ik zie gewoon 6 jarige marokkaantjes om 4 uur in de nacht hier alleen in de stad lopenquote:Op zondag 20 mei 2007 10:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wtf die kereltjes zijn 8 a 10 jaar oud en ze hebben al een facking grote bek![]()
![]()
ik geef ze wel een toekomst in marokkoquote:Op zondag 20 mei 2007 12:00 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Racist, geef die lui gewoon een kans. Ik kots op mensen zoals jou!
Hoe kan een blanke nou een racist zijn tov een Marokkaan als Marokkanen gewoon tot het blanke ras behorenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:00 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Omdat dat niet mag van Amerikaquote:Op zondag 20 mei 2007 12:33 schreef xman het volgende:
Hier wordt ik als Marokkaan echt pissig over. Ze moeten die gasten eens goed aanpakken.
Waarom sturen we troepen naar Afganistan als je hier al van die kutterroristen hebt?
Met die gasten moet je ook niet gaan discussiëren.. de criminelen die niet meer te redden zijn, zoals in het filmpje.. die moet je gewoon opsluiten. En ik hoor veel Fok!kers altijd maar roepen.."terug naar marokko sturen", maar wat moet marokko met die gasten? Die gasten zijn onze criminelen en die moeten door ons een lesje geleerd worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:39 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Omdat dat niet mag van Amerika![]()
Ik heb ook een tijdje rondgehangen op Marokko.nl en met veel van de Marokkanen daar valt gewoon niet te discussiëren. Er zitten ook goedwillenden bij zoals jij, maar die hebben geen respect van de overige Marokkanen daar omdat ze te "verkaasd" zijn. Ik denk dat het dus irl ook zo is dat die gasten ook niks van normale Marokkanen aannemen. Net zoals een extreem-rechts persoon niks van een "normale" Nederlander zal aannemen.
3 Jaar? Mag ik even smakelijk lachen?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef EDMAN- het volgende:
Filmpje gezien, vreselijk. Tuig.
Goed dat ze zo'n gast met zoveel man oppakken, jammer dat ie na 3 jaar vrij komt en vrolijk verder gaat.
Eigenlijk mag je daar niet om lachen maargoed, je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef Chooselife het volgende:
[..]
3 Jaar? Mag ik even smakelijk lachen?
3 Weken zul je bedoelen.
Ach ja opsluiten is ook geen solide oplossing. Je kan ze niet levenslang geven voor wat ze gedaan hebben en als ze vrij zijn vervallen ze gelijk weer in hetzelfde patroon. Misschien is het "three strikes you're out" systeem toch zo slecht nog niet. Mits het om zware vergrijpen gaat zoals mishandeling, verkrachting en niet om diefstal of 1 gram coke bezitquote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef xman het volgende:
[..]
Met die gasten moet je ook niet gaan discussiëren.. de criminelen die niet meer te redden zijn, zoals in het filmpje.. die moet je gewoon opsluiten. En ik hoor veel Fok!kers altijd maar roepen.."terug naar marokko sturen", maar wat moet marokko met die gasten? Die gasten zijn onze criminelen en die moeten door ons een lesje geleerd worden.
Jamna, zij laten zich vrijwillig in elkaar slaan. Iets met geweldsinstructie, mongool.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dit is zo typisch de Nederlandse politie hè.
Slappelingen.
Ja van bovenaf denken ze dat je dat arme straatschoffie beter een kopje thee kan aanbieden als die een grote mond heeft dan dat je hem een knal verkoopt voor zijn hoofd als agentquote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jamna, zij laten zich vrijwillig in elkaar slaan. Iets met geweldsinstructie, mongool.
Ja ben ik mee eens. Heb het ook over de zware criminelen. Er moet voorkomen worden dat die gasten de jongere generatie aansteken en die ook niet meer te redden valt. Er moet flink wat middelen naar goede preventie voor de jongeren die nog een toekomst hebben en daadwerkelijke aanpak van die zware criminelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ach ja opsluiten is ook geen solide oplossing. Je kan ze niet levenslang geven voor wat ze gedaan hebben en als ze vrij zijn vervallen ze gelijk weer in hetzelfde patroon. Misschien is het "three strikes you're out" systeem toch zo slecht nog niet. Mits het om zware vergrijpen gaat zoals mishandeling, verkrachting en niet om diefstal of 1 gram coke bezit![]()
Van dat soort uitspraken gaat mijn bloed echt koken.... Die lui kansen geven? Nederland bied iedereen evenveel kansen. Iedereen kan naar school, iedereen kan zijn gebroken been recht laten zetten en iedereen heeft savonds vreten op zn bord. Hier hoef je maar 1 ding voor te doen... Samenleven, en gewoon NORMAAL doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:00 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
helaas jaquote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef Chooselife het volgende:
[..]
3 Jaar? Mag ik even smakelijk lachen?
3 Weken zul je bedoelen.
Of ze worden naar Marokko gestuurd om vlinders te vangen (zie bericht op de Frontpage tijdje terug). Betaal ik daar nou belasting voorquote:
Daar zat wel een andere gedachte achter + dat waren voorzover ik weet mocro's zonder strafbladquote:Op zondag 20 mei 2007 13:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Of ze worden naar Marokko gestuurd om vlinders te vangen (zie bericht op de Frontpage tijdje terug). Betaal ik daar nou belasting voor![]()
Volgens mij was dat ook voor criminelenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:09 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Daar zat wel een andere gedachte achter + dat waren voorzover ik weet mocro's zonder strafblad
De statistieken? Die zeggen echt niet dat 20% tot 25% van de Marokkaanse jeugd crimineel is zoals hier beweerd wordt. Die spreken over 3,3%. Dat is er ruim 3 op de 100 teveel, maar nog steeds een heeeeel grote minderheid. En zeker als je die statistieken ook nog eens corrigeert naar sociale klasse dan blijken Marokkanen (en andere allochtonen) helemaal niet zo veel crimineler dan autochtonen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:01 schreef ThaMadEd het volgende:
Muzas
Zie ook mijn eerdere reactie: de argumenten die men aanvoert kunnen de mensen als Dragoljub niet weerleggen, en statistieken al helemaal niet. Daarom grijpen ze maar weer naar het duizend keer uitgemolken woordje "racist". Helaas werkt het nog steeds
Probeer hun gedrag maar weer recht te spreken, maar dat wil niet nee, dus probeer je het niet eens meer. Verder ben ik geen racist, ik bekijk het gewoon realistisch. En verder:quote:Op zondag 20 mei 2007 12:00 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Als je ze corrigeert naar sociale klasse zal idd blijken dat Marokkanen, Turken en Antillianen niet crimineler zijn dan Nederlandse tokkies (denk ik). Feit blijft wel dat Marokkanen 8x zo crimineel (oid) zijn als Nederlanders. Het enige volk dat nog crimineler is zijn Antillianen. Nu heb ik overigens wel het idee dat die een beetje een ondergeschoven kindje zijn in de media. Ik lees meer over Marokkanen dan over Antillianen. Misschien omdat de Antillen nog bij ons horenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De statistieken? Die zeggen echt niet dat 20% tot 25% van de Marokkaanse jeugd crimineel is zoals hier beweerd wordt. Die spreken over 3,3%. Dat is er ruim 3 op de 100 teveel, maar nog steeds een heeeeel grote minderheid. En zeker als je die statistieken ook nog eens corrigeert naar sociale klasse dan blijken Marokkanen (en andere allochtonen) helemaal niet zo veel crimineler dan autochtonen.
Oftewel: de statistieken staan meer aan zijn dan aan jouw kant.
Mja dat is aan de andere kant ook wel weer zo. Hun criminaliteit is ook meer intern (familievetes) en ze hebben het niet speciaal op Nederlanders gemunt. Terwijl je Marokkanen vaak "kk bollanders" enzo ziet typen op youtube.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:20 schreef Kopstoot het volgende:
Nou, ik heb meer het idee dat die Antillianen, 1. niet zo in een slachtofferrol kruipen 2. niet zo gekant zijn tegen de Nederlandse samenleving 3. minder argeloze voorbijgangers intimideren en provoceren en 4. niet in 90% van de gevallen in bus of trein lastig zijn met jengelende mobieltjes.
Dus ondanks het feit dat ze crimineler zijn, hebben er minder mensen direct last van.
Keihard straffen. Werk- en heropvoedingskampen met een streng regime door militairen (en niet door die dubbeldooiers uit de softe sector). Niet praten maar aanpakken en keihard. Bezit ontnemen. Recidivisten jarenlang buiten de maatschappij houden (en afbeulen in een werkkamp). Politie moet meer bevoegdheden krijgen om streng op te treden. Enkelbanden om veroordeelde criminelen jarenlang overal te kunnen volgen. Weg met de boterzachte aanpak van criminelen in deze mietjesmaatschappij.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MpDR24BB1o0
En hier begint het mee....
Hoe pakken we dit probleem nou aan?
Puike oplossingen. Alleen die gaan NOOIT doorgevoerd worden onder het huidige kabinet. Ik denk eigenlijk onder geen enkel kabinetquote:Op zondag 20 mei 2007 13:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Keihard straffen. Werk- en heropvoedingskampen met een streng regime door militairen (en niet door die dubbeldooiers uit de softe sector). Niet praten maar aanpakken en keihard. Bezit ontnemen. Recidivisten jarenlang buiten de maatschappij houden (en afbeulen in een werkkamp). Politie moet meer bevoegdheden krijgen om streng op te treden. Enkelbanden om veroordeelde criminelen jarenlang overal te kunnen volgen. Weg met de boterzachte aanpak van criminelen in deze mietjesmaatschappij.
Ik geloof dat kleinere minderheidsgroepen, zoals Somaliers, Dominicanen, ed het nog slechter doen. Maar goed: je geeft zelfs al aan dat het vooral aan de sociale klasse ligt. Een Marokkaan die in een Wassenaarse villawijk opgroeit zal hoogst waarschijnlijk net zo weinig crimineel zijn als z'n buurjongetje Willem-Jan. Donny die hemelsbreed een paar kilometer verder in een Haagse achterstandsbuurt opgroeit is waarschijnlijk net zo erg crimineel als z'n gekleurde buurjongetje.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:17 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Als je ze corrigeert naar sociale klasse zal idd blijken dat Marokkanen, Turken en Antillianen niet crimineler zijn dan Nederlandse tokkies (denk ik). Feit blijft wel dat Marokkanen 8x zo crimineel (oid) zijn als Nederlanders. Het enige volk dat nog crimineler is zijn Antillianen. Nu heb ik overigens wel het idee dat die een beetje een ondergeschoven kindje zijn in de media. Ik lees meer over Marokkanen dan over Antillianen. Misschien omdat de Antillen nog bij ons horen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 13:20 schreef Kopstoot het volgende:
Nou, ik heb meer het idee dat die Antillianen, 1. niet zo in een slachtofferrol kruipen 2. niet zo gekant zijn tegen de Nederlandse samenleving 3. minder argeloze voorbijgangers intimideren en provoceren en 4. niet in 90% van de gevallen in bus of trein lastig zijn met jengelende mobieltjes.
Dus ondanks het feit dat ze crimineler zijn, hebben er minder mensen direct last van.
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:20 schreef Kopstoot het volgende:
1 van die reacties:quote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog zo'n leuke, een hard werkende ijsverkoper beroven van zijn waar:
http://www.youtube.com/watch?v=xhK5dTXsv5k&mode=related&search=
quote:kk op met je Geert Wilders rulezzz.. alle haters aan de gas samen met de joden!!
kk racisten
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:45 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
1 van die reacties:
[..]kansloos enzo...
Die reactiequote:Op zondag 20 mei 2007 13:45 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
1 van die reacties:
[..]kansloos enzo...
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef Metal_Mart het volgende:
Tsja. Mijn mening hierover is tegenwoordig: zolang het me zelf maar niet overkomt. Je kunt je wel BLIJVEN ergeren aan dit soort verhalen, maar het zal toch niet veranderen. Hoe je het ook wendt of keert.
Nou klopt het wel en dat is wel iets wat hen erger maakt dan andere bevolkingsgroepen. Niet alleen in Nederland, ook in Frankrijk bijvoorbeeld hebben ze het specifiek op Fransen gemunt. Er stond een tijd terug nog een groot artikel op de Frontpage waarom dat volgens een Franse socioloog zo is. Kijk ik zal niet zeggen dat andere volken niet crimineel zijn, maar er lijkt toch wel een algemeen probleem met hen te zijn en vooral door de wijze HOE ze zich gedragen. In Spanje zijn ze ook niet geliefd volgens mijn Spaanse familie. Ze scholden mijn nicht zelfs een keer uit voor puta (hoer) toen ze gewoon over straat liepquote:
Hoe lang worden die zinnen nu al gebezigd? "Aanpakken die lui en keihard ook". Al jaren. En wat verandert er? Niks. Of ja, toch wel: ze worden steeds crimineler en gewelddadiger.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
dus toegeven? Hun de 'macht' geven? Dacht het niet....aanpakken die lui en keihard ook.
Ben blij als ik klaar ben met me HBO en richting de politieacademie ga![]()
Als het merendeel van de Nederlanders hun hooft omdraaid als er iets gebeurd en er niets van durft te zeggen dan gebeurd er ook niets. Ik heb al een tijdje de instelling als ik iets zie van die stam dat mij niet bevalt dan pak ik het aan, eerst pratend lost dat niets op en gaat het los dan ga ik ook los.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:58 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Hoe lang worden die zinnen nu al gebezigd? "Aanpakken die lui en keihard ook". Al jaren. En wat verandert er? Niks. Of ja, toch wel: ze worden steeds crimineler en gewelddadiger.
De enige oplossing is wat mij betreft dat elke winkelier hier een shotgun mag hebben. Iedereen die zich onrechtmatig in jouw zaak bevindt, is automatisch een schietschijf geworden. Natuurlijk zal dit wettelijk nooit haalbaar zijn, maar ik denk dat het niet eens zo slecht werkt.
Allemaal leuk en aardig, maar daar ging het niet over. Het ging erover dat je minder last hebt van Antillianen dan van Marokkanen. Onzin natuurlijk, beide bedrijven voornamelijk straatcriminaliteit, oftewel: opvallende criminaliteit waar je last van hebt. Antilianen nog meer dan Marokkanen zelfs. Oftewel: als je denkt dat je meer last hebt van Marokkanen dan woon je in een wijk waar een meerderheid is van Marokkanen of het zit gewoon in je hoofd. Maar is absoluut bezijdens de waarheid in algemene zin.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nou klopt het wel en dat is wel iets wat hen erger maakt dan andere bevolkingsgroepen. Niet alleen in Nederland, ook in Frankrijk bijvoorbeeld hebben ze het specifiek op Fransen gemunt. Er stond een tijd terug nog een groot artikel op de Frontpage waarom dat volgens een Franse socioloog zo is. Kijk ik zal niet zeggen dat andere volken niet crimineel zijn, maar er lijkt toch wel een algemeen probleem met hen te zijn en vooral door de wijze HOE ze zich gedragen. In Spanje zijn ze ook niet geliefd volgens mijn Spaanse familie. Ze scholden mijn nicht zelfs een keer uit voor puta (hoer) toen ze gewoon over straat liep. Dat soort opmerkingen komt hier ook vaak voor richting Nederlandse vrouwen. Ze lijken gewoon meer anti-westers te zijn dan sommige andere volken. Dat heeft natuurlijk ook met botsende culturen te maken. Maar de oplossing: ja dat is heel moeilijk
![]()
Nee, jij gaat het ver schoppen als agentquote:Op zondag 20 mei 2007 14:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als het merendeel van de Nederlanders hun hooft omdraaid als er iets gebeurd en er niets van durft te zeggen dan gebeurd er ook niets. Ik heb al een tijdje de instelling als ik iets zie van die stam dat mij niet bevalt dan pak ik het aan, eerst pratend lost dat niets op en gaat het los dan ga ik ook los.
Nogmaals, het gaat niet alleen om de criminaliteit maar ook om GEDRAG. Ik zie een Antilliaan niet zo snel "kk Nederlander" roepen als er een Nederlander voorbijfietst maar bij een Marokkaan gebeurt dat wel. Toch gekquote:Op zondag 20 mei 2007 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar daar ging het niet over. Het ging erover dat je minder last hebt van Antillianen dan van Marokkanen. Onzin natuurlijk, beide bedrijven voornamelijk straatcriminaliteit, oftewel: opvallende criminaliteit waar je last van hebt. Antilianen nog meer dan Marokkanen zelfs. Oftewel: als je denkt dat je meer last hebt van Marokkanen dan woon je in een wijk waar een meerderheid is van Marokkanen of het zit gewoon in je hoofd. Maar is absoluut bezijdens de waarheid in algemene zin.
Nogmaals: of je woont toevallig net in een omgeving met veel meer Marokkanen, of het zit in je hoofd.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:04 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat niet alleen om de criminaliteit maar ook om GEDRAG. Ik zie een Antilliaan niet zo snel "kk Nederlander" roepen als er een Nederlander voorbijfietst maar bij een Marokkaan gebeurt dat wel. Toch gek![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, jij gaat het ver schoppen als agent![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nogmaals: of je woont toevallig net in een omgeving met veel meer Marokkanen, of het zit in je hoofd.
Jij snapt het geloof ik niet helemaal.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
oja het aanpakken van problemen is niet de manier?
Als ik zie dat die stam iemand lastig valt/ beroofd/ verkracht/ aanrand/ in elkaar slaat ofwat dan ook, dan zal ik ze hier eerst via de mond op aan spreken. Krijg ik dan een grote bek of worden we fysiek dan is het keihard aanpakken.
Een agent die los gaatquote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
oja het aanpakken van problemen is niet de manier?
Als ik zie dat die stam iemand lastig valt/ beroofd/ verkracht/ aanrand/ in elkaar slaat ofwat dan ook, dan zal ik ze hier eerst via de mond op aan spreken. Krijg ik dan een grote bek of worden we fysiek dan is het keihard aanpakken.
handen -> wapenstok -> pepperspray -> pistoolquote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij snapt het geloof ik niet helemaal.Dat is juist hetgene dat hier niet kan, vanwege de wet. Moet je eens kijken wat je voor heisa over je heen krijgt als je 1 (!) kogel afvuurt.
Jij komt het psychologische onderzoek voor politieagent niet door, dat is duidelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
handen -> wapenstok -> pepperspray -> pistool
Er zijn nog een aantal middelen voor het pistool.
je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 20 mei 2007 14:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een agent die los gaat![]()
Als er iets is wat een agent onder geen enkele omstandigheid mag en moet doen is het "los gaan"![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:11 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij komt het psychologische onderzoek voor politieagent niet door, dat is duidelijk.
Voor sommige multicul theedrinkers misschien welquote:Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef Rossoneri het volgende:
Nou dit komt ook echt als een verrassing zeg.![]()
Dat is idd echt triest, pas geleden nog ergens een krantenbericht over een agent. Stond iets in de trant van 'de agent zal niet veroordeeld worden voor het gebruik van zn wapen'. Wtf zodra een agent schiet komt er een strafrechtelijk onderzoek?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij snapt het geloof ik niet helemaal.Dat is juist hetgene dat hier niet kan, vanwege de wet. Moet je eens kijken wat je voor heisa over je heen krijgt als je 1 (!) kogel afvuurt.
Dat is toch niet meer dan logisch?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Wtf zodra een agent schiet komt er een strafrechtelijk onderzoek?
Uiteraard maar in Nederland is de politieagent dat meteen schuldig en wordt hij of zij geschorst ontslagen of iets anders, want ja schieten op criminelen dat kan natuurlijk niet!! Je mag pas schieten als zij terugschieten en dan is het vaak al te laat.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan logisch?
Hij heeft contact met de particuliere meldkamer van zo'n beveiligingsbedrijf. Maar die gozer aan de andere kant reageerd idd niet echt slim...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef worldpimber het volgende:
WTF is dat nu voor vaag geluidsfragment, met wie belt die bewakingsmedewerker?
En wat een kneus, diegene aan de lijn ... BEL DE POLITIE!!, ander: he??![]()
En zo is het nou eigenlijk met het hele land.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:42 schreef zomaareennaam het volgende:
een topic waar de waarheid niet echt gezegd mag worden is een waardeloos topic!
WTF is dat voor herrie?!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:12 schreef Meki het volgende:
Zie hier voor de Nederlandse helden
http://youtube.com/watch?v=iSZ-OFIbrEg
Das het incident van Utrecht waarbij een man dodelijk is getroffen in de buurt Ondiep (Utrecht)... Wel triest overigensquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Dat is idd echt triest, pas geleden nog ergens een krantenbericht over een agent. Stond iets in de trant van 'de agent zal niet veroordeeld worden voor het gebruik van zn wapen'. Wtf zodra een agent schiet komt er een strafrechtelijk onderzoek?
Tuurlijk, anders zeg ik 't toch niet. Ik heb ongelooflijk veel last van mocro's, dagelijks weer in het OV en dat is toch hetgeen ik zeg. Antillianen zijn vast en zeker crimineler, ze zijn me echter niet dagelijks aan 't provoceren in bus etc.quote:
Die bewakingsmedewerker die wordt aangevallen heeft contact met de meldkamer en terwijl hij dus gewond is geraakt door die mokerslagen van die groep roept hij dus om hulp via de meldkamer.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef worldpimber het volgende:
WTF is dat nu voor vaag geluidsfragment, met wie belt die bewakingsmedewerker?
En wat een kneus, diegene aan de lijn ... BEL DE POLITIE!!, ander: he??![]()
Blijf jij maar mooi vasthouden aan je stereotypen, gaat de rest van FOK! naar de kroeg of op een terras zitten ipv bij alles te roepen dat Nederlanders minstens zo erg zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:18 schreef Meki het volgende:
[..]
De eerste Nederlander die niet gierig is moet ik nog tegen komen,.
De eerste Nederlander die dronkend een vrouw doodrijdt moet ik nog tegen komen.
Kan me niet voorstellen dat er nog steeds mensen zijn die het een kleine groep noemen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:51 schreef Alpha2 het volgende:
Met een regering wat we nu hebben zal er niks aan gedaan worden. Ze worden alleen mar beschermt.
Ik walg van mensen die zeggen, "het is een kleine groep die het voor de rest verpest" en "kijk die voetbal hooligans".
Alsof het een minderheid is onder marokkanen.. en alsof het gros van de nederlanders hooligan is.
Marrokanen plegen gewoon veel meer misdrijven dan nederlanders, staan vaker bekend bij de politie en staan vaker in de ww. En daarbij komt dat marokkanen in de minderheid zijn tov nederlanders.
Heb liever allochtonen ala chinees of belg,mof..
Oh er zijn zeker wel problemen onder de Marokkaanse jeugd, maar dit wat jij hier beweert ligt toch echt aan jouquote:Op zondag 20 mei 2007 01:23 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De eerste Marokaan die niet steelt moet ik nog tegenkomen..
De eerste kut Marokaan die niet een grote bek open trekt en met zijn hele familie je bek komt verbouwen.
De eerste marokaan die niet te lui is om te werken..
etc..
Zo kun je het volschrijven dat nog dikker is dan de Koran zelf.
80% wat in de nor zit is marokaan, oh ja ze zitten daar omdat ze zich zo goed aanpassen.
Och de een heeft oogkleppen m.b.t. de Marokkaanse problematiek. De ander slaat weer door naar de andere kant. Blijkbaar is dat laatste een stuk geaccepteerder, want kritiek op Meki zie ik wel, kritiek op de eenzijdige visie van Darkmanta blijft echter uit...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:25 schreef Repeat het volgende:
Piet Oogklep hoor, die Meki, geen fatsoenlijke discussie mee te voeren
bah wat viesquote:
Tuig? De marokkanen brengen dat begrip in praktijk. Fok ook?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:34 schreef KreKkeR het volgende:
Om de een of andere reden trekken dit soort topics naast de normale users, ook altijd het simpele tuig van Fok aan.
Wel eens bij je opgekomen er verschillende soorten tuig zijn en dat er gradaties zijn wanneer het gaat om negatief gedrag?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef neegij het volgende:
[..]
Tuig? De marokkanen brengen dat begrip in praktijk. Fok ook?
Wat ben je toch een mongool Meki. Als jij een topic over Israel opent ben je toch ook niet gediend van reacties in de trant van: "Ja, maar de Palestijnen doen het ook!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Aach hou toch je kwebbel dicht. ik heb alleen een puntje van een ijsberg genoemd
wat als we over Nederlandse pedofielen praten. of over familiedrama´s
herrinner je nog wel wat er in NANCY is gebeurd door Nederlandse hooligans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |