dat is waarom ik mijn ex nu het liefst niet zie/spreek.. Als ik nu naar haar flatje zou gaan zou het echt moeilijk zijn om dat op een 'gewoon vrienden' manier te doen, wetende dat er niet meer inzit. Ik moet eerst over haar heen komen en dan is het wat makkelijker..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef spooki3 het volgende:
[..]
Het idee dat iemand opeens uit je leven is, is ook heel bizar. Vooral als het ook nog eens op een rot manier gaat.
Zoiets laat je niet zomaar achter je.
Ik heb het geluk dat we als goede vrienden uit elkaar zijn gegaan en elkaar op die manier ook nog wel kunnen en willen zien. En ook dat is fucked up, omdat ze toch niet meer in mijn leven is op de manier die ik zou willen.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom denken jullie dan dat ik er nog moeite voor doe?
Ik heb hem afgelopen vrijdag verwijderd en hem toen ook een mailtje gestuurd dat ik er klaar mee ben en hem met rust laat.. Voor de rest heb ik geen contact meer met hem gezocht.. ook geen behoefte aan..
En de keren dat ik met die vriend van hem praatte was omdat die vriend mij aansprak.. en dan gingen die gesprekken niet eens over hem.. maar soms kwam het erop uit..
Geloof me, Ik weet precies hoe je je voelt! Gewoon volhouden en positief blijven!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar ben ik nu mee bezig shiftoIk heb hem afgelopen vrijdag uit mijn lijst gegooid..
Het is gewoon ,en dat klinkt misschien heel stom, hij bedoelt het niet kwaad.. Hij doet dit ook voor zijn eigen bestwil.. alhoewel ik het wel erg makkelijk vind.. Ik vind het gewoon raar om nooit meer met hem te praten.. (wss over een paar maanden vind ik het heel normaal) Maar nu.. Hij was mijn eerste echte vriendje ik heb zoveel van hem geleerd.. dat vergeet je niet zomaar.. en dan is het moeilijk dat die persoon ineens uit je leven is.. En dat het nu ook nog op een beetje een rotmanier gaat is ook jammer..
Dit heb ik dus ook en ze heb ook wel een hekel aan mij door mijn twijfel en hoop geven... tis naar als ze met stappen langs je op loopt, van zo dichtbij naar zo ver weg en bij mij is dat ene missen gewoon intimiteit en alles en dat projecteer ik dan nog op haar .... weet ook wel als ik terug zou gaan dat het even bevredigt is en dan komt dat gevoel terug dat ik toch iets bij dr mis ....quote:Omdat ik gewoon het fenomeen vriendje mis ofzo? Dat zal het waarschijnlijk wel zijn.. En ik denk dat het ook meespeelt dat het nu op zo'n rotmanier geëindigt is..
ik zit hier ook de hele dag huilmuziek te luisteren, moet ik niet doen, werkt alleen maar averechtsquote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Ludger het volgende:
* Draait soms een uur lang het liedje van die 'ex'*
Vanavond naar concert van Damien Rice, wiens muziek de eerste week non stop draaidequote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ik zit hier ook de hele dag huilmuziek te luisteren, moet ik niet doen, werkt alleen maar averechts
liedjes van ons samen lukken nog even niet, dan stort ik echt in ben ik bang....
Nee hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen zijn mijn mama en papa er weer![]()
Klinkt echt als een 11 jarige
Moet je kunnen....quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb mezelf maar voorgenomen dat ik gewoon aan de laatste paar leuke dingen denk.. en daar hoort ook de dag van het uitmaken bij.. dat was nog een mooi moment van ons "samen"
En voor de rest heb ik ook geen eens zin meer om me druk te maken over zijn falende capaciteiten tot communicatie.. Ik heb altijd al gezegd van hij heeft een heel hoog IQ maar zijn EQ is zwaar onderontwikkeld.. (zei ik ook gewoon tegen hemzelf) Dus eigenlijk kan ik het hem ook niet eens kwalijk nemen.. Ga ik dus ook niet doen.. Ook al steekt het soms wel een beetje..
Morgen zijn mijn mama en papa er weer![]()
Klinkt echt als een 11 jarige
ja die 2 staan bij mij ook altijd haaks op elkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:05 schreef spooki3 het volgende:
Mijn verstand roept van alles, maar dat gaat zo tegen mijn gevoel in soms, dat ik me daardoor nog rotter voel. Doe wat voor jou werkt.
Nah ja, in het begin had ik dat ook niet moeten doen. We zijn bijna een jaar verder, heb hm in december voor het laatst gezien en ergens mis ik hem ook. Maak me beetje zorgen over hm dus vandaar dat ik hm graag gelukkig zie, zoals op die foto's. Ben beetje bang dat hij op een dag er niet meer is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef spooki3 het volgende:
Dat ken ik ja.
Heb ik ook teveel gedaan naar fotos gekeken. Voelt even heel lekker en dan denk je aan de goede tijd die je hebt gehad.
Enige nadeel bij mij is dat het dan omslaat naar een heel naar gevoel van leegte en gemis wat vervolgens dagen aankan houdenDoe ik dus maar niet meer.
Ik begrijp dat helemaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef Skv het volgende:
Was ik weer.
Even geen behoefte aan gehad om hier te posten, maar het valt me op dat ik om de zoveel dagen weer een heel zeldzaam rare droom over haar heb.
Geen idee hoe dat kan, maar het is wel erg vervelend.
Het fijne is dat ik me daarna weer twee dagen op loop te vreten en dat ik dr ga missen enzo. Damn.
En dan niet het gevoel dat ik 'iemand om me heen' mis ofzo, nee, specifiek háár.
Waarom moet alles altijd zo moeilijk?
ik heb me hier eigenlijk nooit echt druk over kunnen maken....quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef QCC het volgende:
Toch besloten om voorlopig maar niet met haar contact te zoeken, ze is van haar vrijgezelle dingen aan het genieten, geen idee wat ze allemaal doet maar het is het beste als ik probeer me daar niet druk over te maken, het zijn mijn zaken niet meer. Denk dat het belangrijkst is om de hoop dat het nog goed komt te laten varen, en dan richten op een nieuwe relate, want alleen zijn vind ik tot nu toe maar niks.
Hmm, daar kan ik me wel een beetje in terugvinden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:17 schreef QCC het volgende:
Tja, als je stiekem het gevoel hebt dat je nog bij elkaar hoort is het op sommige momenten net alsof ze lekker aan het vreemdgaan is (weet uberhaupt niet of ze iets met iemand anders heeft gedaan, ze is er niet echt het type voor, tenminste niet zoals ik haar kende), het slaat nergens op maar zo voelt het dan wel. Lijkt me fijn als het me niet meer uitmaakt wat ze doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |