gast skopje gedaan in overlegquote:Op maandag 30 juli 2007 22:30 schreef Canisfire het volgende:
Zelfgemaakte game Final Tear 3 op 94%
Kan dit op slot of naar games ?
In GC is het gewoon spam.
ok ok naar TRVquote:
was jij nou de mod die hans teeuwen leuk vond?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
behalve dat het al uit den treure is behandeldtopic ging nergens meer over.
Oke, fair enough... al dacht ik dat in dergelijke gevallen doorgaans wel even een verwijslinkje naar een eerder topic in de slot-post werd geplaatst..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
behalve dat het al uit den treure is behandeldtopic ging nergens meer over.
Op dit moment loopt het topic prima volgens mij. Het gaat toch een opsomtopic worden met allerlei locaties, links etc. Daar lijkt me weinig anders op mogelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:07 schreef DennisMoore het volgende:
Waar bevindt zich de hel?
Was niets onzinnigs aan. Als ik een grappig onzinnig topic wil starten, dan open ik 'm wel in ONZ.
Had niet rücksichtlos naar ONZ geschopt moeten worden omdat een paar users in een serieus topic een 'grappige' reactie plaatsten.
Svp corrigeren.
Ja, het loopt nu prima als onzinnig opsomtopic met "Limburg = hel, hahaha".quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Op dit moment loopt het topic prima volgens mij. Het gaat toch een opsomtopic worden met allerlei locaties, links etc. Daar lijkt me weinig anders op mogelijk eigenlijk.
't Zal mijn onwetendheid wel wezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Klonk het volgende:
topic gaat nergens over, al vanaf de OP niet, echt zo onbegrijpelijk vaag, mischien een nieuwe poging met een OP die wel te snappen is zonder dat je een bezoekje hoeft te brengen aan de lokale paddoboer
IKEA - Part XXX - De nieuwe catalogus komt eraan!quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:49 schreef dubidub het volgende:
Ik dacht dat er in GC zo'n topic liep voor en door ikea medewerkers? Ik kan het nergens vinden
Heldquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IKEA - Part XXX - De nieuwe catalogus komt eraan!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl
was slechts een paar seconde werk.
We kunnen veel, maar je hele posthistory dicht gooien nog net niet...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:04 schreef dvdfreak het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/103590 kan dicht
Gewoon doen manquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We kunnen veel, maar je hele posthistory dicht gooien nog net niet...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:26 schreef Hijacking het volgende:
1300 euro per maand verdienen met je site
Tnxquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:00 schreef Ticootje het volgende:
Toestemming gevraagd voor dit topic??
Miljoenen mobieltjes weggegooid
Donequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef Seventees het volgende:
Geen reet te doen op je werk 9-8-2007 - deel 1 en Geen reet te doen op je werk, 8 - 8 - 7 deel IV zijn dezelfde topics (ondanks het verschil in nummering. De tweede nummert verkeerd door)
Kan deze tweede gesloten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |