Ik heb het geluid niet aan, maar het zou me niets verbazen. Natasia is eng vandaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef ruby het volgende:
Heeft Natasia een nieuwe lach?
Niet weggevallen, niet afgevallen enkel tegengevallen. Wees er maar trots op, hup in een toerek dumpen en naar je kindjes toe, alhoewel ik dat die kinderen eigenlijk ook niet gun.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Mammatasja is niet ''weggevallen''. Different cookie.
Gitarist speelt al.quote:
Ik was net zo benieuwd naar het nieuwe haar van Amanda.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:21 schreef ruby het volgende:
He gezellig, 4 x Jaap.
Het zal er wel niet uitzien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen we Amanda's nieuwe look niet zien?
Hellooo, kittenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was net zo benieuwd naar het nieuwe haar van Amanda.
Oh, nu Eric in de keuken. Ook boeiend.
Laat dat maar aan DOB over.quote:
Niet alleen vandaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het geluid niet aan, maar het zou me niets verbazen. Natasia is eng vandaag.
Er moet een nieuwe kluns ingewerkt worden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag.![]()
En waarom krijgen we beelden van het huis?
Hi honquote:
Sinds Frans weg is en wij moeten dokken, is alles anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi hon.
Ik slinger ook weer eens een keer de streams aan, zeg.
2x Jaap voor de computer, 2 x de villa. Wat is dit voor een regie?
Daarstraks was er in elk geval wel iets, want Natasia begon te praten tegen een onzichtbaar iemand en toen werd het geluid weggedrukt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef Starlie het volgende:
Is Melissa in de vila, want ik zag net wel iets blonds rondlopen (en dat was niet Amanda) en toen opeens sprongen de streams op Jaap....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |