12:10 "Het zijn mijn kindjes!"De fontein is aan gegaan en de Miljonairs zijn er ook maar bij gaan staan. Met spanning wachten ze af wanneer de poort open zal gaan. "Mijn maag keert zich nu om", zegt Natasia. "Ja, de mijne ook", reageren haar mede-Miljonairs. Eric begint te zingen: "Welkom, welkom in the Villa." De eerste auto staat al voor de poort te wachten. "Het zijn mijn kindjes", schreeuwt de diva. "O mijn vriend is er. Ik heb je zo gemist", zegt Amanda tegen Yairo. Het feest voor Natasia kan beginnen!
12:19 De volgende gasten...Alle Miljonairs staan netjes te wachten op de volgende familie. Na de kindjes van Natasia zijn de vrienden van Brian aan de beurt. "Oh, kijk! De poort gaat weer open!", roept Brian. "Hey! Alles goed?", groeten de vrienden van Brian de Miljonairs. "Leuk dat je er weer bent", zegt Natasia enthousiast. "Op naar de volgende", wordt er alweer geroepen. En wie zullen dat zijn?
12:25 Eric zijn vrienden zijn gearriveerd!Huub, Eric, Lieke, Amanda en Jaap wachten nog steeds volspanning op familie en vrienden. "Wie heb jij allemaal uitgenodigd?", vraagt Cheyenne aan Huub. "Ik heb mijn broer en mijn ex-vriendin uitgenodigd", antwoordt de Oldenzaler. "Zij zal blij met je zijn", zegt Cheyenne. Huub moet zo hard om haar lachen. "Ik ben toch vrijgezel", reageert Huub. Ondertussen komt de volgende auto door de poort heen rijden. Het zijn de vrienden van Eric. "Hoi schat", schreeuwt de Leidenaar. De vrienden zijn zo blij om Eric weer te zien. Welke Miljonair zal er nu aan de beurt zijn?
12:30 De vierde ronde..."Zijn wij alleen nog aan het wachten?", vraagt Amanda. "Ja", antwoordt Huub. "Ik denk dat de mijne als laatste komen", laat Amanda weten. "Ze gaan pas na 16 uur pas weg en niet om 16 uur", weet Huub te vertellen. De vrienden van Brian zijn al binnen, de kinderen van Natasia en ook de vrienden van Eric zijn gearriveerd. Tijd voor de volgende. De zus en een vriend van Huub zijn de volgende. De Oldenzaler kan zijn zus amper loslaten. Rustig maar Huub, ze is er nog de hele middag!
12:37 Emotioneel weerzien!Amanda wacht nog steeds met spanning op haar zus en vriendin. "Leuk om mama weer te zien hé?", vraagt de 19-jarige aan Cheyenne. "Ja, echt wel", antwoordt Cheyenne. "Ik ben zo nerveus", schreeuwt Amanda. Als ze de auto ziet aankomen begint ze te gillen. Haar zus valt haar huilend in de armen. "Niet huilen schatje. Wat leuk dat jullie er zijn", zegt de 19-jarige. Dat was even een emotioneel weerzien tussen de zussen!
"Niet huilen..."12:43 "Het is Cora!"Amanda is ook geweest. Er mag gerust worden gezegd dat zij het meest gespannen was van alle Miljonairs. Op naar de volgende! "Wat duurt het lang hè Lieke?", zegt de diva tegen de Hilversumse. Jaap en de blondine zijn de enige twee die nog zitten te wachten op de komst van hun genodigden. Het hek gaat weer open. En wie hebben we daar? Het is Cora! "Jeej!", roept Jaap uit. Ook de webmaster van zijn weblog is gekomen. Ook voor Jaap kan het feest beginnen. Alleen Lieke nog!
Bron: Villa Vandaag, 20-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel