abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:25:01 #201
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49772586
18:13 Huub zoekt weer eens de confrontatie

De date van Huub en Amanda zit Lieke ook niet helemaal lekker. Als ze, na een blik op Fries te hebben geworpen, op het terras gaan zitten, komt de aap uit de mouw. "Misschien ga ik wel met Amanda zoenen", begint Huub pestend. "Laat haar dan met jou zoenen, anders ga ik over de pis tegen jou!", reageert Lieke, bijzonder nuchter. "Ik HOEF haar niet te zoenen", gaat Huub verder. Wederom vraagt Lieke haar vriendje om dan in ieder geval niet het initiatief te nemen. "Hoezo?", wil Huub weten. "Laat haar nou maar gewoon over de brug komen, anders heb ik wel erg veel 'ammo'", geeft Lieke toe. "Kijk, liever doe ik het ook niet!", lacht Huub pesterig. "Nee joh, huichelaar. Nou ja, je ligt me wel van tevoren in", antwoordt Lieke. Vervolgens opent Huub een discussie over zoenen met anderen en dan met name zoenen met jongens. Lieke geeft aan dát niet zo erg te vinden. "Je bent zo hypocriet!", laat Huub weten. Zou Huub niet in zijn handjes moeten klappen dat ze geen punt maakt van het feit dat Huub met iemand anders zou zoenen?

Bron: Villa Vandaag, 25-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:55:00 #202
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49773521
18:55 Huub kaapt Amanda weg voor Brian

Huub maakt Amanda wakker. Zij ligt naast concurrent Brian te slapen, maar Huub kaapt haar weg. De twee hebben immers een date straks! Amanda moet echt even wakker worden en komt langzaam en duf overeind. Brian blijft lekker slapen. Als de 19-jarige eenmaal aangekleed en opgemaakt is, loopt ze richting de achtertuin. Ze neemt plaats op een houten bankje in afwachting van haar date met Huub. Deze zit op zijn beurt ietsjes verderop, nog steeds in gesprek met zijn vriendinnetje, Lieke. Het blijft een rare situatie, die date. We zijn benieuwd van het allemaal teweeg brengt...

19:15 Huub en Amanda vermaken zich prima!

Lieke stort zich op een bak Ben & Jerry's...

19:27 Jaap 'kotst' over Eric!

Eric ligt lekker te slapen met een maskertje op. Huub en Jaap besluiten de schone slaper eens op een 'originele' manier te wekken. Jaap propt eten in zijn mond en loopt naar de slaapkamer. Hij kotst het uit over Eric die overeind schiet. Jaap maakt kotsgeluiden en loopt terug naar de partners in crime. Eric vindt deze actie echt verschrikkelijk, maar besluit rustig te blijven en stapt direct onder de douche. Ze twee zullen elkaar later nog wel tegen komen…

19:39 Natasia kan er niet over ophouden

Natasia is maar wat blij met haar nieuwe aanwinsten. Net als Huub en Amanda beginnen aan hun date, trekt Natasia het korset van haar nieuwe borsten. Het gros van de dames, die op dit moment in De Gouden Kooi zijn, hebben iets aan hun borsten laten doen. Melisa, de avondbutler, komt even bij de Surinaamse zitten. "Jij hebt toch cup F of zoiets?", wil Natasia weten. "Nee, E", laat Melisa weten. "Nou, ze zijn in ieder geval groter dan die van mij!", concludeert de diva. De twee raken in gesprek over borsten en borstvergrotingen. Hebben ze toch nog wat gemeen! En als Melisa straks weg, kun je gewoon bij Amanda terecht, Natasia!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:25:00 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49774434
19:47 Lekker daten met z'n allen

De date van Huub en Amanda is officieel van start gegaan. Voorlopig is het nog een bijzonder onschuldig tafereel. De twee Miljonairs hebben een kleedje uitgerold, vlak naast de vijver, en kletsen over van alles en nog wat. Onderwerpen als Sylvia, Palma, Eric en andere luchtige zaken passeren de revue. "Iedereen noemde het wel een date, maar ik wilde eigenlijk alleen maar leuk met je kletsen!", laat Amanda weten. En terwijl Huub en Amanda 'leuk aan het kletsen' zijn, heeft Lieke zich, samen met Eric, geïnstalleerd naast het zwembad. Bij die twee zal het in ieder geval bij 'leuk kletsen' blijven, dat is zeker. "Ik baal een beetje van die date", geeft Lieke toe. "Hoezo?", wil Eric weten. "Gewoon, ik vertouw haar niet!", antwoordt Lieke. "En je vertrouwt Huub wel?", vraagt Eric cynisch. "Ik kan een boel hebben, maar dit vind ik gewoon schijnheilig!", reageert Lieke. "Als ik jou was, zou ik er niet al te heftig op reageren, stel dat er iets gebeurt", zegt Eric wijselijk. Goed luisteren Lieke, dat is een goed advies!

vrijdag 25 mei 2007 @ 20:55:00 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49775290
20:00 De aap komt uit de mouw

Als Melisa eventjes alleen is met Brian, wil ze graag het een en ander weten van Brian en zijn mening over Amanda's gezoen met Mitch. "Weet je, bij Amanda kan het alle kanten op gaan. Ze vindt Mitch gewoon erg leuk!", laat Brian weten. "Maar je vindt het niet zo erg?", vraagt Melisa dan. "Nou ja, je zit hier met elkaar op een paar vierkante meters. Dan gebeuren dat soort dingen", antwoordt Brian rustig. "Ze heeft het mij alleen niet persoonlijk gemeld, dat vind ik jammer!" Niet veel later blijkt hoe Brian werkelijk over de situatie denkt. "Kijk, we zijn bezig om Lieke over de zeik te krijgen", laat Brian weten. "Maar als ze met Huub zou zoenen, zou je dat niet erg vinden?", vraagt Melisa vervolgens. "Nee, ik geloof niet dat ze dat zou doen. We zijn gewoon speltechnisch bezig", aldus de jonge Antilliaan. "Ik wil Lieke gewoon wegstemmen en amanda wil me daarbij helpen. En tot nu toe lukt het aardig. Lieke is sinds vanochtend al over de zeik. Maar ik wil er verder niet al teveel op in gaan omdat Liekes broer morgen langskomt."

20:09 "Je moet met Lieke zoenen!"

Melisa maakt het haar van Brian netjes. Ze spoort hem ondertussen aan om met Lieke te gaan zoenen. "Ik sta er niet echt om te popelen. Maar ja…", zegt Brian. "Het zou wel grappig zijn, toch?", vindt Melisa. Brian is het daar toch wel mee eens. "Ik ga straks wel even bij Lieke zitten", zegt hij. Melisa maakt er een artistiek werkje van. "O, wat ben je een lekker ding zo!", zegt ze trots. Brian moet even wennen aan zijn coupe. "Ik vind het sexy!", zegt Melisa. Nou, op naar Lieke dan!

20:14 Brian en Lieke v.s. Huub en Amanda

Brian is bij Lieke gaan zitten. De blondine heeft uitzicht op het stel in het gras. "Wat vind je daar nou van?", vraagt Brian. Lieke denkt dat Amanda en Huub vandaag nog wel gaan zoenen. "Dan is dit onze date…", zegt Brian. "Ik ga ook zo wel naar binnen. Ik zit ze alleen maar te pesten door hier te zitten", reageert ze. "Kom, jij moet ook plezier hebben. We gaan zo ergens anders zitten", oppert Brian. Dat wordt nog wat…

vrijdag 25 mei 2007 @ 21:25:00 #205
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49776318
20:27 Het wordt steeds gezelliger!

Dit ziet er minder onschuldig uit...

20:38 Tegenvaller voor Brian

Terwijl Amanda en Huub zich buiten uitstekend vermaken, hebben Brian en Lieke elkaar ook gevonden. Ze kletsen over het flirtende stel in de tuin. Brian zegt het niet zou trekken als hij Amanda nog een keer met Huub zou betrappen in bed. Lieke snapt het niet. "Ze heeft gevoelens voor je, maar toch gebeurt er wat met anderen. Ze is zo makkelijk! Ik vind dat ze zichzelf zo omlaag haalt!", zegt de blondine. "Ze is verliefd op Mitch…", vervolgt Lieke. Brian veert op. "He? Verliefd op Mitch?", herhaalt hij. "Ja, dat zei ze", zegt Lieke. Brian kijkt strak voor zich uit. Dat is toch een tegenvaller…

vrijdag 25 mei 2007 @ 21:54:59 #206
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49777373
21:08 Lieke komt storen!

Natasia gluurt even naar buiten en fluistert wat tegen Brian. Lieke is bij Amanda en Huub gaan zitten om de date te verstoren. Amanda vertrekt maar even naar het toilet… "Je stoort eigenlijk een beetje", zegt Huub. Lieke zegt Amanda niet te vertrouwen. "Ben je jaloers?", vraagt Huub. "Je moet van andere vrouwen afblijven zolang je wat met mij hebt", vindt Lieke. "Juist omdat ik jou heb, heb ik niks met haar gedaan. Anders had ik al lang met haar gezoend…", zegt de Oldenzaler. Dat valt niet goed bij Lieke…

21:12 Natasia nummer 1

Natasia is weer eens het onderwerp van de dag. "Je staat gewoon op 1 op nu.nl.", laat Jaap weten. "Je bent het meest gelezen bericht van de dag!" "Wauw!", reageert Natasia. "Hé Jaap, waarom ben je zo baldadig", zegt de diva direct daarna. "Ja, inderdaad!", valt Eric haar bij. "Ik wist niet wat je aan het doen was", zegt Jaap onschuldig. "Eh, ik was aan het slapen. En de tweede keer toen je me kwam storen, was ik ook aan het slapen!", zegt Eric beledigt. Blijkbaar is de Leidenaar behoorlijk vergevingsgezind vandaag, want het onderwerp wordt meteen losgelaten. "Ze moeten wel een keer een andere foto plaatsen van mij hoor!", roept Natasia nog, terwijl ze trots haar bericht van nu.nl weglegt. Inderdaad, nieuwe borsten hebben vraagt ook om een nieuwe foto!

21:14 Lieke wordt weggestuurd

Er volgt een korte discussie, maar Huub maakt daar een einde aan: "Als je nu zou willen gaan... Ik heb een date met iemand anders." Amanda komt op dat moment terug en loopt langs Lieke zonder iets te zeggen. "Wat was er?", vraagt ze nieuwsgierig. "Ik heb haar weggestuurd. Ik zei dat ze de eer aan zichzelf moest houden", vertelt Huub. De twee liggen al weer dicht bij elkaar. "Ik wil nog steeds met je zoenen", zegt hij, maar Amanda houdt de boot af. Hoezo niet te vertrouwen?

Als blikken konden doden...

21:27 Einde van de date

Amanda en Huub hebben genoeg ge-date. "Ik vind het fijn dat we goed hebben kunnen praten", zegt Amanda. Arm in arm lopen ze richting de Villa. "Was het gezellig?", vraagt Melisa, als ze de woonkamer binnen stappen. "Ja, heel gezellig", antwoordt Amanda. De twee kruipen bij Natasia op de bank om haar gezelschap te houden. "Je ziet er goed uit!", zegt Amanda en geeft haar een zoen. Melisa vindt dat ze wel snel terug zijn, maar Amanda wijdt dat aan de kou. Of is de lol er wat af na Lieke's actie?

vrijdag 25 mei 2007 @ 22:25:00 #207
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49778441
21:44 Ook Miljonairs spelen graag

De verveling is weer toegeslagen in De Gouden Kooi en dat betekent dat Jaap zich weer helemaal uitleeft. Eerder gooide Huub Jaap al nat met een emmer water en nu is het 'payback time'. Samen met Brian verzint hij een plannetje om Huub naar de telefoon in de keuken te lokken en zodra de Oldenzaler de hoorn oppakt, stormt Jaap de Villa binnen. Huub heeft het net iets te laat door, probeert weg te rennen, maar redt het net niet. Als hij bij de voordeur strandt, weet Jaap hem vol te raken. "Wat was dat?", wil Melisa weten. "Het bloed van Fries' wond!", grapt Ransjaap. Gelukkig is het gewoon water en kan Huub de grap wel waarderen.

21:48 "Zou je zoenen met Melisa?"

Amanda en Brian gaan even de balans op maken. Hoe is hun gestook tussen Huub en Lieke tot nu toe verlopen? Ze besluiten dat het goed gaat, maar beiden willen duidelijkheid over hun eigen relatie. Amanda wil weten of Brian met Melisa zou zoenen als het moment zich voor zou doen. Brian wil eerst geen antwoord geven. "Ik zou het niet doen want ik wil onze afspraak in stand houden. En als ik het zou doe, dan zou ik het zeggen", antwoordt hij. Amanda glimlacht: "Dus je zou het niet doen?" "Je hebt gezegd dat je verliefd bent op Mitch", zegt hij plotseling. Amanda ontkent en Brian is zichtbaar opgelucht.

22:03 Jaap = koning

Jaap bekijkt het allemaal van de zonnige kant!

vrijdag 25 mei 2007 @ 22:55:00 #208
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49779479
22:20 Brian is op dreef

Het hele Mitch-incident zit Brian toch wel redelijk dwars. De hele tijd over zichzelf in de derde persoon pratend, maakt hij Amanda duidelijk dat hij niet achterlijk is. De Antilliaan had het natuurlijk allang door dat er iets in de lucht hing. Hij is in ieder geval goed pissig. Natuurlijk trekt hij het niet dat Amanda ook met andere jongens zoent, maar hij trekt het al helemaal niet dat Amanda het eigenlijk nooit aan hem had willen vertellen. Allemaal scheldwoorden passeren de revue. En van het een komt het ander. Na Mitch is het huub-voorval aan de beurt. Het maakt Brian alleen maar meer chagrijnig. Amanda blijft er wonderlijk 'cool' onder. Kort samengevat: hier is weer sprake van een typisch Brian-Amanda-gesprek.

vrijdag 25 mei 2007 @ 23:25:00 #209
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49780412
22:40 Jaap flipt!

Jaap gaat helemaal los met een wax-stripje van Eric. Even daarvoor namen Brian en Huub nog wraak op Jaap vanwege de actie met Melisa. Hij liet haar haar voeten wassen in een bad met kots en het afdrogen met de badjas van Huub. Nu doet Jaap alsof ie ontoerekeningsvatbaar is. En he moet gezegd, het ziet er inderdaad angstaanjagend uit! De stripjes plakt hij op zijn hoofd en hij produceert daarbij veel geluid. De rest is er stil van. Uiteindelijk stapt hij onder de douche om tot rust te komen.

22:54 Melisa met 'goed' advies

Amanda lucht haar hart bij Melisa. Ze geeft aan dat ze niet zo goed weet wat ze met Brian aanmoet. "Ik vind Mitch echt wel leuk!", geeft ze toe. "Gister was echt zo gezellig en leuk! En iedereen zag het ook, behalve Brian!" Het gesprek wordt opgeschrikt op het moment dat Brian binnen komt lopen. "Dames, ik heb iets voor jullie!", zegt hij lachend. Direct daarna komt Jaap poedelnaakt de Private Room binnen. Melisa schrikt op en beide dames lachen er hartelijk om. Jaap loopt weg en Brian biedt de dames een drankje aan. Als ook hij wegloopt, gaat het gesprek tussen de dames verder. "Dit maakt het wel weer moeilijk", zegt Amanda, naar aanleiding van Brians gedrag. "Je moet zorgen dat hij een fout begaat, dan mag jij er ook weer een maken", adviseert Melisa. Het gesprek eindigt als Amanda wordt gesommeerd om naar de bank in de woonkamer te verhuizen. Tijd voor een boodschap!

vrijdag 25 mei 2007 @ 23:55:00 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49781205
23:14 Een speciale boodschap voor Jaap

Als alle Miljonairs op de bank in de woonkamer zitten, start er een videoboodschap. Hij is bestemd voor alle Miljonairs, al richt de zender zich eerst op één van hen. "Deze is voor jou Jaap, gore klootzak!", is het eerste wat de Miljonairs horen. Ze herkennen de golfleraar, met wie ze vanmiddag een aanvaring hebben gehad. "Jongens, de golfles van vandaag was een grote teleurstelling. Vooral hoe jullie met elkaar omgaan. Mijn medewerking zit erop, ik heb hier geen zin meer in!", laat de golfleraar weten. "Bedank Jaap maar voor de golfles!", is zijn conclusie. Jaap staat op en doet trots een dansje. Hij stevent af op de Private Room om zijn vanmiddag geschreven artikel uit te printen en zijn kant van het verhaal voor te lezen (zie Jaaps weblog voor het artikel 'Gezellig golven'). Even later wordt er geproost: "Op Marco!"

23:32 Chill!!!

Jaap heeft even wat afkoeling nodig en besluit zich in zijn zwembroek te hijsen en het zwembad in de duiken. Binnen kunnen nog wel twee mensen wat afkoeling gebruiken. Huub en Lieke krijgen het weer eens met elkaar aan de stok. "Je hebt de auto van mijn trainer gemold", zegt Lieke tussen neus en lippen door. Dat is de druppel voor de Oldenzaler. Een scheldsalvo volgt. En dat trekt Lieke op haar beurt niet meer. "Ik ben helemaal klaar met je!", roept ze kwaad. "Hoezo?", vraagt Huub verontwaardigd. "Omdat ik je vriendin ben en je zo niet tegen mij praat", antwoordt Lieke kwaad. "Je bent mijn vriendin niet, je bent m'n speeltje in De Gouden Kooi!", roept Huub terug. "Nee, ik ben je vriendin niet meer!", zegt Lieke vervolgens. Betekent dit het einde van het Huub en Lieke tijdperk?

23:43 Bijna bedtijd!

Een welbewogen dag in De Gouden Kooi. Een golfles die compleet uit de hand is gelopen, de Porsche van Carlos die krassen heeft opgelopen, een date tussen Huub en Amanda en een Lieke die het allemaal niet trok en als kers op de taart een fikse ruzie tussen Lieke en Huub. Een ruzie die waarschijnlijk het einde betekent van hun relatie. Maar goed, je weet het maar nooit met die twee. Natasia ligt al op bed, bij te komen van haar operatie. Lieke is ook al gaan liggen, moe van de ruzie met haar vriendje. Alle andere Miljonairs besluiten met elkaar om de tafel te gaan zitten. Ze zijn iets van plan…

zaterdag 26 mei 2007 @ 09:55:02 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49785733
09:20 Vroeg uit de veren

Jaap en Natasia zijn al vroeg uit de veren. In de keuken worden ze langzaam wakker en kletsen de twee even bij. Jaap heeft er zin in vandaag, want hij laat weten een nieuw stukje proza op zijn weblog te zetten. "Niets slechts schrijven over de Berman Kliniek, hè!", roept Natasia hem achterna. Jaap mompelt daarop iets overstaanbaars. "Even serieus!", gaat de diva verder. "Ik ga schrijven dat ik respect voor ze heb, dat ze jou zo goed geholpen hebben", belooft Jaap. We geven hem het voordeel van de twijfel dan maar!

Bron: Villa Vandaag, 26-05-2007
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:25:02 #212
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49786153
09:52 "Pak er even een traan bij"

Ook Lieke en Huub zijn al wakker. Terwijl Natasia zachtjes haar kleren strijkt, babbelen Lieke en Huub even bij in bed. Maar het gesprek verloopt allesbehalve gezellig. "Ik kan helemaal niets goed doen bij je. Als ik met Amanda zit, weet ik dat je 'vet' jaloers gaat doen", mompelt Huub. "Dat vind ik ook niet leuk", zucht Lieke en de Hilversumse begint vervolgens over dat ze beter geen relatie kunnen aangaan. "Kruip maar in de slachtofferrol, staat je goed", reageert Huub cynisch. "Pak er even een traan bij!" "Harteloze zak ben je ook gewoon!", zucht Lieke. Gevalletje oneindige discussie?

zaterdag 26 mei 2007 @ 10:55:02 #213
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49786561
10:22 Hans en Grietje...

"Ik kan er gewoon niet tegen dat jij overal een f*cking 'issue' van maakt, terwijl er helemaal geen 'issues' zijn. Waar denk je waar we zitten? In een Hans en Grietje huis in het bos ofzo?" , grapt Huub. "Dan is het niet goed om met jou een relatie aan te gaan", zegt Lieke steevast. "Ik ga me niet in jouw schaduw plaatsen. Je bent het gewoon niet waard." Het welles-nietes-spelletje gaat zo nog even verder. En net als bij Brian en Amanda wordt maar weer eens al te duidelijk, dat een relatie in De Gouden Kooi een hele lastige opgave is.

10:44 Op weg naar contact...

Hoewel Brian en Amanda gisteren een moeizaam gesprek hebben gehad over wat ze wel en niet voor elkaar voelen, is dat geen reden om het lichamelijke contact maar te mijden. Met het gesprek van Huub en Lieke op de achtergrond, weten ze elkaar onder de dekens weer te vinden. Als je dan toch wakker moet worden, kan je dat net zo goed doen op een prettige manier, toch?

10:45 "Ben ik sneaky?"

Huub en Jaap staan in de keuken. De Oldenzaler is toch benieuwd: "Ben ik sneaky?" "Nee", antwoordt Jaap. "Ligt er alleen aan in welk opzicht", voegt hij er nog aan toe. "Wie zegt het dan dan?", vraagt een nieuwsgierige Jaap. Huub geeft er geen antwoord op en loopt even naar beneden. Een minuut later is hij weer terug. "Ik snap je niet", begint de Briellenaar. "Oh, van net bedoel je? Laat maar joh!", zegt de Oldenzaler. Al snel draait Jaap over tot iets positiefs: "Vandaag drie maanden voor mij hè! Dat betekent vanavond een feestje" "Gefeliciteerd", reageert Huub. Er kan dus ook zonder ruzie worden opgestaan.

zaterdag 26 mei 2007 @ 11:25:02 #214
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49787146
11:11 "We zien je hopelijk niet meer!"

Het is weer tijd voor Natasia om naar de kliniek te gaan. Vandaag worden, als alles er goed voor staat, de drains verwijderd van de diva. Natasia is nog wat suf na de behandeling bij de Bergman Kliniek, maar het gaat al stukken beter. Jaap en Huub zwaaien haar nog wel even uit. "Veel succes straks!", roept Jaap na. "Is goed! Doei!", groet de diva terug. Wanneer ze in de auto zit begint Jaap te roepen: "Doei! Tot ziens. We zien je hopelijk niet meer!" Wat een held… op sokken!

zaterdag 26 mei 2007 @ 11:55:01 #215
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49787875
11:36 "Ik heb een plannetje"

"Ik heb echt zin in een plannetje", laat Huub weten. "Ja, ik ook!", roept Jaap. Na een kleine stilte zegt Huub: "Ik weet het! Laten we een vacature op onze website zetten voor een nieuwe hoofd huishouding!" Jaap vindt het een geweldig idee. Later komt Huub met nog een idee: "Ik vind dat we een 'groupie-dag' moeten organiseren" "Ik heb op mijn weblog een post geplaatst met de Natasia look-a-like. Het lijkt me zo tof om die dan op mijn bachelor-party te laten komen", reageert Jaap. "Ja, en die dan je te laten zuigen", grapt Huub. "Nee, ik heb gezegd voeten masseren en misschien iets meer…", antwoordt de Briellenaar. "Ja, je enkels zeker ook!", zegt de Oldenzaler lachend. Nou dan heb je toch een enorme luxe of niet?

zaterdag 26 mei 2007 @ 12:25:01 #216
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49788654
11:43 Jaap en zijn hobby

De Miljonairs zijn allemaal hun nest weer ingedoken. Ze kunnen er nu van genieten, het is tenslotte weekend. Alléén Jaap is zijn bed niet meer in gegaan. Hij is bezig met zijn weblog. Het is een grote hobby van hem geworden. Gaat hij het plan doorzetten om een post te plaatsen voor een nieuwe hoofd huishouding of was dat alleen maar een lolletje? Lol heeft hij er in ieder geval in, want hij grinnikt hardop om zichzelf. Je bent zo grappig, Jaap!

11:55 She's back!

De diva is terug van haar korte bezoek aan de Bergman Kliniek! Haar drains zijn eruit gehaald. Het was een vluggertje, en het lijkt er zelfs op dat ze zich al een stuk beter voelt. Ze wil het eigenlijk wel eens wat beter zien en doet daarop even haar topje uit en inspecteert haar borsten. Dat is even schrikken hé, zulke jetsers!

zaterdag 26 mei 2007 @ 12:55:01 #217
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49789425
12:20 Even lekker niks...

12:37 "Bevallen is erger!"

Als Natasia zich net in de bank heeft genesteld, komt Ellen binnen en ze brandt van nieuwsgierigheid. "Hoe gaat het met je?", vraagt Ellen. "Ik hoef niet terug", laat Natasia opgewekt weten. "Het is nog één blauwe bedoeling, maar het is me 100% meegevallen. Bevallen is erger!" Ellen vraagt nog even naar de 'terror' van de afgelopen dagen. "Ik hou me er lekker afzijdig van en doe rustig aan", reageert de diva! Groot gelijk, Natasia!

zaterdag 26 mei 2007 @ 13:25:01 #218
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49790143
12:57 Opfrisplezier?

Het wordt toch weer tijd om even te douchen, te scheren en make-up op te doen. Jaap en Natasia frissen zich een beetje op. Jaap heeft veel lol met zichzelf en de camera. Zet het de anderen misschien aan om ook uit bed te gaan of blijven ze nog lekker liggen?

Jaaps minutes of fame...

zaterdag 26 mei 2007 @ 13:55:01 #219
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49790739
13:23 Shocking!

Het is enorm schokkend wat er nu in de Villa gebeurt: iedereen ligt nog op één oor. Natasia is inmiddels ook in slaap gevallen op de bank. Wanneer er naar de prachtige Villa wordt gekeken, lijkt het wel alsof er niemand thuis is. Jaap is de enige die nog wat rondloopt. Even genieten van zo'n grote Villa. Uit verveling gaat hij maar kijken of er post is. Hopelijk verandert dit in de loop van de dag.

zaterdag 26 mei 2007 @ 14:25:01 #220
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49791304
13:24 "Dit is toch f*cking niet normaal!"

Het is bijna niet te geloven: Jaap is aan het schoonmaken en wel het tostiapparaat. Wie had dat ooit durven dromen? Ransjaap die altijd alles onder de kots smeert, die naast de pot pist en met eten kliedert, is aan het schoonmaken. Hij doet het niet vol enthousiasme, maar hij doet het! "Dit is toch f*cking niet normaal!", roept hij geïrriteerd door de keuken. Tja, je moet er wat voor over hebben om een tosti te eten.

13:52 Tosti-gate?!

Terwijl bij Jaap het water inmiddels in de mond loopt, valt het eindresultaat tot zijn grote verbazing ontzettend tegen. Hij heeft blijkbaar het tosti-ijzer zo goed schoongemaakt, dan de tosti er niet meer uit wil. Misschien is het wel een voorteken om helemaal geen tosti te eten. In ieder geval bevorderlijk voor de lijn. Dat dan weer wel...

Hmmmmm.....

14:13 Who's next?

Eric is inmiddels ook ontwaakt. Voordat hij onder de douche duikt, praat hij eerst wat bij met paardenmeisje Ellen. "Mis je dan niet, even naar de supermarkt gaan voordat je bezoek krijgt?", vraagt de blondine. "Nou meestal is het dat ik vraag: 'wat wil je eten', want ik woon recht tegenover een supermarkt. Dan loop ik de supermarkt in om hetgeen te halen wat de persoon wil eten, en dat gaat nu niet", antwoordt de Leidenaar. Ellen moet er helaas weer vandoor en dat betekent dat Eric onder de douche gaat. Hij is dus de tweede persoon die definitief opstaat. Who's next?

zaterdag 26 mei 2007 @ 15:25:01 #221
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49792566
14:45 Fotomomentje!

Beauty and the beast...

15:06 Komt er leven in de Villa?

Ook Huub is, voor de tweede keer, opgestaan. Een stevige bak koffie en hij kan er weer tegenaan. Jaap loopt ook de keuken weer in. Hij merkt dat er iets meer leven komt in de Villa. "En? Heb nog schokkende logs geschreven?", vraagt Huub. "Ik geef je één tip: lees de log van Carlos snel", antwoordt Jaap. "Hoezo? Die moet er weer af?", vraagt hij. "Zou kunnen", antwoordt de Briellenaar. Gaat Carlos blij zijn met de post?

zaterdag 26 mei 2007 @ 15:55:02 #222
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49793233
15:32 Geen vlees in de kuip?

Brian is ook wakker en komt kijken bij Jaap in het kantoor. Jaap is in zijn nopjes, want hij heeft weer een aantal leuke stukken geschreven inclusief beeldmateriaal, waaronder een extravagante foto van Huub. Brian is wel heel nieuwsgierig. "Wat een lelijke benen en wat een lelijke penis", schatert de Antilliaan. Is de rivaliteit opeens over?

zaterdag 26 mei 2007 @ 16:25:01 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49793905
15:58 Tijd voor een feestje!

"Jaap gaat vanavond een feestje geven, hè!", zegt Brian vol enthousiasme tegen Eric. "Oh? Ja ik heb een date, dus sowieso is het een feestje voor mij", zegt de Leidenaar. "Daarom", antwoordt Brian. "Vanavond ga ik alleen eten in de chill, dus dan moeten we het na het eten even doen", vertelt de vol met spanning zittende Leidenaar. "Weet je wat ik vanavond ga eten? Sushi!", begint Eric tegen Amanda. "Oh wat leuk!", antwoordt Amanda. Nu maar hopen dat Michael net zo leuk is als de plannen!

16:13 Een goed begin...

...is het halve werk! Als je haar maar goed zit!

zaterdag 26 mei 2007 @ 16:55:01 #224
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49794587
16:18 "Ze zijn echt groot man"

Amanda, Eric en Huub turen nieuwsgierig naar Natasia's borstkas. Vooral Huub is onder de indruk. "Ze zijn echt groot man", zegt de Oldenzaler verlekkerd. "Ik zie je ineens heel anders", zegt hij met een grijns. "Ze zijn wel een soort van groot", zegt de Surinaamse blij. Nu ben je echt een diva Natasia!

zaterdag 26 mei 2007 @ 17:25:01 #225
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49795259
16:25 "Ze zijn echt groot man"

Amanda, Eric en Huub turen nieuwsgierig naar Natasia's borstkas. Vooral Huub is onder de indruk. "Ze zijn echt groot man", zegt de Oldenzaler verlekkerd. "Ik zie je ineens heel anders", zegt hij met een grijns. "Ze zijn wel een soort van groot", zegt de Surinaamse blij. Nu ben je echt een diva Natasia!

zaterdag 26 mei 2007 @ 17:55:01 #226
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49796001
17:00 Palma de laan uit?

Lieke en Palma is als vuur en water. En ook Huub heeft het de afgelopen weken stevig met Palma aan de stok gehad. Huub vindt het hoog tijd voor actie. Hij bespreekt met Lieke de mogelijkheid om het hoofd huishouding de laan uit te sturen. "Het moet wel unaniem", waarschuwt de Hilversumse. "Mijn zegen heb je", grinnikt ze vervolgens. De Oldenzaler is van plan om een vacature te plaatsen. "Puur ter oriëntatie. Maar hou het nog even onder je pet", laat Huub streng weten. Ja, want in de Villa kan je een geheim niet lang bewaren!

17:20 Eric is druk!

De date van vanavond houdt Eric flink bezig! Hij besteedt de hele dag al extra veel aandacht aan zijn uiterlijk. Het zou natuurlijk kunnen dat zijn date naar het toilet moet en daarom maakt Eric die ook nog even schoon. De handschoenen worden aangetrokken en Eric gaat te werk. Tja, hij deelt het toilet immers met Jaap…

17:30 Wijze les voor Amanda

Brian heeft Amanda's losbandige gedrag vaak genoeg aan den lijven ondervonden. Hij legt uit aan Amanda, nu dondersgoed te begrijpen dat haar ex Rogier jaloers was tijdens het uitgaan: "Je bent ook niet te vertrouwen als je gedronken hebt." Amanda lacht betrapt: "Wat moet ik dan doen, niet meer drinken?" "Ik kom niet met een oplossing alleen met een analyse. Als je in een relatie zit en je bent zo losbollig dan trap je mensen op de tenen", is zijn wijze raad. Amanda neemt de woorden van haar maatje goed in zich op. "Je weet wat drank kapot kan maken", zegt hij rustig. Precies, drank maakt meer kapot dan je lief is.

zaterdag 26 mei 2007 @ 18:25:01 #227
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49796672
17:53 Slecht nieuws voor Huub

Huub heeft een brief gekregen van een vriend en samen met Lieke bespreekt hij de tekst. De jongen wil niet langskomen in de Villa en legt uit waarom. "Overal waar hij komt, wordt hij er dan op aan gesproken", zegt Huub begrijpend, maar hij is wel teleurgesteld. Huub is blijkbaar in de ogen van familie en vrienden wat te ver gegaan met bepaalde acties. De Oldenzaler legt uit altijd al baldadig te zijn geweest, maar Lieke snapt de reactie van zijn vriend wel: "Nu ziet iedereen dat en dan wordt je er mee geconfronteerd als je komt." "Ik begrijp het ook wel…", zegt Huub nog steeds sip. "Doe ik hier nou echt heel erge dingen?", vraagt hij zich hardop af. Uhmm, nee hoor Huub…

zaterdag 26 mei 2007 @ 18:55:00 #228
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49797527
18:05 Alles moet blinken!

Er wordt aangebeld! Brian weet hoe Eric naar zijn date toeleeft en besluit hem te pesten. "Eric, je date is er!", roept hij. Er staat slechts een krat bier op de stoep. "Het is eerder Huubs date", zegt Brian terwijl hij de krat in de keuken zet. Eric heeft niks gehoord en is nog druk in de weer met een dweil. Alles moet blinken voor vanavond!

18:15 Cadeautje voor Eric!

De bel gaat nog een keer. Er is een cadeautje voor Eric bezorgd door datingbureau Mundo en nieuwsgierig pakt hij het mandje uit. "Lekker!", roept Eric. Champagne en bonbons komen tevoorschijn! "En boxers!", roept hij. Nou, de date kan nu echt beginnen! Helaas voor Eric moet hij nog twee uur wachten…

Liggen Eric en de date vanavond ook zo netjes naast elkaar?

18:30 Dr Phil waar ben je?

Huub en Lieke hebben weer één van hun beruchte relatiegesprekken. Het loopt de laatste tijd niet zo lekker tussen de twee geliefden. Lieke vindt het tijd om weer wat duidelijkheid te scheppen: "Wat wil jij?" "Als ik mij k*t voel, dat ik dan terecht bij je kan, lekkere seks en gewoon relaxed!", somt Huub op. Lieke is niet tevreden met deze uitleg. Zij vindt dat Huub geen rekening houdt met haar principes en over haar grenzen heengaat. "Ik ben degene die het onderspit delft", zegt zij fronsend. "Hoezo zeg je dat , dat is zo'n gezwets in de ruimte", reageert haar vriendje geïrriteerd. Tijd om Dr. Phil te bellen!

zaterdag 26 mei 2007 @ 19:25:01 #229
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49798466
18:48 Borstenfreak

Natasia is apentrots op haar spiksplinternieuwe boezem. "Ik ben benieuwd welke maat ik nu heb", zegt ze met glimmende oogjes. Amanda glimlacht om haar gelukkige vriendin. "Mooie borsten hebben is belangrijk , het is echt de trots van een vrouw", betoogt de Surinaamse gepassioneerd. De 19-jarige is het daar compleet mee eens: "Ik ben mijn hele leven al een 'borstenfreak' ".

zaterdag 26 mei 2007 @ 19:55:00 #230
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49799376
19:08 Amanda gaat stofzuigen...

Natasia's operatie brengt heel wat teweeg! De diva maakte veel schoon en kookte bijna iedere avond voor de rest. Nu ze dat allemaal even niet kan, moeten de Miljonairs zichzelf redden en dat blijkt nog best lastig… Gisteren vergaten ze het avondeten en vanavond wordt er eten besteld. Amanda doet een poging de woonkamer te stofzuigen. "Waar is het snoer?", vraagt ze terwijl ze het apparaat bekijkt. Huub haalt met één zwaai het snoer tevoorschijn. "Oh", zegt Amanda. Het zuigen kan beginnen! Natasia moet uitleggen hoe het moet, maar uiteindelijk ziet Amanda er uit als een echte huishoudster. "Wat een lawaai! Is dat wel goed?", vraagt ze. "Ja, dat hoort zo", antwoordt Huub. Dit wordt een leerzame periode…

Help!

19:14 Diva Eric is er klaar voor

Amanda legt de laatste hand aan Eric's make-up, want de diva moet er stralend uit zien voor zijn langverwachte date. Hij krijgt een glimmend goedje op zijn lippen en zijn wimpers krijgen een keurig laagje mascara. De Miljonair drentelt, strak in het pak, zenuwachtig door de Villa. "Aman, zit mijn haar wel goed?", vraagt hij onzeker. Diep ademhalen Eric!

19:18 "Niet kijken vanavond Bart!"

Over een luttel halfuurtje staat Erics date op de stoep. Maar de Miljonair heeft even iets anders aan zijn hoofd. Hij heeft een hele lieve brief gekregen van Bart, de jongen die hij leuk vond voordat hij de Kooi inging. De Miljonair leest ontroerd de brief voor: "Ik denk nog iedere dag aan je. Ik wil je dolgraag zien als je uit dat verschrikkelijke huis komt en dan zien we wel waar we staan. Liefs en een hele dikke zoen, Bartje." De Leidenaar is dolblij met de brief maar heeft wel een duidelijk advies voor zijn geliefde Bart: "Niet kijken vanavond Bart!"

zaterdag 26 mei 2007 @ 20:25:00 #231
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49800303
19:45 Amanda kan niet kiezen

Amanda is hoteldebotel van de knappe butler, maar ook Brian laat haar niet onberoerd. De 19-jarige besluit haar lot in handen te leggen in het 'Boek met alle antwoorden'. Helaas verschaft het 'magische' boek haar weinig duidelijkheid. "Gedraag je alsof het al zo is!?", leest zij vragend voor aan Natasia. "Nou, ik zie het wel", zegt de sexy blondine gefrustreerd. We zijn benieuwd!

20:05 "Het zijn alle twee manwijven"

De fontein springt aan en Eric sprint naar buiten. Wijdbeens staat de Miljonair op de stoep met een roos in zijn hand. "Hé dat is mijn broertje", roept Lieke dan blij. Eric druipt teleurgesteld af. Broertje Folke krijgt een warm welkom van Jaap. "Ze lijken op elkaar, het zijn alle twee manwijven", roept hij schaterend. Lekker subtiel Jaap!

zaterdag 26 mei 2007 @ 20:55:00 #232
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49801212
20:15 Verwarring

Relatiegesprekken zijn vandaag niet van de lucht. Het paartje Huub en Lieke discussiëren tot ze ons wegen. En ook Brian en Amanda analyseren de aard van hun relatie. "If you really like Mitch go for Mitch. Ik ben daar geen blokkade in, maar ik ben geen lulletje", zegt de Antilliaan koeltjes. "Ik laat niet met mij spelen", vervolgt hij waarschuwend. "Ik vind jullie alle twee leuk, dat is het enige wat ik weet", zegt de blondine met een onzeker lachje.

20:16 Huub heeft vragen...

Huub ziet mogelijkheden met Lieke's broertje. "Dat kan ik aan hem vragen…", zegt hij ineens tegen Eric en Mitch. De twee kijken vragend. "Waarom Lieke zo slecht kan pijpen dat ik erbij in slaap val", gaat hij lachend verder. Mitch wil er meer van weten. "Ja, ik was in slaap gevallen toen ze me aan het pijpen was", legt Huub uit. Mitch en Eric houden het niet droog. Of lacht Eric van de zenuwen?

20:22 Daar is de date!

Eindelijk, daar is Erics date! Hij rent op de auto af en opent netjes de deur. Het romantische moment wordt onderbroken doordat de deur op slot zit. Het duurt even voor de twee dat beseffen, maar de chauffeur biedt de helpende hand. De jongen stapt uit en stelt zich voor: "Michael". "Neuken, neuken", fluistert Huub net iets te hard tegen Jaap. Michael heeft van alles mee: een bos bloemen voor iedereen en een cadeautje voor Eric. De spanning is waarschijnlijk tot in Groningen aan toe voelbaar, maar dat zal wel snel goed komen, Eric kennende…

20:23 Een spannend cadeau?

De eerste kamer die Michael van dichtbij mag zien is de slaapkamer. "Hier slapen we dus vanavond", zegt Eric met een grijns. De twee ploffen op het bed. "Gaat het", zegt Eric geruststellend. "Is eng hé door die poort", vervolgt hij. De Leidenaar pakt het cadeau uit, wat zijn date heeft meegenomen. "Is het nieuwste van het nieuwste", zegt Michael. Een witte Emporio Armani boxer komt tevoorschijn. Is dit een hint?

zaterdag 26 mei 2007 @ 21:25:00 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49802132
20:45 Kriebels en zenuwen

Na de verplichte rondleiding komt deel twee van de date. Het elkaar beter leren kennen. "Ik heb op zes middelbare scholen gezeten, ik was heel erg brutaal", vertelt Michael rustig. "Heb ik nog niet veel van gemerkt", zegt de Leidenaar plagerig. De zenuwen gieren waarschijnlijk door Michaels lijf. "Ik ben nog steeds zenuwachtig", zegt de 19-jarige onzeker. Eric pakt geruststellend zijn hand: "Chill, relax..." Ach gut!

20:52 Amanda smeert Jaap in!

Met veel liefde...

21:02 Terror op Michael

Terwijl Eric met zijn date buiten zit, en het gesprek daar nog steeds wat stroefjes verloopt, heeft Jaap de tas van Michael gevonden. Hij bekijkt de mp3-speler, zet een zonnebril op zijn hoofd en pakt een zak met snoepjes. Michael heeft het al snel door als hij Jaap toevallig treft in de woonkamer. "Heb je in mijn tas zitten rommelen?", vraagt Michael boos. Eric neemt het over. "Dat je van ons steelt, oke, maar je blijft van zijn spullen af!", zegt Eric en pakt alle spullen weer van Eric af. "Oke Eric!", zegt Jaap. "Zullen wij zo even praten, gozertje?", vraagt Jaap vervolgens aan Michael. Maar Eric en Michael zoeken de slaapkamer weer veilig op…

Inleveren maar!

pi_49802180
ZIJN DE HERHALINGEN MORGENVROEG WEL OP TV????
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:55:00 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49802888
21:15 Jaap gaat verder met zijn terror!

De appels vliegen de daters om de oren...

21:33 Allemaal theater

Huub brengt een ode aan zijn 'muse' Amanda met een oranje bloem. "De schoonheid van deze bloem is zo mooi en zo puur, maar staat toch in jouw schaduw", zegt Huub. Lieke kijkt lachend toe en maakt een kotsgeluid. "Het gaat niet om wat andere mensen zeggen maar om wat wij voelen", vervolgt Huub. Liek onderneemt actie om het stel uit elkaar te drijven. "Nou heb ik er genoeg van verdomme. Lieke knakt de bloem theatraal doormidden. "Het is uit", en rent dan quasi-beledigd weg. The end.

zaterdag 26 mei 2007 @ 22:25:00 #236
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49803658
21:56 Het grote flirtspel

Michael vertelt openhartig over zijn eerste seksuele ervaring met een man. Hij zoende met zijn buurjongen van 16. "Was het heftig", vraagt Eric nieuwsgierig. Zijn date schatert. "Nee joh wat verwacht je van een kind van 12. Het was knutselen met zijn twee." Dan besluit Michael iets gemakkelijks aan te trekken. "Krijg ik nu een striptease", vraagt de Leidenaar flirterig. Maar hij vist naast het net. "Ik ga het niet seksueel voor je maken", zegt de 19-jarige nuchter. De jongen kleedt zich om. "Moet ik je helpen", vraagt Eric verwachtingsvol. De twee besluiten het gezelschap van de andere Miljonairs op te zoeken. Maar dat hadden ze beter niet kunnen doen...

zaterdag 26 mei 2007 @ 22:37:41 #237
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49803993
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef Redux het volgende:
ZIJN DE HERHALINGEN MORGENVROEG WEL OP TV????
Waarom doe je dit toch steeds in mijn mooie topic
In de Bokito topics ben je zo relaxed..
pi_49804065
sorry
  zaterdag 26 mei 2007 @ 22:55:00 #239
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49804466
22:04 Waterig welkom voor Michael

Jaap lijkt zich te vervelen. En als deze beer van een Miljonair zich verveelt dan is het oppassen geblazen. De Miljonair richt zijn giftige pijlen op de nieuweling in het huis, de date van Eric. Eerst probeert hij Michael op de kast te krijgen met een regelrecht kruisverhoor. "Wil je seks met Eric? Heb je een strafblad? Heb je condooms bij?", vraagt Jaap. Maar Michael geeft geen krimp. De bloemen die Michael heeft meegebracht vindt de Miljonair te min. Als grote finale dondert hij dus de bos bloemen met water en al over de twee heen. Dat gaat weer lekker...

22:13 Jaap zo mak als een lam

Jaap probeert kosten wat kost de date van Eric en Michael te verstoren. Amanda besluit Eric te redden. "Ik wil buiten met je op date", zegt zij vrolijk tegen Jaap. Ze pakt hem bij de hand en leidt hem naar buiten. Jaap is plots zo mak als een lammetje en laat zich gedwee wegleiden. "Laat je ze met rust?", vraagt Amanda met haar liefste stemmetje. Jaap belooft het. Vrouwelijke charmes werken altijd!

zaterdag 26 mei 2007 @ 23:24:59 #240
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49805324
22:30 "Het is een terrorist!

Wederom is Jaap een storende factor. Hij ligt in de slaapkamer te schreeuwen. Eric krijgt hem niet weg. "Moeten we een rolstoel halen?", vraagt Eric boos. "Sjaak, Sjaak!", roept hij. Sjaak = Michael… Zelf Brian is inmiddels toegesneld om Jaap weg te krijgen. Jaap flipt: "Die kast moet het raam uit! Er zit een bom in!", schreeuwt hij. "Die gast kan wel een terrorist zijn!", gaat hij verder. "Dag Jaap!", probeert Eric. "Opzouten nu!", vervolgt hij boos. Zullen Eric en Michael het ooit nog rustig hebben samen?

22:45 "Ik vind jou leuk"

Amanda wil weten of Mitch spijt heeft gehad van hun zoenpartij. De butler laat weten geen spijt te hebben. "Wat vind je van mij", vraagt Amanda onzeker. "Ik vind je erg leuk", zegt Mitch met een twinkeling in zijn ogen. "Ik vind jou ook leuk", zegt de 19-jarige verlegen. De twee zijn het erover eens dat het wel een rare situatie is. "Dit is wel het raarste huis wat er is", lacht de blondine. Daar heb je helemaal gelijk in!

22:56 Romantiek ver te zoeken

King Terror weet niet van ophouden. Hij gooit een glas naar Erics hoofd. De Miljonair weet gelukkig het glas af te weren met zijn hand. Eric schopt schreeuwend de vervelende Jaap de deur uit. De Leidenaar keert terug naar de slaapkamer om zijn date gerust te stellen. Van romantiek lijkt het maar niet te komen. Wordt het nog leuk vanavond?

zaterdag 26 mei 2007 @ 23:55:00 #241
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49806128
23:04 Zin in een potje...

Lieke lijkt zin in iets te hebben vanavond. Eerst maakt ze dansvloer onveilig met Amanda. De twee doen een potje 'dirty dancing' om van te blozen. Dan wrijft Lieke zich verleidelijk tegen Huub aan. De twee dansen close tegen elkaar aan. Het is al snel prijs en hun tongen vinden elkaar.

23:23 Eindelijk ontspanning!

"Wat heb je een zacht huidje!"

23:32 "Niet doen!"

Eric probeert de boxershort van Michale uit te trekken, maar dan roept hij de Miljonair toch een halt toe. "Niet doen!", en hij trekt zijn kledingstuk weer omhoog. "Straks komt die gast (Jaap red.) binnen!", zegt hij angstig. Eric vindt het jammer, maar blijft verder van de broek af. Plotseling komt er een onverwachte opmerking. "Anders roep je Huub om mijn andere been te masseren…", zegt Michael. Eric kijkt verschrikt. "Grapje!", lacht hij. Of heeft Eric echt concurrentie?

zondag 27 mei 2007 @ 09:25:03 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49812056
09:18 Die goeie oude tijd!

Gisteren was, ondanks dat de dag weer laat op gang kwam, een welbewogen dag in De Gouden Kooi. De Miljonairs zitten elkaar steeds dichter op de huid en Jaap neemt de leiding. Met zijn 'rain of terror' maakt hij het zijn mede-Miljonairs wel erg moeilijk om een spel te spelen. Tijdens de begindagen van De Gouden Kooi leek het een spel van eindeloos paalzitten te worden, maar die tijden zijn allang gevolgen. Nu lijkt de Villa meer op Expeditie Robinson, waarbij paalzitten slechts een onderdeel is en 'survival of the sickest' het credo lijkt geworden. Wie weet zal het vandaag anders lopen. We merken het vanzelf, zodra de eerste Miljonairs wakker worden. En voorlopig lijkt dat nog wel even uitgesteld te worden…

Bron: Villa Vandaag, 27-05-2007
  zondag 27 mei 2007 @ 09:55:02 #243
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49812206
09:39 Eric en Michael doen iets...

Maar wat? Er is in ieder geval glijmiddel voor nodig...

zondag 27 mei 2007 @ 10:55:02 #244
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49812870
10:08 Eric kan weer opgelucht ademhalen...

Gisteravond, of liever gezegd vannacht, heeft dankzij Eric en zijn date een behoorlijke 'mannelijk' tintje aan De Gouden Kooi gekregen. Eric zit nu al ruim honderd dagen in de Villa en dat kan niet goed zijn voor je seksuele behoeften. De date die gisteravond langskwam, kwam dan ook als geroepen. Eric liet er geen gras over groeien en probeerde het Michael vanaf de start zo aangenaam mogelijk te maken. Deze hapte maar weinig toe en pas na een tijdje bleek waarom. Michael was wel degelijk geïnteresseerd in Eric, maar voelde blijkbaar ook wat voor Huub. Pas toen de Oldenzaler zich bij de date voegde, liet Michael zich eindelijk een beetje gaan. Of dit nou door Huub kwam, of niet, het zal Eric een worst zijn geweest. Hij heeft zich vervolgens namelijk prima vermaakt…

10:12 Mannelijke trio in de Villa

Gisteravond om negen uur kwam de date van Eric, Michael, de Villa binnen. Eric was hartstikke zenuwachtig, maar had alles goed voorbereid. Hij had een deal gemaakt met Jaap dat hij zich rustig zou houden, maar wie is Jaap om zich aan de deal te houden? De nacht verliep niet zonder scheur of stoot. De heren zijn de jacuzzi ingedoken. Het is er erg gezellig. Jaap probeert indruk te maken door ook de jacuzzi in te gaan zonder kleren. Michael en Eric trekken zich daar niet zo extreem veel van aan. Dan komt Huub er ook nog bij. Dit is het stuk waar het interessant wordt. Michael bloeit op één of andere manier helemaal op. Al zet Jaap vol de aanval in. Hij begint zich te scheren en gaat zijn teennagels knippen in de jacuzzi. Alsof dat nog niet genoeg is, gooit Jaap ook nog een volle asbak over het hoofd van Michael.

Huub lijkt ook erg veel interesse te hebben in Michael. In de jacuzzi begint hij al heel subtiel met zijn hand over het lichaam van de date van Eric te gaan. Michael vindt het helemaal niet erg. "Ik vind het wel fijn als twee mannen aan mij friemelen", laat hij dan ook weten. Dit is nog niks, enkele uren later belandt hij dan ook samen met Eric in bed. Na een sensuele massage komt een uitdagend gesprek op gang. "Jij zou jaloers worden hè, als Huub erbij zou komen liggen…", zegt Michael. "Zal ik Huub voor je halen", vraagt Eric dan ook. Michael houdt zich erg oppervlakkig: "Het zou wel gezellig zijn als hij erbij zou komen" De Leidenaar loopt naar beneden en krijgt Huub zover om mee te gaan. Na veel gepraat, belanden de drie onder de dekens met veel 'gefriemel'. Huub zegt nadat ze klaar zijn: "Ik moet beneden nog iets afmaken" Hij vertrekt naar Lieke, die inmiddels al ligt te slapen. Één ding is zeker, er zijn meerdere Miljonairs die hebben genoten van het verblijf van Michael.

Wie doet nou bij wie wat?

zondag 27 mei 2007 @ 11:25:02 #245
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49813414
10:41 Goedemorgen Natasia!

Wel wakker, maar te moe om op te staan!

zondag 27 mei 2007 @ 11:55:02 #246
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49814065
11:14 Nog steeds verward

Amanda zit nog steeds een beetje in een verwarde situatie. Gisteravond is Mitch weer gekomen. Natuurlijk wil de blondine weten of hij spijt heeft van de zoen van eergisteren. Dat heeft hij niet en hij lijkt dus open te staan voor de liefde. Maar dan hebben we Brian nog. Hij heeft het er erg moeilijk mee, ook al zegt hij dat niet tegen Amanda. Ze merkt wel dat er iets is met de Antilliaan, maar wat kan ze niet ontcijferen. Dit maakt haar waarschijnlijk een beetje onzeker. Zolang ze nog twijfelt, heeft ze geen relatie in de Villa. Maar iedere dag is anders, dus wie weet kijkt ze er vandaag anders tegenaan.

zondag 27 mei 2007 @ 12:25:02 #247
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49814777
11:43 Er is zojuist enige vorm van leven ontdekt

Jawel, het begint erop te lijken dat binnen nu en een uurtje wel een aantal Miljonairs wakker zullen zijn. Jaap heeft zojuist het goede voorbeeld gegeven, door als eerste onder de douche te springen. Eric vermaakt zich ondertussen nog prima met zijn date van gister en ook Huub ligt nog lekker in de armen van zijn vriendinnetje, Lieke. Een lekkere, brakke zondag dus.

12:06 Een dag met nieuwe posts!

Terwijl de Miljonairs één voor één wakker worden, zit Jaap alweer in het kantoor. Hij is druk bezig met het schrijven van teksten voor zijn weblog. Dit doet hij onder het genot van een gezellig en vrolijk muziekje. De Briellenaar wekt altijd veel emoties op met zijn geschreven berichten. Wie weet wat hij vandaag weer in petto heeft met zijn posts!

zondag 27 mei 2007 @ 13:25:02 #248
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49816305
12:41 Het nieuwe record uitslapen!

Gisteren hebben de Miljonairs al lang uitgeslapen, maar vandaag gaan ze waarschijnlijk een record vestigen! Alle Miljonairs liggen nog op één oor. Er wordt veel gefluisterd onder de lakens, maar of dit over een nieuwe speltactiek gaat of over andere intieme gespreksonderwerpen is erg onduidelijk. Tot nu zitten ze nog niet in de Guinness Book of Records, maar wat niet is, kan nog komen!

Huub en Lieke doen volop hun best!

zondag 27 mei 2007 @ 13:55:02 #249
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49817258
13:08 Erg verdacht...

Terwijl Brian en Amanda vreemde dingen aan het doen zijn onder de dekens, komt Jaap ook even beneden kijken. Amanda heeft de massageolie gepakt en is Brian aan het masseren. Zodra Jaap dit ziet, roept hij: "Hé, wat gebeurt daar?" "Een massage", antwoordt Brian lachend. "Ik zat eerder ergens anders aan te denken", zegt een eerlijke Jaap. Jij bent niet de enige, Jaap. Het ziet er allemaal wel heel verdacht uit!

zondag 27 mei 2007 @ 14:25:01 #250
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49818261
13:37 Blijven liggen of opstaan?

Het is niet veel levendiger geworden in de Villa. Ook als Jaap stevige hardstyle muziek opzet, liggen de meeste Miljonairs weer te slapen. De massage van Amanda en Brian is geëindigd in een nieuwe slaapsessie. Natasia is wel haar bed uitgekomen. Zij loopt wat rond in de Villa, maar weet niet wat ze moet gaan doen. Ze mag tenslotte niet zoveel doen door haar borstvergroting. Hopelijk komt er iets meer leven in De Gouden Kooi vandaag.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')