21:08 Lieke komt storen!Natasia gluurt even naar buiten en fluistert wat tegen Brian. Lieke is bij Amanda en Huub gaan zitten om de date te verstoren. Amanda vertrekt maar even naar het toilet… "Je stoort eigenlijk een beetje", zegt Huub. Lieke zegt Amanda niet te vertrouwen. "Ben je jaloers?", vraagt Huub. "Je moet van andere vrouwen afblijven zolang je wat met mij hebt", vindt Lieke. "Juist omdat ik jou heb, heb ik niks met haar gedaan. Anders had ik al lang met haar gezoend…", zegt de Oldenzaler. Dat valt niet goed bij Lieke…
21:12 Natasia nummer 1Natasia is weer eens het onderwerp van de dag. "Je staat gewoon op 1 op nu.nl.", laat Jaap weten. "Je bent het meest gelezen bericht van de dag!" "Wauw!", reageert Natasia. "Hé Jaap, waarom ben je zo baldadig", zegt de diva direct daarna. "Ja, inderdaad!", valt Eric haar bij. "Ik wist niet wat je aan het doen was", zegt Jaap onschuldig. "Eh, ik was aan het slapen. En de tweede keer toen je me kwam storen, was ik ook aan het slapen!", zegt Eric beledigt. Blijkbaar is de Leidenaar behoorlijk vergevingsgezind vandaag, want het onderwerp wordt meteen losgelaten. "Ze moeten wel een keer een andere foto plaatsen van mij hoor!", roept Natasia nog, terwijl ze trots haar bericht van nu.nl weglegt. Inderdaad, nieuwe borsten hebben vraagt ook om een nieuwe foto!
21:14 Lieke wordt weggestuurdEr volgt een korte discussie, maar Huub maakt daar een einde aan: "Als je nu zou willen gaan... Ik heb een date met iemand anders." Amanda komt op dat moment terug en loopt langs Lieke zonder iets te zeggen. "Wat was er?", vraagt ze nieuwsgierig. "Ik heb haar weggestuurd. Ik zei dat ze de eer aan zichzelf moest houden", vertelt Huub. De twee liggen al weer dicht bij elkaar. "Ik wil nog steeds met je zoenen", zegt hij, maar Amanda houdt de boot af. Hoezo niet te vertrouwen?
Als blikken konden doden...21:27 Einde van de dateAmanda en Huub hebben genoeg ge-date. "Ik vind het fijn dat we goed hebben kunnen praten", zegt Amanda. Arm in arm lopen ze richting de Villa. "Was het gezellig?", vraagt Melisa, als ze de woonkamer binnen stappen. "Ja, heel gezellig", antwoordt Amanda. De twee kruipen bij Natasia op de bank om haar gezelschap te houden. "Je ziet er goed uit!", zegt Amanda en geeft haar een zoen. Melisa vindt dat ze wel snel terug zijn, maar Amanda wijdt dat aan de kou. Of is de lol er wat af na Lieke's actie?
Bron: Villa Vandaag, 25-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel