een goeie joint en comedy centralquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ik heb het gereduceerd tot het feit dat ik het alleen nog enorm kut vind alleen te slapen etc , iemand nog tisp dat ff te overbruggen
vandaag mijn ex ook weer gezien...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef WallOfStars het volgende:
Vandaag voor eerst mijn ex gezien sinds het uit is gegaan, zomaar toevallig, in een winkelcentrum.Het gaf me toch een raar gevoel.....waarom weet ik eigenlijk niet, Ik dacht toch dat het gevoelsmatig achter me gelaten had, misschien uit het oog uit het hart. af en toe is gevoel om te![]()
![]()
Heb je nog contact met haar? Zonee, probeer dat wel te zoeken en er samen over te praten. Praten helpt echt heel veel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:57 schreef wat_nu het volgende:
Ik ga me nu maar eens echt opmaken om haar te laten gaan, Ik voel me leeg en ongelukkig.. maar ergens is er rust en stiekem toch nog hoop.
Iemand een tip over hoe dit te doen zonder meteen te zwelgen in mijn eigen verdriet.
Ik zie haar nog steeds heel erg veel. Ze moet er nu achter komen dat ze beter bij mij past dan bij de anderen. Ergens ben ik rustiger... maar nog steeds heel erg leeg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je nog contact met haar? Zonee, probeer dat wel te zoeken en er samen over te praten. Praten helpt echt heel veel!
nou dat geldt ook niet voor iedereen. mijn ex en ik vertellen elkaar nog steeds alles wat ons dwars zit, en staan ook klaar voor elkaar. toch is het ook goed af en toe minder contact te hebben om elkaar los te laten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als hij zich juist opmaakt om haar te laten gaan is contact imo niet zo'n goede optie.. En jah deze ezel heeft haar hoofd ook gestoten.. Maar niet meer voor een tweede keer.. Ik heb hem na een maand ook verwijderd.. In het begin waren het leuke gesprekken.. maar zodra je een beetje door laat schemeren dat je het moeilijk hebt heeft die ander ook zoiets van jah dat is mijn pakkie an niet meer
Dus contact met je ex:
Praten:met vrienden, of je dumpt het hier..
Het probleem is dat ik haar net genoeg wil laten gaan om er achter te komen dat haar huidige relatie geen toekomst heeft, alleen maar verleden. Maar ze moet me niet vergeten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoel het nu ook in zijn geval.. als hij haar los wil gaan laten is dagelijks contact denk ik niet echt bevoorderlijk..
Ik zeg ook niet dat je er nooit meer contact mee moet hebben.. ergens hoop ik dat het ooit weer goed komt qua vriendschap.. Niet dat we nu ruzie hebben ofzo (zo zal hij het wss ook niet zien en als ik hem over een paar maanden aanspreek zal die wss ook zoiets hebben van jah leuk!)
ojee, verwachtingen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:56 schreef wat_nu het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik haar net genoeg wil laten gaan om er achter te komen dat haar huidige relatie geen toekomst heeft, alleen maar verleden. Maar ze moet me niet vergeten...
Ik dacht dat o.a. Chaucer ooit schreef "radix malorum est cupiditas"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ojee, verwachtingen...![]()
expectation is the root of all evil.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef QCC het volgende:
Ik dacht dat o.a. Chaucer ooit schreef "radix malorum est cupiditas"
En een heel makkelijke valkuil... ergens weet ik het, maar ik lieg wel vaker tegen mezelf. Ze belde me vandaag op om even te zeggen dat ze me mist... *zucht* Heerlijk om te horen, maar niet echt makkelijk om haar los te laten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ojee, verwachtingen...![]()
expectation is the root of all evil.![]()
begeerte is de wortel van het kwaadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk wist Chaucer wel wat het betekent....![]()
Wie heeft het uitgemaakt? Doet ze dat vaker, je 'zomaar' bellen om lieve dingen te zeggen? Dan vindt ze het of heel leuk om je valse hoop te geven en je aan het lijntje te houden, of ze wil je terug..quote:En een heel makkelijke valkuil... ergens weet ik het, maar ik lieg wel vaker tegen mezelf. Ze belde me vandaag op om even te zeggen dat ze me mist... *zucht* Heerlijk om te horen, maar niet echt makkelijk om haar los te laten.
Ik denk dat ze me vooral nog niet wil laten gaan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:42 schreef QCC het volgende:
[..]
begeerte is de wortel van het kwaad
[..]
Wie heeft het uitgemaakt? Doet ze dat vaker, je 'zomaar' bellen om lieve dingen te zeggen? Dan vindt ze het of heel leuk om je valse hoop te geven en je aan het lijntje te houden, of ze wil je terug..
Kijk hier mee uit, ik heb het zelf uitgemaakt maar ik loop ook nog steeds te kloten met me ex, en uiteindelijk gaan beiden naar de kloten ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef wat_nu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me vooral nog niet wil laten gaan...
Ik word moe van het springen tussen hoop en verdriet. Waarschijnlijk is hoop nu de grootste vijand, maar oh zo verleidelijk.
Thx voor de tip... maar ik ben bang dat ik er op het moment niet sterk genoeg voor ben. De telefoon brandt naast me, ik wil zo graag haar stem even horen. En merken dat zij het er ook moeilijk mee heeft. Maar ik doe het niet, het mag niet van mezelf..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Kijk hier mee uit, ik heb het zelf uitgemaakt maar ik loop ook nog steeds te kloten met me ex, en uiteindelijk gaan beiden naar de kloten ...
Misschien moet je dan nog even paar pijnlijke tikken krijgen ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:59 schreef wat_nu het volgende:
[..]
Thx voor de tip... maar ik ben bang dat ik er op het moment niet sterk genoeg voor ben. De telefoon brandt naast me, ik wil zo graag haar stem even horen. En merken dat zij het er ook moeilijk mee heeft. Maar ik doe het niet, het mag niet van mezelf..
Hoop heb ik ook nog een hele tijd gehad, dat maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Kijk hier mee uit, ik heb het zelf uitgemaakt maar ik loop ook nog steeds te kloten met me ex, en uiteindelijk gaan beiden naar de kloten ...
Ik heb haar gisteren weer gezien.. We maken elkaar helemaal gek. We kunnen niet zonder elkaar, maar ook niet met... Het vlees is heel erg zwak. Zo wordt het nooit wat. Maar helemaal breken durf ik ook niet. Het is niet alleen een geliefde, maar ook een goede vriendin.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoop heb ik ook nog een hele tijd gehad, dat maakt het alleen maar erger.
Steeds weer denken aan hoe mooi het was en hoe mooi het nog had kunnen worden.. Blijf je jezelf gek maken! Helemaal als uiteindleijk blijkt dat het tóch niet meer goed komt, dan val je weer opnieuw in een diep, diep dal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |