Laatst vond je het nog kutquote:Op zondag 20 mei 2007 01:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben fan.
23 ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:32 schreef Svensational het volgende:
1-13, +18 zijn nu geweest geloof ik....
Seizoen 8 is het laatste seizoen inderdaad. Het verhaal op zich zal ik maar niet verklappen, maar er verdwijnen wat castmembers en er komen wat andere voor terug.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef Houtspeer het volgende:
Serieus? Is dat dan de laatste seizoen?
Waar gaat het verhaal dan over in seizoen 8? Een van die gasten werd in de serie 17 in seizoen 1. Dat betekent dat ze rond de 25 zijn in seizoen 8.. omg..
Het was juist grappig toen ze steeds aan bier wilden komen en over pam macey's boobs zaten te praten. Nu is het zeker een soort Friends
Totaal niet nee, maar ze hadden niet verwacht dat het zo'n succes zou worden en dus zoveel seizoenen. Maarja, een That 70s show moet zich natuurlijk wel in de jaren 70 blijven afspelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:58 schreef Houtspeer het volgende:
Elk seizoen een kerstaflevering, maar er zit 4 jaar tijd in de 8 seizoenen? Op zich best logisch!
Ik heb het een nieuwe kans gegevenquote:
Tof van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, gisteren is seizoen 2 begonnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef tomttt het volgende:
That 70's show![]()
Lijkt het zo, of is er vandaag een nieuwe begintune (anders gezongen dan de vorige)?
Nu zitten ook die ouders en zus in de auto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef tomttt het volgende:
That 70's show![]()
Lijkt het zo, of is er vandaag een nieuwe begintune (anders gezongen dan de vorige)?
En het is ook door iemand anders gezongen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu zitten ook die ouders en zus in de auto.
Die vond ik zelfs leuker, foute Jon Dohnson colbertjes en de dames leggings met beenwarmers....was trouwens ook snel van de buis.quote:
jep..en episode 1 van seizoen 2 (204) is nu bezig..Garage salequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
We slaan weer twee afleveringen over en vanavond om 23.20 kunnen we kijken naar:
[afbeelding]7. I Love Cake
Eric doesn't know how to respond when Donna uses the "L" word. A fight with Midge leaves Bob sleeping at the Forman's house. And Kelso is the butt of Fonzie jokes when he shows up in a new leather jacket.
Ik heb ze er maar eens een mailtje over gestuurd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jep..en episode 1 van seizoen 2 (204) is nu bezig..Garage sale
Goed werkquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ze er maar eens een mailtje over gestuurd.
Leuke afleveringquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
We slaan weer twee afleveringen over en vanavond om 23.20 kunnen we kijken naar:
[afbeelding]7. I Love Cake
Eric doesn't know how to respond when Donna uses the "L" word. A fight with Midge leaves Bob sleeping at the Forman's house. And Kelso is the butt of Fonzie jokes when he shows up in a new leather jacket.
mwoah, heb leukere gezienquote:
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef Tim86 het volgende:
op oa http://epguides.com/ kan je zien wat de productienummers zijn en dan kan je het zelf bijhouden..
Morgen is Red's Birthday (206) en vrijdag is er geen nieuwe episode..op maandag is er dan om 8u en om 23.40 een nieuwe ep, namelijk Sleepover (207) en Halloween (208)
Om het even af te maken:
Dinsdag:Eric Gets Suspended
Woensdag:Vanstock
Donderdag:Laurie Moves Out
Zo zou het moeten kloppen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef tomttt het volgende:
Waar kan je zien welke aflevering morgen komt? Het staat niet op de site van Comedy Central.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Al een reactie gehad?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ze er maar eens een mailtje over gestuurd.
Nope...quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:55 schreef Tim86 het volgende:
Zou iemand me kunnen zeggen welke episodes op dinsdag en woensdag zijn uitgezonden? Volgens het schema dat ik in gedachten had (productieschema) was gisteren Laurie moves out aan de beurt maar het was een andere (Vanstock of eric get's suspended dacht ik)
Woensdag: Eric Gets Suspendedquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef Tim86 het volgende:
op oa http://epguides.com/ kan je zien wat de productienummers zijn en dan kan je het zelf bijhouden..
Morgen is Red's Birthday (206) en vrijdag is er geen nieuwe episode..op maandag is er dan om 8u en om 23.40 een nieuwe ep, namelijk Sleepover (207) en Halloween (208)
Om het even af te maken:
Dinsdag:Eric Gets Suspended
Woensdag:Vanstock
Donderdag:Laurie Moves Out
Zo zou het moeten kloppen
Ja, daarom snap ik het dus ook niet, want toen waren idd twee nieuwe afleveringen. Ik zal er nog eens over denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Klopt het trouwens niet dat de ep van maandag 8u en die van 23.40 allebei nieuw zijn? Dacht van wel nl..
quote:Red: Look at this. First day of deer season.
Eric: Rabbit season.
Steven Hyde: Duck season.
Eric: Rabbit season.
Steven Hyde: Duck seaon.
Eric: Rabbit season
Steven Hyde: Duck season.
Jepquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef fratsman het volgende:
Diegene die Fez speelt, is dat nou dezelfde die op MTV dat Yo Momma presenteert?
een uurtje korter maar toch..wel relaxed als je wat mist..ga straks 2 weken op vakantie..stel gewoon op de HD recorder in dat hij die 2 uitzendingen opneemt en ik heb niks gemistquote:Op zondag 8 juli 2007 17:08 schreef SteveBallmer het volgende:
Misschien zeg ik iets heel stoms, maar op zaterdagavond wordt de hele week achter elkaar herhaald.
Drie uur lang...
heeft dat niet met de eerder genoemde productiecodes te maken..volgens dat schema zenden ze uit..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef Svensational het volgende:
Wat raar dat http://www.that70sshow.com/episode_gallery/226/226_index.htm helemaal niet is geweest, en dat ze nu net begonnen met seizoen 3
226 en 301, wat is er eerderquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heeft dat niet met de eerder genoemde productiecodes te maken..volgens dat schema zenden ze uit..
Die is wel geweest, ik geloof dat hij zondag is uitgezonden...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef Svensational het volgende:
Wat raar dat http://www.that70sshow.com/episode_gallery/226/226_index.htm helemaal niet is geweest, en dat ze nu net begonnen met seizoen 3
Zondag that's 70quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef Sweetrose het volgende:
[..]
Die is wel geweest, ik geloof dat hij zondag is uitgezonden...
Dan zou 226 dus maandag om 20.00 geweest moeten zijn, en dat was niet zo...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:25 schreef Tim86 het volgende:
elke zondag om 20u is er tegenwoordig een nieuwe episode, deze wordt op maandag 20u herhaald,
ik zeg alleen dat ze afgelopen zondag om 8u een nieuwe ep hadden en dat was http://www.tv.com/that-70(...)de/2112/summary.htmlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou 226 dus maandag om 20.00 geweest moeten zijn, en dat was niet zo...
Nee, was ook meer een reactie op Sweetrosequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat ze afgelopen zondag om 8u een nieuwe ep hadden en dat was http://www.tv.com/that-70(...)de/2112/summary.html
Maandag om 8u is deze herhaald
dat stemmetje van hem is ook geweldigquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Fez is echt vet, heeft vaak van die one-liners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:50 schreef -Muse- het volgende:
http://www.twiztv.com/scripts/that70sshow/ <- leuk voor als je niets te doen hebt op werk.. That 70's Show lezen![]()
Heb jij dat geschreven? Cool! Je beheerst de taal goed zeg! Ben je er nogsteeds mee bezig?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hee bedanktTof dat mensen mijn werk lezen
Seizoen 4 heb ik bijna af, daarna verder met de restjes van 5 en 6.
Ik heb alle afleveringen inmiddels gezien, maar blijf ook kijken naar CC. Wel frustrerend dat ze de volgordes steeds omgooien trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |