Thnx beequeen (had ik net niet gemist hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Voor degene die het gemist heeft.
Tja het is maar hoe je het wil interpreteren. Het is waar dat Jairo Natasia mist. Maar dat is pas iets van de laatste tijd en het is vooral 's avonds. Het blijkt nl. dat hij 's avonds vaak bij haar sliep. Nu verzint hij allerlei smoesjes om 's avonds bij de zus in bed te stappen, o.a. door vele verhalen te willen vertellen over z'n vriendinnetje. De zus lost dat op door samen met hem naar bed te gaan en te kletsen tot hij slaapt. Dat hij dik en groot is geworden wijdt ze overigens niet aan het missen. Is gewoon een verhaal wat ze vertelt, hij eet nl. als een 'wolf'. Tezamen met het feit dat hij behoorlijk kieskeurig is geworden over welke kleding hij wel en niet aanwil. Voorbeeld wat ze geeft is dat z'n oma hemdjes voor hem heeft gekocht, allemaal dezelfde maat en de ene past volgens hem niet en de andere wel (volgens Jairo).
Wat wel opmerkelijk is, is het verhaal is de vader. Die mochten ze van Natasia niet zien. Sinds zij in DGK is gebeurt dat wel en het is de zus opgevallen dat Jairo dat heel erg gemist heeft. Hij is altijd heel blij als hij zijn vader ziet en heeft ook tegen hem gezegd: weet hoe lang ik dit al wou?
Dat is wat ik uit het verhaal haal. Dus ja, ze missen haar wel, maar het is niet zo dat ze er vreselijk onder lijden.
Kwaadsprekerij... ...tis een schande...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Op Mamjo beweert iemand die beweert een Surinaamse te zijn, dat de zussen in het Surinaams zouden hebben gezegd dat het helemaal niet goed gaat met het zoontje van Natasia.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
Lieke viel, omdat haar Hakje afbrak, gebeurt er toch nog iets
Als het waar is, is het redelijk schandalig. Nemen ze hem in bescherming, of zijn ze bang voor hem.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertelde zojuist aan Brian dat de terror vannacht door 'achter' werd gestopt omdat Brian begon te flippen. Huub had een telefoontje van 'achter' gekregen dat Brian te agressief werd. Hoezoe nemen ze Brian iedere keer in bescherming ?
belachelijk weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertelde zojuist aan Brian dat de terror vannacht door 'achter' werd gestopt omdat Brian begon te flippen. Huub had een telefoontje van 'achter' gekregen dat Brian te agressief werd. Hoezoe nemen ze Brian iedere keer in bescherming ?
Met kast en al dumpen boven de doggersbank die loco.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Delete de tekst dan in je quote.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Thnx beequeen (had ik net niet gemist hoor)
Dit kan ik volledig onderschrijven...mooi uitgebreid ook..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Voor degene die het gemist heeft. De vertaling van Day.
Tja het is maar hoe je het wil interpreteren. Het is waar dat Jairo Natasia mist. Maar dat is pas iets van de laatste tijd en het is vooral 's avonds. Het blijkt nl. dat hij 's avonds vaak bij haar sliep. Nu verzint hij allerlei smoesjes om 's avonds bij de zus in bed te stappen, o.a. door vele verhalen te willen vertellen over z'n vriendinnetje. De zus lost dat op door samen met hem naar bed te gaan en te kletsen tot hij slaapt. Dat hij dik en groot is geworden wijdt ze overigens niet aan het missen. Is gewoon een verhaal wat ze vertelt, hij eet nl. als een 'wolf'. Tezamen met het feit dat hij behoorlijk kieskeurig is geworden over welke kleding hij wel en niet aanwil. Voorbeeld wat ze geeft is dat z'n oma hemdjes voor hem heeft gekocht, allemaal dezelfde maat en de ene past volgens hem niet en de andere wel (volgens Jairo).
Wat wel opmerkelijk is, is het verhaal is de vader. Die mochten ze van Natasia niet zien. Sinds zij in DGK is gebeurt dat wel en het is de zus opgevallen dat Jairo dat heel erg gemist heeft. Hij is altijd heel blij als hij zijn vader ziet en heeft ook tegen hem gezegd: weet hoe lang ik dit al wou?
Dat is wat ik uit het verhaal haal. Dus ja, ze missen haar wel, maar het is niet zo dat ze er vreselijk onder lijden.
Kinderen zijn gelukkig heel flexibel. Zelfs als allebei de ouders wegvallen, weten ze er vaak nog wat van te maken. Gelukkig voor Jairo mag hij zijn vader weer zien, sinds zijn moeder weg is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Mag ik hierbij stellen dat de Uber-neus der neuzen zijn tijd ver vooruit was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
Gelukkig voor Jairo mag hij zijn vader weer zien, sinds zijn moeder weg is.
Mammatasja is niet ''weggevallen''. Different cookie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Kinderen zijn gelukkig heel flexibel. Zelfs als allebei de ouders wegvallen, weten ze er vaak nog wat van te maken. Gelukkig voor Jairo mag hij zijn vader weer zien, sinds zijn moeder weg is.
Sterker nog, hij mag dagelijks van Mammatasja genieten via de streams en TV.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Mammatasja is niet ''weggevallen''. Different cookie.
Ik heb het geluid niet aan, maar het zou me niets verbazen. Natasia is eng vandaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef ruby het volgende:
Heeft Natasia een nieuwe lach?
Niet weggevallen, niet afgevallen enkel tegengevallen. Wees er maar trots op, hup in een toerek dumpen en naar je kindjes toe, alhoewel ik dat die kinderen eigenlijk ook niet gun.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Mammatasja is niet ''weggevallen''. Different cookie.
Gitarist speelt al.quote:
Ik was net zo benieuwd naar het nieuwe haar van Amanda.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:21 schreef ruby het volgende:
He gezellig, 4 x Jaap.
Het zal er wel niet uitzien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen we Amanda's nieuwe look niet zien?
Hellooo, kittenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was net zo benieuwd naar het nieuwe haar van Amanda.
Oh, nu Eric in de keuken. Ook boeiend.
Laat dat maar aan DOB over.quote:
Niet alleen vandaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het geluid niet aan, maar het zou me niets verbazen. Natasia is eng vandaag.
Er moet een nieuwe kluns ingewerkt worden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag.![]()
En waarom krijgen we beelden van het huis?
Hi honquote:
Sinds Frans weg is en wij moeten dokken, is alles anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi hon.
Ik slinger ook weer eens een keer de streams aan, zeg.
2x Jaap voor de computer, 2 x de villa. Wat is dit voor een regie?
Daarstraks was er in elk geval wel iets, want Natasia begon te praten tegen een onzichtbaar iemand en toen werd het geluid weggedrukt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef Starlie het volgende:
Is Melissa in de vila, want ik zag net wel iets blonds rondlopen (en dat was niet Amanda) en toen opeens sprongen de streams op Jaap....
heb ik wat gemist? Is er iets met die doos met grote tieten EN grote neus????quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef Starlie het volgende:
Is Melissa in de vila, want ik zag net wel iets blonds rondlopen (en dat was niet Amanda) en toen opeens sprongen de streams op Jaap....
Ah, ik dacht al dat ik aan het hallicuneren was. Ik meende ook al een tweede langharige dame te zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef Starlie het volgende:
Een van die meiden van Dreams Of Beautyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik aan het hallicuneren was. Ik meende ook al een tweede langharige dame te zien.
Nu zou dat kunnen, maar daarstraks was er toch echt iets anders aan de hand toen Natasia in de keuken was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een van die meiden van Dreams Of Beauty
Oooooooooooooooooooooooow die.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een van die meiden van Dreams Of Beauty
Omdat ik je een vies ziek wezen vind, wil je de bron ff erbij zetten. En je post het ook twee keer hè, voor het geval dat…quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Voor degene die het gemist heeft. De vertaling van Day.
Ik dacht dat Maria Jezus had overlééfd toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik hierbij stellen dat de Uber-neus der neuzen zijn tijd ver vooruit was.![]()
Waar slaat dit nou weer op? Hou dat soort taal tegen andere users maar voor je.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Omdat ik je een vies ziek wezen vind, wil je de bron ff erbij zetten.
U zegt? Wat staat erboven : De vertaling van Day. Ga ff lekker chillen in het Hooligan-topic.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Omdat ik je een vies ziek wezen vind, wil je de bron ff erbij zetten. En je post het ook twee keer hè, voor het geval dat…
Dat is dan jouw mening. Die hierin niet terzake doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Omdat ik je een vies ziek wezen vind, wil je de bron ff erbij zetten. En je post het ook twee keer hè, voor het geval dat…
We mogen Amanda haar nieuwe haar niet zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zijn 3 en 4 gelockt? Is er wat aan de hand ofzo?
edit: lamaar.
Een gitaarspelende Brian is inderdaad ook niet alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zijn 3 en 4 gelockt? Is er wat aan de hand ofzo?
edit: lamaar.
Zei hij niet tering vliegen,hij pakte meteen de vliegenmepper????quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
Jaap achter de computer: Fucking Hell! Tering Lieke! Is toch niet normaal?!?
Beste Gert, waar was je toen ik voor alles en nog wat uitgemaakt werd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Hou dat soort taal tegen andere users maar voor je.
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef blomst het volgende:
[..]
We mogen Amanda haar nieuwe haar niet zien.
Vraag ons niet wat er logisch aan wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Zei hij niet tering vliegen,hij pakte meteen de vliegenmepper????
Zolang je er geen hard plassertje van krijgt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan echt uren wegdromen met Jaap in beeld.
Dat voorspelt weinig goeds.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef FdW het volgende:
Timide stemmetjes...
Een hele verbetering.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:40 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is er een vreemd proces gaande in het haar van Amanda. Knoop er extensions aan vast en het neemt de textuur van hooi aan. Het ziet er nu al niet uit.
17,50 was het toch??? Of versta ik Brain echt heeeeel slecht??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:42 schreef paraquat het volgende:
'voor 7,50.....en je kreeg er ook water bij!'
Die komt wel, Nena komt niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, Samantha (dat lieve zusje van Amanda) komt morgen niet.
Ze zei toch Nena? Of versta ik Amanda nu ook slecht???quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Samantha is vriendin en komt WEL. Haar jongste zus komt niet (moet werken) en Nena had geen zin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Moet je wel het geluid er bij uitzetten! En dat zou dan weer jammer zijn... Fucking tering hel, wat een dilemma's!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan echt uren wegdromen met Jaap in beeld.
Dan maakt ze maar zin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Samantha is vriendin en komt WEL. Haar jongste zus komt niet (moet werken) en Nena had geen zin.
Dit is het jongste zusje hè. Deborah komt toch wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dat lieve zusje komt dus iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |