door de afstand gingen er andere problemen opspelen, die je dan laat liggen in die korte tijd dat je wel bij elkaar bent. ik denk dat de relatie nog een kans zou hebben als we het zouden proberen, want we zijn nog altijd heel close. ik weet alleen niet zeker hoe dat van haar kant zit. zij heeft het uitgemaakt omdat ze het niet meer aankon, en misschien is haar liefde voor mij daarbij ook definitief gesneuveld. maar dat wil ik dan eigenlijk wel weten. niet dat ik over een paar jaar denk van "had ik maar..."quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef QCC het volgende:
Als het alleen de afstand was waardoor het misliep zou je best bij elkaar terug kunnen, maar als er anderen dingen speelden mis je waarschijnlijk alleen het samenzijn (en de seks).
Heb ik ook in van die golven dat ik haar mis denk ik aan alle leuke dingen die er niet meer zijn, maar niet aan alle dingen waar ze onredelijk in was waardoor het uieindelijk is stukgelopen.

Heel herkenbaar. Alleen de gedacht eraan al voelt alsof iemand een mes in me hart steekt en een paar keer ronddraait.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik me wel een beetje in terugvinden.
Het is nu uit, daar kan ik niks aan doen en moet ik mee leren leven. Maar zodra ik te horen krijg dat ze met iemand anders het bed heeft gedeeld, weet ik dat ik weer opnieuw naar de klote ga. Voelt echt nog steeds alsof dat iets van 'ons' samen is op de één of andere manier.
Toch hoop ik wel dat ze het mij vertelt, mocht het gebeuren.. En dat komt natuurlijk ook echt wel.
Blegh. Heb weer een paar van die kutdagen..
Gaat wel weer over!

en wat heb jij gezegd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb bij elkaar bijna 2 jaar een relatie met een jongen gehad.. Hij is voor mij altijd speciaal gebleven, maar hij zei altijd van we kunnen maar beter vrienden zijn. hij zei ook dat het gevoel voor hem over was.
Nu bijna 2 jaar later kunnen we het nog steeds goed met elkaar vinden en zijn we vrienden, alhoewel we nog steeds elkaar heel goed aanvoelen.
Tot hij vorige week er opeens mee aan kwam dat hij nog steeds van me houd, en dat we maar een leven hebben zover hij weet en dat hij dat het liefste met mij door wil brengen![]()

och, misschien is de boodschap wel dat je je ex gewoon los moet laten en zien wat de toekomst brengtquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
't gaat hier over het lóslaten van de ex, maaike...!
dus niet zout in de wonden wrijven door te melden dat jij en je ex weer samen zijn....

Loze hoop.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
och, misschien is de boodschap wel dat je je ex gewoon los moet laten en zien wat de toekomst brengt

dat is in ieder geval uberhaupt sowieso altijd de boodschap.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
och, misschien is de boodschap wel dat je je ex gewoon los moet laten en zien wat de toekomst brengt

Zo moet je wel denken....quote:

Ik gun het mezelf meer eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat is in ieder geval uberhaupt sowieso altijd de boodschap.![]()
Ik maakte uiteraard een geintje - 't is maaike helemaal gegund!![]()

dank jequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat is in ieder geval uberhaupt sowieso altijd de boodschap.![]()
Ik maakte uiteraard een geintje - 't is maaike helemaal gegund!![]()

een neukertjequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik heb het gereduceerd tot het feit dat ik het alleen nog enorm kut vind alleen te slapen etc , iemand nog tisp dat ff te overbruggen

Benk t type niet echt naar, maar tis wel zo opgelost als je de aandacht weer kan focussen op een ander, al die vrije tijd kost me enorm veel moeite om nu doorheen te komenquote:

Dat is vervelend ja. Had ze nog met die gast toen ze met jou was? Want dan bedonderde ze hem eigenlijk met jou, en voor jou voelt het nu omgedraaid. Was het voor jou een serieuze relatie of een 'neukertje' waar je stiekem toch heel veel meer voor bent gaan voelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik weet ook niet meer wat ik er mee aan moet, en het was niet eens een ex, maar het was zo spannend en het voelde zo goed. Ik had een tijdje iets met een meid die een relatie had, het voelde te goed om waar te zijn achteraf. We hebben zo'n beetje alles gedaan, maar achteraf heeft ze toch besloten om weer naar haar toenmalige vriend te gaan. Ik voel me zo genaaid, omdat ik eindelijk eens het gevoel had dat ik niet bedonderd werd, maar helaas, weer een mokerslag voor mijn zelfvertrouwen. En met de gedachte dat ze nu weer lekker bij haar vriend is inclussief sex maakt mijn nog steeds kotsmisselijk.![]()

Ja ik vind het heel vervelend, omdat ik nauwelijk iets heb van, ja die meid vind ik nu echt de moeite waard. Maar ze had toen een "break" omdat ze ook verdere gevoelens voor mij kreeg, ja ik heb daar natuurlijk op ingespeeld omdat ik echt verliefd op haar was/ben. Voor mij was het niet zomaar een neukertje, en voor haar ook niet zegt ze. Maar ze heeft toch haar relatie geprobeerd, en is dus nu samen met die vent van haar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef QCC het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja. Had ze nog met die gast toen ze met jou was? Want dan bedonderde ze hem eigenlijk met jou, en voor jou voelt het nu omgedraaid. Was het voor jou een serieuze relatie of een 'neukertje' waar je stiekem toch heel veel meer voor bent gaan voelen?

Tsja dat gebeurd wel eens.. Leuke conclusiequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef QCC het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja. Had ze nog met die gast toen ze met jou was? Want dan bedonderde ze hem eigenlijk met jou, en voor jou voelt het nu omgedraaid. Was het voor jou een serieuze relatie of een 'neukertje' waar je stiekem toch heel veel meer voor bent gaan voelen?

Eigen schuld though..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Ja ik vind het heel vervelend, omdat ik nauwelijk iets heb van, ja die meid vind ik nu echt de moeite waard. Maar ze had toen een "break" omdat ze ook verdere gevoelens voor mij kreeg, ja ik heb daar natuurlijk op ingespeeld omdat ik echt verliefd op haar was/ben. Voor mij was het niet zomaar een neukertje, en voor haar ook niet zegt ze. Maar ze heeft toch haar relatie geprobeerd, en is dus nu samen met die vent van haar.

een goeie joint en comedy centralquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik heb het gereduceerd tot het feit dat ik het alleen nog enorm kut vind alleen te slapen etc , iemand nog tisp dat ff te overbruggen

vandaag mijn ex ook weer gezien...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef WallOfStars het volgende:
Vandaag voor eerst mijn ex gezien sinds het uit is gegaan, zomaar toevallig, in een winkelcentrum.Het gaf me toch een raar gevoel.....waarom weet ik eigenlijk niet, Ik dacht toch dat het gevoelsmatig achter me gelaten had, misschien uit het oog uit het hart. af en toe is gevoel om te![]()
![]()

Heb je nog contact met haar? Zonee, probeer dat wel te zoeken en er samen over te praten. Praten helpt echt heel veel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:57 schreef wat_nu het volgende:
Ik ga me nu maar eens echt opmaken om haar te laten gaan, Ik voel me leeg en ongelukkig.. maar ergens is er rust en stiekem toch nog hoop.
Iemand een tip over hoe dit te doen zonder meteen te zwelgen in mijn eigen verdriet.

Ik zie haar nog steeds heel erg veel. Ze moet er nu achter komen dat ze beter bij mij past dan bij de anderen. Ergens ben ik rustiger... maar nog steeds heel erg leeg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je nog contact met haar? Zonee, probeer dat wel te zoeken en er samen over te praten. Praten helpt echt heel veel!

nou dat geldt ook niet voor iedereen. mijn ex en ik vertellen elkaar nog steeds alles wat ons dwars zit, en staan ook klaar voor elkaar. toch is het ook goed af en toe minder contact te hebben om elkaar los te laten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als hij zich juist opmaakt om haar te laten gaan is contact imo niet zo'n goede optie.. En jah deze ezel heeft haar hoofd ook gestoten.. Maar niet meer voor een tweede keer.. Ik heb hem na een maand ook verwijderd.. In het begin waren het leuke gesprekken.. maar zodra je een beetje door laat schemeren dat je het moeilijk hebt heeft die ander ook zoiets van jah dat is mijn pakkie an niet meer
Dus contact met je ex:
Praten:met vrienden, of je dumpt het hier..

Het probleem is dat ik haar net genoeg wil laten gaan om er achter te komen dat haar huidige relatie geen toekomst heeft, alleen maar verleden. Maar ze moet me niet vergeten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoel het nu ook in zijn geval.. als hij haar los wil gaan laten is dagelijks contact denk ik niet echt bevoorderlijk..
Ik zeg ook niet dat je er nooit meer contact mee moet hebben.. ergens hoop ik dat het ooit weer goed komt qua vriendschap.. Niet dat we nu ruzie hebben ofzo (zo zal hij het wss ook niet zien en als ik hem over een paar maanden aanspreek zal die wss ook zoiets hebben van jah leuk!)

ojee, verwachtingen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:56 schreef wat_nu het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik haar net genoeg wil laten gaan om er achter te komen dat haar huidige relatie geen toekomst heeft, alleen maar verleden. Maar ze moet me niet vergeten...

Ik dacht dat o.a. Chaucer ooit schreef "radix malorum est cupiditas"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ojee, verwachtingen...![]()
expectation is the root of all evil.![]()

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef QCC het volgende:
Ik dacht dat o.a. Chaucer ooit schreef "radix malorum est cupiditas"

En een heel makkelijke valkuil... ergens weet ik het, maar ik lieg wel vaker tegen mezelf. Ze belde me vandaag op om even te zeggen dat ze me mist... *zucht* Heerlijk om te horen, maar niet echt makkelijk om haar los te laten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ojee, verwachtingen...![]()
expectation is the root of all evil.![]()

begeerte is de wortel van het kwaadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk wist Chaucer wel wat het betekent....![]()
Wie heeft het uitgemaakt? Doet ze dat vaker, je 'zomaar' bellen om lieve dingen te zeggen? Dan vindt ze het of heel leuk om je valse hoop te geven en je aan het lijntje te houden, of ze wil je terug..quote:En een heel makkelijke valkuil... ergens weet ik het, maar ik lieg wel vaker tegen mezelf. Ze belde me vandaag op om even te zeggen dat ze me mist... *zucht* Heerlijk om te horen, maar niet echt makkelijk om haar los te laten.

Ik denk dat ze me vooral nog niet wil laten gaan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:42 schreef QCC het volgende:
[..]
begeerte is de wortel van het kwaad
[..]
Wie heeft het uitgemaakt? Doet ze dat vaker, je 'zomaar' bellen om lieve dingen te zeggen? Dan vindt ze het of heel leuk om je valse hoop te geven en je aan het lijntje te houden, of ze wil je terug..

Kijk hier mee uit, ik heb het zelf uitgemaakt maar ik loop ook nog steeds te kloten met me ex, en uiteindelijk gaan beiden naar de kloten ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef wat_nu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me vooral nog niet wil laten gaan...
Ik word moe van het springen tussen hoop en verdriet. Waarschijnlijk is hoop nu de grootste vijand, maar oh zo verleidelijk.

Thx voor de tip... maar ik ben bang dat ik er op het moment niet sterk genoeg voor ben. De telefoon brandt naast me, ik wil zo graag haar stem even horen. En merken dat zij het er ook moeilijk mee heeft. Maar ik doe het niet, het mag niet van mezelf..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Kijk hier mee uit, ik heb het zelf uitgemaakt maar ik loop ook nog steeds te kloten met me ex, en uiteindelijk gaan beiden naar de kloten ...

Misschien moet je dan nog even paar pijnlijke tikken krijgen ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:59 schreef wat_nu het volgende:
[..]
Thx voor de tip... maar ik ben bang dat ik er op het moment niet sterk genoeg voor ben. De telefoon brandt naast me, ik wil zo graag haar stem even horen. En merken dat zij het er ook moeilijk mee heeft. Maar ik doe het niet, het mag niet van mezelf..

Hoop heb ik ook nog een hele tijd gehad, dat maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Kijk hier mee uit, ik heb het zelf uitgemaakt maar ik loop ook nog steeds te kloten met me ex, en uiteindelijk gaan beiden naar de kloten ...

Ik heb haar gisteren weer gezien.. We maken elkaar helemaal gek. We kunnen niet zonder elkaar, maar ook niet met... Het vlees is heel erg zwak. Zo wordt het nooit wat. Maar helemaal breken durf ik ook niet. Het is niet alleen een geliefde, maar ook een goede vriendin.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoop heb ik ook nog een hele tijd gehad, dat maakt het alleen maar erger.
Steeds weer denken aan hoe mooi het was en hoe mooi het nog had kunnen worden.. Blijf je jezelf gek maken! Helemaal als uiteindleijk blijkt dat het tóch niet meer goed komt, dan val je weer opnieuw in een diep, diep dal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |