abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49606832
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:38 ]
pi_49609058
Wat Shifto zei. Ik zou er op dit moment een beetje schijt aan hebben Yashaaaa. HIj wil je blijkbaar niet van harte spreken, dus waarom op dit moment moeite blijven doen? Je hebt er alleen jezelf mee zoals je hebt gemerkt.
Smart went Crazy....
pi_49609454

[ Bericht 45% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:39 ]
  maandag 21 mei 2007 @ 15:37:08 #104
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49609477
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef spooki3 het volgende:

[..]

Het idee dat iemand opeens uit je leven is, is ook heel bizar. Vooral als het ook nog eens op een rot manier gaat.
Zoiets laat je niet zomaar achter je.

Ik heb het geluk dat we als goede vrienden uit elkaar zijn gegaan en elkaar op die manier ook nog wel kunnen en willen zien. En ook dat is fucked up, omdat ze toch niet meer in mijn leven is op de manier die ik zou willen.
dat is waarom ik mijn ex nu het liefst niet zie/spreek.. Als ik nu naar haar flatje zou gaan zou het echt moeilijk zijn om dat op een 'gewoon vrienden' manier te doen, wetende dat er niet meer inzit. Ik moet eerst over haar heen komen en dan is het wat makkelijker..

Hoe komt het dat het uit is spooki? Plotseling en onverwacht of zat er al een tijdje iets fout?
pi_49613184
Voelt plotseling en onverwacht, maar weet eigenlijk ook wel dat het niet zo is. Voelde het ook al wel aankomen. Er zat al langer wat fout. Durfde zelf al geen plannen voor de vakantie met haar te maken en zelf de boot ook al wat afgehouden met die plannen.

Kon al langer merken dat ze het gevoel had dat ze niet met mij oud wou worden, dat ik toch niet de ware was. Het gevoal bij haar is al langer weggeweest, niet helemaal weg, maar wel in zoverre dat ze niet langer door wou gaan. En nu het uit is is er een knop omgegaan en is het gevoel bij haar helemaal weg. Doet erg pijn om dat zo te zien en te merken dat het dan opeens allemaaal zo weg is.

Zeker omdat het bij mij dus niet weg is en ik ergens stiekum wel hoop had dat het goed zat/zou komen en ik het misschien wel mis had. Zoals alle mannen ben ik gewoon blind geweest en heb ik het allemaal niet willen zien aankomen denk ik.

-nu eerst naar mijn kantoor toe voor een kennisavond en dan eindelijk naar huis-
pi_49614907
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom denken jullie dan dat ik er nog moeite voor doe?

Ik heb hem afgelopen vrijdag verwijderd en hem toen ook een mailtje gestuurd dat ik er klaar mee ben en hem met rust laat.. Voor de rest heb ik geen contact meer met hem gezocht.. ook geen behoefte aan..

En de keren dat ik met die vriend van hem praatte was omdat die vriend mij aansprak.. en dan gingen die gesprekken niet eens over hem.. maar soms kwam het erop uit..
Dan heb ik niks gezegd
Smart went Crazy....
  maandag 21 mei 2007 @ 18:17:04 #107
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49615399
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar ben ik nu mee bezig shifto Ik heb hem afgelopen vrijdag uit mijn lijst gegooid..
Het is gewoon ,en dat klinkt misschien heel stom, hij bedoelt het niet kwaad.. Hij doet dit ook voor zijn eigen bestwil.. alhoewel ik het wel erg makkelijk vind.. Ik vind het gewoon raar om nooit meer met hem te praten.. (wss over een paar maanden vind ik het heel normaal) Maar nu.. Hij was mijn eerste echte vriendje ik heb zoveel van hem geleerd.. dat vergeet je niet zomaar.. en dan is het moeilijk dat die persoon ineens uit je leven is.. En dat het nu ook nog op een beetje een rotmanier gaat is ook jammer..
Geloof me, Ik weet precies hoe je je voelt! Gewoon volhouden en positief blijven! (Niet dat er geen dipjes meer gaan komen maar daar kun je ook positief doorheen proberen te gaan!)
Thinking about thinking of you.
pi_49615811
* Oesie meldt zich.

Ben bijna vier weekjes vrijgezel maar heb haar de afgelopen week alweer twee keer gezien. Het lijkt allemaal zo goed en dat maakt het af en toe nog wel is moeilijk. Totdat ze op vakantie gaat zie ik het allemaal wel. Ze is nog zo lief
pi_49615996
bij mij is het klote uitgegaan, nu paar weken rust, tegen gekomen met stappen en dan loop je langs elkaar op zonder wat te zeggen, allemaal erg klote voelt zo gek, maar goed tis nu ook even niet de tijd om naar dr toe te gaan , word het helemaal een zooitje:(
  maandag 21 mei 2007 @ 18:56:56 #110
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49616643
Hoe lang blijf jij hier nog mee doorgaan, Hoolie?
Natuurlijk is het zo dat het verwerkingsproces tijd nodig heeft, maar je lijkt er (vind ik) nogal in rond te wentelen. Ik baseer dat niet op deze laatste post - het valt me al best een tijdje op. Je lijkt op zoek te blijven naar de momenten die pijn zullen doen; foto's van het uitgaan, uitgaan waar zij nog komt... dat werkt iig niet constructief, dat zul je toch met me eens zijn.

Ik bedoel hiermee: we zien je posts hier nu al een hele tijd, maar je lijkt niet erg vooruit te gaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door Garisson72 op 21-05-2007 19:03:48 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49616753
Wat ik vooral niet helemaal snap is dat jij het hebt uitgemaakt Hoolie....
en jij zit er echt veel meer mee dan zij....
Ik doe niet meer aan een signature
pi_49617160
denk dat het te maken heeft met het alleen zijn en dingen die ik nu mis en niet haar, ben gewoon wat dwangmatig? ben dr ook lang mee bezig ik weet het, ik weet dat het niks word met haar maar ik ben gewoon ook weer bang lang alleen te blijven ofzo super wazig, sorry voor mn gejengel
  maandag 21 mei 2007 @ 19:18:24 #113
94676 Garisson72
pi_49617391
je 'gejengel' is het probleem niet.
Wat ik meer bedoelde, is dat het soms geen kwaad kan eens goed hard voor jezelf te zijn, als je weet dat je op het punt staat iets te doen (die foto's zoeken bijvoorbeeld) waarvan je weet dat het je niet verder gaat brengen.

Kijk, uiteindelijk ga je dat toch wel doen hoor. Uiteindelijk ga je toch wel voor jezelf kiezen. Het kan alleen gemakkelijk zo zijn dat je veel te lang hierin blijft rondwentelen, en dat je achteraf jezelf gaat verwijten dat je daar teveel tijd aan hebt verspild. That be my point.
pi_49618559
Tis gewoon dat ik nu merk dat ik me alleen voel en dingen mis en dan denk ik haar te missen ofzo, blijf er inderdaad in ronddraaien zo pfff
pi_49618568

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:39 ]
  maandag 21 mei 2007 @ 19:54:44 #116
94676 Garisson72
pi_49619055
het is de clash van je gevoel tegenover je verstand, Yasha. Je gevoel wil terug naar hoe het toen was (niet eens hém per se, maar dat gevoel van toen) en je verstand weet dat het beter is zoals 't is. Je verstand heeft al flink terrein gewonnen de laatste tijd, maar zo af en toe is er dan ff zo'n stuiptrekking van je gevoel. Nix mis mee!
pi_49619499
quote:
Omdat ik gewoon het fenomeen vriendje mis ofzo? Dat zal het waarschijnlijk wel zijn.. En ik denk dat het ook meespeelt dat het nu op zo'n rotmanier geëindigt is..
Dit heb ik dus ook en ze heb ook wel een hekel aan mij door mijn twijfel en hoop geven... tis naar als ze met stappen langs je op loopt, van zo dichtbij naar zo ver weg en bij mij is dat ene missen gewoon intimiteit en alles en dat projecteer ik dan nog op haar .... weet ook wel als ik terug zou gaan dat het even bevredigt is en dan komt dat gevoel terug dat ik toch iets bij dr mis ....
pi_49620106
* Draait soms een uur lang het liedje van die 'ex'*
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_49620238
Mijn ex die loopt ook weer met een nieuwe jongen
Dat snap ik dan ook weer niet. ik wou soms ook dat werkdagen 24 uur lang waren
Dan kom je thuis of ga je weg van werk en dan gelijk aan allemaal dingen dingen... op het werk totaal geen last van namelijk.

Heb er gisteravond even snel gezien en net weer gesproken maar voel er niet veel voor om hele gesprekken te gaan voeren ook. Wel besloten dat ik eind zomer uit huis moet zijn. Dus kan op zoek gaan naar kamer of wat dan ook. Heb ook geen zin om naar ouders terug te moeten gaan.
pi_49622144
ik zit weer ff in een up. afspraakje gemaakt met dat meisje dat ik leuk vind, lijkt er sterk op dat ze mij ook wel ziet zitten. dit weekend naar pinkpop, waar ook een meisje dat ik al ken en wel leuk vind komt, eens kijken of daar nog wat gaat gebeuren. het leven kan ook mooi zijn
  maandag 21 mei 2007 @ 21:20:02 #121
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49623126
Merk dat ik, nu ze na een week afwezig (ik denk/weet vakantie) weer online komt na d'r werk toch even 2 tellen dacht: Aanspreken?

Niet gedaan.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49624046
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Ludger het volgende:
* Draait soms een uur lang het liedje van die 'ex'*
ik zit hier ook de hele dag huilmuziek te luisteren, moet ik niet doen, werkt alleen maar averechts

liedjes van ons samen lukken nog even niet, dan stort ik echt in ben ik bang....
  maandag 21 mei 2007 @ 22:17:03 #123
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49625672
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

ik zit hier ook de hele dag huilmuziek te luisteren, moet ik niet doen, werkt alleen maar averechts

liedjes van ons samen lukken nog even niet, dan stort ik echt in ben ik bang....
Vanavond naar concert van Damien Rice, wiens muziek de eerste week non stop draaide
Nog steeds zijn sommige liedjes nog wel een beetje 'brok-in-keel' veroorzakend. Maar heb er wel zin in Ben erg benieuwd.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49626864

[ Bericht 60% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:39 ]
pi_49627102
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:

Morgen zijn mijn mama en papa er weer

Klinkt echt als een 11 jarige
Nee hoor

Ik was ook heel blij dat mijn ouders er weer waren (die waren op vakantie net toen wij uit elkaar gingen) en ik had ze zo nodig toen. Zijn toch je verwekkers he? Niemand die je zo goed kent als je eigen ouders (tenminste meestal dan )
pi_49627685
Ken het gevoel. Net pas thuis van me werk en voel me nog steeds kut. Liefst was ik even langs mijn ouders gegaan, maar zit er niet meer in nu.
pi_49627804
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb mezelf maar voorgenomen dat ik gewoon aan de laatste paar leuke dingen denk.. en daar hoort ook de dag van het uitmaken bij.. dat was nog een mooi moment van ons "samen"

En voor de rest heb ik ook geen eens zin meer om me druk te maken over zijn falende capaciteiten tot communicatie.. Ik heb altijd al gezegd van hij heeft een heel hoog IQ maar zijn EQ is zwaar onderontwikkeld.. (zei ik ook gewoon tegen hemzelf ) Dus eigenlijk kan ik het hem ook niet eens kwalijk nemen.. Ga ik dus ook niet doen.. Ook al steekt het soms wel een beetje..

Morgen zijn mijn mama en papa er weer

Klinkt echt als een 11 jarige
Moet je kunnen....
Straks (mocht je terugvallen in het gezwijmel) niet tegen jezelf zeggen dat je het niet kunt om aan leuke dingen te denken en het te verstoten (pff wat een zin). Zulke dingen gaan toch met de tijd, ipv geforceerd iets...
kan het niet zo goed uitleggen..
  dinsdag 22 mei 2007 @ 01:07:48 #128
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49631161
Voelde me beter na een goed gesprek met mn ouders afgelopen zaterdag, gisteravond voor het slapen kreeg ik een soort verlangen om haar op te zoeken, te spreken, kijken hoe het met haar gaat.

Vandaag zag ik dr een paar keer op msn (ze staat op blok, en ik meestal offline), valt me op dat ze afgelopen tijd vaker op msn is dan toen wij nog hadden, misschien om tentamens te bespreken met studiegenoten of zou ze lekker aan het online flirten zijn? Vandaag toen ik bij mn vrienden wegging nog langs haar flat gefietst maar het was al laat en ze lag waarschijnlijk te slapen, geen idee wat ik dacht ermee op te schieten om langs het gebouw te fietsen..

Ben sterk aan het overwegen om contact te zoeken. Sinds de break-up heb ik haar 1 lange brief gestuurd en die heeft ze beantwoord met een mailtje waarin ze zei dat ze niet zeker wist of ze nog genoeg voor me voelde en dat we elkaar pijn deden en dat het daarom beter was om uit elkaar te zijn, en dat het misschien goed is om even vrij te zijn. Het doet haar ook pijn dat ik haar niet wil zien, zij heeft natuurlijk ook haar beste vriend verloren, net als ik. Ze eindigt de brief door te zeggen dat als we echt bij elkaar horen dat we elkaar dan tegenkomen, een beetje een open einde waar ik niet goed mee weet wat ik er mee moet.

Ik weet dat zij twee weken geleden naar mij toe is willen komen, maar uiteindelijk niet heeft gedaan omdat ik eerder heb gezegd dat ik op dit moment niet als 'gewoon vrienden' bij haar kan zijn, ik weet niet eens of ik dat nu kan, ik weet ook niet waarom ik zo de behoefte voel om met haar te praten, terwijl ik weet dat we waarschijnlijk toch niet bij elkaar komen, ik denk dat ik toch nog hoop heb dat het wel zo is..

moet ik toenadering zoeken of moet ik wachten tot zij het doet? ik denk dat ze nog te diep in me zit omdat ik me nog erg druk maak over wat zij doet, alsof ik daar uberhaupt nog iets mee te maken heb.. misschien is het daarom beter om te wachten tot ik meer over haar heen ben?

sorry als het bovenstaande erg verwarrend is
pi_49633060
Bovenstaande is net zo verwarrend als de gevoelens en gedachten die door je heen gaan. Als ik het zo lees is het net zo verwarrend als al mijn gedachten en gevoelens die door mezelf heen gaan.

Ik herken mezelf er helemaal in. Maak me ook veel te druk om wat ze doet en gaat doen. ZO gaat ze over een paar maanden op vakantie. naja, vakantie. Ze gaat 3 maanden rondtrekken door Australie en Thailand in haar eentje. Telkens als ik daaraan denk draait mijn maag zich in een knoop. Maak me dan ook te druk. Te druk, omdat dat iets is wat we samen zouden gaan doen in de toekomst. Druk om alles wat er daar kan gebeuren... berooft, verkracht, nieuw vriendje..... Noem maar op. Maar ook gewoon op zaterdagavond denken over wat ze aan het doen zou zijn. Ben bang dat dat nog wel een hele tijd zal blijven voor je en denk eerlijk gezegd dat haar zien en spreken ervoor zorgt dat dat gevoel langer blijft. Bij mij in ieder geval wel. Ik spreek en zie haar nog regelmatig, moet ook door de verkoop van ons huis.

Aan de andere kant geeft het wel even rust als ik haar gezien en gesproken heb. Heel stom eigenlijk, want daarna maak ik me toch weer druk. Dat kan een paar uur duren, een paar dagen of zelf vlak nadat ze weer weg is dan.

Het enige wat ik je aan kan raden is je gevoel te volgen, dat probeer ik zoveel mogelijk te doen, aangezien mij dat de meeste rust geeft. Mijn verstand roept van alles, maar dat gaat zo tegen mijn gevoel in soms, dat ik me daardoor nog rotter voel. Doe wat voor jou werkt.
pi_49635988
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 07:05 schreef spooki3 het volgende:
Mijn verstand roept van alles, maar dat gaat zo tegen mijn gevoel in soms, dat ik me daardoor nog rotter voel. Doe wat voor jou werkt.
ja die 2 staan bij mij ook altijd haaks op elkaar Kan dan nooit mn verstand volgen ook al is t waarschijnlijk t beste...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49636292

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:39 ]
pi_49642367
Hoop dat die tijd vlug komt. Zoals ik me de afgelopen dagen voelde was alles behalve fijn. Gelukkig heb ik vandaag genoeg afleiding op me werk en kan ik alles weer even van me afzetten.

Vanavond even langs mijn ouders. Zal ook wel weer even goed voelen. Hopelijk blijf ik me dan ook weer even goed voelen na een week in een dip gezeten te hebben.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:05:51 #133
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49646350
Ik geef meestal de voorkeur aan rationeel zijn, maargoed, het irrationele gevoel heeft vooral de laatste weken vaker de overhand.

Heb haar vandaag ge-smst, succes wensen met tentamens, kreeg een redelijk vrolijk berichtje terug waarin ze mij hetzelfde wenste. Ben aan het overwegen om te vragen of ze misschien een keer wil praten maar ik weet niet of dat verstandig is.. Lijkt me dat het dan alleen maar moeilijker wordt haar los te laten, en dat is niet echt wat ik wil.. Toch wil ik wel weten hoe het met haar gaat e.d. Maar dat is denk ik normaal omdat je 2 jaar lang alles van elkaar wist en op het moment helemaal niks.

Beetje in dubio dus, had al een sms getikt om weer te versturen maar toch maar even besloten te wachten, momenteel denk ik dat het misschien beter is om haar toch niet te zien maar over 5 minuten is dat vast weer anders
pi_49657247
Zit naar wat foto's van mijn ex te staren. Weet niet precies waarom, misschien alleen om hem even te zien. Als ik naar de foto's staar kan ik me weer precies zo voelen als toen, zijn geur ruiken (dit staat negatief maar jullie snappen me vast wel) en het voelt alsof ik hm zo weer kan aanraken.
Hij is zo mooi op die foto's en lijkt zo happy.
Zou er uren naar kunnen staren.
pi_49657433
Dat ken ik ja.
Heb ik ook teveel gedaan naar fotos gekeken. Voelt even heel lekker en dan denk je aan de goede tijd die je hebt gehad.

Enige nadeel bij mij is dat het dan omslaat naar een heel naar gevoel van leegte en gemis wat vervolgens dagen aankan houden Doe ik dus maar niet meer.
pi_49657486
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef spooki3 het volgende:
Dat ken ik ja.
Heb ik ook teveel gedaan naar fotos gekeken. Voelt even heel lekker en dan denk je aan de goede tijd die je hebt gehad.

Enige nadeel bij mij is dat het dan omslaat naar een heel naar gevoel van leegte en gemis wat vervolgens dagen aankan houden Doe ik dus maar niet meer.
Nah ja, in het begin had ik dat ook niet moeten doen. We zijn bijna een jaar verder, heb hm in december voor het laatst gezien en ergens mis ik hem ook. Maak me beetje zorgen over hm dus vandaar dat ik hm graag gelukkig zie, zoals op die foto's. Ben beetje bang dat hij op een dag er niet meer is.
pi_49658227
Ik ben bang dat dat moment inderdaad een keer gaat komen. Al is het maar omdat er iemand helemaal naar de andere kant van het land verhuisd en er helemaal geen contact meer is dan.

Dat is ook precies wat mij telkens een ontzettend rot gevoel geeft. Bang mijn beste vriendin ook nog eens te verliezen enmaak me veel zorgen om haar plannen om rond te gaan trekken voor 3 maanden. Haal me allemaal ramp scenarios in me hoofd en ben vooral bang dat ze heel eenzaam gaat zijn omdat ze alleen 3 maanden rond wil gaan trekken.

Wou dat ik een jaar verder was en me eigen leven weer een beetje op poten had. Hoop ik dan in ieder geval wel weer te hebben, heb er nu nog wel mijn twijfels bij of dat zowiezo gaat gebeuren.
pi_49662130
Tjee, net 3 kwartier met een oud collega en toen goede vriend aan de telefoon gehangen. Zag hem toevallig op MSN. Blijkt hij een zelfmoord poging gedaan te hebben.

Wist even niet wat te zeggen. Ben in ieder geval blij dat ik me niet zo ellendig voel als dat hij zich gevoeld moet hebben.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:28:14 #139
67670 Skv
Cynist.
pi_49668866
Was ik weer.
Even geen behoefte aan gehad om hier te posten, maar het valt me op dat ik om de zoveel dagen weer een heel zeldzaam rare droom over haar heb.
Geen idee hoe dat kan, maar het is wel erg vervelend.

Het fijne is dat ik me daarna weer twee dagen op loop te vreten en dat ik dr ga missen enzo. Damn.
En dan niet het gevoel dat ik 'iemand om me heen' mis ofzo, nee, specifiek háár.

Waarom moet alles altijd zo moeilijk?

[ Bericht 17% gewijzigd door Skv op 22-05-2007 23:45:07 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49670754
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef Skv het volgende:
Was ik weer.
Even geen behoefte aan gehad om hier te posten, maar het valt me op dat ik om de zoveel dagen weer een heel zeldzaam rare droom over haar heb.
Geen idee hoe dat kan, maar het is wel erg vervelend.

Het fijne is dat ik me daarna weer twee dagen op loop te vreten en dat ik dr ga missen enzo. Damn.
En dan niet het gevoel dat ik 'iemand om me heen' mis ofzo, nee, specifiek háár.

Waarom moet alles altijd zo moeilijk?
Ik begrijp dat helemaal
Soms blijf je erin hangen als je hier blijft hangen....
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:36:43 #141
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49671065
Toch besloten om voorlopig maar niet met haar contact te zoeken, ze is van haar vrijgezelle dingen aan het genieten, geen idee wat ze allemaal doet maar het is het beste als ik probeer me daar niet druk over te maken, het zijn mijn zaken niet meer. Denk dat het belangrijkst is om de hoop dat het nog goed komt te laten varen, en dan richten op een nieuwe relate, want alleen zijn vind ik tot nu toe maar niks.
pi_49671471
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef QCC het volgende:
Toch besloten om voorlopig maar niet met haar contact te zoeken, ze is van haar vrijgezelle dingen aan het genieten, geen idee wat ze allemaal doet maar het is het beste als ik probeer me daar niet druk over te maken, het zijn mijn zaken niet meer. Denk dat het belangrijkst is om de hoop dat het nog goed komt te laten varen, en dan richten op een nieuwe relate, want alleen zijn vind ik tot nu toe maar niks.
ik heb me hier eigenlijk nooit echt druk over kunnen maken....
wat gebeurt dat gebeurt, en ik kan het dan echt niet tegenhouden.... simpel...niet aan denken
  woensdag 23 mei 2007 @ 01:17:28 #143
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49671888
Tja, als je stiekem het gevoel hebt dat je nog bij elkaar hoort is het op sommige momenten net alsof ze lekker aan het vreemdgaan is (weet uberhaupt niet of ze iets met iemand anders heeft gedaan, ze is er niet echt het type voor, tenminste niet zoals ik haar kende), het slaat nergens op maar zo voelt het dan wel. Lijkt me fijn als het me niet meer uitmaakt wat ze doet.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:32:41 #144
67670 Skv
Cynist.
pi_49675054
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:17 schreef QCC het volgende:
Tja, als je stiekem het gevoel hebt dat je nog bij elkaar hoort is het op sommige momenten net alsof ze lekker aan het vreemdgaan is (weet uberhaupt niet of ze iets met iemand anders heeft gedaan, ze is er niet echt het type voor, tenminste niet zoals ik haar kende), het slaat nergens op maar zo voelt het dan wel. Lijkt me fijn als het me niet meer uitmaakt wat ze doet.
Hmm, daar kan ik me wel een beetje in terugvinden.
Het is nu uit, daar kan ik niks aan doen en moet ik mee leren leven. Maar zodra ik te horen krijg dat ze met iemand anders het bed heeft gedeeld, weet ik dat ik weer opnieuw naar de klote ga. Voelt echt nog steeds alsof dat iets van 'ons' samen is op de één of andere manier.
Toch hoop ik wel dat ze het mij vertelt, mocht het gebeuren.. En dat komt natuurlijk ook echt wel.
Blegh. Heb weer een paar van die kutdagen..

Gaat wel weer over!
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:58:22 #145
67670 Skv
Cynist.
pi_49677596
pi_49677859
Heerlijk dat lekkere eenzaamheidsgevoel zeg, zou bijna weer bij dr truggaan BAHHHHHHHHHH
pi_49678030

[ Bericht 57% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:40 ]
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:10:51 #148
67670 Skv
Cynist.
pi_49678034
Ik ben vrolijk en voel me een beetje kut tegelijk.
Maar vooral vrolijk
pi_49678105
momenteel gaat het allemaal erg lekker. lijkt me toch goed te doen dat ik haar een paar dagen niet heb gesproken. maar goed, na pinkpop zie ik dr weer, hoop dat ik daar geen terugval van krijg

had eigenlijk het plan om haar dan te vragen of ze het nog eens wou proberen in november, als ik weer terug ben in NL. Maar daar twijfel ik nou weer aan, dus ik wacht maar even. Want wil ik nou echt HAAR terug, of wil ik gewoon een vriendin, of mis ik de verslavend goede seks, ik weet het niet. misschien wel alle drie.
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:24:57 #150
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49678518
Als het alleen de afstand was waardoor het misliep zou je best bij elkaar terug kunnen, maar als er anderen dingen speelden mis je waarschijnlijk alleen het samenzijn (en de seks ).

Heb ik ook in van die golven dat ik haar mis denk ik aan alle leuke dingen die er niet meer zijn, maar niet aan alle dingen waar ze onredelijk in was waardoor het uieindelijk is stukgelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')