abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zondag 20 mei 2007 @ 02:58:59 #176
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_49560172
Ik heb een aantal filmpjes gezien uit dit topic (ben na de 2e pagina maar gestopt met lezen) en ik wordt er behoorlijk agressief van

Ze moeten veel en veel harder worden aangepakt. Zoals een paar anderen hier in dit topic ook al in hun mening deden blijken, vind ook ik het geen probleem als de politie in dit soort situaties die mongolen gewoon door de poten schiet of pepperspray gebruikt of welke (radicale) middelen ook maar nodig zijn om dat soort groepen in toom te houden.

En voor naïeve pro-multiculturele theedrinkers hier; dat geldt w.m.b. ook voor groepen voetbalhooligans die de boel lopen te terroriseren/verzieken. Laat de ME hun maar even lekker wat respect inmeppen, kennelijk is dat de enige taal die zij verstaan. Stelletje debiele neanderthalers dat het zijn
Tevens -purist.
pi_49560176
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dit is echt ernstig zeg. En het blijft "een kleine groep die het voor de rest verpest" he, laat me niet lachen Tuig

Ik kan hier zo boos om worden he, die jongen wil weglopen, doet niks terug, maar ze komen em gewoon met de hele groep achterna
Hopelijk is het nog een beetje goed met deze man afgelopen.
Je zou er toch niet aan moeten denken dat dit je overkomt zeg! Zeker dat ik nooit meer de straat op zal durven.

Dat audio-fragmentje van die bewaker vergeet je ook even niet meer zeg!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  zondag 20 mei 2007 @ 03:16:33 #178
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_49560377
Er is een serieus probleem met de Marokkaanse jeugd, dit is geen kleine groep, ik heb het idee dat het zeker 20% van de Marokkaanse jeugd is. Het grootste probleem daarin is dat het niet onderkend wordt door de wel fatsoenlijke Marokkanen, zoals enkele puike gasten bij m's studie. Zolang zij er niet tegen in 't geweer komen zal het gedrag niet veranderen, helaas.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  zondag 20 mei 2007 @ 03:24:53 #179
174940 W00fer
Maar echt
pi_49560473
Zo langzamerhand begin ik de oorzaak van dit probleem voor mijzelf een beetje in te zien.

Een aantal punten kan ik concluderen.

-De "buitenlanders" hebben het hier te goed in NL, ze vinden het profiteren fijn dat zeggen ze zelf.
-Doordat NL veel te soft is krijgen ze de kans om zich te profileren en zich macho te gedragen, in hun eigen land geld ook de wed van de sterkste. Terwijl hier iedereen baas is (min of meer, als je je aan de regels houdt).
-Er is veel te weinig opgetreden en ik denk dat dit soort filmpjes, verhalen en noem maar op ook nog de komende jaren veel en veel erger worden.

Geert Wilders helpt niet, want zolang ze hem nog in de oppositie zetten in plaats van coalitie, begin je niets.

Pim Fortuyn is niet meer, dus we zijn voorlopig nergens.

Het verhaal gaat nog verder als je kijkt dat de meeste van de jongeren geimponeerd worden door oudere jongeren om hun gedrag na te doen, terwijl ze wel Nederlands opgevoed zijn, dit imponatie gedrag moet verdwijnen !

Zoiezo vind ik het al dom dat de overheid zegt niets te weten van het probleem of het niet goed te kunnen aanpakken, erkennen van je eigen zwakheden dus.

Wat je ook zag in een aflevering van Premtime (Nederland 2) is dat die gast naar een wijk ging met een agent erbij. Hij EN de agent werden gewoon door het plaatselijke tuig daar uitgejouwt en weggetreiterd toen ze aan het filmen waren. De plaatselijke ghetto jeugd regeerd, al zeggen ze zelf.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_49560497
Die bewaker in dat filmpje dan...

Die kerel heeft de schrik van z'n leven gekregen. Wat wil je dan tegen een stel van die doorgedraaide idiote Marokkanen met tuingereedschap.

20% van de jeugd minimaal ja... En dan praat je over de klootzakken die vaak met politie in aanraking komen, op welke manier dan ook. Je hebt ook zat van die jochies die scooters jatten, intimideren, meisjes lastig vallen e.d maar nooit worden gearresteerd. En van die groep heb je evenveel last. Hun agressieve taaltje, hun gejengel op mobieltjes in de bus... hetzelfde soort, even irritant, als het erop aankomt even geweldadig (uiteraard in een groep, want van een Marokkaan in z'n eentje zal je nooit last hebben, helden die het zijn)

Er was een reden dat de Marokkaanse Koning blij was met Nederland. Al het riftuig kon hier naartoe, opgeruimd staat netjes vindt je niet...
^_
  zondag 20 mei 2007 @ 03:29:30 #181
174940 W00fer
Maar echt
pi_49560517
Mja ik zou wel eens een groep Nederlanders willen zien die naar zo'n land gaat en dan een christelijke kerk gaat openen

In prinicipe mag je je godsdienst uitten dus ik ben benieuwd.
  zondag 20 mei 2007 @ 03:30:36 #182
174940 W00fer
Maar echt
pi_49560525
Oja hier de video waar ik het over had:

http://player.omroep.nl/?aflid=4389217

Staan er nog veel meer (Zeer goede) @ http://www.omroep.nl/nps/premtime/archief_frame.html
  zondag 20 mei 2007 @ 03:35:21 #183
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_49560555
Toch vind ik het in Spanje wel goed geregeld qua politie. Iedereen daar is doodsbang voor de politie omdat ze weten dat ze hard neergeknuppeld worden als ze het maar in hun botte kop halen te rellen. 5 agenten bewaken daar een heel plein vol relschoppers.

Goede zaken.
  zondag 20 mei 2007 @ 03:37:34 #184
174940 W00fer
Maar echt
pi_49560569
Wie is er hier in NL nog bang voor de politie ? Niemand, omdat zelfs de Nederlanders zien dat de politie niets doet. Veel agenten zitten te versuffen ergens achter een computertje op kantoor. Of ze delen zinloze boetes uit. Ga boeven vangen
  zondag 20 mei 2007 @ 03:46:14 #185
171662 Latz
Retro
pi_49560631
Nederland is gewoon een zooitje ongeregeld, en dat zal heel erg lang zo blijven.
  zondag 20 mei 2007 @ 03:52:38 #186
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_49560680
quote:
Op zondag 20 mei 2007 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Maar wat als die agent een iq heeft van een koe?
Wat dan?
Zelfs een koe in nood mag dan een tazer gebruiken als het aan mij ligt. Of je gehoorzaamt, of je ligt. Makkelijk dacht ik.
Zelfs iets dommer dan een koe zou het moeten kunnen begrijpen.
zo goed..?
  zondag 20 mei 2007 @ 04:00:24 #187
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_49560737
quote:
Op zondag 20 mei 2007 03:37 schreef W00fer het volgende:
Wie is er hier in NL nog bang voor de politie ? Niemand, omdat zelfs de Nederlanders zien dat de politie niets doet. Veel agenten zitten te versuffen ergens achter een computertje op kantoor. Of ze delen zinloze boetes uit. Ga boeven vangen
Juist. Agenten in NL hebben al hun respect verloren. WTF moet je daar met je lange mouwen en stropdas tussen een bende waarbij je voor 80% weet dat er problemen zullen komen.
Agenten moeten van achter de bosjes komen, van achter de PC's kruipen en de wijken in, daar zit het echte probleem. De wetten moeten soepeler worden zodat de agenten meer vrijheid krijgen om tot actie te komen. Een agent in nood moet in NL 3 keer over nadenken voordat hij zelf beseft dat hij in gevaar verkeer. Dat is belachelijk.
Als er eenmaal over je heen gewalst wordt, dan kan je er niet meer bovenopkomen. En dat is nu aan het gebeuren.

S.O.F.T.I.E.S.
zo goed..?
pi_49560749
quote:
Op zondag 20 mei 2007 03:30 schreef W00fer het volgende:

Staan er nog veel meer (Zeer goede) @ http://www.omroep.nl/nps/premtime/archief_frame.html
Dit deed prem toch wel aardig sterk.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_49560810
geweldig topic...... meer filmpjes gewenst

En dat is de reden dus dat ik mijn schietvergunning aan het halen ben en met een teaser in me jaszak rondloop, niet alleen tegen mocro's maar algeheel tegen dit soort halve zolen....

En ja heb in het verleden vaak mezelf een schouderklopje gegeven als een of andere idioot mij probeerde te overvallen, uitdagen etc....en ik heerlijk met een knuppel of teaser erop los kon gaan....
  zondag 20 mei 2007 @ 05:03:36 #190
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49561138
Ik weet niet of ik het geduld zou hebben als ik daar als agent zou rondlopen.
Premtime item over Overvecht vond ik onverwacht scherp trouwens.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49562431
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik doe niks verkeerd. ik geef de TS een advies niet met 2 maten meten. dat doet ie absoluut.
Maar dat vindt ie niet leuk als ik hem daarop aanspreek
Wat ben jij toch een ongelofelijke kleuter. Een typische Marokkaan die uitblinkt in slachtoffertje spelen, naar anderen wijzen en bovendien erbarmelijk slecht Nederlands kan. Het gaat hier over Marokkaanse jeugdbendes en over niks anders. Dat is niet generaliserend of racistisch, maar gewoon het beestje bij zijn naam noemen. Er spelen meer problemen in Nederland, maar daar gaat het niet over in dit topic. Open zelf een topic over hooligans, tokkies of joden zou ik zeggen. Blijkbaar ben je nog te dom om begrijpend te lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Biggs. op 20-05-2007 10:39:58 ]
pi_49562892
quote:
Op zondag 20 mei 2007 03:30 schreef W00fer het volgende:

Wtf die kereltjes zijn 8 a 10 jaar oud en ze hebben al een facking grote bek
  zondag 20 mei 2007 @ 10:59:24 #193
178196 Dragoljub
Mihailovic
pi_49562917
Ah joh, dit zijn gewoon een stel kwajongens, laat ze lekker. Ze draaien echt wel bij!
pi_49563003
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:59 schreef Dragoljub het volgende:
Ah joh, dit zijn gewoon een stel kwajongens, laat ze lekker. Ze draaien echt wel bij!
Lekker naïef beeld, dat is gewoon niet zo
pi_49563050
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:59 schreef Dragoljub het volgende:
pi_49563762
De meeste marokkanen die crimineel kunnen zijn zijn crimineel

laat de kinderen, meisjes, vrouwen en ouderen weg, dan heb je de marokkanen tussen 16 en 36 over, en daar zijn de meeste crimineel van, zelfde bij antillianen.

dus ja, de meeste van de marokkanen zijn crimineel, kinderen en vrouwen en ouderen reken je natuurlijk niet mee.
pi_49564103
Tja en dan hoor je die nobele politieinspecteur.

"Er is een groep met een kern van 15 à 20 mensen, die 3 à 4 keer per week op pad gaan en dan meerdere inbraken pleegt en zich beweegt in snelle, gestolen personenwagens."

Oftewel, deze mensen zijn goed bij ons in beeld, plegen structureeel diverse misdaden, maar we zijn nog niet in staat geweest er iets aan te doen.
Laat er eerst maar een dode vallen.

Typisch Nederlandse politie. Stel laffe sukkels. Ik schaam me dood voor onze "sterke arm der wet".
pi_49564198
Waarom krijgen wij gewoon niet zo'n Miami Vice koppel of The A-Team?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_49564271
quote:
Op zondag 20 mei 2007 02:57 schreef Johnns het volgende:
Ook dat filmpje van die 2 agenten die proberen een jongen te overmeesteren, en ondertussen door omstanders geslagen en geschopt worden. In de VS hadden die agenten allang hun vuurwapen getrokken, eventueel ondersteund door een shotgun en iedereen die voor problemen zorgt (en dan al helemaal een agent aanvalt) neergeschoten
Dit is zo typisch de Nederlandse politie hè.

Slappelingen.
  zondag 20 mei 2007 @ 12:00:30 #200
178196 Dragoljub
Mihailovic
pi_49564293
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:04 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Lekker naïef beeld, dat is gewoon niet zo
Racist, geef die lui gewoon een kans. Ik kots op mensen zoals jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')