quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nogmaals: of je woont toevallig net in een omgeving met veel meer Marokkanen, of het zit in je hoofd.
Jij snapt het geloof ik niet helemaal.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
oja het aanpakken van problemen is niet de manier?
Als ik zie dat die stam iemand lastig valt/ beroofd/ verkracht/ aanrand/ in elkaar slaat ofwat dan ook, dan zal ik ze hier eerst via de mond op aan spreken. Krijg ik dan een grote bek of worden we fysiek dan is het keihard aanpakken.
Een agent die los gaatquote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
oja het aanpakken van problemen is niet de manier?
Als ik zie dat die stam iemand lastig valt/ beroofd/ verkracht/ aanrand/ in elkaar slaat ofwat dan ook, dan zal ik ze hier eerst via de mond op aan spreken. Krijg ik dan een grote bek of worden we fysiek dan is het keihard aanpakken.
handen -> wapenstok -> pepperspray -> pistoolquote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij snapt het geloof ik niet helemaal.Dat is juist hetgene dat hier niet kan, vanwege de wet. Moet je eens kijken wat je voor heisa over je heen krijgt als je 1 (!) kogel afvuurt.
Jij komt het psychologische onderzoek voor politieagent niet door, dat is duidelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
handen -> wapenstok -> pepperspray -> pistool
Er zijn nog een aantal middelen voor het pistool.
je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 20 mei 2007 14:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een agent die los gaat![]()
Als er iets is wat een agent onder geen enkele omstandigheid mag en moet doen is het "los gaan"![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:11 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij komt het psychologische onderzoek voor politieagent niet door, dat is duidelijk.
Voor sommige multicul theedrinkers misschien welquote:Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef Rossoneri het volgende:
Nou dit komt ook echt als een verrassing zeg.![]()
Dat is idd echt triest, pas geleden nog ergens een krantenbericht over een agent. Stond iets in de trant van 'de agent zal niet veroordeeld worden voor het gebruik van zn wapen'. Wtf zodra een agent schiet komt er een strafrechtelijk onderzoek?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij snapt het geloof ik niet helemaal.Dat is juist hetgene dat hier niet kan, vanwege de wet. Moet je eens kijken wat je voor heisa over je heen krijgt als je 1 (!) kogel afvuurt.
Dat is toch niet meer dan logisch?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Wtf zodra een agent schiet komt er een strafrechtelijk onderzoek?
Uiteraard maar in Nederland is de politieagent dat meteen schuldig en wordt hij of zij geschorst ontslagen of iets anders, want ja schieten op criminelen dat kan natuurlijk niet!! Je mag pas schieten als zij terugschieten en dan is het vaak al te laat.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan logisch?
Hij heeft contact met de particuliere meldkamer van zo'n beveiligingsbedrijf. Maar die gozer aan de andere kant reageerd idd niet echt slim...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef worldpimber het volgende:
WTF is dat nu voor vaag geluidsfragment, met wie belt die bewakingsmedewerker?
En wat een kneus, diegene aan de lijn ... BEL DE POLITIE!!, ander: he??![]()
En zo is het nou eigenlijk met het hele land.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:42 schreef zomaareennaam het volgende:
een topic waar de waarheid niet echt gezegd mag worden is een waardeloos topic!
WTF is dat voor herrie?!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:12 schreef Meki het volgende:
Zie hier voor de Nederlandse helden
http://youtube.com/watch?v=iSZ-OFIbrEg
Das het incident van Utrecht waarbij een man dodelijk is getroffen in de buurt Ondiep (Utrecht)... Wel triest overigensquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Dat is idd echt triest, pas geleden nog ergens een krantenbericht over een agent. Stond iets in de trant van 'de agent zal niet veroordeeld worden voor het gebruik van zn wapen'. Wtf zodra een agent schiet komt er een strafrechtelijk onderzoek?
Tuurlijk, anders zeg ik 't toch niet. Ik heb ongelooflijk veel last van mocro's, dagelijks weer in het OV en dat is toch hetgeen ik zeg. Antillianen zijn vast en zeker crimineler, ze zijn me echter niet dagelijks aan 't provoceren in bus etc.quote:
Die bewakingsmedewerker die wordt aangevallen heeft contact met de meldkamer en terwijl hij dus gewond is geraakt door die mokerslagen van die groep roept hij dus om hulp via de meldkamer.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef worldpimber het volgende:
WTF is dat nu voor vaag geluidsfragment, met wie belt die bewakingsmedewerker?
En wat een kneus, diegene aan de lijn ... BEL DE POLITIE!!, ander: he??![]()
Blijf jij maar mooi vasthouden aan je stereotypen, gaat de rest van FOK! naar de kroeg of op een terras zitten ipv bij alles te roepen dat Nederlanders minstens zo erg zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:18 schreef Meki het volgende:
[..]
De eerste Nederlander die niet gierig is moet ik nog tegen komen,.
De eerste Nederlander die dronkend een vrouw doodrijdt moet ik nog tegen komen.
Kan me niet voorstellen dat er nog steeds mensen zijn die het een kleine groep noemen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:51 schreef Alpha2 het volgende:
Met een regering wat we nu hebben zal er niks aan gedaan worden. Ze worden alleen mar beschermt.
Ik walg van mensen die zeggen, "het is een kleine groep die het voor de rest verpest" en "kijk die voetbal hooligans".
Alsof het een minderheid is onder marokkanen.. en alsof het gros van de nederlanders hooligan is.
Marrokanen plegen gewoon veel meer misdrijven dan nederlanders, staan vaker bekend bij de politie en staan vaker in de ww. En daarbij komt dat marokkanen in de minderheid zijn tov nederlanders.
Heb liever allochtonen ala chinees of belg,mof..
Oh er zijn zeker wel problemen onder de Marokkaanse jeugd, maar dit wat jij hier beweert ligt toch echt aan jouquote:Op zondag 20 mei 2007 01:23 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De eerste Marokaan die niet steelt moet ik nog tegenkomen..
De eerste kut Marokaan die niet een grote bek open trekt en met zijn hele familie je bek komt verbouwen.
De eerste marokaan die niet te lui is om te werken..
etc..
Zo kun je het volschrijven dat nog dikker is dan de Koran zelf.
80% wat in de nor zit is marokaan, oh ja ze zitten daar omdat ze zich zo goed aanpassen.
Och de een heeft oogkleppen m.b.t. de Marokkaanse problematiek. De ander slaat weer door naar de andere kant. Blijkbaar is dat laatste een stuk geaccepteerder, want kritiek op Meki zie ik wel, kritiek op de eenzijdige visie van Darkmanta blijft echter uit...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:25 schreef Repeat het volgende:
Piet Oogklep hoor, die Meki, geen fatsoenlijke discussie mee te voeren
bah wat viesquote:
Tuig? De marokkanen brengen dat begrip in praktijk. Fok ook?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:34 schreef KreKkeR het volgende:
Om de een of andere reden trekken dit soort topics naast de normale users, ook altijd het simpele tuig van Fok aan.
Wel eens bij je opgekomen er verschillende soorten tuig zijn en dat er gradaties zijn wanneer het gaat om negatief gedrag?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef neegij het volgende:
[..]
Tuig? De marokkanen brengen dat begrip in praktijk. Fok ook?
Wat ben je toch een mongool Meki. Als jij een topic over Israel opent ben je toch ook niet gediend van reacties in de trant van: "Ja, maar de Palestijnen doen het ook!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Aach hou toch je kwebbel dicht. ik heb alleen een puntje van een ijsberg genoemd
wat als we over Nederlandse pedofielen praten. of over familiedrama´s
herrinner je nog wel wat er in NANCY is gebeurd door Nederlandse hooligans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |