Aruba voor jou toch op dit momentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:32 schreef DennisMoore het volgende:
Waar bevindt zich de hel op aarde?
Ik nomineer Afrika, en specifieker nog: Congo.
Alwaar men elkaar graag (dood)martelt en met opzet geestelijk en lichamelijk verminkt.
Hoe kan men zo ver komen...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:35 schreef zarGon het volgende:
Gewoon geld blijven geven en alles komt goed.
Indat geval nomineer ik ook Nyalam (zie ook WikiPedia)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:11 schreef Croga het volgende:
Ik zeg in Deurne....
Vroeger liep er een handelsroute van Bergen op Zoom naar Duitsland. Deze liep via Eindhoven naar Venlo. Waar nu Deurne ligt lag indertijd een heel groot moeras. Vandaar dat Helmond nu Helmond heet, het was de laatste rustplaats voor men het moeras (De Hel) in moest.
Héy!quote:
Is het een cultureel element? Zijn 'de blanke kolonialisten' de schuldigen?quote:
Dit is gewoon voor ONZquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Héy!.
Dit topic is zéker niet onzinnig bedoeld!.
Dat jij de onzinnige 'grappige' reacties niet modereert, betekent niet dat ie dus maar naar ONZ moet.
Het is de menselijke aard. Een bepaalde samenloop van externe omstandigheden kan ervoor zorgen dat die naar boven komt, en dat is daar (blijkbaar) gebeurd. Althans, zo denk ik erover.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is het een cultureel element? Zijn 'de blanke kolonialisten' de schuldigen?
Is het pure kwaadaardigheid? Genetisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |