abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52616630
Oud-directeur Westermoskee gearresteerd
AMSTERDAM - De politie heeft woensdag in Amsterdam oud-directeur van de Westermoskee Üzeyir Kabaktepe gearresteerd. Dat heeft een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam donderdag laten weten

Kabaktepe was tot november directeur van beleggingsmaatschappij Manderen BV, die in opdracht van de Turkse organisatie Milli Görüs de Westermoskee in het Amsterdamse stadsdeel De Baarsjes wilde bouwen. Kabaktepe is aangehouden in verband met een onderzoek van justitie naar mogelijke verduistering en witwaspraktijken van Manderen BV. Kabaktepe zit nog vast, aldus het OM.

Aangifte
Het nieuwe bestuur van de Westermoskee heeft een paar maanden geleden aangifte gedaan tegen de oud-directeur wegens verduistering. Volgens het bestuur zou Kabaktepe als directeur van Manderen BV circa 1,5 miljoen euro hebben overgemaakt naar bankrekeningen van zijn eigen ondernemingen.

Na een conflict binnen Milli Görüs en een rechtszaak moest Kabaktepe eind vorig jaar het veld ruimen. Van de bouw van de veelbesproken Westermoskee is daarna niets meer terechtgekomen. nu.nl

Voorlopig wordt het terrein, waar de Westermoskee had moeten komen, een trapveldje: FOK!frontpage: Nu trapveldje op terrein Westermoskee
  FOK!Fotograaf donderdag 23 augustus 2007 @ 11:48:32 #252
145146 Andyy
pi_52616830
het is gewoon een terrorist die terrorisme finacieerd
pi_52659506
Oud-directeur Westermoskee blijft vastzitten
quote:
AMSTERDAM - Oud-directeur van de Westermoskee Üzeyir Kabaktepe blijft voorlopig vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris van de rechtbank in Amsterdam vrijdag besloten. De politie hield de 40-jarige Kabaktepe woensdag aan op verdenking van verduistering, witwassen en wapenbezit. Zijn voorarrest is verlengd met veertien dagen, aldus zijn advocaat Shulamith van der Hart.
quote:
Tijdens huiszoekingen in onder andere het bedrijfspand van Kabaktepe in Amsterdam-Osdorp nam de politie afgelopen week naast administratie ook enkele vuurwapens in beslag. telegraaf.nl
Gaat lekker.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:57:44 #254
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52660516
gelukkig mag ik volgend jaar nog iets meer belasting betalen voor iets dat mijn eigendom is, mijn woonhuis..

anders zou amsterdam namelijk nooit zo'n fantasttisch stad zijn als ie nu is.

kutcohen. kutpvda. 'verkopers' van amsterdam, zo zullen jullie in de geschiedenisboeken bekend staan later. wat een misselijk beleid voert amsterdam. ik kan er niet bij en iedereen die ook maar iets van macht heeft staat erbij en kijkt ernaar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52662743
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:20 schreef Suko het volgende:
Oud-directeur Westermoskee blijft vastzitten
[..]

[..]

Gaat lekker.
Mijn Allah, speelt dit nou nog steeds
Gewoon vol bouwen met huizen die grond, en die hele Wester Moskee vergeten.
Het hele verhaal is één is corrupte zooi, is dat nou zo moeilijk voor de Amsterdamse gemeentenraad!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:19:44 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52662866
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Mijn Allah, speelt dit nou nog steeds
Gewoon vol bouwen met huizen die grond, en die hele Wester Moskee vergeten.
Het hele verhaal is één is corrupte zooi, is dat nou zo moeilijk voor de Amsterdamse gemeentenraad!
ze maken er een voetbalveldje van. misschien dat er een nieuwe rijkaard opstaat.

voor de rest moeten ze er varkens met hoofddoekjes gaan houden...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:24:15 #257
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_52663033
Ik zal zeker van de partij zijn. Ik kan niet accepteren dat het overgrote deel van de bevolking (lees: Wildersfanaten) hun onderbuikgevoel zien promoveren tot een voor hen gelukkige gebeurtenis als in het niet bouwen van de Westermoskee.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_52663061
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze maken er een voetbalveldje van. misschien dat er een nieuwe rijkaard opstaat.

voor de rest moeten ze er varkens met hoofddoekjes gaan houden...
Dan heeft Nederland (lees Oranje) er tenminsten nog wat aan
pi_52663100
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zal zeker van de partij zijn. Ik kan niet accepteren dat het overgrote deel van de bevolking (lees: Wildersfanaten) hun onderbuikgevoel zien promoveren tot een voor hen gelukkige gebeurtenis als in het niet bouwen van de Westermoskee.

²
Leuke troll
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:27:05 #260
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52663126
quote:

²
Als je een moskee wil moet je je aan de regels houden. Als je gaat frauderen en met wapens gaat spelen ben je niet bezig met het beoefenen van je geloof maar ben je gewoon een crimineel. Dan komt er ook geen moskee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:28:20 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52663176
quote:

²
als dat je redernering is na het lezen van alle feiten dan wens ik je veel succes met je wildershaat.

hey ouwe! fijne vakantie gehad? en welkom terug!
  Donald Duck held vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:30:19 #262
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52663235
quote:

²
Tuurlijk jongen, trol maar weer raak.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:31:22 #263
13462 BansheeBoy
pi_52663276
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je een moskee wil moet je je aan de regels houden. Als je gaat frauderen en met wapens gaat spelen ben je niet bezig met het beoefenen van je geloof maar ben je gewoon een crimineel. Dan komt er ook geen moskee.
Ben je helemaal met mij eens, ware het niet dat er wel een moskee moet komen, maar dan met een bonafide bestuur. Je kunt niet duizenden Moslims in Amsterdam de dupe laten worden vanwege een crimineel niet transparant bestuur, alleen maar omdat het men het heel goed uitkomt. Ik zou zeggen: lever het oude bestuur over aan justitie en subsidieer de bouw, desnoods met een stabiele renteloze lening.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:36:50 #264
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52663446
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je helemaal met mij eens, ware het niet dat er wel een moskee moet komen, maar dan met een bonafide bestuur. Je kunt niet duizenden Moslims in Amsterdam de dupe laten worden vanwege een crimineel niet transparant bestuur, alleen maar omdat het men het heel goed uitkomt. Ik zou zeggen: lever het oude bestuur over aan justitie en subsidieer de bouw, desnoods met een stabiele renteloze lening.

²
We kunnen die moslims uitstekend de dupe laten worden. Ik heb als nederlandse belastingbetaler geen belang bij een moskee, daar mogen ze zelf voor zorgen. De slachtoffers moeten verhaal halen bij de criminelen, niet bij mij.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:38:03 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52663486
quote:

[..]

²
afgezien van de renteloze lening ben ik het met je eens. wat is het probleem van cohen en consorten?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:44:01 #266
13462 BansheeBoy
pi_52663682
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:28 schreef zoalshetis het volgende:

hey ouwe! fijne vakantie gehad? en welkom terug!
Ja, was erg fijn, edoch te kort.

²
pi_52663726
quote:

[..]

²
Zoals Fatima Meirlo de Melo zegt: "Het is goed met je".
Ik wens als belastingbetaler geen cent te betalen aan de Wester Moskee!
pi_52663752
Laat ze maar demonsteren (demon) zegt genoeg, laat de ME maar is lekker wat klappen uitdelen.
pi_52663837
Allemaal van die aandachts geflipten, die ergens moeten bidden en dan geweld willen gebruiken, lees de koran, ben godverdomme niet achterlijk.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:49:10 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52663856
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, was erg fijn, edoch te kort.

²
is toch altijd zo?
pi_52663966
Naai je hele boerka dicht, weten we zeker dat jullie blind achter een profeet aan lopen, die ergens in 1400 leefde, flikker op.
pi_52664019
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef newsman het volgende:
Naai je hele boerka dicht, weten we zeker dat jullie blind achter een profeet aan lopen, die ergens in 1400 leefde, flikker op.
Mohammed leefde 6 eeuwen terug?
pi_52664094
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mohammed leefde 6 eeuwen terug?
Naja, volg hem, in zijn weg, naar zijn eigen hel, het was een fantast.
  Donald Duck held vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:58:12 #274
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52664135
quote:
[..] desnoods met een stabiele renteloze lening.

²
In elke opmerking stop je weer moeite om ergens tegenaan te schoppen, da's toch kunst.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52664404
Hij zou Jesus ontmoet hebben die fantast in zijn pyschose, veel liefde gaf hij zijn volkje niet, alleen maar meer onverdraagzaamheid. Tja profeet Mohammed was gewoon moeilijk om mee te leven.Trouwens, ga maar met je domme hoofdoek lopen. God zal je toch wel straffen, omdat je apart wilde zijn.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:09:01 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52664448
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

In elke opmerking stop je weer moeite om ergens tegenaan te schoppen, da's toch kunst.
dat is het dan ook. ik had al zijn essays aan de muur hangen. deze hele collectie heb ik geschonken aan het museum voor oudheid. die waren er maar wat blij mee.

toch ben ik blij om deze oude fokvrind weer te zien na zijn vacantie in marocco. zeker omdat hij gelooft dat wat mohammed zegt kant en klaar terug te vinden is in het ot.

dikke vette, en vooral slechte/soldaat, kopie.
pi_52664475
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:56 schreef newsman het volgende:

[..]

Naja, volg hem, in zijn weg, naar zijn eigen hel, het was een fantast.
Daarentegen heb jij meer bereikt.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:13:03 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52664570
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Daarentegen heb jij meer bereikt.
gelukkg ben jij wel heel nobel, want je leeft volgens een onbewezen en vooral slecht gekopieerde traditie.
pi_52664603
Die domme Mohhammed lullen begrijpen gewoon niet dat iedereen familie van elkaar is. Is gewoon Wetenschappelijk bewezen, door één chromosoom van een man. Neuh maar slim worden doen ze ook niet, met je domme witte petje op je kop.

Simpel weg betekend het dat ik familie ben van Moslims, ik zou zeggen drink er is een borrel op.

Boeken van gekken die ergens moeten bidden.Welkom in 2007
pi_52664633
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gelukkg ben jij wel heel nobel, want je leeft volgens een onbewezen traditie.
Nobel? Nee, schijnheilige hypocriet is een beter benaming, maar eej ik ben niet van de 'beste lui wal' traditie als ik zelf niets tot minder heb bereikt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2007 23:15:33 ]
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:16:00 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52664657
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nobel? Nee, schijnheilige hypocriet is een beter benaming, maar eej ik ben niet van de 'beste lui wal' traditie als ik zelf niets tot minder heb bereikt.
pi_52664694
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:14 schreef newsman het volgende:
Die domme Mohhammed lullen begrijpen gewoon niet dat iedereen familie van elkaar is. Is gewoon Wetenschappelijk bewezen, door één chromosoom van een man.
Lees scheppingsverhaal nog eens
pi_52664703
Geeft trigger shot een biertje, geniet ervan de oude Perzen vonden het zalig
pi_52664808
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lees scheppingsverhaal nog eens
Ooh wil ik best doen als Rooms Katholiek en een stempel zetten op jullie,koran, dat het gejat is van de bijbel en dat alles zich afspeelde in het Neolitschise tijdperk.

Mohammed leest wat en neemt het over.
pi_52664854
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:20 schreef newsman het volgende:

[..]

Ooh wil ik best doen als Rooms Katholiek en een stempel zetten op jullie,koran, dat het gejat is van de bijbel en dat alles zich afspeelde in het Neolitschise tijdperk.

Mohammed leest wat en neemt het over.
Dus je insteek is meer van de 'mijn God is beter dan de jouwe'?
pi_52664893
Eerlijker gezegd, Mohammed, beweert zelf Moses te hebben gezien en vele anderen, tegenwoordig worden dit soort mensen verpleegt in pyschiatrische ziekenhuizen. Nou jij weer
pi_52664965
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef newsman het volgende:
Eerlijker gezegd, Mohammed, beweert zelf Moses te hebben gezien en vele anderen, tegenwoordig worden dit soort mensen verpleegt in pyschiatrische ziekenhuizen. Nou jij weer
Wat zouden ze volgens jou met de mensen moeten doen die in de wederopstanding geloven doen?
pi_52664997
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus je insteek is meer van de 'mijn God is beter dan de jouwe'?
Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee, God is god ken jij hem, ik ken hem een beetje, mega vaag figuur, waarschuwd me soms voor het kwade, dat we toch wel in een deel bij hem komen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:27:23 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52665021
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat zouden ze volgens jou met de mensen moeten doen die in de wederopstanding geloven doen?
gaan nadenken, wat mij betreft...

geldt voor de rest van 'de teksten' ook.
pi_52665049
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef newsman het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee, God is god ken jij hem, ik ken hem een beetje, mega vaag figuur, waarschuwd me soms voor het kwade, dat we toch wel in een deel bij hem komen.
Ah, al objectief gezien ook geen gezond gedachtengang te noemen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:29:18 #291
13462 BansheeBoy
pi_52665076
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:45 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Zoals Fatima Meirlo de Melo zegt: "Het is goed met je".
Ik wens als belastingbetaler geen cent te betalen aan de Wester Moskee!
Lekker loyaal, je betaalt wel mee aan het restaureren van oude gebouwen (dus ook kerken), voor de aanleg van wegen en andere zaken, maar als je een dienst kunt bewijzen aan 1 miljoen Moslims komt het belastingprincipe ineens om de hoek kijken en laat je je (Moslim) landgenoten vallen als een baksteen, landgenoten die notabene ook de schatkist voorzien van degelijke valuta.

²
pi_52665104
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

lekker laten geloven, gaat mij niet aan, ik ben niemand, dus weinig over te zeggen.Ach mensen willen een held. Al heet hij Jan of Pieter of Mohammed. Ik geloof meer in mensen, die het goed hebben met hun gezin, kinderen die mogen dromen.
pi_52665118
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gaan nadenken, wat mij betreft...

geldt voor de rest van 'de teksten' ook.
Gamma, beetje krom om als objectief buitenstaander te zeggen dat Mohammeds denkbeelden rijp waren voor een stichting, maar die van Jezus onomstotelijk is.
pi_52665147
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:30 schreef newsman het volgende:

[..]

lekker laten geloven, gaat mij niet aan, ik ben niemand, dus weinig over te zeggen.Ach mensen willen een held. Al heet hij Jan of Pieter of Mohammed. Ik geloof meer in mensen, die het goed hebben met hun gezin, kinderen die mogen dromen.
Je zou bijna denken dat je een profeet bent van je idealen en misschien ooit mensen je zullen volgen in je leer.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:32:28 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52665185
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lekker loyaal, je betaalt wel mee aan het restaureren van oude gebouwen (dus ook kerken), voor de aanleg van wegen en andere zaken, maar als je een dienst kunt bewijzen aan 1 miljoen Moslims komt het belastingprincipe ineens om de hoek kijken en laat je je (Moslim) landgenoten vallen als een baksteen, landgenoten die notabene ook de schatkist spekken.

²
schat. ze kosten meer dan ze opbrengen inmiddels. daarnaast gaat het om het verneuken van hun eigen moskee. meneer kukabe (oid) heeft namens mg duitsland-turkije vele tonnen achterovergedrukt. dat zijn heel wat prins de lignaccen die gümus geld geven.

cohen heeft er nog zo 'geraffineerd' aan meegeholpen...
pi_52665273
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat je een profeet bent van je idealen en misschien ooit mensen je zullen volgen in je leer.
Ik ken niemand, dus ik ben niks, het is blijkbaar niet duidelijk voor je en niemand komt in mijn leer.Jullie vinden het blijkbaar leuk om uittedagen, prima.Je verwacht alleen de bom niet, leer nou is denken als een persoon en niet in groep.
pi_52665364
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef newsman het volgende:

[..]

Ik ken niemand, dus ik ben niks, het is blijkbaar niet duidelijk voor je en niemand komt in mijn leer.Jullie vinden het blijkbaar leuk om uittedagen, prima.Je verwacht alleen de bom niet, leer nou is denken als een persoon en niet in groep.
Generalisatie pur sang is 'in' tegenwoordig?
1. Je kent mij niet, je hebt geen idee hoe ik in mekaar steek.
2. Je weet niet hoe ik denk.
3. Ik weet niet eens hoe de gemiddelde moslim denkt laat staan jij.
4. Bewust zijn van verdeeldheid onder moslims en dan toch generaliserend over 'jullie' spreken kan ik niet serieus nemen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:40:44 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52665462
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gamma, beetje krom om als objectief buitenstaander te zeggen dat Mohammeds denkbeelden rijp waren voor een stichting, maar die van Jezus onomstotelijk is.
dat hoor je mij nooit letterlijk zeggen. wat ik wel zeg is dat een analfabete, epileptische, wraakzuchtige soldaat, met vreemde vrienden die wel konden schrijven, eeuwen later dan jezus, precies het oude testament en de woorden van jezus gekopieerd heeft en er nog wat extra gruwelijkheden zoals de jodenvrouwen en kinderen in zee aan toevoegde.

ik blijf het bizar vinden en hoop dat ik je niet teveel ontrief.
pi_52665470
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Generalisatie pur sang is 'in' tegenwoordig?
1. Je kent mij niet, je hebt geen idee hoe ik in mekaar steek.
2. Je weet niet hoe ik denk.
3. Ik weet niet eens hoe de gemiddelde moslim denkt laat staan jij.
4. Bewust zijn van verdeeldheid onder moslims en dan toch generaliserend over 'jullie' spreken kan ik niet serieus nemen.
Ooh in de kroeg, geef ik een moslim wel is een biertje.Verder nog wat .
pi_52665511
Triggershot, jij oordeelt te snel, ga aub op zwart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')