1 2 3 | 1420999 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode ) 1420075 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-175 ) |
Nee, niet 'of een poging daartoe' maar gewoon 'een poging daartoe'.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:53 schreef Falco het volgende:
Ordinaire zelfmoord, of een poging daartoe.
'tentamen suicide' een medische term? Lijkt me meer een incrowd brandweerterm dan iets wat je terugvindt in een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:03 schreef Devlinsect het volgende:
Medische term voor een niet geslaagde zelfmoordpoging.
Nee, oorspronkelijk een medische term. Brandweer zal het begrip kennen, de term zelf niet veel gebruiken: voor hen valt er niets op te ruimen, het is geen geslaagde poging.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:04 schreef JeRa het volgende:
[..]
'tentamen suicide' een medische term? Lijkt me meer een incrowd brandweerterm dan iets wat je terugvindt in een ziekenhuis.
Vooruit dan. Ik blijf het een gruwelijk lelijke KPN-term vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, oorspronkelijk een medische term. Brandweer zal het begrip kennen, de term zelf niet veel gebruiken: voor hen valt er niets op te ruimen, het is geen geslaagde poging.
ik had de komma voor 'of' moeten weglatenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, niet 'of een poging daartoe' maar gewoon 'een poging daartoe'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |