Hij vind dat fanatieke Jihad-strijders ook recht hebben op subsidie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:16 schreef Igen het volgende:
Wat ik ook vreemd vind, is dat Cohen het bekritiseerde dat de woningbouwcorporatie de wens had om met een progressieve islamitische vereniging samen te werken. Want geld geven aan religieuze organisaties is oké, zolang je ze maar allemaal gelijk behandelt en vooral niet kijkt of zo'n organisatie wel helemaal in orde is.
Hij zei dat de wens van de woningbouwcorporatie naar een progressieve islamitische stichting om mee samen te werken, een ongewenste inmenging in de religieuze kant van de zaak is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij vind dat fanatieke Jihad-strijders ook recht hebben op subsidie?
Cohen is gek. Geestelijk gestoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij zei dat de wens van de woningbouwcorporatie naar een progressieve islamitische stichting om mee samen te werken, een ongewenste inmenging in de religieuze kant van de zaak is.
Aha. Dus het is wel goed als woningcooperaties ghetto-vorming tegengaan door divers bouw- en verhuur beleid, maar als het om een moskee gaat mogen ze alleen maar als bouwbedrijf fungeren; "geld=bouwen, verder mond houwen"quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij zei dat de wens van de woningbouwcorporatie naar een progressieve islamitische stichting om mee samen te werken, een ongewenste inmenging in de religieuze kant van de zaak is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee, dat kon Cohen 'zich niet herinneren'.
He! Jij gaat nu tegen de scheiding van kerk en staat in mannetje! Jij bent nu onze eigen waarden aan het vernietigen om die zogenaamd te beschermen! Jij bent net zo erg als de ergste moslimfundi, wist je dat? Nee, jij bent nog erger! Want jij wil DE kernwaarden van Nederland vernietigen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aha. Dus het is wel goed als woningcooperaties ghetto-vorming tegengaan door divers bouw- en verhuur beleid, maar als het om een moskee gaat mogen ze alleen maar als bouwbedrijf fungeren; "geld=bouwen, verder mond houwen"
Ik zoek een woord, hypocriet? Opportunistisch? Iets dergelijks.
Ja want dat kán je vantevoren gewoon niet weten, dat het fundies zijn. En als het probleem zich aandient, wat hij écht niet ziet gebeuren, gaat hij het gesprek met ze aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij vind dat fanatieke Jihad-strijders ook recht hebben op subsidie?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja want dat kán je vantevoren gewoon niet weten, dat het fundies zijn.
Ja ja, jij wilt helemaal geen moskeëen in NL, dat weten we nou wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He! Jij gaat nu tegen de scheiding van kerk en staat in mannetje! Jij bent nu onze eigen waarden aan het vernietigen om die zogenaamd te beschermen! Jij bent net zo erg als de ergste moslimfundi, wist je dat? Nee, jij bent nog erger! Want jij wil DE kernwaarden van Nederland vernietigen!
CopyrightLinks Fok.
Daar is tot nu toe niets van gebleken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
beschaafde groep baardmensen
Bono van U2 zei een keer in een interview dat er meer geld te verdienen viel in religie dan in Rockmuziek. De interviewer was not ammusedquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:06 schreef SteveBallmer het volgende:
Zeg Ray, moeten wij nou niet ook eens een geloofje opzetten?
Ik bedoel, we zijn toch hartstikke gek dat we gewoon iedere dag gaan werken terwijl de poen voor het opscheppen ligt?![]()
De erkenning daarvan schijnt geen punt te zijn.
Dit land kan zoveel beter! (en mijn saldo ook)
Inderdaad. Ik lijk wel besodemieterd met dat gezwoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:06 schreef SteveBallmer het volgende:
Zeg Ray, moeten wij nou niet ook eens een geloofje opzetten?
Ik bedoel, we zijn toch hartstikke gek dat we gewoon iedere dag gaan werken terwijl de poen voor het opscheppen ligt?![]()
De erkenning daarvan schijnt geen punt te zijn.
Dit land kan zoveel beter! (en mijn saldo ook)
En daarbij is de uitzending van Reporter ook heel verhelderend. Eventueel terug te zien. (Uitzending: 24 juni 2007)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:38 schreef Igen het volgende:Al met al lijkt me het een zeer slechte zaak als de moskee nog gaat worden gebouwd, zolang Milli Görüş niet geheel uit het project stapt. Maar op Wikipedia lezen we: "Volgens Dağ zal Milli Görüş zelfstandig een moskee gaan bouwen die volledig onder het bestuur van de Duitse radicale tak zal komen te staan." Ik hoop het toch niet!
fantástisch, dat willen we echt hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:38 schreef Igen het volgende:
In Duitsland heeft de grondwetbewaking van NRW zich met Milli Görüş bezig gehouden. Volgens hen plant de organisatie geen terroristische aanslagen en ook anderszins niks met dwang. Hun doel is het om de integratie actief tegen te werken, en om moslimwijken te laten ontstaan waar alleen al door de groepsdruk iedereen zich aan de islamitische regels (zoals het hoofddoekje) houdt.
Conquest and conquer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:28 schreef milagro het volgende:
welke enge gedachte zit hier toch achter, dat vooral níet te doen of te willen?
En dat dan bij voorkeur laten afrekenen door ongelovige honden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Conquest and conquer.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En dat dan bij voorkeur laten afrekenen door ongelovige honden.
je zou het gaan denken, hč... en 'ze' hebben de tijd, dat is nu precies het probleem.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef milagro het volgende:
wellicht onbedoelde dhimmitude van de Cohennetjes
Dhimmitudequote:
About Dhimmitude
Dhimmi is the status given to Jews and Christians under Islam. Throughout history, these religious minorities in Muslim lands have been oppressed and victimized. Ending the culture of dhimmitude is a prerequisite for achieving peace and justice for all people in the Islamic world.
Ze denken op korte termijn. De mens streeft naar vrijheid. Een (vrijwillig) inleveren van vrijheid heeft altijd met angst te maken. Kijk naar Amerika. Met en na 9-11 is men de angst erin gaan hameren en heeft men allerlei wetten kunnen invoeren om vreiheid te beperken en privacy te kunnen schenden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
je zou het gaan denken, hč... en 'ze' hebben de tijd, dat is nu precies het probleem.
'wij' denken op korte termijn, in tientallen jaren, 'zij' denken op lange termijn, honderden jaren, geduld is een schone zaak voor de goede zaak en voeg daarbij de naiviteit en de daardoor wellicht onbedoelde dhimmitude van de Cohennetjes van deze wereld, en het feit dat er gemiddeld wat meer koters per gezin geproduceerd worden en hoppa, klaar ik Kheesh.
Welnee joh mensen. Dat is iets van het verre verleden. Tegenwoordig doen de mensen dat soort dingen niet meer, ben je mal. Echt waar hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
je zou het gaan denken, hč... en 'ze' hebben de tijd, dat is nu precies het probleem.
'wij' denken op korte termijn, in tientallen jaren, 'zij' denken op lange termijn, honderden jaren, geduld is een schone zaak voor de goede zaak en voeg daarbij de naiviteit en de daardoor wellicht onbedoelde dhimmitude van de Cohennetjes van deze wereld, en het feit dat er gemiddeld wat meer koters per gezin geproduceerd worden en hoppa, klaar ik Kheesh.
Allemaal leugensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee joh mensen. Dat is iets van het verre verleden. Tegenwoordig doen de mensen dat soort dingen niet meer, ben je mal. Echt waar hoor.
quote:"One candidate tells you that he will enlist foreign allies in your crusade against us. These supposed allies are the ones who love death. In half a century the number of Europeans will fall by 50 million, because the Europeans no longer love life enough to bring new life into this world. Three hundred and twenty years ago a Muslim army stood before the gates of Vienna, and Europe barely escaped conversion to the true faith at swordpoint. During the next half-century Muslims will wander into Europe and replenish the half-empty towns with people, and the sound of children's voices once again will be heard - but in Arabic.
"Because they hate life, your supposed allies are cowards. Half a millennium ago the Spanish empire drove Islam from its territory; this year a few bombs at a railway station panicked the pathetic remnants of Spain into retreat from Iraq. You are fools to count on them. Even the Zionist Bernard Lewis admits that Islam will prevail in Europe before the end of this century.
Als ze de wereld willen veroveren moeten ze dat gewoon doen. Maar het lukt ze niet. Ze kunnen alleen maar zielig huilen als kleine kinderen. Kom dan met je zelfmoordenaars! Waar zijn jullie dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar jongens, we moeten vooral lief voor ze zijn, dan komt het allemaal goed![]()
De wereld veroveren? Een coalitie van Arabische landen kan niet eens een dwergstaatje als Israel op de knieen dwingen. Helemaal niks kunnen ze die sukkels, alleen een grore bek opzetten en vlaggen in de fik steken. Vind je het heel vervelend als ik hier effe smakelijk om moet lachen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze de wereld willen veroveren moeten ze dat gewoon doen. Maar het lukt ze niet. Ze kunnen alleen maar zielig huilen als kleine kinderen. Kom dan met je zelfmoordenaars! Waar zijn jullie dan?![]()
Ik zei het al, Cohen geeft niet zo snel op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:46 schreef Suko het volgende:
Gisteravond, in het wekelijkse interview met Cohen op AT5, het laatste van dit seizoen, viel ik toch weer enigszins van m'n stoel. Hij vindt nog steeds dat die Moskee er moet komen omdat er een grote groep gelovigen daar recht op heeft, of we dat nou willen of niet, die groep is er en zijn Nederlander. De gemeente zal er nu geen bemoeienis mee hebben, dit nav de financiele transactie aan de Moskee, die hij vergeleek met de subsidie aan de Portugees Israëlitische synagoge. For Pete sake man, dat is een monument! Iets wat de interviewster ook al stellig opmerkte. Maar goed, het maakt dan kennelijk niet meer uit door wie of wat, die Moskee zal er wel komen. Het gesprek is nog te zien en de Moskee is het eerste onderwerp wat aan de orde komt: Bekijk Video
Je lacht nu wel, maar bv SA en Dubai geven miljoenen uit om de westerse wereld te beinvloeden met de Islam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
De wereld veroveren? Een coalitie van Arabische landen kan niet eens een dwergstaatje als Israel op de knieen dwingen. Helemaal niks kunnen ze die sukkels, alleen een grore bek opzetten en vlaggen in de fik steken. Vind je het heel vervelend als ik hier effe smakelijk om moet lachen?
Alsof je een empire kan kopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Je lacht nu wel, maar bv SA en Dubai geven miljoenen uit om de westerse wereld te beinvloeden met de Islam.
Ik denk dat dit verder rijkt, op termijn, dan menig één denkt.![]()
Kopen niet, maar wel beinvloeden!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof je een empire kan kopen.Het enige wat ze hiermee bereiken is dat de sinds WW2 in slaap gesukkelde ultra nationalistische gevoelens weer boven komen drijven, zoals je hebt kunnen zien in het voormalig Joegoslavie, en ze op hardhandige wijze de keerzijde van de medaille zullen leren kennen. Ik zal je een ander scenario voorspiegelen, een Europa waarin geen moslim meer te vinden is, binnen nu en 50 jaar.
En dat is het probleem.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Kopen niet, maar wel beinvloeden!
Zolang ze geen, tot bijna geen weerstand zullen krijgen in menig westers land, zullen ze hier mee doorgaan.
Ik ben bang dat jouw senario best wel eens uit zal kunnen komen, maar dat zal niet zonder slag of stoot gaan.![]()
dat laatste gaat ze ook niet goed af:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
De wereld veroveren? Een coalitie van Arabische landen kan niet eens een dwergstaatje als Israel op de knieen dwingen. Helemaal niks kunnen ze die sukkels, alleen een grore bek opzetten en vlaggen in de fik steken. Vind je het heel vervelend als ik hier effe smakelijk om moet lachen?
en op een gegeven moment loopt het uit de hand en krijg je rellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat is het probleem.
De westerse bevolking zal zich niet willen schikken naar een moslim-regering. Als een normale regering de moslims niet "op hun plaats houd" krijg je een opstand van de originele bevolking of je krijgt een verregaande tweedeling. Moslims in arme steden en blanken in rijkere gebieden erbuiten.
Ik ben niet "tegen" moslims, maar we zullen er toch voor moeten zorgen dat ze in NL ingepast worden. De gemiddelde vrijgevochten nederlander gaat zich echt niet schikken naar een repressief geloof.
Dit is eigenlijk nu al het geval, al de probleemwijken hebben een hoog allochtonen gehalte.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat is het probleem.
De westerse bevolking zal zich niet willen schikken naar een moslim-regering. Als een normale regering de moslims niet "op hun plaats houd" krijg je een opstand van de originele bevolking of je krijgt een verregaande tweedeling. Moslims in arme steden en blanken in rijkere gebieden erbuiten.
Dat is juist het probleem, de meeste Moslims willen niet ingepast worden, sterker nog, alles moet gaan als in het thuisland.quote:Ik ben niet "tegen" moslims, maar we zullen er toch voor moeten zorgen dat ze in NL ingepast worden. De gemiddelde vrijgevochten nederlander gaat zich echt niet schikken naar een repressief geloof.
Ik zou maar oppassen als ik jou was. Er zijn namelijk helemaal geen zelfmoordenaars nodig. Ze vermenigvuldigen zich als ratten en voordat je het weet, ziet ook jou wijk er net als Amsterdam uit en is de 'witte vlucht' die je nu vanuit alle grote steden ziet, niet meer mogelijk omdat zelfs Drenthe zwart ziet van de allochtonen. Als het over een generatie of wat 10 tegen drie is, wil ik je nog wel eens horen met je hautaine arrogantie. Dan kun je namelijk helemaal niets meer doen, zelfs al zou je het willen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze de wereld willen veroveren moeten ze dat gewoon doen. Maar het lukt ze niet. Ze kunnen alleen maar zielig huilen als kleine kinderen. Kom dan met je zelfmoordenaars! Waar zijn jullie dan?![]()
Ik doe toch wel waar ik zelf zin in heb. Jij of 3 miljoen moslims houden me echt niet tegen. En de gemiddelde moslim wil ook een gewoon leven. Moet je over 30 jaar eens opletten wat er van de fundamentalistische islam over is. Net zo'n relaxt geloof als het christendom. Die fanatieke akties zijn stuiptrekkingen tegen de moderne wereld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was. Er zijn namelijk helemaal geen zelfmoordenaars nodig. Ze vermenigvuldigen zich als ratten en voordat je het weet, ziet ook jou wijk er net als Amsterdam uit en is de 'witte vlucht' die je nu vanuit alle grote steden ziet, niet meer mogelijk omdat zelfs Drenthe zwart ziet van de allochtonen. Als het over een generatie of wat 10 tegen drie is, wil ik je nog wel eens horen met je hautaine arrogantie. Dan kun je namelijk helemaal niets meer doen, zelfs al zou je het willen.
quote:
Ja!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:53 schreef Igen het volgende:
[..]
![]()
Het klinkt wel als een kankergezwel dat overal in heel Nederland uitzaaiingen krijgt. Gaan we het operatief verwijderen, of is een chemokuur de enige werkbare oplossing? Ik heb namelijk vernomen dat met CH4 een goed resultaat kan worden behaald.
Fatig Dag hoeft zich niet druk te maken. Die Westermoskee komt er. Wordt alleen een klein stukje verplaatst. NAAR ISTANBULquote:Op zondag 20 mei 2007 11:36 schreef Kadesh het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_opstand.html?p=9,1
Laat ze maar komen met hun demostratie, en hopelijk loopt het helemaal uit de klauwen.![]()
Daar hebben ze er al 3000!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef adolfzondersnor het volgende:
[..]
Fatig Dag hoeft zich niet druk te maken. Die Westermoskee komt er. Wordt alleen een klein stukje verplaatst. NAAR ISTANBUL![]()
quote:AMSTERDAM - Oud-directeur van de Westermoskee Üzeyir Kabaktepe blijft voorlopig vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris van de rechtbank in Amsterdam vrijdag besloten. De politie hield de 40-jarige Kabaktepe woensdag aan op verdenking van verduistering, witwassen en wapenbezit. Zijn voorarrest is verlengd met veertien dagen, aldus zijn advocaat Shulamith van der Hart.
Gaat lekker.quote:Tijdens huiszoekingen in onder andere het bedrijfspand van Kabaktepe in Amsterdam-Osdorp nam de politie afgelopen week naast administratie ook enkele vuurwapens in beslag. telegraaf.nl
Mijn Allah, speelt dit nou nog steedsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:20 schreef Suko het volgende:
Oud-directeur Westermoskee blijft vastzitten
[..]
[..]
Gaat lekker.![]()
ze maken er een voetbalveldje van. misschien dat er een nieuwe rijkaard opstaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Mijn Allah, speelt dit nou nog steeds![]()
Gewoon vol bouwen met huizen die grond, en die hele Wester Moskee vergeten.![]()
Het hele verhaal is één is corrupte zooi, is dat nou zo moeilijk voor de Amsterdamse gemeentenraad!![]()
Dan heeft Nederland (lees Oranje) er tenminsten nog wat aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze maken er een voetbalveldje van. misschien dat er een nieuwe rijkaard opstaat.
voor de rest moeten ze er varkens met hoofddoekjes gaan houden...![]()
Leuke trollquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zal zeker van de partij zijn. Ik kan niet accepteren dat het overgrote deel van de bevolking (lees: Wildersfanaten) hun onderbuikgevoel zien promoveren tot een voor hen gelukkige gebeurtenis als in het niet bouwen van de Westermoskee.˛
Als je een moskee wil moet je je aan de regels houden. Als je gaat frauderen en met wapens gaat spelen ben je niet bezig met het beoefenen van je geloof maar ben je gewoon een crimineel. Dan komt er ook geen moskee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zal zeker van de partij zijn. Ik kan niet accepteren dat het overgrote deel van de bevolking (lees: Wildersfanaten) hun onderbuikgevoel zien promoveren tot een voor hen gelukkige gebeurtenis als in het niet bouwen van de Westermoskee.˛
als dat je redernering is na het lezen van alle feiten dan wens ik je veel succes met je wildershaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Tuurlijk jongen, trol maar weer raak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben je helemaal met mij eens, ware het niet dat er wel een moskee moet komen, maar dan met een bonafide bestuur. Je kunt niet duizenden Moslims in Amsterdam de dupe laten worden vanwege een crimineel niet transparant bestuur, alleen maar omdat het men het heel goed uitkomt. Ik zou zeggen: lever het oude bestuur over aan justitie en subsidieer de bouw, desnoods met een stabiele renteloze lening.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een moskee wil moet je je aan de regels houden. Als je gaat frauderen en met wapens gaat spelen ben je niet bezig met het beoefenen van je geloof maar ben je gewoon een crimineel. Dan komt er ook geen moskee.
We kunnen die moslims uitstekend de dupe laten worden. Ik heb als nederlandse belastingbetaler geen belang bij een moskee, daar mogen ze zelf voor zorgen. De slachtoffers moeten verhaal halen bij de criminelen, niet bij mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je helemaal met mij eens, ware het niet dat er wel een moskee moet komen, maar dan met een bonafide bestuur. Je kunt niet duizenden Moslims in Amsterdam de dupe laten worden vanwege een crimineel niet transparant bestuur, alleen maar omdat het men het heel goed uitkomt. Ik zou zeggen: lever het oude bestuur over aan justitie en subsidieer de bouw, desnoods met een stabiele renteloze lening.˛
afgezien van de renteloze lening ben ik het met je eens. wat is het probleem van cohen en consorten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je helemaal met mij eens, ware het niet dat er wel een moskee moet komen, maar dan met een bonafide bestuur. Je kunt niet duizenden Moslims in Amsterdam de dupe laten worden vanwege een crimineel niet transparant bestuur, alleen maar omdat het men het heel goed uitkomt. Ik zou zeggen: lever het oude bestuur over aan justitie en subsidieer de bouw, desnoods met een stabiele renteloze lening.˛
Ja, was erg fijn, edoch te kort.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
hey ouwe! fijne vakantie gehad? en welkom terug!
Zoals Fatima Meirlo de Melo zegt: "Het is goed met je".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
is toch altijd zo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, was erg fijn, edoch te kort.˛
Mohammed leefde 6 eeuwen terug?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef newsman het volgende:
Naai je hele boerka dicht, weten we zeker dat jullie blind achter een profeet aan lopen, die ergens in 1400 leefde, flikker op.![]()
Naja, volg hem, in zijn weg, naar zijn eigen hel, het was een fantast.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed leefde 6 eeuwen terug?
In elke opmerking stop je weer moeite om ergens tegenaan te schoppen, da's toch kunst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..] desnoods met een stabiele renteloze lening.˛
dat is het dan ook. ik had al zijn essays aan de muur hangen. deze hele collectie heb ik geschonken aan het museum voor oudheid. die waren er maar wat blij mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In elke opmerking stop je weer moeite om ergens tegenaan te schoppen, da's toch kunst.
Daarentegen heb jij meer bereikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Naja, volg hem, in zijn weg, naar zijn eigen hel, het was een fantast.![]()
gelukkg ben jij wel heel nobel, want je leeft volgens een onbewezen en vooral slecht gekopieerde traditie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarentegen heb jij meer bereikt.
Nobel? Nee, schijnheilige hypocriet is een beter benaming, maar eej ik ben niet van de 'beste lui wal' traditie als ik zelf niets tot minder heb bereikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkg ben jij wel heel nobel, want je leeft volgens een onbewezen traditie.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nobel? Nee, schijnheilige hypocriet is een beter benaming, maar eej ik ben niet van de 'beste lui wal' traditie als ik zelf niets tot minder heb bereikt.
Lees scheppingsverhaal nog eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:14 schreef newsman het volgende:
Die domme Mohhammed lullen begrijpen gewoon niet dat iedereen familie van elkaar is. Is gewoon Wetenschappelijk bewezen, door één chromosoom van een man.
Ooh wil ik best doen als Rooms Katholiek en een stempel zetten op jullie,koran, dat het gejat is van de bijbel en dat alles zich afspeelde in het Neolitschise tijdperk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees scheppingsverhaal nog eens
Dus je insteek is meer van de 'mijn God is beter dan de jouwe'?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:20 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh wil ik best doen als Rooms Katholiek en een stempel zetten op jullie,koran, dat het gejat is van de bijbel en dat alles zich afspeelde in het Neolitschise tijdperk.
Mohammed leest wat en neemt het over.![]()
Wat zouden ze volgens jou met de mensen moeten doen die in de wederopstanding geloven doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef newsman het volgende:
Eerlijker gezegd, Mohammed, beweert zelf Moses te hebben gezien en vele anderen, tegenwoordig worden dit soort mensen verpleegt in pyschiatrische ziekenhuizen. Nou jij weer
Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee, God is god ken jij hem, ik ken hem een beetje, mega vaag figuur, waarschuwd me soms voor het kwade, dat we toch wel in een deel bij hem komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus je insteek is meer van de 'mijn God is beter dan de jouwe'?
gaan nadenken, wat mij betreft...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zouden ze volgens jou met de mensen moeten doen die in de wederopstanding geloven doen?
Ah, al objectief gezien ook geen gezond gedachtengang te noemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee, God is god ken jij hem, ik ken hem een beetje, mega vaag figuur, waarschuwd me soms voor het kwade, dat we toch wel in een deel bij hem komen.![]()
Lekker loyaal, je betaalt wel mee aan het restaureren van oude gebouwen (dus ook kerken), voor de aanleg van wegen en andere zaken, maar als je een dienst kunt bewijzen aan 1 miljoen Moslims komt het belastingprincipe ineens om de hoek kijken en laat je je (Moslim) landgenoten vallen als een baksteen, landgenoten die notabene ook de schatkist voorzien van degelijke valuta.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:45 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Zoals Fatima Meirlo de Melo zegt: "Het is goed met je".
Ik wens als belastingbetaler geen cent te betalen aan de Wester Moskee!![]()
lekker laten geloven, gaat mij niet aan, ik ben niemand, dus weinig over te zeggen.Ach mensen willen een held. Al heet hij Jan of Pieter of Mohammed. Ik geloof meer in mensen, die het goed hebben met hun gezin, kinderen die mogen dromen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zouden ze volgens jou met de mensen moeten doen die in de wederopstanding geloven doen?
Gamma, beetje krom om als objectief buitenstaander te zeggen dat Mohammeds denkbeelden rijp waren voor een stichting, maar die van Jezus onomstotelijk is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaan nadenken, wat mij betreft...
geldt voor de rest van 'de teksten' ook.
Je zou bijna denken dat je een profeet bent van je idealen en misschien ooit mensen je zullen volgen in je leer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:30 schreef newsman het volgende:
[..]
lekker laten geloven, gaat mij niet aan, ik ben niemand, dus weinig over te zeggen.Ach mensen willen een held. Al heet hij Jan of Pieter of Mohammed. Ik geloof meer in mensen, die het goed hebben met hun gezin, kinderen die mogen dromen.![]()
schat. ze kosten meer dan ze opbrengen inmiddels. daarnaast gaat het om het verneuken van hun eigen moskee. meneer kukabe (oid) heeft namens mg duitsland-turkije vele tonnen achterovergedrukt. dat zijn heel wat prins de lignaccen die gümus geld geven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker loyaal, je betaalt wel mee aan het restaureren van oude gebouwen (dus ook kerken), voor de aanleg van wegen en andere zaken, maar als je een dienst kunt bewijzen aan 1 miljoen Moslims komt het belastingprincipe ineens om de hoek kijken en laat je je (Moslim) landgenoten vallen als een baksteen, landgenoten die notabene ook de schatkist spekken.˛
Ik ken niemand, dus ik ben niks, het is blijkbaar niet duidelijk voor je en niemand komt in mijn leer.Jullie vinden het blijkbaar leuk om uittedagen, prima.Je verwacht alleen de bom niet, leer nou is denken als een persoon en niet in groep.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een profeet bent van je idealen en misschien ooit mensen je zullen volgen in je leer.
Generalisatie pur sang is 'in' tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ken niemand, dus ik ben niks, het is blijkbaar niet duidelijk voor je en niemand komt in mijn leer.Jullie vinden het blijkbaar leuk om uittedagen, prima.Je verwacht alleen de bom niet, leer nou is denken als een persoon en niet in groep.
dat hoor je mij nooit letterlijk zeggen. wat ik wel zeg is dat een analfabete, epileptische, wraakzuchtige soldaat, met vreemde vrienden die wel konden schrijven, eeuwen later dan jezus, precies het oude testament en de woorden van jezus gekopieerd heeft en er nog wat extra gruwelijkheden zoals de jodenvrouwen en kinderen in zee aan toevoegde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gamma, beetje krom om als objectief buitenstaander te zeggen dat Mohammeds denkbeelden rijp waren voor een stichting, maar die van Jezus onomstotelijk is.
Ooh in de kroeg, geef ik een moslim wel is een biertje.Verder nog wat .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Generalisatie pur sang is 'in' tegenwoordig?
1. Je kent mij niet, je hebt geen idee hoe ik in mekaar steek.
2. Je weet niet hoe ik denk.
3. Ik weet niet eens hoe de gemiddelde moslim denkt laat staan jij.
4. Bewust zijn van verdeeldheid onder moslims en dan toch generaliserend over 'jullie' spreken kan ik niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |