quote:Op zondag 8 juli 2007 13:12 schreef Klonk het volgende:
ik geloof dat iedereen nu gelukkig is.
Turken op FOK! #77 Turken zijn aan vakantie toequote:Op maandag 9 juli 2007 14:41 schreef Emel het volgende:
Turken op FOK! #75 Turken kunnen ook flirten
mag het centraal?
heel aardigquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind emel een dotje. of het nou man of vrouw is.
Dat zou ik ook graag zien, en eventueel weer onderaan (of hoe heet dat) plaatsen zoals het eerst ook was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Kan een Mod de TT hier aub even opschonen?
Vuurwapens in beeld #10, HAHA DIKKE PWNAGE NEWBS
Donequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Kan een Mod de TT hier aub even opschonen?
Vuurwapens in beeld #10, HAHA DIKKE PWNAGE NEWBS
Uitloggen en je ziet het niet meer!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil dit topic uit mijn Myat gooien
Is het niet een idee om BG te bannen? 2 vliegen in 1 klap opgelost. Hij kan niet meer in myAT en wij zijn van hem verlostquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uitloggen en je ziet het niet meer!![]()
Is het niet een idee om je ban aanvragen voor je te houden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het niet een idee om BG te bannen? 2 vliegen in 1 klap opgelost. Hij kan niet meer in myAT en wij zijn van hem verlost![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het niet een idee om BG te bannen? 2 vliegen in 1 klap opgelost. Hij kan niet meer in myAT en wij zijn van hem verlost![]()
en dat dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het niet een idee om je ban aanvragen voor je te houden?
Aangezien er om het vragen van een ban ook een ban staat.![]()
Ik droomde hardop, sorriequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het niet een idee om je ban aanvragen voor je te houden?
Aangezien er om het vragen van een ban ook een ban staat.![]()
En zelfs muggen kunnen platgeslagen worden, getuige al die bloedvlekjes op mijn muur en plafond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de user met de meeste bans op fok ooit dus nee dat is geen optie, ik kom altijd weer terug, net als zoeen mug.
Maar wij hebben je dan wel al geprikt en in die bult zitten dan eitjes en dan komen er meer en die hebben dan ook wel zin om te neuken maar dat doen ze nog niet meteen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik droomde hardop, sorrie![]()
[..]
En zelfs muggen kunnen platgeslagen worden, getuige al die bloedvlekjes op mijn muur en plafond.
Iemand heeft het al gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:39 schreef Emel het volgende:
Turken op FOK! #80 Turken zijn eigenwijs
Mag het centraal? Dankjewel.
Hij staat al centraalquote:Op zondag 15 juli 2007 11:28 schreef Emel het volgende:
[..]
Turken op FOK! #81 Op naar de meet en Ramadan
ms wil je dit topic centraal plaatsen?![]()
je collega was je voorquote:
Oh ja, ik had de post van HW gemistquote:Op zondag 15 juli 2007 11:49 schreef Emel het volgende:
[..]
je collega was je voormaar toch bedankt!
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh ja, ik had de post van HW gemist![]()
Dan had hij maar niet op vakantie moeten gaan![]()
Donequote:Op zondag 15 juli 2007 14:18 schreef Emel het volgende:
Turken op FOK! #82 Turkentopic, lijkt wel een soap hier
![]()
slotquote:
OK, dankjequote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De andere was eerder dus rollen omgedraaid
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef Emel het volgende:
Turken op FOK! #83 TURKISH LOUNGE CAFE
Centraal ajb![]()
gast skopje gedaan in overlegquote:Op maandag 30 juli 2007 22:30 schreef Canisfire het volgende:
Zelfgemaakte game Final Tear 3 op 94%
Kan dit op slot of naar games ?
In GC is het gewoon spam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |