Neeee dat is pas seizoen 8.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef Canisfire het volgende:
Is die van vandaag de eerste zonder Erik of niet ?
gevolgd door die hahahahhahahaha of niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:00 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik vind Kitty de laatste afleveringen helemaal top.
"I'm not going to a goddamn carshow in fuckin' Kenosha!"
Hoe lang wil je het zonder spoilers hebben? Eén jaar? Twee? Tien?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hallooooo doe es ff zonder spoilers voor ons aub..
Niet echt, schuim op de bek.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
gevolgd door die hahahahhahahaha of niet?
Priceless.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:40 schreef Guerra het volgende:
Gister die blik van Red toen ie hoorde van z'n dochter en Fez, en Fez er direct achter aan met Dad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Pricelessquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste buitenlanders krijgen haar.Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
Something touched me deep inside, the day that Hyde... lied. So bye bye, Mr. Steven Hyde. I’m a hottie and your nottie, Jackie's gonna be mine. She likes my brunette locks not your curly ass twine. Oh, Jackie Burkhart you are so fiiiiine... Wrote that just for you, Jackie.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:21 schreef Repeat het volgende:
Kelso op de gitaar met dat american pie liedjePriceless
Gaat het nog wel verder?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Something touched me deep inside, the day that Hyde... lied. So bye bye, Mr. Steven Hyde. I’m a hottie and your nottie, Jackie's gonna be mine. She likes my brunette locks not your curly ass twine. Oh, Jackie Burkhart you are so fiiiiine... Wrote that just for you, Jackie.
Schitterend, met dat liegen, hij ging zelf natuurlijk nooit vreemd![]()
Leuke laatste aflevering, eens zien hoe het nu verder gaat
Was idd erg grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Something touched me deep inside, the day that Hyde... lied. So bye bye, Mr. Steven Hyde. I’m a hottie and your nottie, Jackie's gonna be mine. She likes my brunette locks not your curly ass twine. Oh, Jackie Burkhart you are so fiiiiine... Wrote that just for you, Jackie.
Schitterend, met dat liegen, hij ging zelf natuurlijk nooit vreemd![]()
Leuke laatste aflevering, eens zien hoe het nu verder gaat
Ze is sowieso mijn favoriet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:00 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik vind Kitty de laatste afleveringen helemaal top.
"I'm not going to a goddamn carshow in fuckin' Kenosha!"
erg aanstekelijk jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze is sowieso mijn favoriet.
Dat lachje.
Dubbele aflevering?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef Joe. het volgende:
[..]
Gaat het nog wel verder?
Volgens mij moeten we nu vet lang wachten, aangezien dit een dubbele aflevering was?
In een That 70's Show Special vertelt ze dat ze dat per ongeluk deed, in de allereerste aflevering. En dat ze dat zo leuk vonden dat het er in bleefquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze is sowieso mijn favoriet.
Dat lachje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |