Balkenende trok ik liever ook zijn kop er af, met zijn eeuwig geslijm.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Maar als nederlandse regering elke keer maar moskeetjes bouwt
en meegaat in soft beleid
dan kom je toch nergens meer?
Ik geloof dat men in duitsland toch harder is qua aanpak en dat daar minder criminaliteit is qua buitenlanders, die ook meteen verplicht zich moeten aanpassen daar...er is nml geen keus!
Hier wel!
dankzij zakje balkeneind
(ja sorry kan die man niet uitstaan gewoon bleergh als ik die op tv zie steek ik mijn middelvinger op en zap)
Doe je het weerquote:Op zondag 20 mei 2007 01:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij geeft absoluut een beeld van Nederlanders die alleen de Marokkanen de schuld geven.
het kan je niks schelen wat Nederlanders doen.
Wel als we het toch over hebben. Wat doen onze militairen in Afganistan.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ONTVOERING UIT NL NAAR MAROKKO, dochter verdoven meenemen naar Marokko en nooit meer terug komen...
Beste Meki, dit ging niet om de relatiesfeer, maar om agentjes die niet zo goed met hun pistool konden om gaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
eerwraak het laaste was zeker een 2 jaar geleden
terwijl we deze jaar en vorig jaar met 10 familiedrama´s mochten kennismaken met Nederlandse ouders
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Wel als we het toch over hebben. Wat doen onze militairen in Afganistan.
Hiervoor dien je direct je wapenstok te pakken en ze hard te rammen. En mocht dat nog meer agressie met zich meebrengen dan spuit je pepperspray en boei je ze alsnog. Wil dat niet helpen moet je direct je dienstwapen gebruiken, de politie moet eens laten zien wie ze zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik had ze allang helemaal volgespoten met pepperspray of kapotgemept met de wapenstok. Ze hebben veels te veel geduld met ze
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat is ook ziek!
Nog zieker vind ik dat dit gewoonweg uitgebreid in het nieuws komt!
Dat zou verboden moeten worden die nieuwszenders met popi nieuws-kijk ons eens kijkcijfers winnen-
vroeger als iemand zichzelf voor de trein gooide dan werd dit verzwegen!
Omdat dit wel eens anderen op gedachten kon brengen...nieuwszenders hebben hierin ook een enorme taak!
Hoop dat ze dit een keer inzien!
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij geeft absoluut een beeld van Nederlanders die alleen de Marokkanen de schuld geven.
het kan je niks schelen wat Nederlanders doen.
volgens zijn landgenote, kun je zo nquote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bizar dom, jammer dat er geen ignore functie in fok zit.
De politieke maakt de regels/ geweldsinstructie niet de agent op straat dat is zo jammer...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Hiervoor dien je direct je wapenstok te pakken en ze hard te rammen. En mocht dat nog meer agressie met zich meebrengen dan spuit je pepperspray en boei je ze alsnog. Wil dat niet helpen moet je direct je dienstwapen gebruiken, de politie moet eens laten zien wie ze zijn.
Ze laten zich verdomme schoppen en slaan door dat tuig. Zelfs direct één kogel in ieder zijn been is al voldoende om het gezag te voeren![]()
No fucking shit dat dat soort mensen schijt hebben aan de politie, die kijken alleen maar machteloos toe.![]()
pff zijn broer zat bij shell oidquote:Op zondag 20 mei 2007 01:29 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Balkenende trok ik liever ook zijn kop er af, met zijn eeuwig geslijm.
Met het kut puntensysteem hebben ze het mooi uitgekiend dat zulke gasten als Balkenende aan de top blijven.
proberen van Afghanistan een bij benadering een normale samenleving te maken, waar iedereen recht heeft op zijn/haar eigen gedachtengoed zonder dat ze hoeven te vrezen voor de machthebbersquote:Op zondag 20 mei 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Wel als we het toch over hebben. Wat doen onze militairen in Afganistan.
De politie is dus gewoon zo zwak. Echt no way dat dit bijvoorbeeld in Amerika zou kunnen gebeuren. Dan had dat tuig al lang een paar kogels te pakken.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Hiervoor dien je direct je wapenstok te pakken en ze hard te rammen. En mocht dat nog meer agressie met zich meebrengen dan spuit je pepperspray en boei je ze alsnog. Wil dat niet helpen moet je direct je dienstwapen gebruiken, de politie moet eens laten zien wie ze zijn.
Ze laten zich verdomme schoppen en slaan door dat tuig. Zelfs direct één kogel in ieder zijn been is al voldoende om het gezag te voeren![]()
No fucking shit dat dat soort mensen schijt hebben aan de politie, die kijken alleen maar machteloos toe.![]()
Met criminele straatbendes? Als de Bloods, Crips, MS-13?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Vampier het volgende:
hier weten ze er wel raad mee
Valt wel mee hoor. Eerder een dikke Tasertm op je aars.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De politie is dus gewoon zo zwak. Echt no way dat dit bijvoorbeeld in Amerika zou kunnen gebeuren. Dan had dat tuig al lang een paar kogels te pakken.
dat is ook niet iets waar je voor hoeft te zijn, gewoon flink inelkaar trimmen met knuppels en pepperspray. Vuurwapens zijn overratedquote:Op zondag 20 mei 2007 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De politie is dus gewoon zo zwak. Echt no way dat dit bijvoorbeeld in Amerika zou kunnen gebeuren. Dan had dat tuig al lang een paar kogels te pakken.
Nope, regelgeving. Wat moeten ze als ze niks mogen.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik doe niks verkeerd. ik geef de TS een advies niet met 2 maten meten. dat doet ie absoluut.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Biogarde het volgende:
Oh en Meki: Blijf eens ontopic met je gezemel.
Niet een topic een compleet andere draai geven met argumenten waar men geen cake van kan bakken.
Ik wil het topic best een kans geven, zolang we maar niet op de man spelen, NORMAAL de discussie aan gaan en we niet massaal bevolkingsgroepen onderuit gaan halen omdat er een paar slechte tussen zitten.
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met criminele straatbendes? Als de Bloods, Crips, MS-13?![]()
je vergeet alleen dat het wel zijn topic is en dat als hij hier wil meten met 2 maten dat mag en dat als je daar iets over zegt je compleet offtopic gaat en je eigen topic zou moeten aanmakenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik doe niks verkeerd. ik geef de TS een advies niet met 2 maten meten. dat doet ie absoluut.
Maar dat vindt ie niet leuk als ik hem daarop aanspreek
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik doe niks verkeerd. ik geef de TS een advies niet met 2 maten meten. dat doet ie absoluut.
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Meki geeft wel het goede voorbeeld hoe al zijn stamgenoten zijn. Het is nooit IK, maar altijd jullie/ hij/ zij...de hand in eigen zak steken is er niet bij...
Tasers zijn om op afstand gevaarlijke mensen uit te schakelen. En die kun je maar op 1 persoon afschieten.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Eerder een dikke Tasertm op je aars.
En daar gaat de bescherming van de burger. De politie mag niks, doet niks en het wordt met de dag erger. En al hebben ze iemand te pakken, dan mag je na een paar maanden in een hotel weer vrij uit en gaat het gewoon verder.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, jij geeft het topic de wending die jij voor ogen hebt. TS wil z'n gal spuwen en daar is KLB het perfecte medium voor. Als hij dat doet over auto's, dan gaan we met z'n allen geen discussie voeren over fietsen.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat wil je nou aantonen? Daar hebben ze ook een groot probleem ja met bendes.quote:
Eens. Maar dat's echt niet hoe ze het doen in de USA. Politie is daar ook heel erg gebonden aan allemaal soorten regeltjes. Daarom is die taser op dit moment ook zo populair. Regelgeving is nog niet helemaal goed uitgekristaliseert en daarom kan je dat ding eigenlijk in bijna elke situatie tevoorschijn trekken.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tasers zijn om op afstand gevaarlijke mensen uit te schakelen. En die kun je maar op 1 persoon afschieten.
Maar dat op dat filmpje, dat zijn gewoon pure aanvallen van meerdere mensen. Eerst een waarschuwingsschot en iedereen die dan nog waagt in de buurt te komen, schot in het been. Zo zou het moeten. Alleen keihard aanpakken werkt.
weet je zag vanavond een keer nieuws een seconde maarquote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoop het. maar we zien hoe onze leden van FOK zich eenzijdig zijn
Keihard aanpakken komt dus echt vrijwel nooit voor.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tasers zijn om op afstand gevaarlijke mensen uit te schakelen. En die kun je maar op 1 persoon afschieten.
Maar dat op dat filmpje, dat zijn gewoon pure aanvallen van meerdere mensen. Eerst een waarschuwingsschot en iedereen die dan nog waagt in de buurt te komen, schot in het been. Zo zou het moeten. Alleen keihard aanpakken werkt.
Dat misschien. Het is echter maar de vraag in hoeverre zoiets ook als oplossing werkt.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat wil je nou aantonen? Daar hebben ze ook een groot probleem ja met bendes.
dit gaat over aanvallen op agenten zelf. als daar agenten aangevallen worden, hebben ze tenminste wel de ballen om agresseiver terug te vechten.
Amerika is het grote voorbeeld van wat wij niet moeten gaan krijgen, complete wijken waar agenten niet eens meer durfen te komen (en dus ook niet hard aanpakken)....als je Parijs en de buitenwijken al als een voorbeeld ziet van hoe het niet moet.....quote:Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat wil je nou aantonen? Daar hebben ze ook een groot probleem ja met bendes.
dit gaat over aanvallen op agenten zelf. als daar agenten aangevallen worden, hebben ze tenminste wel de ballen om agresseiver terug te vechten.
Vreemd voorstel. Ik kan me een nieuwsbericht herinneren waarin werd aangestipt dat als marokkanen uit europa terug gaan naar marokko op vakantie ze door de lokale bevolking helemaal worden uitgekotst zo asociaal dat ze zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:41 schreef finsternis het volgende:
Europese Marokkanen terug naar Marokko halen
Marokkaanse migranten moeten worden overgehaald terug te keren naar hun moederland. Dat is niet de mening van een of andere extreem-rechtse politicus, maar die van minister Nezha Chekrouni uit Marokko. Zij gaat over de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland. Volgens de minister zijn de immigranten nodig voor de opbouw van het Noord-Afrikaanse land.
Op een conferentie in de Spaanse stad Granada liet Chekrouni weten dat de migranten ''een verlies'' zijn voor Marokko. De minister onderhandelt met de Europese Unie om de komende vijf jaar gezamenlijk te investeren in de levensstandaard van Marokko. Op deze wijze kan het land aantrekkelijker worden voor Europese Marokkanen om terug te keren. ''Wij hebben geen petroleum of gas, en dus zijn mensen ons grootste kapitaal'', aldus de Marokkaanse bewindsvrouw.
In Europa leven naar schatting zo'n 2,6 miljoen mensen met Marokkaanse roots. In België zijn dat er 500.000 en in Nederland ruim 300.000. De meeste Marokkaanse migranten wonen in Spanje.
'Europese Marokkanen terug naar Marokko halen'
![]()
wijken..quote:Op zondag 20 mei 2007 01:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Amerika is het grote voorbeeld van wat wij niet moeten gaan krijgen, complete wijken waar agenten niet eens meer durfen te komen (en dus ook niet hard aanpakken)....als je Parijs en de buitenwijken al als een voorbeeld ziet van hoe het niet moet.....
Kom op, aanpakken tuig als dit, en hard. Maar ga nou als alstjeblieft niet lopen dwepen met de VS in dit geval....dat is juist het voorbeeld van hoe het dus niet moet....
Je blijft niet snappen wat ik bedoel. Ik heb het over de specifieke aanvallen op agenten. Zoals op dat filmpje. Dan moeten de agenten gewoon met hetzelfde geweld kunnen terugvechten, net zoals de agenten in amerika dat doen en mogen. gelijk het wapen trekken en ermee dreigen, pepperspray spuiten en de taser erop. alleen op die manier kunnen ze zichzelf effectief verdedigen in zo'n situatiequote:Op zondag 20 mei 2007 01:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Amerika is het grote voorbeeld van wat wij niet moeten gaan krijgen, complete wijken waar agenten niet eens meer durfen te komen....als je Parijs en de buitenwijken al als een voorbeeld ziet van hoe het niet moet.....
Kom op, aanpakken tuig als dit, en hard. Maar ga nou als alstjeblieft niet lopen dwepen met de VS in dit geval....dat is juist het voorbeeld van hoe het dus niet moet....
De manier van bestrijden is in Amerika wel beter. Alleen verglijken heeft weinig zin, want Amerika is totaal anders dan Nederland. De manier van hoe de politie daar te werk gaat, dat moet je zeker weten invoeren in dit land.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Amerika is het grote voorbeeld van wat wij niet moeten gaan krijgen, complete wijken waar agenten niet eens meer durfen te komen (en dus ook niet hard aanpakken)....als je Parijs en de buitenwijken al als een voorbeeld ziet van hoe het niet moet.....
Tja, ergens anders kunnen ze niet betalen, dat is het meestal.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wijken..
dat is toch het pakkie an van woningbouwverenigingen?
zij stoppen alles op een mutje!
Voorbeeld kanaaleiland utrecht
jaren terug een van de beste wijken in Utrecht en opeens..was alles weg...
omdat de woningbouw er enkel nog buitenlanders instopte..
stel...je stopt alle asoos in een wijk...wat komt hier nu van?
Ja shit..logisch..hehe
Diegenen die hier naartoe komen als niet vluchteling maar als gelukszoeker zijn niet vaak mensen met een gegoede achtergrond of wel?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vreemd voorstel. Ik dacht dat ze daar zo langzamerhand ook wel die gasten aan het uitkotsen waren. Ik kan me een nieuwsbericht herinneren waarin werd aangestipt dat als marokkanen uit europa terug gaan naar marokko op vakantie ze door de lokale bevolking helemaal worden uitgekotst zo asociaal dat ze zijn.
Maargoed. Prima initiatief maar neem dan wel het tuig en niet de mensen die wel echt hun best doen om deel uit te maken van onze samenleving zou ik zo zeggen.
OK toch een taak van de gemeente om hierop te letten lijkt me zoquote:Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tja, ergens anders kunnen ze niet betalen, dat is het meestal.
Gelukzoekers kunnen best wel goede geintegreerde deelnemers zijn aan de samenleving. Wel ethisch twijfelachtig op meerdere vlakken, de reden dat ze hier naartoe zijn gekomen.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Diegenen die hier naartoe komen als niet vluchteling maar als gelukszoeker zijn niet vaak mensen met een gegoede achtergrond of wel?
logisch gezien niet nee
Amerika is niet totaal anders dan Nederland. Als je kijkt naar hoe het totaal uit de hand is gelopen in de wijken waar nu de bendes (gangs) de dienst uitmaken en er niet voor terugdeinzen om de politie uit hun sloffen te schieten (hoe vaak wordt er in Europa een agent beschoten?). Dan is Amerika een mooie les voor hoe je het dus niet moet aanpakken: heeft alleen zero tolerance gewerkt? Blijkbaar niet........quote:Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
De manier van bestrijden is in Amerika wel beter. Alleen verglijken heeft weinig zin, want Amerika is totaal anders dan Nederland. De manier van hoe de politie daar te werk gaat, dat moet je zeker weten invoeren in dit land.
Dus? Is het zoveel beter in Engeland? Met criminele straatbendes enzo?quote:Net als in Engeland, heb daar het lef eens een agent een klap te geven, je mag rennen wat je wilt maar daar kom je niet zonder kleerscheuren vanaf![]()
Nee lijkt me niet want een gemeente kan in een goede buurt niet de huizen voor hun goedkoper maken.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
OK toch een taak van de gemeente om hierop te letten lijkt me zo
Ik heb enorm veel respect voor mensen die zich weten aan te passen!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gelukzoekers kunnen best wel goede geintegreerde deelnemers zijn aan de samenleving. Wel ethisch twijfelachtig op meerdere vlakken, de reden dat ze hier naartoe zijn gekomen.
- Je eigen land dood laten bloeden
- Hier een plekje bezet houden voor iemand die -wel- echt voor z'n leven moet vrezen
etc...
Alsof een Nederlandse agent geen pepperspray, knuppel of desnoods vuurwapens mag gebruiken in bedreigende situatiesquote:Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je blijft niet snappen wat ik bedoel. Ik heb het over de specifieke aanvallen op agenten. Zoals op dat filmpje. Dan moeten de agenten gewoon met hetzelfde geweld kunnen terugvechten, net zoals de agenten in amerika dat doen en mogen. gelijk het wapen trekken en ermee dreigen, pepperspray spuiten en de taser erop. alleen op die manier kunnen ze zichzelf effectief verdedigen in zo'n situatie
Amerika hebben ze een hele andere wetgeving over wapens, dat maakt mijn punt al duidelijk dat wij als land totaal verschillen met Amerika. In Engeland worden agenten dus duidelijk niet aangevallen door burgers, daar hebben de burgers het lef niet eens voor.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Amerika is niet totaal anders dan Nederland. Als je kijkt naar hoe het totaal uit de hand is gelopen in de wijken waar nu de bendes (gangs) de dienst uitmaken en er niet voor terugdeinzen om de politie uit hun sloffen te schieten (hoe vaak wordt er in Europa een agent beschoten?). Dan is Amerika een mooie les voor hoe je het dus niet moet aanpakken: heeft alleen zero tolerance gewerkt? Blijkbaar niet........
Zoek ook eens op hoe het bendeprobleem in sommige wijken in New York succesvol is aangepakt: blijkbaar heeft een zachtere hand ook zo z'n effect.....
[..]
Dus? Is het zoveel beter in Engeland? Met criminele straatbendes enzo?![]()
klopt politie is hier een wassen neusquote:Op zondag 20 mei 2007 01:55 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Amerika hebben ze een hele andere wetgeving over wapens, dat maakt mijn punt al duidelijk dat wij als land totaal verschillen met Amerika. In Engeland worden agenten dus duidelijk niet aangevallen door burgers, daar hebben de burgers het lef niet eens voor.
Zoals ik al zei, ik heb het over de manier van gezagvoeren. Dit land kan daar een les in leren![]()
En dat is precies hetgene waar een groot aantal procent van de NL bevolking zich aan begint te ergeren. En dat is precies hetgene waar jeugdbendes e.d van profiteren. En als je op deze manier over je heen laat lopen, en het wordt zelfs gefilmd en kan bekeken worden door anderen, dan weet je dat het goed fout zit.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
klopt politie is hier een wassen neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |