19:23 Agressie alomHet leek pais en vree in de Villa, maar Eric en Huub voelen sterk de behoefte om hun territorium af te bakenen. Huub wil op de plek gaan zitten waar Eric's post ligt. Hij gooit achteloos de post opzij, maar dat vindt de Leidenaar maar niks. Hij trekt baldadig de stoel weg. Huub ontsteekt in woede. "Trek geen stoel onder mij vandaan, vuile vieze flikker!", roept de Oldenzaler driftig. "Jij blijft met je poten van mijn spullen af", kaatst Eric terug. Huub geeft de Miljonair een flinke duw. Na een korte kibbelpartij vliegt Huub de Leidenaar letterlijk naar de keel.
19:25 De ruzie gaat verder...De ruzie gaat aan tafel verder. Huub is vooral boos over wat er met hem had kunnen gebeuren. "Je hield me niet tegen!", roept hij tegen Eric. "Doe niet zo zielig!", roept Eric terug. "Als jij de stoel bij me wegtrekt dan pleur ik je post in de vijver!", zegt Huub. Brian mengt zich ook in de ruzie: "Waarom moest je de post verplaatsen?", vraagt Eric. "Het is mijn eigendom!", gaat hij verder. "Je trekt de stoel weg omdat ik dit op je bordje leg?", vraagt Huub vol ongeloof. "Als je gaat zitten op een stoel die er niet staat… Daar kom je niet zonder botbreuken van af!", gaat hij verder. Och, och, och…
19:30 Huub gaat door het lintHuub en Eric kibbelen flink door aan tafel. Van eten komt niets terecht. Het komt weer tot een confrontatie. Huub gooit Erics post met een grote zwaai in de vijver. "Al die agressie", zegt Amanda hoofdschuddend. "Je moet met je poten van mijn post afblijven", blijft de Leidenaar gillen. De Miljonair probeert wanhopig zijn dierbare post te redden uit het water. Gaat dit nou nog steeds over een stoel en post?
19:38 Bijna excusesEric zit weer netjes en schoon aan tafel. Huub is ook weer een beetje rustig geworden. "Eric, ik reageer misschien een beetje overtrokken, maar ik schrok echt", legt de Oldenzaler uit. "Het is niet een beetje overtrokken!", reageert Eric fel. Huub is zijn rust alweer verloren. "Als dit buiten was, kreeg je blauwe ogen!", roept Huub op volle kracht. "Moet ik bang worden?", vraagt Eric sarcastisch. "Je moet g*dverd*mme niet een stoel wegtrekken! En dat noemt zich een vriend! Je bent een vieze vuile k*tNSB'er", scheldt hij verder. En de twee gaan weer verder…
19:42 Soep door de lucht!Huub blijft bezig. Eric probeert zijn post te ontcijferen, maar het papier is kletsnat. Uit het niets, vliegt er plotseling bruine bonensoep door de lucht en het landt precies op Eric. Uiteraard een actie van Huub die het gevoel heeft nog niet genoeg wraak te hebben genomen. Eric laat het er deze keer maar bij zitten. Hij stapt onder de douche om de soep af te spoelen. Waarschijnlijk de beste reactie…
19:57 Wie komt daar aan?Brian en Amanda kijken nieuwsgierig naar de auto die de poort door komt rijden. "Is het Natasia?", vraagt Amanda. "Nee, het is Nathanael!", zegt Brian. Ze vliegen op de oud-Miljonair af. "Huub moet geloven dat je de nieuwe Miljonair bent!", bedenkt Brian meteen. Nathanael loopt rustig mee. Huub weet niet wat hij ziet als hij zijn oude vijand in de ogen kijkt, maar de twee schudden elkaar lachend de hand. Nathanael blijkt een mededeling te hebben…
20:15 Een stemming!"Ga allemaal even zitten", begint Nathanael. Iedereen neemt rustig plaats op de bank. "Ik ga zo naar Natasia. En er mag iemand mee!" "O, echt!", roept Eric opgewonden. Ook Brian en Amanda glunderen. "Jullie hebben een half uurtje om unaniem iemand aan te wijzen", gaat Nathanael verder. De stemming kan beginnen!
20:19 Mag Brian Natasia zien?De Miljonairs hebben nog zeven minuten en ze zijn er nog niet uit. Niemand lijkt het elkaar te gunnen. "Ik wil heel graag", zegt Brian nogmaals rustig. Huub wil dat Brian het beargumenteert. "Ik leef acht maanden met Tas, en ik wil heel graag mijn vriendin zien", zegt de Miljonair hartstochtelijk. Maar Huub en Lieke hebben hier een heel ander idee over. "Wat mij betreft gaat Amanda", zegt de blondine kalm. De Antilliaan blijft rustig, maar leuk is anders...
20:35 100cc gezond verstand graagAmanda en Eric vinden dat Huub ook wel eens onder het mes mag. "Hoe het zit het met zijn penis" , vraagt Amanda lachend aan Eric. "Nou, daar mag ook iets aan gedaan worden", zegt Eric grijnzend. "Het gaatje in zijn hoofd moet dicht worden gemaakt en zijn losse handjes moeten worden vastgezet", verzint de blondine. Ook Eric weet genoeg 'veranderpunten' op te noemen. "100cc gezond verstand inspuiten en een egoreductie", voegt de Leidenaar toe. Anders nog iets?
Bron: Villa Vandaag, 24-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel