abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49564658
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:58 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Wtf die kereltjes zijn 8 a 10 jaar oud en ze hebben al een facking grote bek
ik zie gewoon 6 jarige marokkaantjes om 4 uur in de nacht hier alleen in de stad lopen

ik heb nog nooit zulke erge ouders meegemaakt die letterlijk niks om hun kinderen geven, het lijken wel zombies zonder geweten en verstand.
pi_49564696
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:00 schreef Dragoljub het volgende:

[..]

Racist, geef die lui gewoon een kans. Ik kots op mensen zoals jou!
ik geef ze wel een toekomst in marokko
pi_49564830
tvp
Sex sells so fuck u all.
pi_49564987
quote:

[..]

Hoe kan een blanke nou een racist zijn tov een Marokkaan als Marokkanen gewoon tot het blanke ras behoren Overigens is dat een typisch kenmerk van links: gelijk krachttermen als racist gebruiken om de tegenstander te demoniseren, want ze weten dat ze het op argumenten en feiten niet kunnen winnen (de statistieken liegen immers niet).

Zo mijn zegje is weer gedaan
pi_49565183
Hier wordt ik als Marokkaan echt pissig over. Ze moeten die gasten eens goed aanpakken.
Waarom sturen we troepen naar Afganistan als je hier al van die kutterroristen hebt?
pi_49565305
hier heb ik er nooit last van maar ik ken wel van die bendes, vooral in plaatsen zoals rotterdam en amsterdam, maar ook in utrecht en soest enzo
belachelijk eigenlijk, achterlijk volk
daar kan jij nog een spreekwoordelijk puntje aan zuigen!
pi_49565406
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:33 schreef xman het volgende:
Hier wordt ik als Marokkaan echt pissig over. Ze moeten die gasten eens goed aanpakken.
Waarom sturen we troepen naar Afganistan als je hier al van die kutterroristen hebt?
Omdat dat niet mag van Amerika

Ik heb ook een tijdje rondgehangen op Marokko.nl en met veel van de Marokkanen daar valt gewoon niet te discussiëren. Er zitten ook goedwillenden bij zoals jij, maar die hebben geen respect van de overige Marokkanen daar omdat ze te "verkaasd" zijn. Ik denk dat het dus irl ook zo is dat die gasten ook niks van normale Marokkanen aannemen. Net zoals een extreem-rechts persoon niks van een "normale" Nederlander zal aannemen.
  zondag 20 mei 2007 @ 12:44:38 #208
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_49565630
Filmpje gezien, vreselijk. Tuig.

Goed dat ze zo'n gast met zoveel man oppakken, jammer dat ie na 3 jaar vrij komt en vrolijk verder gaat.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_49565714
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:39 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Omdat dat niet mag van Amerika

Ik heb ook een tijdje rondgehangen op Marokko.nl en met veel van de Marokkanen daar valt gewoon niet te discussiëren. Er zitten ook goedwillenden bij zoals jij, maar die hebben geen respect van de overige Marokkanen daar omdat ze te "verkaasd" zijn. Ik denk dat het dus irl ook zo is dat die gasten ook niks van normale Marokkanen aannemen. Net zoals een extreem-rechts persoon niks van een "normale" Nederlander zal aannemen.
Met die gasten moet je ook niet gaan discussiëren.. de criminelen die niet meer te redden zijn, zoals in het filmpje.. die moet je gewoon opsluiten. En ik hoor veel Fok!kers altijd maar roepen.."terug naar marokko sturen", maar wat moet marokko met die gasten? Die gasten zijn onze criminelen en die moeten door ons een lesje geleerd worden.
pi_49565717
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef EDMAN- het volgende:
Filmpje gezien, vreselijk. Tuig.

Goed dat ze zo'n gast met zoveel man oppakken, jammer dat ie na 3 jaar vrij komt en vrolijk verder gaat.
3 Jaar? Mag ik even smakelijk lachen?

3 Weken zul je bedoelen.
  zondag 20 mei 2007 @ 12:48:32 #211
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_49565807
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef Chooselife het volgende:

[..]

3 Weken zul je bedoelen.
Eigenlijk mag je daar niet om lachen maargoed, je hebt wel gelijk.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_49565947
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef xman het volgende:

[..]

Met die gasten moet je ook niet gaan discussiëren.. de criminelen die niet meer te redden zijn, zoals in het filmpje.. die moet je gewoon opsluiten. En ik hoor veel Fok!kers altijd maar roepen.."terug naar marokko sturen", maar wat moet marokko met die gasten? Die gasten zijn onze criminelen en die moeten door ons een lesje geleerd worden.
Ach ja opsluiten is ook geen solide oplossing. Je kan ze niet levenslang geven voor wat ze gedaan hebben en als ze vrij zijn vervallen ze gelijk weer in hetzelfde patroon. Misschien is het "three strikes you're out" systeem toch zo slecht nog niet. Mits het om zware vergrijpen gaat zoals mishandeling, verkrachting en niet om diefstal of 1 gram coke bezit
  zondag 20 mei 2007 @ 12:53:41 #213
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_49565994
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:59 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dit is zo typisch de Nederlandse politie hè.

Slappelingen.
Jamna, zij laten zich vrijwillig in elkaar slaan. Iets met geweldsinstructie, mongool.
pi_49566044
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef dubidub het volgende:

[..]

Jamna, zij laten zich vrijwillig in elkaar slaan. Iets met geweldsinstructie, mongool.
Ja van bovenaf denken ze dat je dat arme straatschoffie beter een kopje thee kan aanbieden als die een grote mond heeft dan dat je hem een knal verkoopt voor zijn hoofd als agent
pi_49566146
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Ach ja opsluiten is ook geen solide oplossing. Je kan ze niet levenslang geven voor wat ze gedaan hebben en als ze vrij zijn vervallen ze gelijk weer in hetzelfde patroon. Misschien is het "three strikes you're out" systeem toch zo slecht nog niet. Mits het om zware vergrijpen gaat zoals mishandeling, verkrachting en niet om diefstal of 1 gram coke bezit
Ja ben ik mee eens. Heb het ook over de zware criminelen. Er moet voorkomen worden dat die gasten de jongere generatie aansteken en die ook niet meer te redden valt. Er moet flink wat middelen naar goede preventie voor de jongeren die nog een toekomst hebben en daadwerkelijke aanpak van die zware criminelen.
pi_49566160
quote:

[..]

Van dat soort uitspraken gaat mijn bloed echt koken.... Die lui kansen geven? Nederland bied iedereen evenveel kansen. Iedereen kan naar school, iedereen kan zijn gebroken been recht laten zetten en iedereen heeft savonds vreten op zn bord. Hier hoef je maar 1 ding voor te doen... Samenleven, en gewoon NORMAAL doen.

Deze gasten die hebben hun kansen verspilt, horen nergens anders thuis dan in de bak. (ongeacht afkomst). Maar wat hoor je de laatste tijd? dat je die jeugdcrimineeltjes kansen moet gunnen, omdat ze die niet krijgen... yeah sure... En zit een verschil tussen kansen krijgen en nemen.

En waarom zijn mensen meteen racisten als ze opmerken dat de criminaliteit voornamelijk door een bepaalde bevolkingsgroep geuit wordt? Heel makkelijk om feiten de kop in te drukken, je hoofd in het zand te steken en maar racist te gillen.

Erken het probleem, doe er wat aan. Ik zou het niet erg vinden om in een wijk vol met marrokanen, antilianen en weet ik het te wonen. Mits ik gewoon goedemidag buurman kan roepen sochtends of een keertje gezellig op visite kan. En mn fiets voor neer kan zetten zonder m kwijt te zijn. Of nog erger.. me dochter nooit meer terug te zien.
pi_49566299
Muzas

Zie ook mijn eerdere reactie: de argumenten die men aanvoert kunnen de mensen als Dragoljub niet weerleggen, en statistieken al helemaal niet. Daarom grijpen ze maar weer naar het duizend keer uitgemolken woordje "racist". Helaas werkt het nog steeds
pi_49566417
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef Chooselife het volgende:

[..]

3 Weken zul je bedoelen.
helaas ja
pi_49566450
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:05 schreef Falcon4ever het volgende:

[..]

helaas ja
Of ze worden naar Marokko gestuurd om vlinders te vangen (zie bericht op de Frontpage tijdje terug). Betaal ik daar nou belasting voor
pi_49566577
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:06 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Of ze worden naar Marokko gestuurd om vlinders te vangen (zie bericht op de Frontpage tijdje terug). Betaal ik daar nou belasting voor
Daar zat wel een andere gedachte achter + dat waren voorzover ik weet mocro's zonder strafblad
pi_49566613
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:09 schreef Falcon4ever het volgende:

[..]

Daar zat wel een andere gedachte achter + dat waren voorzover ik weet mocro's zonder strafblad
Volgens mij was dat ook voor criminelen
pi_49566636
Gewoon 2 miljard euro geven zodat een paar welzijnswerkers met 0,0 gezag voor een half jaar lang koffie, thee en koekjes kunnen gaan uitdelen aan die idioten in een speciaal voor hen ingericht clubhuisje.
pi_49566696
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:01 schreef ThaMadEd het volgende:
Muzas

Zie ook mijn eerdere reactie: de argumenten die men aanvoert kunnen de mensen als Dragoljub niet weerleggen, en statistieken al helemaal niet. Daarom grijpen ze maar weer naar het duizend keer uitgemolken woordje "racist". Helaas werkt het nog steeds
De statistieken? Die zeggen echt niet dat 20% tot 25% van de Marokkaanse jeugd crimineel is zoals hier beweerd wordt. Die spreken over 3,3%. Dat is er ruim 3 op de 100 teveel, maar nog steeds een heeeeel grote minderheid. En zeker als je die statistieken ook nog eens corrigeert naar sociale klasse dan blijken Marokkanen (en andere allochtonen) helemaal niet zo veel crimineler dan autochtonen.

Oftewel: de statistieken staan meer aan zijn dan aan jouw kant.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_49566810
quote:

[..]

Probeer hun gedrag maar weer recht te spreken, maar dat wil niet nee, dus probeer je het niet eens meer. Verder ben ik geen racist, ik bekijk het gewoon realistisch. En verder:
pi_49566823
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De statistieken? Die zeggen echt niet dat 20% tot 25% van de Marokkaanse jeugd crimineel is zoals hier beweerd wordt. Die spreken over 3,3%. Dat is er ruim 3 op de 100 teveel, maar nog steeds een heeeeel grote minderheid. En zeker als je die statistieken ook nog eens corrigeert naar sociale klasse dan blijken Marokkanen (en andere allochtonen) helemaal niet zo veel crimineler dan autochtonen.

Oftewel: de statistieken staan meer aan zijn dan aan jouw kant.
Als je ze corrigeert naar sociale klasse zal idd blijken dat Marokkanen, Turken en Antillianen niet crimineler zijn dan Nederlandse tokkies (denk ik). Feit blijft wel dat Marokkanen 8x zo crimineel (oid) zijn als Nederlanders. Het enige volk dat nog crimineler is zijn Antillianen. Nu heb ik overigens wel het idee dat die een beetje een ondergeschoven kindje zijn in de media. Ik lees meer over Marokkanen dan over Antillianen. Misschien omdat de Antillen nog bij ons horen
  zondag 20 mei 2007 @ 13:20:28 #226
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_49566951
Nou, ik heb meer het idee dat die Antillianen, 1. niet zo in een slachtofferrol kruipen 2. niet zo gekant zijn tegen de Nederlandse samenleving 3. minder argeloze voorbijgangers intimideren en provoceren en 4. niet in 90% van de gevallen in bus of trein lastig zijn met jengelende mobieltjes.

Dus ondanks het feit dat ze crimineler zijn, hebben er minder mensen direct last van.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_49567033
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:20 schreef Kopstoot het volgende:
Nou, ik heb meer het idee dat die Antillianen, 1. niet zo in een slachtofferrol kruipen 2. niet zo gekant zijn tegen de Nederlandse samenleving 3. minder argeloze voorbijgangers intimideren en provoceren en 4. niet in 90% van de gevallen in bus of trein lastig zijn met jengelende mobieltjes.

Dus ondanks het feit dat ze crimineler zijn, hebben er minder mensen direct last van.
Mja dat is aan de andere kant ook wel weer zo. Hun criminaliteit is ook meer intern (familievetes) en ze hebben het niet speciaal op Nederlanders gemunt. Terwijl je Marokkanen vaak "kk bollanders" enzo ziet typen op youtube.
pi_49567060
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MpDR24BB1o0

En hier begint het mee....

Hoe pakken we dit probleem nou aan?
Keihard straffen. Werk- en heropvoedingskampen met een streng regime door militairen (en niet door die dubbeldooiers uit de softe sector). Niet praten maar aanpakken en keihard. Bezit ontnemen. Recidivisten jarenlang buiten de maatschappij houden (en afbeulen in een werkkamp). Politie moet meer bevoegdheden krijgen om streng op te treden. Enkelbanden om veroordeelde criminelen jarenlang overal te kunnen volgen. Weg met de boterzachte aanpak van criminelen in deze mietjesmaatschappij.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_49567196
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Keihard straffen. Werk- en heropvoedingskampen met een streng regime door militairen (en niet door die dubbeldooiers uit de softe sector). Niet praten maar aanpakken en keihard. Bezit ontnemen. Recidivisten jarenlang buiten de maatschappij houden (en afbeulen in een werkkamp). Politie moet meer bevoegdheden krijgen om streng op te treden. Enkelbanden om veroordeelde criminelen jarenlang overal te kunnen volgen. Weg met de boterzachte aanpak van criminelen in deze mietjesmaatschappij.
Puike oplossingen. Alleen die gaan NOOIT doorgevoerd worden onder het huidige kabinet. Ik denk eigenlijk onder geen enkel kabinet .
pi_49567429
Nog zo'n leuke, een hard werkende ijsverkoper beroven van zijn waar:

http://www.youtube.com/watch?v=xhK5dTXsv5k&mode=related&search=
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 20 mei 2007 @ 13:37:06 #231
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49567513
Dat soort mensen moeten een jaar lang gemarteld worden.
  Donald Duck held zondag 20 mei 2007 @ 13:38:35 #232
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49567574
Dat ze het nog grappig vinden om dat allemaal online te zetten zeg. Klotetuig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49567691
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:17 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Als je ze corrigeert naar sociale klasse zal idd blijken dat Marokkanen, Turken en Antillianen niet crimineler zijn dan Nederlandse tokkies (denk ik). Feit blijft wel dat Marokkanen 8x zo crimineel (oid) zijn als Nederlanders. Het enige volk dat nog crimineler is zijn Antillianen. Nu heb ik overigens wel het idee dat die een beetje een ondergeschoven kindje zijn in de media. Ik lees meer over Marokkanen dan over Antillianen. Misschien omdat de Antillen nog bij ons horen
Ik geloof dat kleinere minderheidsgroepen, zoals Somaliers, Dominicanen, ed het nog slechter doen. Maar goed: je geeft zelfs al aan dat het vooral aan de sociale klasse ligt. Een Marokkaan die in een Wassenaarse villawijk opgroeit zal hoogst waarschijnlijk net zo weinig crimineel zijn als z'n buurjongetje Willem-Jan. Donny die hemelsbreed een paar kilometer verder in een Haagse achterstandsbuurt opgroeit is waarschijnlijk net zo erg crimineel als z'n gekleurde buurjongetje.

Ja, dan zijn Marokkanen 8x zo crimineel als de gemiddelde Nederlander. Maar niet dus 8x zo crimineel als de gemiddelde Nederlander in een vergelijkbare sociale klasse. Inderdaad. Komt het probleem dan dus omdat ze Marokkaans zijn of moslim zijn? Of komt het probleem gewoon omdat ze massaal in de lagere sociale klasses zijn binnengehaald destijds? Tja.....

Haal je Marokkanen (en mensen in het algemeen) uit de lagere sociale klasses door ze hard aan te pakken en hard te straffen? Nee. Geen reden om het niet te doen (ik ben helemaal voor), maar je lost er uiteindelijk niets mee op. De criminaliteit zal er echt niet spectaculair minder om worden.

Worden bevolkingsgroepen wel minder crimineel als ze doorgroeien naar een hogere sociale klasse? Zullen de kinderen van Achmed en Karima het beter doen als hun ouders een goede opleiding krijgen en kunnen verhuizen naar een doodsaaie Vinexwijk? Hoogst waarschijnlijk wel...

Gaat dat automatisch, dat doorgroeien naar hogere sociale klasses? Ja, maar uiterst langzaam, daar gaan vaak vele generaties overheen. Is het dus een idee om dat the stimuleren in de hoop dat een uiterst traag proces ietjespietjes minder traag gaat? Ja, volgens mij. Doe je dat met zero tolerance en hard straffen? Nee.......
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_49567694
Auto's jatten, voor de grap:

http://www.youtube.com/watch?v=BtJoIbzHP8k
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_49567701
quote:

Inderdaad Hier in de wijk waar ik woon zijn ook erg veel Antillianen en Marokkanen. Maar laat ik juist net geen last hebben van de Antilianen. Die vallen ons (Nederlanders) gewoon niet lastig en zijn meer onder elkaar met elkaar bezig

Dat kan ik van die Marokkanen niet zeggen!

Ik vind de geposte filmpjes hier trouwens erg schrikwekkend en ik kan er dan echt boos om worden!
pi_49567714
quote:

Geloof je het zelf?
  zondag 20 mei 2007 @ 13:45:50 #237
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49567850
Ik zie om me heen genoeg afrikanen aan het werk, dat zie ik niet met die vieze marrokaantjes.
pi_49567856
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog zo'n leuke, een hard werkende ijsverkoper beroven van zijn waar:

http://www.youtube.com/watch?v=xhK5dTXsv5k&mode=related&search=
1 van die reacties:
quote:
kk op met je Geert Wilders rulezzz.. alle haters aan de gas samen met de joden!!

kk racisten
kansloos enzo...
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_49567928
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:45 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

1 van die reacties:
[..]

kansloos enzo...
  zondag 20 mei 2007 @ 13:48:41 #240
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_49567954
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:45 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

1 van die reacties:
[..]

kansloos enzo...
Die reactie ! Dat is wel vaker op dat soort sites. Het woordje discriminatie en racist weten ze wel te vinden, alleen gebruiken ze hem compleet verkered (Is trouwens niet anders dan de normale wereld )
pi_49568103
Tsja. Mijn mening hierover is tegenwoordig: zolang het me zelf maar niet overkomt. Je kunt je wel BLIJVEN ergeren aan dit soort verhalen, maar het zal toch niet veranderen. Hoe je het ook wendt of keert.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_49568191
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef Metal_Mart het volgende:
Tsja. Mijn mening hierover is tegenwoordig: zolang het me zelf maar niet overkomt. Je kunt je wel BLIJVEN ergeren aan dit soort verhalen, maar het zal toch niet veranderen. Hoe je het ook wendt of keert.
dus toegeven? Hun de 'macht' geven? Dacht het niet....aanpakken die lui en keihard ook.

Ben blij als ik klaar ben met me HBO en richting de politieacademie ga
pi_49568220
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Nou klopt het wel en dat is wel iets wat hen erger maakt dan andere bevolkingsgroepen. Niet alleen in Nederland, ook in Frankrijk bijvoorbeeld hebben ze het specifiek op Fransen gemunt. Er stond een tijd terug nog een groot artikel op de Frontpage waarom dat volgens een Franse socioloog zo is. Kijk ik zal niet zeggen dat andere volken niet crimineel zijn, maar er lijkt toch wel een algemeen probleem met hen te zijn en vooral door de wijze HOE ze zich gedragen. In Spanje zijn ze ook niet geliefd volgens mijn Spaanse familie. Ze scholden mijn nicht zelfs een keer uit voor puta (hoer) toen ze gewoon over straat liep . Dat soort opmerkingen komt hier ook vaak voor richting Nederlandse vrouwen. Ze lijken gewoon meer anti-westers te zijn dan sommige andere volken. Dat heeft natuurlijk ook met botsende culturen te maken. Maar de oplossing: ja dat is heel moeilijk

Oh nog een voorbeeld: het voetballen met de kransen op dodenherdenking. Het is imho echt niet toevallig dat dat Marokkanen waren en geen Antillianen. Ik denk dat mensen daarom extra een hekel aan hen hebben. Het respectloze gedrag en niet criminaliteit op zich. Nu is dat vervelend voor de goedwillende Marokkanen (waar ik er genoeg van ken en ook bevriend mee ben). Je moet elke persoon nog steeds als een individu zien en hem beoordelen als persoon, hoe moeilijk dat soms ook is! Maar degenen die crimineel zijn moeten keihard aangepakt worden!

[ Bericht 17% gewijzigd door ThaMadEd op 20-05-2007 14:00:23 ]
pi_49568377
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

dus toegeven? Hun de 'macht' geven? Dacht het niet....aanpakken die lui en keihard ook.

Ben blij als ik klaar ben met me HBO en richting de politieacademie ga
Hoe lang worden die zinnen nu al gebezigd? "Aanpakken die lui en keihard ook". Al jaren. En wat verandert er? Niks. Of ja, toch wel: ze worden steeds crimineler en gewelddadiger.

De enige oplossing is wat mij betreft dat elke winkelier hier een shotgun mag hebben. Iedereen die zich onrechtmatig in jouw zaak bevindt, is automatisch een schietschijf geworden. Natuurlijk zal dit wettelijk nooit haalbaar zijn, maar ik denk dat het niet eens zo slecht werkt.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_49568468
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:58 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Hoe lang worden die zinnen nu al gebezigd? "Aanpakken die lui en keihard ook". Al jaren. En wat verandert er? Niks. Of ja, toch wel: ze worden steeds crimineler en gewelddadiger.

De enige oplossing is wat mij betreft dat elke winkelier hier een shotgun mag hebben. Iedereen die zich onrechtmatig in jouw zaak bevindt, is automatisch een schietschijf geworden. Natuurlijk zal dit wettelijk nooit haalbaar zijn, maar ik denk dat het niet eens zo slecht werkt.
Als het merendeel van de Nederlanders hun hooft omdraaid als er iets gebeurd en er niets van durft te zeggen dan gebeurd er ook niets. Ik heb al een tijdje de instelling als ik iets zie van die stam dat mij niet bevalt dan pak ik het aan, eerst pratend lost dat niets op en gaat het los dan ga ik ook los.
pi_49568484
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Nou klopt het wel en dat is wel iets wat hen erger maakt dan andere bevolkingsgroepen. Niet alleen in Nederland, ook in Frankrijk bijvoorbeeld hebben ze het specifiek op Fransen gemunt. Er stond een tijd terug nog een groot artikel op de Frontpage waarom dat volgens een Franse socioloog zo is. Kijk ik zal niet zeggen dat andere volken niet crimineel zijn, maar er lijkt toch wel een algemeen probleem met hen te zijn en vooral door de wijze HOE ze zich gedragen. In Spanje zijn ze ook niet geliefd volgens mijn Spaanse familie. Ze scholden mijn nicht zelfs een keer uit voor puta (hoer) toen ze gewoon over straat liep . Dat soort opmerkingen komt hier ook vaak voor richting Nederlandse vrouwen. Ze lijken gewoon meer anti-westers te zijn dan sommige andere volken. Dat heeft natuurlijk ook met botsende culturen te maken. Maar de oplossing: ja dat is heel moeilijk
Allemaal leuk en aardig, maar daar ging het niet over. Het ging erover dat je minder last hebt van Antillianen dan van Marokkanen. Onzin natuurlijk, beide bedrijven voornamelijk straatcriminaliteit, oftewel: opvallende criminaliteit waar je last van hebt. Antilianen nog meer dan Marokkanen zelfs. Oftewel: als je denkt dat je meer last hebt van Marokkanen dan woon je in een wijk waar een meerderheid is van Marokkanen of het zit gewoon in je hoofd. Maar is absoluut bezijdens de waarheid in algemene zin.
pi_49568519
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Als het merendeel van de Nederlanders hun hooft omdraaid als er iets gebeurd en er niets van durft te zeggen dan gebeurd er ook niets. Ik heb al een tijdje de instelling als ik iets zie van die stam dat mij niet bevalt dan pak ik het aan, eerst pratend lost dat niets op en gaat het los dan ga ik ook los.
Nee, jij gaat het ver schoppen als agent
pi_49568626
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar daar ging het niet over. Het ging erover dat je minder last hebt van Antillianen dan van Marokkanen. Onzin natuurlijk, beide bedrijven voornamelijk straatcriminaliteit, oftewel: opvallende criminaliteit waar je last van hebt. Antilianen nog meer dan Marokkanen zelfs. Oftewel: als je denkt dat je meer last hebt van Marokkanen dan woon je in een wijk waar een meerderheid is van Marokkanen of het zit gewoon in je hoofd. Maar is absoluut bezijdens de waarheid in algemene zin.
Nogmaals, het gaat niet alleen om de criminaliteit maar ook om GEDRAG. Ik zie een Antilliaan niet zo snel "kk Nederlander" roepen als er een Nederlander voorbijfietst maar bij een Marokkaan gebeurt dat wel. Toch gek
pi_49568727
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:04 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Nogmaals, het gaat niet alleen om de criminaliteit maar ook om GEDRAG. Ik zie een Antilliaan niet zo snel "kk Nederlander" roepen als er een Nederlander voorbijfietst maar bij een Marokkaan gebeurt dat wel. Toch gek
Nogmaals: of je woont toevallig net in een omgeving met veel meer Marokkanen, of het zit in je hoofd.
pi_49568733
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, jij gaat het ver schoppen als agent
oja het aanpakken van problemen is niet de manier?

Als ik zie dat die stam iemand lastig valt/ beroofd/ verkracht/ aanrand/ in elkaar slaat ofwat dan ook, dan zal ik ze hier eerst via de mond op aan spreken. Krijg ik dan een grote bek of worden we fysiek dan is het keihard aanpakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')