Er was al gefloten voor Donk de bal ook maar aanraakte. 100% terecht gefloten hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat was Babel slecht zeg....
Jammer voor jullie dat Sneijder vertrekt. Dat is toch een drijvende kracht bij Ajax.
Het had 3-1 voor AZ moeten zijn. Huntelaar had nooit bij die bal gekunnen.
Geen penalty dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Hij kon dan wel niet bij de bal
Opzettelijke overtreding. Dus directe vrijetrap. Dus penaltyquote:
Toen die wedstrijd in de reguliere competitie Az- Ajax stond Ajax voor en werd er laat in de wedstrijd een overtreding gemaakt op Stekelenburg hier werd niet voor gefloten en Az scoorde en dus eindigde de wedstrijd in een gelijk spel.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Ok, dan heb ik er nog een. Bij een vrije trap van Boukhari vanaf de rechter punt van de 16 werd de Zeeuw onderuit gelopen. Had dat dan geen penalty moeten zijn? Hij kon dan wel niet bij de bal, maar oke....
dat kennen we ondertussen wel van hem. Denk dat Henk er goed aan had gedaan om hem er 10 minuten voor tijd uit te halen als je weet dat je toch weinig kansen meer krijgt en hem de volgende wedstrijd nog hard nodig zult hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef devv05 het volgende:
Sneijder is een wereldspeler. Erg jammer van z'n domme onnodige actie..
Oh jawel hoor, ik heb veel respect voor hetgeen wat hij bij Ajax heeft gepresteerd, maar ik ben helemaal klaar met hemquote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je mag het als Ajacied niet zeggen omdat hij zo succesvol is geweest, maar ik begin het maar een zielepiet te vinden. Er gaat veel respect van ons naar hem uit, maar andersom is dat nauwelijks nog het geval.
ik heb respect voor de man, alleen wat hij vandaag allemaal uitkraamdequote:Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef devv05 het volgende:
Ben van Gaal ook wel zat aan het worden ja. Dat overdreven gejuich ook na de 2-1, alsof ze de Champions League gewonnen haddenEn zn gezeik elke keer. Veel respect voor die man vanwege de gouden periode maar hij valt nu wel erg door de mand bij AZ.
4 en 5 miljoen? Volgens mij heeft Anderlecht hem al voor 4 miljoen binnengehaald. Lekker uit de duim weer dit.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:01 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Zo te zien heeft iemand een leuk artikeltje zelf geschreven want Sportwereld meldt niks en het is niet echt Belgisch geschrven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |