Laatst vond je het nog kutquote:Op zondag 20 mei 2007 01:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben fan.
23 ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:32 schreef Svensational het volgende:
1-13, +18 zijn nu geweest geloof ik....
Seizoen 8 is het laatste seizoen inderdaad. Het verhaal op zich zal ik maar niet verklappen, maar er verdwijnen wat castmembers en er komen wat andere voor terug.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef Houtspeer het volgende:
Serieus? Is dat dan de laatste seizoen?
Waar gaat het verhaal dan over in seizoen 8? Een van die gasten werd in de serie 17 in seizoen 1. Dat betekent dat ze rond de 25 zijn in seizoen 8.. omg..
Het was juist grappig toen ze steeds aan bier wilden komen en over pam macey's boobs zaten te praten. Nu is het zeker een soort Friends
Totaal niet nee, maar ze hadden niet verwacht dat het zo'n succes zou worden en dus zoveel seizoenen. Maarja, een That 70s show moet zich natuurlijk wel in de jaren 70 blijven afspelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:58 schreef Houtspeer het volgende:
Elk seizoen een kerstaflevering, maar er zit 4 jaar tijd in de 8 seizoenen? Op zich best logisch!
Ik heb het een nieuwe kans gegevenquote:
Tof van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, gisteren is seizoen 2 begonnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef tomttt het volgende:
That 70's show![]()
Lijkt het zo, of is er vandaag een nieuwe begintune (anders gezongen dan de vorige)?
Nu zitten ook die ouders en zus in de auto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef tomttt het volgende:
That 70's show![]()
Lijkt het zo, of is er vandaag een nieuwe begintune (anders gezongen dan de vorige)?
En het is ook door iemand anders gezongen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu zitten ook die ouders en zus in de auto.
Die vond ik zelfs leuker, foute Jon Dohnson colbertjes en de dames leggings met beenwarmers....was trouwens ook snel van de buis.quote:
jep..en episode 1 van seizoen 2 (204) is nu bezig..Garage salequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
We slaan weer twee afleveringen over en vanavond om 23.20 kunnen we kijken naar:
[afbeelding]7. I Love Cake
Eric doesn't know how to respond when Donna uses the "L" word. A fight with Midge leaves Bob sleeping at the Forman's house. And Kelso is the butt of Fonzie jokes when he shows up in a new leather jacket.
Ik heb ze er maar eens een mailtje over gestuurd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jep..en episode 1 van seizoen 2 (204) is nu bezig..Garage sale
Goed werkquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ze er maar eens een mailtje over gestuurd.
Leuke afleveringquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
We slaan weer twee afleveringen over en vanavond om 23.20 kunnen we kijken naar:
[afbeelding]7. I Love Cake
Eric doesn't know how to respond when Donna uses the "L" word. A fight with Midge leaves Bob sleeping at the Forman's house. And Kelso is the butt of Fonzie jokes when he shows up in a new leather jacket.
mwoah, heb leukere gezienquote:
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef Tim86 het volgende:
op oa http://epguides.com/ kan je zien wat de productienummers zijn en dan kan je het zelf bijhouden..
Morgen is Red's Birthday (206) en vrijdag is er geen nieuwe episode..op maandag is er dan om 8u en om 23.40 een nieuwe ep, namelijk Sleepover (207) en Halloween (208)
Om het even af te maken:
Dinsdag:Eric Gets Suspended
Woensdag:Vanstock
Donderdag:Laurie Moves Out
Zo zou het moeten kloppen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef tomttt het volgende:
Waar kan je zien welke aflevering morgen komt? Het staat niet op de site van Comedy Central.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Al een reactie gehad?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ze er maar eens een mailtje over gestuurd.
Nope...quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:55 schreef Tim86 het volgende:
Zou iemand me kunnen zeggen welke episodes op dinsdag en woensdag zijn uitgezonden? Volgens het schema dat ik in gedachten had (productieschema) was gisteren Laurie moves out aan de beurt maar het was een andere (Vanstock of eric get's suspended dacht ik)
Woensdag: Eric Gets Suspendedquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef Tim86 het volgende:
op oa http://epguides.com/ kan je zien wat de productienummers zijn en dan kan je het zelf bijhouden..
Morgen is Red's Birthday (206) en vrijdag is er geen nieuwe episode..op maandag is er dan om 8u en om 23.40 een nieuwe ep, namelijk Sleepover (207) en Halloween (208)
Om het even af te maken:
Dinsdag:Eric Gets Suspended
Woensdag:Vanstock
Donderdag:Laurie Moves Out
Zo zou het moeten kloppen
Ja, daarom snap ik het dus ook niet, want toen waren idd twee nieuwe afleveringen. Ik zal er nog eens over denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Klopt het trouwens niet dat de ep van maandag 8u en die van 23.40 allebei nieuw zijn? Dacht van wel nl..
quote:Red: Look at this. First day of deer season.
Eric: Rabbit season.
Steven Hyde: Duck season.
Eric: Rabbit season.
Steven Hyde: Duck seaon.
Eric: Rabbit season
Steven Hyde: Duck season.
Jepquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef fratsman het volgende:
Diegene die Fez speelt, is dat nou dezelfde die op MTV dat Yo Momma presenteert?
een uurtje korter maar toch..wel relaxed als je wat mist..ga straks 2 weken op vakantie..stel gewoon op de HD recorder in dat hij die 2 uitzendingen opneemt en ik heb niks gemistquote:Op zondag 8 juli 2007 17:08 schreef SteveBallmer het volgende:
Misschien zeg ik iets heel stoms, maar op zaterdagavond wordt de hele week achter elkaar herhaald.
Drie uur lang...
heeft dat niet met de eerder genoemde productiecodes te maken..volgens dat schema zenden ze uit..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef Svensational het volgende:
Wat raar dat http://www.that70sshow.com/episode_gallery/226/226_index.htm helemaal niet is geweest, en dat ze nu net begonnen met seizoen 3
226 en 301, wat is er eerderquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heeft dat niet met de eerder genoemde productiecodes te maken..volgens dat schema zenden ze uit..
Die is wel geweest, ik geloof dat hij zondag is uitgezonden...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef Svensational het volgende:
Wat raar dat http://www.that70sshow.com/episode_gallery/226/226_index.htm helemaal niet is geweest, en dat ze nu net begonnen met seizoen 3
Zondag that's 70quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef Sweetrose het volgende:
[..]
Die is wel geweest, ik geloof dat hij zondag is uitgezonden...
Dan zou 226 dus maandag om 20.00 geweest moeten zijn, en dat was niet zo...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:25 schreef Tim86 het volgende:
elke zondag om 20u is er tegenwoordig een nieuwe episode, deze wordt op maandag 20u herhaald,
ik zeg alleen dat ze afgelopen zondag om 8u een nieuwe ep hadden en dat was http://www.tv.com/that-70(...)de/2112/summary.htmlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou 226 dus maandag om 20.00 geweest moeten zijn, en dat was niet zo...
Nee, was ook meer een reactie op Sweetrosequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat ze afgelopen zondag om 8u een nieuwe ep hadden en dat was http://www.tv.com/that-70(...)de/2112/summary.html
Maandag om 8u is deze herhaald
dat stemmetje van hem is ook geweldigquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Fez is echt vet, heeft vaak van die one-liners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:50 schreef -Muse- het volgende:
http://www.twiztv.com/scripts/that70sshow/ <- leuk voor als je niets te doen hebt op werk.. That 70's Show lezen![]()
Heb jij dat geschreven? Cool! Je beheerst de taal goed zeg! Ben je er nogsteeds mee bezig?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hee bedanktTof dat mensen mijn werk lezen
Seizoen 4 heb ik bijna af, daarna verder met de restjes van 5 en 6.
Ik heb alle afleveringen inmiddels gezien, maar blijf ook kijken naar CC. Wel frustrerend dat ze de volgordes steeds omgooien trouwens![]()
Niemand!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wie moeten we bellen?
Is er nog een kans dat deze serie ooit met NLO wordt uigebracht? Zoniet, dan moet ik er ook aan geloven om deze serie te importeren..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had er nu juist extra aangedacht omdat ik wilde weten hoe het afliep tussen Eric en Donna krijg je dit
Dus ik ben seizoen 4 op het moment maar aan het "kopen"
Wat ik binnenkort ook met de andere seizoenen ga doen..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Olep het volgende:
Yashaa, als je alle seizoenen wil binnenhalen ben je minstens 37 gb kwijt. Dus ik denk dat je 2 seizoenen hebt ofzo.
quote:Hallo,
Wat leuk om een mail van je te ontvangen!
We waarderen je bijdrage en zullen het doorsturen naar de betreffende afdeling, zodat we het goed kunnen uitzoeken.
Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
We’ve got comedy!
Comedy Central
Heb je een keer mail, geen antwoord. Heb ze ooit gemaild over welke seizoenen van South Park gaan uitzenden, vlak nadat het bekend werd dat ze South Park gingen uitzenden. Tot op heden nog niets van gehoord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef Svensational het volgende:
Krijg vandaag een mail terug van een mail die ik 6 juni heb verstuurd:
[..]!
20.00quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik weet dat 20:00 de herhaling is van de vorige dag 23:20. Wat is er om 1:40? Welke aflevering dus, die van 20:00 vandaag/23:20 gister of een nieuwe?
Eric's Birthday dus. Bedanktquote:
Hij is te koop op Bol, maar aan de dure kant (ca. 50 euro per seizoen). En dan ook nog es regio 4quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Is er nog een kans dat deze serie ooit met NLO wordt uigebracht? Zoniet, dan moet ik er ook aan geloven om deze serie te importeren..
Idd. Seizoen 8 kan je netzogoed skippen. Het heeft wel een paar leuke momenten maar het verneukt een beetje de hele experience jammer genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
...
En 8 is gewoon niet meer That 70's show.
De allerlaatste aflevering is opzich nog wel grappig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Idd. Seizoen 8 kan je netzogoed skippen. Het heeft wel een paar leuke momenten maar het verneukt een beetje de hele experience jammer genoeg.
Ik vind die grappen van kelso daar ineens doorzichtig en te krampachtig "like the good old days" klinken. Het was een matige aflevering maar wel de beste van dat seizoenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:11 schreef Olep het volgende:
[..]
De allerlaatste aflevering is opzich nog wel grappig.
Ik heb 1 keer compleet in een scheur gelegen in mijn eentje. Had Kelso net zijn nieuwe van en gingen ze een bord stelen voor Hyde's verjaardagquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef Croupouque het volgende:
Echt zo'n serie die eigenlijk helemaal niet grappig is; ik kan me althans niet herinneren dat ik ook maar één keer heb moeten lachen om een grap, maar waar je wel met plezier naar kijkt.
Ik zit nogsteeds te twijfelen of ik er nou aan zal beginnen ofniet... het is net wat jij zegt waar ik bang voor ben, dat het de hele "feeling" om zeep helptquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Idd. Seizoen 8 kan je netzogoed skippen. Het heeft wel een paar leuke momenten maar het verneukt een beetje de hele experience jammer genoeg.
Trekken ze die bumper erafquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer compleet in een scheur gelegen in mijn eentje. Had Kelso net zijn nieuwe van en gingen ze een bord stelen voor Hyde's verjaardag(423 - Hyde's Birthday).
Gewoon proberen, of anders alleen de laatste twee afleveringen kijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik zit nogsteeds te twijfelen of ik er nou aan zal beginnen ofniet... het is net wat jij zegt waar ik bang voor ben, dat het de hele "feeling" om zeep helpt
Vanaf de aflevering van gisteravond, met het vat bier, ken ik ze ook allemaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:37 schreef Guerra het volgende:
Echt naar van Comedy Central dat ze opnieuw zijn begonnen.
Toevallig net 5E25 gezien met eric die gillend wegrent van zn naakte zus en kelso die denkt dat ie de heks in het meer hoort die gilt voordat ze iemand vermoord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Trekken ze die bumper eraf
Ik heb net 5.24 gezien en ik heb buikpijn van het lachen![]()
![]()
Die was ook goed jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:43 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Toevallig net 5E25 gezien met eric die gillend wegrent van zn naakte zus en kelso die denkt dat ie de heks in het meer hoort die gilt voordat ze iemand vermoord.![]()
![]()
Zag het ook ja, alleen doet ie daar ook soms net zo raar als in That 70s Show. Alleen vind ik het daar normaal, hij speelt een nog wat jonger iemand, maar hier vond ik 'm toch maar weird.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe Topher Grace (eric) is nu te zien in een film op net 5
net zoals josh duhamel(las vegas) en Sean Hayes (jack mcfarland will and grace)
Gister:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef msg2me het volgende:
geweldige show!! Kijk er zo af en toe na, hoeveel mensen kijken er eigenlijk naar weet iemand dat?
Welke film was dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe Topher Grace (eric) is nu te zien in een film op net 5
net zoals josh duhamel(las vegas) en Sean Hayes (jack mcfarland will and grace)
Win a date with Tad Hamilton..dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:06 schreef Vale17 het volgende:
kijkonderzoek.nl ?
Ik was d'r al bang voor jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
The Best Christmas Ever
Episode Number: 12 Season Num: 1 First Aired: Sunday December 13, 1998 Prod Code: 113
Grandma's Dead
Episode Number: 23 Season Num: 1 First Aired: Monday July 12, 1999 Prod Code: 112
Kijk naar de productiecode. Daar zendt Comedy Central op uit.
Ze hebben 'm ook weer teruggenomen toen ie z'n straf had uitgezeten voor drugsbezit. Vandaar dat ie in seizoen 5 ineens verdwenen is en in 6 weer terugkeert.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als ik nu dan afleveringen zie zonder Leo baal ik wel. Die is zo tof man
Ja toevallig las ik dat net. Is een beetje een rare gast, die Chong.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze hebben 'm ook weer teruggenomen toen ie z'n straf had uitgezeten voor drugsbezit. Vandaar dat ie in seizoen 5 ineens verdwenen is en in 6 weer terugkeert.
hopen dat ze dat aangekocht hebben dan anders beginnen ze weer vrolijk met seizoen 1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zijn nu weer ergens in seizoen 3 op CC geloof ik. Eigenlijk wordt het pas echt leuk vanaf seizoen 4.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En de hele familie Pinciotti vind ik ook maar niets.
Ze is er inderdaad uit, volgens mij komt ze niet meer terug voor het einde van seizoen 5, wat trouwens mijn favoriete seizoen is. Lang geleden alweer dat ik die gezien heb, gaat weer leuk worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:40 schreef Guerra het volgende:
[..]
En die zus van Eric is die er nu uit ofzo? Ze zit niet meer in het voorstukkie. En wat zegt Kelso op het eind eigenlijk?
Bedoel je in het voorstukje? Dat Hello Wisconsin!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:40 schreef Guerra het volgende:
En wat zegt Kelso op het eind eigenlijk?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:37 schreef Fir3fly het volgende:
Als het goed is begint vandaag seizoen 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...is echt schijtirritant en een dramatische acteur zeg..
Het mooiste vind ik nog aan seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
"Oh yeah, I say bad-ass now"quote:Op woensdag 5 december 2007 11:09 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig, ze gaan wel door met seizoen 5. De eerste was ook meteen een van de beste
.
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:32 schreef planethugo het volgende:
geloof dat het seizoen begint als de zomervakanties afgelopen zijn. Je ziet ook duidelijk dat ze allemaal wat ouder geworden zijn, donna ziet er plots wat beter uit
Ben ik het niet mee eens. Vind het een beetje vreemd en vaagjes. Vind Jackie eigenlijk bij niemand passen hahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind Hyde en Jackie eigenlijk wel een heel leuk stel
Toen ik vorige week volgens mij voor het eerst een aflevering zag van het nieuwe seizoen keek ik idd wel ff raar op toen ik Kelso zag. Die was ineens zo veranderd en het zelfde geldt voor Eric (in mindere mate).quote:Op donderdag 6 december 2007 14:32 schreef planethugo het volgende:
geloof dat het seizoen begint als de zomervakanties afgelopen zijn. Je ziet ook duidelijk dat ze allemaal wat ouder geworden zijn, donna ziet er plots wat beter uit
Uiteraard was Newsradio ze op dat punt voor door afleveringen te vernoemen naar Led Zeppelin albums.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ik bijna het leukst vind aan seizoen 5 is dat alle afleveringen vernoemd zijn naar Led Zeppelin nummers. Zo zagen we eergisteren Over the Hills and Far Away en gisteren Black Dog.
Dan hebben ze maar 8 afleveringen kunnen vernoemen, das niet veelquote:Op donderdag 13 december 2007 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard was Newsradio ze op dat punt voor door afleveringen te vernoemen naar Led Zeppelin albums.
Smokkelen met Led Zeppelin Box Set hielpquote:Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan hebben ze maar 8 afleveringen kunnen vernoemen, das niet veel.
Er is een speciaal kerstweekend bezig op CC.quote:Opmaandag 24 december 2007 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
Nou was er zonet ineens de kerstaflevering uit seizoen 1. Ik hoop dat ze straks wel gewoon verder gaan met seizoen 5...
.
Jup. Nu ook van South Park. Maar ook van shows die al een tijdje niet te zien zijn geweest, zoals Scrubs en Reno911. Misschien dat ze ook nog andere kerstafleveringen van That 70's show gaan uitzenden....quote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, dat wist ik niet. Dus we krijgen van al die shows een kersaflevering?
Heeft af en toe trekjes van Married With Children.. Zeker die paquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:29 schreef kreuk050 het volgende:
Trouwens, die familie Foreman is eigenlijk focked up of nie? Die opmerkingen soms van die moeder, damn!
Dat valt wel mee toch? Alleen heel erg in haar geheel eigen vorm van ontkenningsgedrag. Ik ken voldoende mensen die precies hetzelfde doen (alhoewel je daar natuurlijk al gauw voldoende van kentquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:29 schreef kreuk050 het volgende:
Trouwens, die familie Foreman is eigenlijk focked up of nie? Die opmerkingen soms van die moeder, damn!
Klopt helemaal. Hoewel die aflevering met de gestolen kerstboom echt geniaal was.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Trouwens, gister met die kerstafleveringen viel me wel op dat seizoen 1 en 2 echt matig zijn vergeleken met de rest.
Ze zien er ook niet uit, dat haar van Hyde is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:03 schreef Joe. het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Hoewel die aflevering met de gestolen kerstboom echt geniaal was.
Vond haar alleen leuk met Kelso en Jackie, het vreemdgaan dus.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef Joe. het volgende:
Idd, Jackie is helemaal plat![]()
Ik mis die zus van Eric ook wel, die blonde
Sommige scenes met Eric waren ook geweldigquote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vond haar alleen leuk met Kelso en Jackie, het vreemdgaan dus.
Vanavond weer gewone afleveringen, verder waar we zijn gebleven dus
Jammer dat wat?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:10 schreef widmfan7 het volgende:
Heb seizoen 1 tot en met 6 gezien. Over het algemeen is het erg grappig. Jammer alleen dat
Die oma wist het nog niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel vaag, vorige keer werd Red woedend vanwege de verloving, en nu weten ze het nog niet?
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Omdat Eric zei: Als oma het niet leuk vindt, zal Kitty het wel tof vinden'. Daar maakte ik uit op dat Kitty het dan nog niet wist, is dus niet zo.quote:
Eric bedoelde dat Kitty misschien bij zou draaien als oma het geen tof idee vond, aleen om oma dwars te zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Omdat Eric zei: Als oma het niet leuk vindt, zal Kitty het wel tof vinden'. Daar maakte ik uit op dat Kitty het dan nog niet wist, is dus niet zo.
Aflevering met die Oma is trouwens wel later gemaakt dan die aflevering waarin Red en Kitty erachter komen door die ring. Maar is wel een half jaar eerder verschenen.
Amerikanen blijven raar, met al die productiecodes
Begrijp het nu, en dat tweede had ik even opgezochtquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef Joe. het volgende:
[..]
Eric bedoelde dat Kitty misschien bij zou draaien als oma het geen tof idee vond, aleen om oma dwars te zitten.
Over dat tweede weet ik niks vanaf
quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef DANILXL het volgende:
die chick an newly weds jessica simpson speelt ook een rolletje vanavond. Toen was ze nog hartstikke leuk
Niet veruit het tofst, maar wel erg vermakelijk altijd inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:17 schreef Repeat het volgende:
Michael Kelso is echt veruit het tofste personage van de serie. Zoals hij bv die kelder in kwam om Hyde te vertellen wat hij wist, prachtig
quote:
Neeee dat is pas seizoen 8.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef Canisfire het volgende:
Is die van vandaag de eerste zonder Erik of niet ?
gevolgd door die hahahahhahahaha of niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:00 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik vind Kitty de laatste afleveringen helemaal top.
"I'm not going to a goddamn carshow in fuckin' Kenosha!"
Hoe lang wil je het zonder spoilers hebben? Eén jaar? Twee? Tien?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hallooooo doe es ff zonder spoilers voor ons aub..
Niet echt, schuim op de bek.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
gevolgd door die hahahahhahahaha of niet?
Priceless.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:40 schreef Guerra het volgende:
Gister die blik van Red toen ie hoorde van z'n dochter en Fez, en Fez er direct achter aan met Dad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Pricelessquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste buitenlanders krijgen haar.Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
Something touched me deep inside, the day that Hyde... lied. So bye bye, Mr. Steven Hyde. I’m a hottie and your nottie, Jackie's gonna be mine. She likes my brunette locks not your curly ass twine. Oh, Jackie Burkhart you are so fiiiiine... Wrote that just for you, Jackie.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:21 schreef Repeat het volgende:
Kelso op de gitaar met dat american pie liedjePriceless
Gaat het nog wel verder?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Something touched me deep inside, the day that Hyde... lied. So bye bye, Mr. Steven Hyde. I’m a hottie and your nottie, Jackie's gonna be mine. She likes my brunette locks not your curly ass twine. Oh, Jackie Burkhart you are so fiiiiine... Wrote that just for you, Jackie.
Schitterend, met dat liegen, hij ging zelf natuurlijk nooit vreemd![]()
Leuke laatste aflevering, eens zien hoe het nu verder gaat
Was idd erg grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Something touched me deep inside, the day that Hyde... lied. So bye bye, Mr. Steven Hyde. I’m a hottie and your nottie, Jackie's gonna be mine. She likes my brunette locks not your curly ass twine. Oh, Jackie Burkhart you are so fiiiiine... Wrote that just for you, Jackie.
Schitterend, met dat liegen, hij ging zelf natuurlijk nooit vreemd![]()
Leuke laatste aflevering, eens zien hoe het nu verder gaat
Ze is sowieso mijn favoriet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:00 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik vind Kitty de laatste afleveringen helemaal top.
"I'm not going to a goddamn carshow in fuckin' Kenosha!"
erg aanstekelijk jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze is sowieso mijn favoriet.
Dat lachje.
Dubbele aflevering?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef Joe. het volgende:
[..]
Gaat het nog wel verder?
Volgens mij moeten we nu vet lang wachten, aangezien dit een dubbele aflevering was?
In een That 70's Show Special vertelt ze dat ze dat per ongeluk deed, in de allereerste aflevering. En dat ze dat zo leuk vonden dat het er in bleefquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze is sowieso mijn favoriet.
Dat lachje.
Ik denk dat er hiervoor nog een aflevering zat ofzo. Ik heb gister nl helemaal de intro niet gezien en toch heb ik vanaf het begin gekekenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dubbele aflevering?
Heb er maar een gezien, die eindigde met het bekendmaken van het trouwen van Laurie en Fez.
Je gaat me niet vertellen dat er daarna nog een kwam?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:59 schreef super-muffin het volgende:
Met die aankondiging is de laatste aflevering van seizoen 5 geloof ik.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gaat CC door met seizoen 6? Denk het niet...Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
Kon 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:01 schreef Canisfire het volgende:
Staat de zingende kelso ook op you tube?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |