voor de lange bal naar voren (bij Ajax sowieso een doodzonde wmb) en daarnaast is hij ook redelijk voorspelbaar op zoek naar zijn eigen schot de hele tijd.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Messenga het volgende:
Overigens vind ik het niet jammer dat Sneijder geschorst is.
Dat is het probleem juist het is wel leuk als hij dreiging brengt maar als je nog uit de 3 100% kansen geen enkel doelpunt scoort ben je alsnog dramatisch bezig.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:12 schreef Mindstate het volgende:
Ik snap niet dat jullie Babel slecht vonden spelen. Natuurlijk, die kansen moeten erin, maar er ging weer behoorlijk veel dreiging van hem uit. Veel meer dan bijv. een de Mul of een Huntelaar.
Mja, hij maakte hem wel weer vandaag.. Tegen Heerenveen ook al.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
daarnaast is hij ook redelijk voorspelbaar op zoek naar zijn eigen schot de hele tijd.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Messenga het volgende:
Overigens vind ik het niet jammer dat Sneijder geschorst is.
zet hem nu maar niet op Tien danquote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef toma het volgende:
heb gewoon geen zin om voetbal te kijken op tv
schijt playoffs
geweldig die echte Amsterdamse bluf. "ik heb overigens alle vertrouwen in." zegt hij nog evenquote:
En ondertussen gaat 'ie wanhopig verder naar een creatieve middenvelder omdat er niemand naar Bayern wil komenquote:
belachelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
En ondertussen gaat 'ie wanhopig verder naar een creatieve middenvelder omdat er niemand naar Bayern wil komen
speltip 84: Louis van Gaal heeft altijd gelijk, ook wanneer dat niet zo is.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef natasishere het volgende:
whaha... inderdaad omdat valencia een beter alternatief is dan iedere andere duitse club..
dan ga je op den duur mensen maar belachelijk maken....
louie van gaal effect, dom lullen als je er niet meer uitkomt
En toch vliegt de bal er telkens weer in.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
...en daarnaast is hij (Sneijder) ook redelijk voorspelbaar op zoek naar zijn eigen schot de hele tijd.
Je nuttigste post in alle Ajax topics ditquote:Op maandag 21 mei 2007 00:01 schreef BonJovi het volgende:
Komop jongens, wat een gezeik op Sneijder hier. Ok het was een beetje dom wat hij heeft gedaan. Maar als het zijn laatste wedstrijd was wil hem bedanken voor alles.Wat is hij belangrijk geweest dit seizoen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je nuttigste post in alle Ajax topics dit.
Ja, jij bent echt de enige met verstand van voetbal in dit topicquote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik verbaas me echt over die mensen met hun "wat was Babel slecht reacties".
Jullie hebben geen verstand van voetbal. Allemaal niet.
Ik lees hier niet "Babel had goede acties, maar zijn afwerking was ondermaats"... maar alleen maar "oh oh, wat is Babel slecht".quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt de enige met verstand van voetbal in dit topic
Zoals hierboven gezegd werd speelde Babel niet eens slecht, hij was dreigend en maakte goede acties. Maar zijn rendement is gewoon veel te laag en hij heeft geen speloverzicht. Hij gaat bijna altijd voor eigen succes en faalt daar bijna altijd in, terwijl hij alleen vandaag al zeker 3 keer had kunnen afleggen waarna het 100% zeker een goal had geweest. Hij speelde best aardig, maar het verlies heb je gewoon mede aan hem te danken, daar heb je dan uiteindelijk vrij weinig aan he..
Babel was heel goed, alleen jammer van de afwerkingen ja. Maar als je zag hoe hij Donk op zijn broek gaf en dat Donk aan de buitenkant stond maar dat Babel vanaf de binnenkomt toch nog de bal kon veroveren was echt klasse.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik lees hier niet "Babel had goede acties, maar zijn afwerking was ondermaats"... maar alleen maar "oh oh, wat is Babel slecht".
Babel was na Sneijder de uitblinker van vanavond. Dat hoort iedereen te zien, zelfs Van Gaal benadrukte dat. Dat hij net de scherpte mist in de afwerking en drie keer op een goedkeepende Waterman stuit, ok dat is zwak.
Maar hij speelde juist erg goed, daarom was ik zo verbaasd dat velen hier precies het tegenovergestelde beweerden.
Babel verkopenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik lees hier niet "Babel had goede acties, maar zijn afwerking was ondermaats"... maar alleen maar "oh oh, wat is Babel slecht".
Babel was na Sneijder de uitblinker van vanavond. Dat hoort iedereen te zien, zelfs Van Gaal benadrukte dat. Dat hij net de scherpte mist in de afwerking en drie keer op een goedkeepende Waterman stuit, ok dat is zwak.
Maar hij speelde juist erg goed, daarom was ik zo verbaasd dat velen hier precies het tegenovergestelde beweerden.
nee, je moet niet vergeten dat die jongen pas 19 is. Klaasjan is bijv al 24. En mocht toen hij net zo oud was alleen maar hopen op een kansje in t eerste van Psv.quote:
Hij heeft al wel veel ervaring voor een 19 jarige en hij zou ook meer progressie mogen tonen vind ik. En als je ziet dat Arsenal 8 miljoen (?) bood...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:48 schreef toma het volgende:
[..]
nee, je moet niet vergeten dat die jongen pas 19 is. Klaasjan is bijv al 24. En mocht toen hij net zo oud was alleen maar hopen op een kansje in t eerste van Psv.
ja precies, maar Babel is 20 trouwens hij is een paar weken jonger dan ik. Maar hij is nog jong en het kan alleen maar beter worden. Maar ik heb er vertrouwen in volgende week, het kan dan trouwens ook de laatste wedstrijd van KJH zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 00:48 schreef toma het volgende:
[..]
nee, je moet niet vergeten dat die jongen pas 19 is. Klaasjan is bijv al 24. En mocht toen hij net zo oud was alleen maar hopen op een kansje in t eerste van Psv.
Babel op 10?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Babel moet weg bij Ajax. Naar een club waar hij gewoon op 10 mag spelen. Nieuwe Henry, misschien iets minder genialiteit. Maar wel dezelfde schotkracht en techniek, explosiviteit en souplesse.
ja dat is waar, maar ik heb hem nog liever nog een paar jaar bij Ajax.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Babel moet weg bij Ajax. Naar een club waar hij gewoon op 10 mag spelen. Nieuwe Henry, misschien iets minder genialiteit. Maar wel dezelfde schotkracht en techniek, explosiviteit en souplesse.
Dat kan ook, maar dan wel achter een diepe spits. Ik ging -voor het gemak even- uit van een 4-3-3.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Babel op 10?![]()
Hij moet gewoon in een 4-4-2 systeem spelen.
Paar kleine duwtjes en dat halve AZ ligt al weer te kermejakken op de grond met allemaal kleine pijntjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef toma het volgende:
ik heb er vertrouwen in
------------Steek---------------
--Oga---Stam---Vermaelen---Urby
------Gabri-----Davids-------
------------Perez------------
De Mul------KjH-------Babel
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vergeet de functionaliteit van de 10 alleen. Dat is de verbinding tussen middenveld en aanval. Babel beheerst veel dingen, maar aannemen en afspelen zijn daar geen van.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dan wel achter een diepe spits. Ik ging -voor het gemak even- uit van een 4-3-3.
Waarom niet vergelijken? Babel heeft er veel van weg. En bovendien is 'ie 9 jaar jonger. Henry begon ook op zijn 22e pas op dreef te raken.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
Babel en Henry![]()
Sinds wanneer speelt Henry dan op 10?
Z'n passing en z'n afwerking waren bedroevend vandaag. Ondanks dat er heeeel veel dreiging van kwam.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:59 schreef twi het volgende:
[..]
Je vergeet de functionaliteit van de 10 alleen. Dat is de verbinding tussen middenveld en aanval. Babel beheerst veel dingen, maar aannemen en afspelen zijn daar geen van.
Die Duitser hoef ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:02 schreef toma het volgende:
vind t toch jammer dat Ajax Cziommer niet goed genoeg vond vorig jaar.
Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Wat een ontzettende schwalbekoning is dat zeg. En wat een naar persoon. Bah. Hij mag dan zo goed zijn, maar het is echt een gladjanus en een klootviool, en bovendien een ontzettende nicht. Zelf iedereen onderuit trappen, maar zodra er een zuchtje wind in de rug komt gaat 'ie onderuit.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:02 schreef toma het volgende:
vind t toch jammer dat Ajax Cziommer niet goed genoeg vond vorig jaar.
tja dat is idd minder van m. Maar hij heeft t loop vermogen van 10 paarden. Iets wat Klaas van m zou kunnen leren.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Wat een ontzettende schwalbekoning is dat zeg. En wat een naar persoon. Bah. Hij mag dan zo goed zijn, maar het is echt een gladjanus en een klootviool, en bovendien een ontzettende nicht. Zelf iedereen onderuit trappen, maar zodra er een zuchtje wind in de rug komt gaat 'ie onderuit.
Nee, wat Hargreaves is een Engelsman, en Engelse clubs betalen voor Engelsen met een bepaalde kwaliteit 3 keer zoveel als voor buitenlanders met dezelfde kwaliteit. Zodra een Engelse speler een bal per ongeluk goed raakt is hij gelijk al meer dan 20 miljoen waard.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef MCH het volgende:
Man Utd. koopt Hargreaves voor 23 miljoen. Moeten we dan voor Sneijder niet iets van 46 miljoen krijgen?
Waarom vergelijk je 'm met Klaas? Cziommer is een middenvelder. Vergelijk 'm eerder met Gabri, en ik denk dat Gabri 'm er wel uit loopt qua conditie. Vergeet niet dat Cziommer amper meeverdedigd. Hij was trouwens vandaag ook onzichtbaar, behalve in de eerste minuut en bij het triomfantelijke achteruitstappen voor elke AZ-vrije trap.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:08 schreef toma het volgende:
[..]
tja dat is idd minder van m. Maar hij heeft t loop vermogen van 10 paarden. Iets wat Klaas van m zou kunnen leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |