quote:AMSTERDAM - Oud-directeur van de Westermoskee Üzeyir Kabaktepe blijft voorlopig vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris van de rechtbank in Amsterdam vrijdag besloten. De politie hield de 40-jarige Kabaktepe woensdag aan op verdenking van verduistering, witwassen en wapenbezit. Zijn voorarrest is verlengd met veertien dagen, aldus zijn advocaat Shulamith van der Hart.
Gaat lekker.quote:Tijdens huiszoekingen in onder andere het bedrijfspand van Kabaktepe in Amsterdam-Osdorp nam de politie afgelopen week naast administratie ook enkele vuurwapens in beslag. telegraaf.nl
Mijn Allah, speelt dit nou nog steedsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:20 schreef Suko het volgende:
Oud-directeur Westermoskee blijft vastzitten
[..]
[..]
Gaat lekker.![]()
ze maken er een voetbalveldje van. misschien dat er een nieuwe rijkaard opstaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Mijn Allah, speelt dit nou nog steeds![]()
Gewoon vol bouwen met huizen die grond, en die hele Wester Moskee vergeten.![]()
Het hele verhaal is één is corrupte zooi, is dat nou zo moeilijk voor de Amsterdamse gemeentenraad!![]()
Dan heeft Nederland (lees Oranje) er tenminsten nog wat aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze maken er een voetbalveldje van. misschien dat er een nieuwe rijkaard opstaat.
voor de rest moeten ze er varkens met hoofddoekjes gaan houden...![]()
Leuke trollquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zal zeker van de partij zijn. Ik kan niet accepteren dat het overgrote deel van de bevolking (lees: Wildersfanaten) hun onderbuikgevoel zien promoveren tot een voor hen gelukkige gebeurtenis als in het niet bouwen van de Westermoskee.²
Als je een moskee wil moet je je aan de regels houden. Als je gaat frauderen en met wapens gaat spelen ben je niet bezig met het beoefenen van je geloof maar ben je gewoon een crimineel. Dan komt er ook geen moskee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zal zeker van de partij zijn. Ik kan niet accepteren dat het overgrote deel van de bevolking (lees: Wildersfanaten) hun onderbuikgevoel zien promoveren tot een voor hen gelukkige gebeurtenis als in het niet bouwen van de Westermoskee.²
als dat je redernering is na het lezen van alle feiten dan wens ik je veel succes met je wildershaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Tuurlijk jongen, trol maar weer raak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben je helemaal met mij eens, ware het niet dat er wel een moskee moet komen, maar dan met een bonafide bestuur. Je kunt niet duizenden Moslims in Amsterdam de dupe laten worden vanwege een crimineel niet transparant bestuur, alleen maar omdat het men het heel goed uitkomt. Ik zou zeggen: lever het oude bestuur over aan justitie en subsidieer de bouw, desnoods met een stabiele renteloze lening.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een moskee wil moet je je aan de regels houden. Als je gaat frauderen en met wapens gaat spelen ben je niet bezig met het beoefenen van je geloof maar ben je gewoon een crimineel. Dan komt er ook geen moskee.
We kunnen die moslims uitstekend de dupe laten worden. Ik heb als nederlandse belastingbetaler geen belang bij een moskee, daar mogen ze zelf voor zorgen. De slachtoffers moeten verhaal halen bij de criminelen, niet bij mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je helemaal met mij eens, ware het niet dat er wel een moskee moet komen, maar dan met een bonafide bestuur. Je kunt niet duizenden Moslims in Amsterdam de dupe laten worden vanwege een crimineel niet transparant bestuur, alleen maar omdat het men het heel goed uitkomt. Ik zou zeggen: lever het oude bestuur over aan justitie en subsidieer de bouw, desnoods met een stabiele renteloze lening.²
afgezien van de renteloze lening ben ik het met je eens. wat is het probleem van cohen en consorten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je helemaal met mij eens, ware het niet dat er wel een moskee moet komen, maar dan met een bonafide bestuur. Je kunt niet duizenden Moslims in Amsterdam de dupe laten worden vanwege een crimineel niet transparant bestuur, alleen maar omdat het men het heel goed uitkomt. Ik zou zeggen: lever het oude bestuur over aan justitie en subsidieer de bouw, desnoods met een stabiele renteloze lening.²
Ja, was erg fijn, edoch te kort.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
hey ouwe! fijne vakantie gehad? en welkom terug!
Zoals Fatima Meirlo de Melo zegt: "Het is goed met je".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
is toch altijd zo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, was erg fijn, edoch te kort.²
Mohammed leefde 6 eeuwen terug?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef newsman het volgende:
Naai je hele boerka dicht, weten we zeker dat jullie blind achter een profeet aan lopen, die ergens in 1400 leefde, flikker op.![]()
Naja, volg hem, in zijn weg, naar zijn eigen hel, het was een fantast.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed leefde 6 eeuwen terug?
In elke opmerking stop je weer moeite om ergens tegenaan te schoppen, da's toch kunst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..] desnoods met een stabiele renteloze lening.²
dat is het dan ook. ik had al zijn essays aan de muur hangen. deze hele collectie heb ik geschonken aan het museum voor oudheid. die waren er maar wat blij mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In elke opmerking stop je weer moeite om ergens tegenaan te schoppen, da's toch kunst.
Daarentegen heb jij meer bereikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Naja, volg hem, in zijn weg, naar zijn eigen hel, het was een fantast.![]()
gelukkg ben jij wel heel nobel, want je leeft volgens een onbewezen en vooral slecht gekopieerde traditie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarentegen heb jij meer bereikt.
Nobel? Nee, schijnheilige hypocriet is een beter benaming, maar eej ik ben niet van de 'beste lui wal' traditie als ik zelf niets tot minder heb bereikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkg ben jij wel heel nobel, want je leeft volgens een onbewezen traditie.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nobel? Nee, schijnheilige hypocriet is een beter benaming, maar eej ik ben niet van de 'beste lui wal' traditie als ik zelf niets tot minder heb bereikt.
Lees scheppingsverhaal nog eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:14 schreef newsman het volgende:
Die domme Mohhammed lullen begrijpen gewoon niet dat iedereen familie van elkaar is. Is gewoon Wetenschappelijk bewezen, door één chromosoom van een man.
Ooh wil ik best doen als Rooms Katholiek en een stempel zetten op jullie,koran, dat het gejat is van de bijbel en dat alles zich afspeelde in het Neolitschise tijdperk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees scheppingsverhaal nog eens
Dus je insteek is meer van de 'mijn God is beter dan de jouwe'?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:20 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh wil ik best doen als Rooms Katholiek en een stempel zetten op jullie,koran, dat het gejat is van de bijbel en dat alles zich afspeelde in het Neolitschise tijdperk.
Mohammed leest wat en neemt het over.![]()
Wat zouden ze volgens jou met de mensen moeten doen die in de wederopstanding geloven doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef newsman het volgende:
Eerlijker gezegd, Mohammed, beweert zelf Moses te hebben gezien en vele anderen, tegenwoordig worden dit soort mensen verpleegt in pyschiatrische ziekenhuizen. Nou jij weer
Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee, God is god ken jij hem, ik ken hem een beetje, mega vaag figuur, waarschuwd me soms voor het kwade, dat we toch wel in een deel bij hem komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus je insteek is meer van de 'mijn God is beter dan de jouwe'?
gaan nadenken, wat mij betreft...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zouden ze volgens jou met de mensen moeten doen die in de wederopstanding geloven doen?
Ah, al objectief gezien ook geen gezond gedachtengang te noemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee, God is god ken jij hem, ik ken hem een beetje, mega vaag figuur, waarschuwd me soms voor het kwade, dat we toch wel in een deel bij hem komen.![]()
Lekker loyaal, je betaalt wel mee aan het restaureren van oude gebouwen (dus ook kerken), voor de aanleg van wegen en andere zaken, maar als je een dienst kunt bewijzen aan 1 miljoen Moslims komt het belastingprincipe ineens om de hoek kijken en laat je je (Moslim) landgenoten vallen als een baksteen, landgenoten die notabene ook de schatkist voorzien van degelijke valuta.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:45 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Zoals Fatima Meirlo de Melo zegt: "Het is goed met je".
Ik wens als belastingbetaler geen cent te betalen aan de Wester Moskee!![]()
lekker laten geloven, gaat mij niet aan, ik ben niemand, dus weinig over te zeggen.Ach mensen willen een held. Al heet hij Jan of Pieter of Mohammed. Ik geloof meer in mensen, die het goed hebben met hun gezin, kinderen die mogen dromen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zouden ze volgens jou met de mensen moeten doen die in de wederopstanding geloven doen?
Gamma, beetje krom om als objectief buitenstaander te zeggen dat Mohammeds denkbeelden rijp waren voor een stichting, maar die van Jezus onomstotelijk is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaan nadenken, wat mij betreft...
geldt voor de rest van 'de teksten' ook.
Je zou bijna denken dat je een profeet bent van je idealen en misschien ooit mensen je zullen volgen in je leer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:30 schreef newsman het volgende:
[..]
lekker laten geloven, gaat mij niet aan, ik ben niemand, dus weinig over te zeggen.Ach mensen willen een held. Al heet hij Jan of Pieter of Mohammed. Ik geloof meer in mensen, die het goed hebben met hun gezin, kinderen die mogen dromen.![]()
schat. ze kosten meer dan ze opbrengen inmiddels. daarnaast gaat het om het verneuken van hun eigen moskee. meneer kukabe (oid) heeft namens mg duitsland-turkije vele tonnen achterovergedrukt. dat zijn heel wat prins de lignaccen die gümus geld geven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker loyaal, je betaalt wel mee aan het restaureren van oude gebouwen (dus ook kerken), voor de aanleg van wegen en andere zaken, maar als je een dienst kunt bewijzen aan 1 miljoen Moslims komt het belastingprincipe ineens om de hoek kijken en laat je je (Moslim) landgenoten vallen als een baksteen, landgenoten die notabene ook de schatkist spekken.²
Ik ken niemand, dus ik ben niks, het is blijkbaar niet duidelijk voor je en niemand komt in mijn leer.Jullie vinden het blijkbaar leuk om uittedagen, prima.Je verwacht alleen de bom niet, leer nou is denken als een persoon en niet in groep.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een profeet bent van je idealen en misschien ooit mensen je zullen volgen in je leer.
Generalisatie pur sang is 'in' tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ken niemand, dus ik ben niks, het is blijkbaar niet duidelijk voor je en niemand komt in mijn leer.Jullie vinden het blijkbaar leuk om uittedagen, prima.Je verwacht alleen de bom niet, leer nou is denken als een persoon en niet in groep.
dat hoor je mij nooit letterlijk zeggen. wat ik wel zeg is dat een analfabete, epileptische, wraakzuchtige soldaat, met vreemde vrienden die wel konden schrijven, eeuwen later dan jezus, precies het oude testament en de woorden van jezus gekopieerd heeft en er nog wat extra gruwelijkheden zoals de jodenvrouwen en kinderen in zee aan toevoegde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gamma, beetje krom om als objectief buitenstaander te zeggen dat Mohammeds denkbeelden rijp waren voor een stichting, maar die van Jezus onomstotelijk is.
Ooh in de kroeg, geef ik een moslim wel is een biertje.Verder nog wat .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Generalisatie pur sang is 'in' tegenwoordig?
1. Je kent mij niet, je hebt geen idee hoe ik in mekaar steek.
2. Je weet niet hoe ik denk.
3. Ik weet niet eens hoe de gemiddelde moslim denkt laat staan jij.
4. Bewust zijn van verdeeldheid onder moslims en dan toch generaliserend over 'jullie' spreken kan ik niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |