Is er nog een kans dat deze serie ooit met NLO wordt uigebracht? Zoniet, dan moet ik er ook aan geloven om deze serie te importeren..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had er nu juist extra aangedacht omdat ik wilde weten hoe het afliep tussen Eric en Donna krijg je dit
Dus ik ben seizoen 4 op het moment maar aan het "kopen"
Wat ik binnenkort ook met de andere seizoenen ga doen..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Olep het volgende:
Yashaa, als je alle seizoenen wil binnenhalen ben je minstens 37 gb kwijt. Dus ik denk dat je 2 seizoenen hebt ofzo.
quote:Hallo,
Wat leuk om een mail van je te ontvangen!
We waarderen je bijdrage en zullen het doorsturen naar de betreffende afdeling, zodat we het goed kunnen uitzoeken.
Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
We’ve got comedy!
Comedy Central
Heb je een keer mail, geen antwoord. Heb ze ooit gemaild over welke seizoenen van South Park gaan uitzenden, vlak nadat het bekend werd dat ze South Park gingen uitzenden. Tot op heden nog niets van gehoord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef Svensational het volgende:
Krijg vandaag een mail terug van een mail die ik 6 juni heb verstuurd:
[..]!
20.00quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik weet dat 20:00 de herhaling is van de vorige dag 23:20. Wat is er om 1:40? Welke aflevering dus, die van 20:00 vandaag/23:20 gister of een nieuwe?
Eric's Birthday dus. Bedanktquote:
Hij is te koop op Bol, maar aan de dure kant (ca. 50 euro per seizoen). En dan ook nog es regio 4quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Is er nog een kans dat deze serie ooit met NLO wordt uigebracht? Zoniet, dan moet ik er ook aan geloven om deze serie te importeren..
Idd. Seizoen 8 kan je netzogoed skippen. Het heeft wel een paar leuke momenten maar het verneukt een beetje de hele experience jammer genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
...
En 8 is gewoon niet meer That 70's show.
De allerlaatste aflevering is opzich nog wel grappig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Idd. Seizoen 8 kan je netzogoed skippen. Het heeft wel een paar leuke momenten maar het verneukt een beetje de hele experience jammer genoeg.
Ik vind die grappen van kelso daar ineens doorzichtig en te krampachtig "like the good old days" klinken. Het was een matige aflevering maar wel de beste van dat seizoenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:11 schreef Olep het volgende:
[..]
De allerlaatste aflevering is opzich nog wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |