abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:25:00 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49555243
22:34 Sterk verhaal

De film maakt sterke verhalen los. Huub zei ooit tegen een stel Polen die hij in de kroeg tegen kwam: "Ik n**k je moeder in je kont." Dat was niet best… De rest heeft er geen oren naar en ze blijven strak naar de film kijken. Natasia lacht wel even naar Huub, maar ook zij zit aan de buis gekluisterd. Jammer Huub, de film verslaat je!

22:58 Gaap!

Een niet al te boeiende zaterdagavond. De Miljonairs zitten nog midden in een film en het ziet er niet naar uit dat er vanavond nog iets spannends gaat gebeuren. Ach ja, soms heb je van die avonden…

Bron: Villa Vandaag, 19-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:55:00 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49556128
23:25 Zo ziet de Villa er uit...

... zonder getier en gevloek.

Bron: Villa Vandaag, 19-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49561920
Zijn er deze ochtend geen herhalingen??
  zondag 20 mei 2007 @ 09:55:02 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49562031
09:30 Een spannende dag voor de boeg

Een nieuwe dag is aangebroken. Natasia is al wel wakker, maar blijft toch even in bed liggen. Ze pakt een boek om haar tijd een beetje te verdoen. Vandaag staat de Miljonairs een leuke dag te wachten. Vandaag komt er van iedere Miljonair familie langs. Iedereen staat de popelen, hoewel er op dit moment nog geen leven in de Villa is. Vandaag kunnen de Miljonairs in ieder geval niet tot 13 uur uitslapen!

Bron: Villa Vandaag, 20-05-2007
  zondag 20 mei 2007 @ 10:25:01 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49562392
09:51 Natasia staat op

Natasia neemt als eerste de moeite om op te gaan staan. Stap voor stap loopt ze naar de keuken toe. Wanneer ze hier een rotzooi aantreft, besluit ze eerst de boel maar eens te gaan opruimen en schoonmaken. Het is tenslotte zondag, dus de schoonmaaksters zullen niet komen. De Villa moet er uiteraard wel goed uitzien wanneer de familie komt. Aangezien de eerste familieleden over ruim twee uur komen, is Natasia toch verstandig bezig!

10:13 Tijd om op te staan!

Het is tien uur en Natasia maakt haar mede-Miljonairs liefdevol wakker. "Kom we moeten ons optutten voor onze families want ze komen al om twaalf uur", zegt de diva. Nadat Natasia iedereen heeft wakker gemaakt, springt ze snel onder de douche. Het is natuurlijk een spannende dag voor de Miljonairs, eindelijk weer even samen met hun familie en vrienden.

zondag 20 mei 2007 @ 10:55:02 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49562840
10:32 Wakkere Miljonairs...

Nu bijna iedereen het bed is uitgekomen, is iedereen zich aan het opmaken voor de familiedag. Jaap leest nog even een krantje, terwijl Eric onder de douche een maskertje op doet. Hij moet er tenslotte wel weer goed uitzien. Een ochtend is niks zonder ontbijt, dus ook dat wordt klaar gezet. Er hangt een vrolijke sfeer in huis, nu maar hopen dat het zo blijft!

zondag 20 mei 2007 @ 11:25:02 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49563420
10:51 Een 'Baywatch' moment

Amanda is al helemaal enthousiast voor vanmiddag en rent door de slaapkamer heen. "Iedere keer als Amanda rent dan krijg ik zo'n 'Baywatch' moment", alsdus Huub. "Mijn vriend komt vandaag", zegt Amanda. "Wie komt er?", vraagt een nieuwsgierige Huub. "Mijn vriendje Yairo komt vandaag", antwoordt de 19-jarige. "Ja, mijn mooie ventje", roept Natasia. Terwijl de Oldenzaler nog steeds lekker in zijn bed ligt zijn de dames al druk bezig met de make-up, het kapsel en de outfit voor vandaag. En al die zorgen heeft Huub natuurlijk niet!

11:15 "Die vrouw is zo snel als de wind"

"Ik had toch net die zonnebril in mijn handen", roept Huub door de slaapkamer. "Ik kan 'm echt niet meer vinden! Ligt 'ie misschien weer in mijn kast?", zegt hij. En ja hoor, daar ligt de zonnebril. "Die vrouw is zo snel als de wind met het opruimen hè! Of het nou een glas is of een zonnebril, ze ruimt het direct op", zegt de Oldenzaler over Natasia. Ja Huub, het moet toch netjes zijn in de Villa.

zondag 20 mei 2007 @ 11:55:05 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49564138
11:37 "Ik zit hier opgesloten"

De dames zijn druk bezig in de kapsalon. "Ik hoop dat mijn moeder vandaag komt", roept Natasia. "Ja, dat zou wel heel erg leuk zijn", reageert Amanda. "Ben zo benieuwd waar mijn schatje vandaag moet werken. Vast op een leuk strandfeest", zegt de diva. "Ik zou zo graag naar Zandvoort of Scheveningen willen", oppert de 19-jarige. "Ja, ik zou het ook wel weten hoor, maar ja, ik zit hier opgesloten", reageert de diva. Maar Natasia je zit toch vrijwillig in De Gouden Kooi als je weg wilt kun je altijd gaan.

Moderator zondag 20 mei 2007 @ 12:12:47 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49564626
Soylent, kan ik het woordje "updates" uit de TT halen zonder je scriptje onbruikbaar te maken?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 20 mei 2007 @ 12:25:04 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49564934
11:54 "Ben jij een beetje gespannen?"

Amanda komt bij Brian en Eric zitten in het zonnetje op het terras. "Ben jij een beetje gespannen?", vraagt Brian aan Amanda. "Ja, ik heb er vet veel zin in…", antwoordt de blondine enthousiast. "Ik ben totaal niet gespannen", laat de Antilliaan weten. "Voor je het weet is het zover!", roept Eric vol enthousiasme. Het is nu aftellen geblazen, want om 12 uur komt de eerste familie het hek door.

12:00 En we wachten en wachten...

Het is bijna twaalf uur en de Miljonairs zitten inmiddels met z'n allen op de trap te wachten tot de eerste familie de poort door komt rijden. Ze hebben allemaal veel plezier met de fontein, maar wel is iedereen gespannen. Het gebeurt tenslotte niet vaak dat er zoveel familie in de Villa komt. Het weer zit mee, nu de familie nog en dan kan de gezellige dag officieel beginnen!

Jongens, niet zo gespannen doen! Het is maar familie...

zondag 20 mei 2007 @ 12:55:01 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49566049
12:10 "Het zijn mijn kindjes!"

De fontein is aan gegaan en de Miljonairs zijn er ook maar bij gaan staan. Met spanning wachten ze af wanneer de poort open zal gaan. "Mijn maag keert zich nu om", zegt Natasia. "Ja, de mijne ook", reageren haar mede-Miljonairs. Eric begint te zingen: "Welkom, welkom in the Villa." De eerste auto staat al voor de poort te wachten. "Het zijn mijn kindjes", schreeuwt de diva. "O mijn vriend is er. Ik heb je zo gemist", zegt Amanda tegen Yairo. Het feest voor Natasia kan beginnen!

12:19 De volgende gasten...

Alle Miljonairs staan netjes te wachten op de volgende familie. Na de kindjes van Natasia zijn de vrienden van Brian aan de beurt. "Oh, kijk! De poort gaat weer open!", roept Brian. "Hey! Alles goed?", groeten de vrienden van Brian de Miljonairs. "Leuk dat je er weer bent", zegt Natasia enthousiast. "Op naar de volgende", wordt er alweer geroepen. En wie zullen dat zijn?

12:25 Eric zijn vrienden zijn gearriveerd!

Huub, Eric, Lieke, Amanda en Jaap wachten nog steeds volspanning op familie en vrienden. "Wie heb jij allemaal uitgenodigd?", vraagt Cheyenne aan Huub. "Ik heb mijn broer en mijn ex-vriendin uitgenodigd", antwoordt de Oldenzaler. "Zij zal blij met je zijn", zegt Cheyenne. Huub moet zo hard om haar lachen. "Ik ben toch vrijgezel", reageert Huub. Ondertussen komt de volgende auto door de poort heen rijden. Het zijn de vrienden van Eric. "Hoi schat", schreeuwt de Leidenaar. De vrienden zijn zo blij om Eric weer te zien. Welke Miljonair zal er nu aan de beurt zijn?

12:30 De vierde ronde...

"Zijn wij alleen nog aan het wachten?", vraagt Amanda. "Ja", antwoordt Huub. "Ik denk dat de mijne als laatste komen", laat Amanda weten. "Ze gaan pas na 16 uur pas weg en niet om 16 uur", weet Huub te vertellen. De vrienden van Brian zijn al binnen, de kinderen van Natasia en ook de vrienden van Eric zijn gearriveerd. Tijd voor de volgende. De zus en een vriend van Huub zijn de volgende. De Oldenzaler kan zijn zus amper loslaten. Rustig maar Huub, ze is er nog de hele middag!

12:37 Emotioneel weerzien!

Amanda wacht nog steeds met spanning op haar zus en vriendin. "Leuk om mama weer te zien hé?", vraagt de 19-jarige aan Cheyenne. "Ja, echt wel", antwoordt Cheyenne. "Ik ben zo nerveus", schreeuwt Amanda. Als ze de auto ziet aankomen begint ze te gillen. Haar zus valt haar huilend in de armen. "Niet huilen schatje. Wat leuk dat jullie er zijn", zegt de 19-jarige. Dat was even een emotioneel weerzien tussen de zussen!

"Niet huilen..."

12:43 "Het is Cora!"

Amanda is ook geweest. Er mag gerust worden gezegd dat zij het meest gespannen was van alle Miljonairs. Op naar de volgende! "Wat duurt het lang hè Lieke?", zegt de diva tegen de Hilversumse. Jaap en de blondine zijn de enige twee die nog zitten te wachten op de komst van hun genodigden. Het hek gaat weer open. En wie hebben we daar? Het is Cora! "Jeej!", roept Jaap uit. Ook de webmaster van zijn weblog is gekomen. Ook voor Jaap kan het feest beginnen. Alleen Lieke nog!

zondag 20 mei 2007 @ 13:25:01 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49567097
12:52 Eindelijk daar zijn ze dan!

Lieke is de laatste Miljonair die nog aan het wachten is op haar familie. "Ik ben pas als laatste aan de beurt", zegt de blondine. Ondertussen zijn Eric en Huub bij Lieke komen staan. "Dit is echt niet leuk meer. Kom nou!", roept Lieke. "Ik denk dat ze niet meer komen", zegt Huub grappig. De Hilversumse blijft maar naar het hek staren en zucht nog een keer heel hard. Opeens gaat de poort open, ze rent de trap af. "Hai lieverd", zegt ze tegen haar moeder. Daarna valt ze gillend haar vriendin in haar armen. "Lekker zeg dat jullie er zijn", roept Lieke. Eindelijk zijn alle genodigden gearriveerd en de gezellige middag is eindelijk begonnen voor alle Miljonairs.

zondag 20 mei 2007 @ 13:55:01 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49568218
13:17 "Ik wil hier echt winnen"

Huub heeft zich even afgezonderd met zijn gasten om even rustig bij te kletsen. "Hedda wilde niet komen", vertelt Ben. Huub kijkt toch wel een beetje bedroefd. "Waarom dan niet?", vraagt de Oldenzaler. "Dat weten wij niet", antwoordt zijn zus. "De dingen die ik 's nachts heb uitgehaald. Met mijn zatte ballen heb ik het hele huis overhoop gehaalt", vertelt Huub trots. "Ja, dat heb ik allemaal gezien. Dat was echt mooi", reageert Ben. "Ik wil hier echt winnen", aldus de Oldenzaler. "Dat gaat je ook lukken", zegt Ben. Als snel komt het gespreksonderwerp op Lieke. "Ze is echt leuk en de laatste twee weken leer ik haar beter kennen. We ne*ken ook veel en dat is gewoon leuk", vertelt Huub. Zo kan je het natuurlijk ook bekijken...

13:42 "Ze zijn echt nep!"

"De tieten van Amanda zijn echt nep", begint Jaap tegen zijn webmaster Sjoerd en Cora. "Haar zus zei het daar straks hè!", weet de webmaster de vertellen. "Serieus? Hier ga ik een stuk over schrijven. Ik ga echt in een scheur liggen", weet de Briellenaar te vertellen. "Ik loof 10.000 euro uit voor degene die mij het bewijs kan leveren dat ze nep zijn", grapt Jaap. "Die zus zei het zelf, dus dat is toch ook genoeg bewijs?", antwoordt Sjoerd. De Briellenaar ligt helemaal dubbel van het lachen. We zijn benieuwd wat je vanavond gaat schrijven Jaap!

zondag 20 mei 2007 @ 14:25:01 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49569612
14:08 Waterpret!

De Miljonairs en hun gasten liggen in het zwembad. De één na de ander wordt het zwembad ingeduwd. Er wordt zelfs een wedstrijdje gedaan wie op meest speciale manier in het zwembad kan springen. Brian wordt door zijn vrienden hoog de lucht in gegooid om daarna hard in zwembad te belanden. Daarna wordt Cheyenne het zwembad ingegooid door Brians vrienden. "Jaap wil je een bommetje maken in het zwembad?", vraagt Cheyenne. "Nee, sorry ik heb nog last van mijn oorontsteking", antwoordt Jaap. Jammer dat hadden wij ook wel graag willen zien...

zondag 20 mei 2007 @ 14:55:01 #65
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49570772
14:30 Cora helpt Jaap met het spel...

Jaap en Cora liggen even op bed om gezellig bij te kletsen. "Mijn terroracties zijn soms wel heel erg", vertelt hij. "Soms wel te erg", zegt Cora eerlijk tegen hem. "Als ik de acties vaker doe die ik gister ook heb gedaan, dan hoekt Brian me echt na drie dagen!", zegt hij lachend. "Misschien moet je het iets minder gaan doen dan", stelt zijn verloofde voor. "Andere acties, niet minder", zegt hij. Blijkbaar weet Jaap al precies wat hij gaat doen, maar wat?

14:47 "Wat lijken jullie veel op elkaar"

Eric is even bij de zus van Huub komen zitten. "Wat lijken jullie veel op elkaar", zegt Eric tegen haar. "Ja, toch wel hé", reageert Ratna. "Ik zie allemaal Huub trekjes in je gezicht", vertelt de Leidenaar. "Ha ha, maar ik kan veel bozer worden", vertelt Ratna. "Ja, dat geloof ik best. Je was best zenuwachtig hé toen je hier binnenkwam", reageert de Eric. "Viel best mee. Was veel zenuwachtiger toen mijn zoontjes hier kwamen", vertelt Ratna. "Echt waar?", vraagt de Leidenaar vol verbazing. "Ja, echt waar. Was bang dat ze de verkeerde dingen zouden zeggen", antwoordt Ratna. Gelukkig is alles goed gegaan!

zondag 20 mei 2007 @ 15:25:01 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49571787
15:09 Trotse Natasia

Cheyenne wil graag even bij Amanda en haar gasten zitten. "Mag dat?", vraagt Cheyenne. "Ja, natuurlijk meisje", antwoordt de 19-jarige. "Ik had gezien dat je ging zingen. Wil je een stukje zingen", vraagt Deborah. Cheyenne begint meteen een stukje te zingen. De dames vinden het echt prachtig. "Mama krijgt nieuwe tieten hé", zegt Amanda. "Ja", zegt Cheyenne.Natasia komt ook even bij de dames staan. "Jouw dochter kan echt super mooi zingen", vertelt Deborah. "Ja, zo ontzettend mooi", reageert de diva vol trots. Ze hebben niet voor niets het nummer 'Just the two of us' opgenomen...

zondag 20 mei 2007 @ 15:55:01 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49572906
15:34 "Is het serieus?"

Huub is achter de dj set gekropen. Hij wil maar al te graag aan zijn gasten zijn dj kunsten laten horen. Ook Amanda en haar gasten zijn te vinden in de 'Chill Room'. Zelfs Jaap is komen kijken met zijn camera om een paar mooie plaatjes te schieten. Ondertussen is Lieke even met haar moeder buiten gaan zitten. De dames hebben hebben aardig wat bij te kletsen. "Is het serieus?", vraagt haar moeder nieuwsgierig. "Ja, van mijn kant echt wel. Volgens mij van zijn kant ook wel. Heb jij iets van hem gezien dan?", reageert de blondine. "Nee, hoor", antwoordt haar moeder. "We hebben het echt leuk. Maar ik weet ook dat we in een spel zitten", vertelt Lieke. En spel moet natuurlijk gespeeld worden!

zondag 20 mei 2007 @ 16:25:03 #68
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49574193
15:59 Feest in de gameroom

Er is een grote drukte ontstaan in de gameroom. Huub mixt de ene na de andere plaat aan elkaar door. Het bezoek geniet volop van de heerlijke housenummers. De Villa is als het ware één groot partypaleis geworden. Geniet er nog maar even van jongens, aan deze gezellig middag komt een einde.

En wie kan het beste dansen?

zondag 20 mei 2007 @ 16:55:00 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49575358
16:23 Miljonair of bekende Nederlander?

Marielle en Eric praten even bij op het bankje buiten in de tuin. "Hoe gaat het straks zijn als je eruit bent? Kan ik nog wel normaal met jou in de stad lopen", vraagt Marielle zich af. "In het begin zal het wel zo zijn dat mensen mij herkennen maar het zal wel afnemen als ik eruit ga", weet Eric te vertellen. "Ik ken je, dus dat in de stad lopen gaat wel lukken. Het gaat alleen iets anders zijn", vertelt zijn vriendin. "Het gaat in ieder geval niet meer zoals vroeger zijn", antwoordt de Leidenaar. Tja, je zit niet voor niks in De Gouden Kooi.

zondag 20 mei 2007 @ 17:25:02 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49576595
16:07 Dag schatjes

Het is weer tijd voor de kinderen van Natasia om de Villa te verlaten. De kinderen zeggen alle Miljonairs gedag. Yairo wordt flink geknuffeld door Amanda. "Jij wordt echt een topper", zegt Deborah tegen Cheyenne. "Yairo I love you", roept Amanda. En dan is het toch echt tijd voor de diva om haar kindjes gedag te zeggen. "Nog maar vier maandjes en dan kom ik echt thuis", vertelt Natasia. "Kan u niet eerder terugkomen?", vraagt Cheyenne. "Ik moet even kijken want mama heeft natuurlijk beloofd dat ze er een jaar in zou blijven. En ik kom altijd mijn woord na. Ik hou van jullie en tot snel. Dag schatjes", roept de diva. Dat was weer een gezellig middag!

16:30 Aan alles komt een eind

Aan de gezellige familiedag komt een einde. De Miljonairs nemen stuk voor stuk afscheid van hun familie en vrienden. Iedereen neemt op zijn eigen manier afscheid, Jaap en Cora liggen samen in bed onder de dekens. Brian knuffelt zijn vrienden. "Heb je mijn mobiele telefoon binnen neergelegd?", vraagt de Antiliaan lachend. "Ja, je weet toch", antwoordt Jonathan. Nadat Brian zijn vrienden heeft uitgezwaaid, gaat hij Natasia troosten. Ze vindt het erg moeilijk dat haar kindjes weer vertrokken zijn. De vier uurtjes zijn echt zo voorbij gevlogen.

16:50 Afscheid nemen

Eric heeft het er ontzettend moeilijk mee!

17:02 Iedereen heeft het een beetje moeilijk

Lieke heeft het er maar moeilijk mee. Afscheid nemen is natuurlijk nooit leuk en om die reden houdt ze het niet droog. Gelukkig is Huub daar om haar te troosten. Zelfs Jaap komt even bij de twee staan en omhelst zijn mede-Miljonairs. "Jij had het ook moeilijk vandaag hè, Bolle?", vraagt Huub terloops. Dat kan Jaap alleen maar beamen. Het zien van familie en vrienden zorgt wederom voor verbroedering in De Gouden Kooi. Zal de sfeer goed blijven vanavond?

17:10 Snikken en snotteren

Het zien van familie en vrienden zorgt bij alle Miljonairs voor een enorme 'realityshock'. Met name Eric weet het goed onder woorden te brengen. "Zij nemen een plaats in in mijn leven, maar ik ook in dat van hun. En ik besluit om zomaar weg te gaan! En dat is zo egoïstisch!", zegt de Leidenaar snikkend. "En ze wilden zoveel zeggen, maar dat konden ze dan niet doen, omdat ze hier waren. En al die camera's zoemden de hele tijd achter ze aan! En dat door een keuze die ik ooit heb gemaakt! Ook al staan ze erachter!", snottert Eric verder. Ondertussen houdt geen enkele Miljonair het meer droog. Natasia ligt op bed, Brian troost haar en aan de eettafel bespreken Lieke, Eric en Amanda wat hun allemaal dwarszit. Houdt vol Miljonairs!

zondag 20 mei 2007 @ 17:55:01 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49577776
17:31 Lichte irritatie

De familiedag zit er nog maar net op, of Huub besluit wat contactpunten uit te geven aan een telefoongesprek. Zonder succes, zo blijkt, want na twee pogingen krijgt hij nog steeds niemand aan de lijn. "F*ck!", is zijn conclusie. Elders in de Villa hebben Huubs mede-Miljonairs het nog steeds moeilijk met het afscheid. "Wanneer zie je Cora weer?", vraagt Lieke aan Jaap, als de twee Miljonairs sip op de bank hangen. "6 juli of eerder. Ik kan nog wat contactpunten missen", antwoordt Jaap een beetje verontwaardigd. Blijkbaar wil hij er niet aan herinnerd worden dat het nog lang gaat duren voor hij zijn liefje weer ziet. Begrijpelijk…

zondag 20 mei 2007 @ 18:55:00 #72
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49579694
17:54 En opeens is daar Lieke...

De naweeën van de familiedag zijn nog steeds duidelijk merkbaar in de Villa. Jaap en Eric liggen samen op bed en wederom vertelt Eric wat hem dwars zit. De Leidenaar ziet zijn keuze om De Gouden Kooi in te gaan, namelijk als iets erg egoïstisch. Dit merkte hij pas vandaag, toen hij zag wat voor een impact zijn keuze had op het reilen en zeilen van zijn vrienden en familie. Jaap weet precies wat hij bedoelt. Maar de Briellenaar kan het niet laten om ook nog even een spelelement in de strijd te gooien. "Ik heb ook nog even met Lieke gepraat. Over het spel en alles", begint Jaap. De twee beginnen vervolgens een gesprek over Huubs rol in De Gouden Kooi en Liekes deel daarin. Maar net als het gesprek leuke vormen aan begint te nemen, stapt uitgerekend Lieke hun slaapkamer binnen. Einde oefening…

18:19 De realiteit is hard...

...en daar heeft met name Eric het erg moeilijk mee!

zondag 20 mei 2007 @ 19:25:00 #73
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49580695
18:43 Huub wil Hedda

Lieke, Natasia en Eric hebben een serieus gesprek over hun verblijf in de Villa. Huub is een chagrijnige bui, omdat zijn ex Hedda de telefoon niet oppakt. Hij schreeuwt baldadig door het gesprek heen. "Iedereen zit hier om een andere reden", vindt Eric. "Iedereen zit hier omdat hier een paar miljoen wil winnen, what the f*ck", zegt de Oldenzaler zwaar geïrriteerd. Lieke grijpt uiteindelijk in. "Ga Hedda bellen en hier niet zo gefrustreerd lopen doen. Je trekt het hele gesprek naar je toe, omdat één zin jou niet bevalt", zegt Lieke scherp. Natasia en Eric vallen haar bij. Mokkend verlaat de Miljonair de woonkamer. Laten we hopen dat Hedda Huub binnenkort terugbelt.

zondag 20 mei 2007 @ 20:55:01 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49584319
19:11 Huub en Lieke hebben wat. Maar wat?

Huub is lichtelijk geïrriteerd en niets en niemand is dan veilig. De Oldenzaler besluit om televisie te gaan kijken, maar doet dit zonder overleg te voeren met zijn mede-Miljonairs. Niemand maakt er echter een punt van, totdat Lieke er hoogte van krijgt. Ze stevent af op haar vriendje en vertelt hem wat haar dwars zit. Als deze daar geen oor naar heeft, besluit Lieke hulp te gaan halen. Ze stormt op het kantoor af en vraagt Jaap om steun. "Ik kom mee ruzie maken!", is Jaaps antwoord. Van ruzie maken met Huub komt het echter niet. Sterker nog, Lieke is degene die het moet bezuren. Blijkbaar heeft Huub dingen te horen gekregen vandaag, die zijn mening over zijn liefje sterk heeft doen veranderen. Maar wat? Dat blijft voor Lieke en voor iedereen een groot vraagteken…

19:37 Tipje van de sluier

Net als je denkt dat er aan de discussie tussen Huub en Lieke geen einde komt, geeft Huub toch een beetje toe. "Mijn familie en Erics familie hebben allebei gezegd dat je niet te vertrouwen bent, om te beginnen", begint Huub. "Wat is er gezegd dan waarom ik niet te vertrouwen ben?",vraagt Lieke verbaasd. "Kan ik niet zeggen, maar wat ik hoorde was niet mooi!", laat Huub weten. "Dan wil ik wel eens weten wat er gezegd is. Dan gaan we zo dus mooi even met Eric praten", reageert Lieke geïrriteerd. Daar kan Huub zich wel in vinden en heel even lijkt de lucht geklaard. Lieke is voor heel even tevreden en ze loopt weg. Op dat punt komt Huubs frustratie naar boven. "Waarom loop je nou weg, bitch?", roept hij Lieke na. "Ik ga en sta waar ik wil en nu kies ik ervoor om hier naartoe te gaan", reageert Lieke fel. "Over drie weken bepaal ik waar je gaat of staat, bitch!", schreeuwt Huub vervolgens. En daarmee is er tijdelijk een eind gekomen aan de discussie. Wordt vervolgd…

19:50 Girlpower?

Amanda raadt Lieke aan om vooral niet met Huub in discussie te gaan, als hij in een slechte bui is. "Val dood moet je alleen zeggen", adviseert Amanda rustig. "Ja, maar als hij zegt dat ik lieg, dan wil ik wel weet waarover hij denkt dat ik lieg." De 19-jarige wil dat haar mede-Miljonair graag wat meer 'girlpower' laat zien: "Als hij zulke erge dingen zegt, ik zou het niet pikken! Het gaat echt ver wat hij zegt!" Na een stevige 'hug' vertrekken de twee meiden weer naar binnen. Zal Lieke deze strijd winnen?

20:16 Melisa heeft meerdere kanten

Melisa schijnt niet alleen een prima butler te zijn, ook als praatpaal fungeert ze uitstekend! Eric heeft namelijk nog wel een aantal zaken die hij graag wil uitspreken en Melisa speelt graag het luisterend oor. Tussen de verhalen van Eric door weet ze zelfs nog wat gedegen adviezen te geven. Praten gaat haar alleen wat moeilijk af, want ze heeft een wondje in haar mond. Het maakt haar lippen, die al van redelijke afmetingen waren, nog een slagje groter. Leuk, met name voor de mannelijk kijkers…

Niet aanzitten! Is niet goed!

pi_49584342
WAAROM WAREN ER VANOCHTEND GEEN HERHALINGEN???????????
  zondag 20 mei 2007 @ 21:15:42 #76
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49585243
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:55 schreef Redux het volgende:
WAAROM WAREN ER VANOCHTEND GEEN HERHALINGEN???????????
IN DIT TOPIC ZIJN ER NOOIT HERHALINGEN
  zondag 20 mei 2007 @ 21:55:00 #77
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49586710
20:40 Bellen met Wilgo

Tijdens de familiedag heeft de Surinaamse wel haar kinderen mogen vasthouden, maar Wilgo was er niet bij. "Ik heb je wel gemist vandaag!", geeft Natasia toe. Een beetje ongemakkelijk laat Wilgo weten daar net zo over te denken. "Maar ik wilde je stem even horen want ik ga donderdag wel onder het mes natuurlijk!", zegt Natasia dan. Alweer reageert Wilgo redelijk ongemakkelijk. Al blijkt wel uit zijn reactie dat hij het eens is met Natasia's beslissing om haar borsten te laten liften. "Je moet echt je koppie gebruiken daar binnen! Je kinderen is het enige waarop ze je kunnen pakken!" Natasia hoort zijn advies aan en legt uit dat het haar allemaal een beetje hoog zat de laatste tijd en dat ze daarom zo fel reageert soms. "Ja, dat heb je al duizend keer gezegd!", reageert Wilgo. En dan zitten de vijf minuten er alweer op. Tijd om op te hangen en na te denken over de adviezen van Wilgo.

20:55 Huub baalt als een stekker

Eindelijk is het zover! Huub probeerde vandaag al meerdere malen zij ex Hedda te pakken te krijgen, maar zonder succes. Bij de zoveelste poging is het raak! Het doet Huub duidelijk veel om Hedda te spreken. Hij vertelt haar meerdere malen hoe hij over haar denkt. "Denk je ook nog wel eens aan mij?", vraagt hij haar met de staart tussen zijn benen. "Jawel hoor", reageert Hedda. "Tuurlijk!" "Wat denk je dan?", vraagt Huub vervolgens. "Daar ga ik me niet zo over uitlaten", is Hedda's antwoord. "Waarom wilde je eigenlijk niet komen vandaag?", wil Huub dan weten. "Dat doe ik gewoon niet", antwoordt Hedda vastberaden. "Hé, houd je goed daar", zegt Hedda, vlak voor ze ophangt. Als Huub de hoorn neerlegt, blijft hij nog een poosje met zijn handen voor zijn ogen in de Private Room zitten. Jammer jongen, kans verkeken! Nu maar hopen dat ze je ziet balen, nietwaar?

21:29 Happy together

Eric mist zijn vrienden, maar gelukkig heeft hij een 'surrogaatfamilie'.

maandag 21 mei 2007 @ 09:25:04 #78
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49596225
08:17 Arme Lieke...

Lieke had geen gemakkelijke dag gisteren: Huub dacht veel aan ex-vriendin Hedda en later verzon hij het verhaal dat hij met Melisa heeft gezoend. Jaap speelde het spelletje overtuigend mee en maakte de leugen daarmee extra geloofwaardig. Een makkelijke ochtend zal de blonde Miljonair ook wel niet krijgen. Haar grote 'vriendin' Palma, met wie het vooral de laatste tijd niet zo botert, zal zo weer naast haar bed staan…

08:40 Even luchten...

Gelukkig ligt Eric met zijn neus de andere kant op!

08:53 Vrouwen onder elkaar

De dames van de huishouding zijn nog maar net binnen als Natasia op ze af stormt. "Huub heeft vannacht met Melisa zitten zoenen op de bank!", vertelt ze, en er volgt een plan: "We branden Lieke vandaag af aan de eettafel want ze is echt f*cking bijdehand! Maar ik heb jullie nodig… Jullie moeten over het zoenen beginnen. Zeg dat je het gezien hebt", oppert de diva. Aangezien Palma, Brenda en Herma toch geen dikke vriendinnen zijn met hun ex-collega, werken de dames er met liefde aan mee. De vier grinniken wat en kletsen verder over het weekend. Lieke is zich nog van geen kwaad bewust en ligt nog lekker te slapen. Hopelijk is ze uitgerust en kan ze op volle kracht de strijd aan!

09:05 Decoratie of asbak?

Palma verbaast zich over de slordigheid van de Miljonairs. De decoratie in de Villa heeft zwaar te lijden onder deze karaktertrek. "Dit is van Jan des Bouvrie en wordt nu als asbak gebruikt!", roept ze verontwaardigt uit als ze een vaas ziet met daarin sigaretten. Toch is het wel te begrijpen. Als Miljonair neem je geen genoegen met een standaard asbakje toch?

Get the picture!

09:20 Palma wordt weggestuurd...

Met nog meer genoegen zal Palma straks een 'catfight' met Lieke beginnen. Het hoofd huishouding heeft de blonde Miljonair net gewekt, maar ze werd niet aardig begroet vond ze. Als een echte vriendin plofte ze gezellig bij Lieke op bed en begon over motoren te kletsen. Lieke kon dit niet waarderen en stuurde Palma van haar bed af. The war continues…

Bron: Villa Vandaag, 21-05-2007
  maandag 21 mei 2007 @ 10:55:04 #79
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49598758
09:50 Rustig ontbijt

Voorlopig blijft het rustig aan de eettafel. Lieke is gespaard gebleven en er wordt gezellig over gisteren gekletst. Palma is niet meer in de keuken of woonkamer te bekennen en ook Natasia blijft niet zitten aan tafel: die gaat lekker sporten met Jaap. En dat ondanks de afspraak tussen Natasia en de huishouding om Lieke dwars te zitten...

10:00 Een warm welkom!

Jaap is blij met Ivar!

10:10 Ziekjes

Brian is vandaag een beetje ziekjes en mag lekker in bed blijven liggen. "Ik ga hem verzorgen vandaag", zegt Amanda. Meteen voegt ze de daad bij het woord en gaat direct naar haar vriendje toe. Ze kruipt bij hem in bed om even lekker tegen hem aan te liggen. Brian vindt dat natuurlijk helemaal niet vervelend en pakt haar lekker vast. Laat je maar lekker verwennen vandaag!

10:15 Lieke en Palma zijn weer lekker bezig

Palma en Lieke zijn weer verwikkelt in een discussie. "Ik dacht dat jij lekker naar huis zou gaan toen ik je gisteren zo aan het huilen zag", vertelt Palma lachend. "Ja, ik heb natuurlijk ook de hele avond liggen huilen", reageert Lieke. Ondertussen is Palma druk bezig om de keuken opgeruimd te krijgen. "Wat leuk zeg, dat je zusje mij kent", roept het hoofd huishouding. "Hoezo?", vraagt de blondine. "Ze zegt toch dingen over mij", antwoordt Palma. "Waarom hou jij mij zo in de gaten?", vraagt Lieke. "Ik ben daar helemaal niet mee bezig", reageert Palma. Ach, inmiddels worden deze discussie een ritueel...

10:23 Palma is Lieke zat!

Palma probeert steeds weg te komen van Lieke. Overal waar ze heen gaat, volgt Lieke haar en de blondine wil steeds de discussie met Palma aangaan. "Mag ik er even langs?", vraagt het hoofd huishouding. "Nee, ik wil gewoon een antwoord. Vind je het raar als zussen voor elkaar opkomen?", reageert de blondine. "Wat ben jij vermoeiend!", zucht Palma. Lieke blijft maar doorgaan om Palma op de kast te jagen. Hoe lang gaat dit nog duren?

Lieke vormt een blokkade...

10:40 Iedereen tegen Lieke

Lieke en Palma zijn nog steeds niet uitgepraat. Net als het begint te escaleren komt Eric tussen beide. "Laat Palma even werken!", roept hij tegen de blondine. "Ik wil alleen maar bij de boodschappenlijst en zij begint over mijn zusje!", verdedigt Lieke zich. Natasia staat er inmiddels ook bij. "Wat is er gebeurd Palma?", vraagt de diva. Palma vertelt haar versie: "Ik vraag alleen maar of haar zusje me kent en dan begint ze over mijn familie. "Ik wilde gewoon een antwoord, maar dat kan blijkbaar niet", mompelt Lieke. "Wat ik erg vervelend vind, is dat je constant voor haar neus gaat staan!", roept Natasia tegen Lieke. "Ik wilde alleen…", begint Lieke, maar ze wordt onderbroken door Jaap. "Ik, ik, ik!", zegt hij. Ook Eric geeft Lieke nog een verbale trap: "Er moet hier schoongemaakt worden. Je belemmert haar!", zegt hij. Staat er nog iemand achter Lieke?

maandag 21 mei 2007 @ 11:55:02 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49601130
11:22 Dromen

Eric en Lieke hebben een diepgaand gesprek over dromen. "Ik droom heel vaak over mijn moeder en ik voel gewoon dat zij dan bij mij is", vertelt Eric. "Vaak is het ook zo dat twee mensen die heel dichtbij elkaar staan hetzelfde dromen. Ik heb dat ook heel vaak met mijn zusje", vertelt Lieke. "De televisie en de lampen knipperen bij mij thuis en ik denk echt dat mijn moeder dat doet", aldus de Leidenaar. "Toen was je ook nuchter?", vraagt kapster Anita. "Ja, dat hoop ik wel", zegt Eric serieus. Wat zal het medium daar vanmiddag allemaal over kunnen zeggen?

maandag 21 mei 2007 @ 12:25:01 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49602384
11:44 Wiebelvingers

Tilly geeft Amanda tips. "Houd mijn vinger goed vast, want je wiebelt", zegt ze. "Ja, ik heb wiebelvingers", geeft Amanda toe. De 19-jarige doet goed haar best om Tilly van prachtige nagels te voorzien. Ach, dan maak je toch gewoon allemaal golfjes, Amanda?

11:55 Medium Anita

Medium Anita is gearriveerd. Huub is meteen in zijn element als hij het accent van de kleurige dame hoort. "Waar kom jij vandaan?", vraagt hij meteen. "Uit Enschede", klinkt het terug. "Mooi! Ik kom uit Oldenzaal!", roept Huub. Anita stelt zich even aan iedereen voor en neemt plaats in de Private Room. Huub wil als eerste, maar Natasia fleurt de ruimte vast wat op. "Je oma is veel bij je", begint Anita ineens. Natasia vertelt wat over haar oma en opa. "Je opa staat achter je", zegt Anita. "Wil jij eerst trouwens?", vervolgt ze. "Ja, laten we maar doen hè?", lacht de diva en ze neemt plaats. Spannend!

maandag 21 mei 2007 @ 12:55:02 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49603375
12:03 "Je hebt ze goed opgevoed!"

Anita buigt zich over de foto van Natasia's kinderen. "Hij is heel onzeker", zegt ze terwijl ze naar Yairo wijst. "Dat meisje doet soms dingen zonder er bij na te denken en dan pas realiseert ze zich dat ze het anders had moeten doen", zegt Anita over de kids. "Dit zijn twee zelfstandige kinderen. Je hebt ze goed opgevoed. Ze moeten hun eigen keuzes maken en kunnen dat ook", gaat ze verder. Natasia glundert het uit. En dat na de aantijgingen van Huub en Eric van eergisteren…

12:14 Flest Jaap de boel?

De volgende Miljonair die aan de beurt is, is Jaap. "Ik ben dus heel erg benieuwd naar deze vijf fans", begint Jaap. "Oei, dat is wel heel moeilijk, want er staan meerdere personen op", zegt Anita. "Dan deze dame", zegt Jaap en wijst een mooie vrouw aan. "Heb jij veel contact met haar?" "Ja", zegt Jaap. "Je bent heel sceptisch hè", merkt Anita op. "Nee hoor", zegt Jaap. "Zo voelt het wel voor mij!", gaat het medium verder. Tja, aan Jaap heeft ze een lastige. "Ze was vroeger een man, ze heeft me vroeger gepest en ze is overleden", legt Jaap uit over de foto. "Dat voel ik dus", zegt Anita. "Ongelofelijk", zegt Jaap. Tot slot mag Jaap ook wat vragen aan het medium. "Hoe heeft u deze gave ontdekt?", vraagt Jaap. "Ik hoorde stemmen", legt Anita uit. "Dat heb ik ook", zegt Jaap opgewekt. Zou Anita toch goed zitten met haar gevoel dat Jaap er sceptisch tegenover staat?

12:27 Oud vertrouwd in het Twents

Als Jaap klaar is, vertelt hij aan Huub dat hij het medium helemaal gek heeft gemaakt. Ietwat overdreven, maar zo heeft de Briellenaar ook zijn lolletje weer gehad. "We gaan haar helemaal gek maken", zegt Huub enthousiast en gaat op weg naar de Private Room; hij is namelijk de volgende. De Oldenzaler voelt meteen op zijn gemak en past zich meteen aan. Heerlijk zo'n gesprekje in het dialect…

maandag 21 mei 2007 @ 13:25:01 #83
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49604482
12:35 Oud vertrouwd in het Twents

Als Jaap klaar is, vertelt hij aan Huub dat hij het medium helemaal gek heeft gemaakt. Ietwat overdreven, maar zo heeft de Briellenaar ook zijn lolletje weer gehad. "We gaan haar helemaal gek maken", zegt Huub enthousiast en gaat op weg naar de Private Room; hij is namelijk de volgende. De Oldenzaler voelt meteen op zijn gemak en past zich meteen aan. Heerlijk zo'n gesprekje in het dialect…

maandag 21 mei 2007 @ 13:55:01 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49605673
13:09 "Ik voel heel veel verdriet"

Eric valt meteen met de deur in huis. "Ik hoop dat ik wat bevestigingen kan krijgen over de relatie met mijn moeder", vertelt Eric. De Leidenaar laat een foto zien van zijn moeder. "Ik voel heel veel verdriet bij je", zegt Anita. "Ja, dat klopt", aldus de Leidenaar. "Eric, wat is er met het getal zes?", vraagt het medium. "Ik weet het niet", reageert Eric. Samen proberen ze erachter te komen er wat met een zes is, maar ze komen er niet uit. "Je moeder maakt zich wel erg zorgen over jou", vertelt Anita. "Er is ook veel gebeurd in mijn leven", legt Eric uit. "De boodschap van je moeder is: blijf vooral jezelf. Maar mama is ook heel erg veel bij je", zegt Anita. "Ik voel ook altijd dat mijn moeder bij mij is", vertelt Eric.

maandag 21 mei 2007 @ 14:25:01 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49606862
13:26 Is Lieke de dekking van Eric kwijt?

Huub en Lieke gaan samen bij de kikkers kijken. "Kijk wat een reuze kikker", zegt de blondine. "Eric wil jou loslaten", vertelt Huub. "Vertel?", vraagt Lieke. "Hij weet niet of je te vertrouwen bent. Hij heeft de mening van Marielle heel hoog zitten. En haar gevoel over jou is niet goed. Zij is echt een gevoelsmens", zegt de Oldenzaler. "Wat raar, zij kent mij niet eens", reageert een verbaasde Lieke. "Ik krijg de indruk dat hij jou wil loslaten", aldus Huub. "Dan ga ik zo maar even hem kletsen anders zit ik waarschijnlijk donderdag op de bank", zegt de blondine. "We zullen zien, ik ben slimmer dan de rest", aldus de Oldenzaler. Zal Lieke Eric kunnen overtuigen dat ze wel te vertrouwen is?

13:55 Vragen en antwoorden...

Anita's tijd zit er bijna op, maar de Miljonairs kunnen haar nog niet laten gaan. Ze vuren snel nog wat vragen op haar af. "Heb ik de juiste studiekeuze gemaakt?", vraagt Eric. "Ik denk dat je wat anders gaat doen", zegt Anita. "Ga ik nog trouwen? Zal ik ooit monogaam zijn", is de vraag van, hoe kan het ook anders, Huub. "Nee, kijk uit dat je mensen niet teveel kwetst", adviseert Anita. "Dat doe ik niet want ik ben eerlijk. Ligt het dan aan mij dat ze zich gekwetst voelen?", zegt Huub. "Ja, ook aan jou", vindt Anita. "Kunt u iets aan mij vertellen over de liefde?", wil Amanda nog weten. Maar de tijd zit erop en Anita neemt afscheid. Tot ziens!

maandag 21 mei 2007 @ 14:55:01 #86
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49607949
14:25 Even lekker relaxen

Onder het genot van een sigaretje!

14:27 Lieke regelt dekking

Lieke heeft Eric opgezocht en de Leidenaar wil meteen iets kwijt. "Ik heb vandaag met Palma en Herma gesproken, want ik ving signalen op dat het huis niet schoon is. Ik heb gekeken naar de werkzaamheden en concludeer dat er een personeelstekort is. Het huis is snel vies hier door bepaalde mensen en er is veel ruzie 's ochtends met Palma. Als je discussieert, probeer dat dan niet onder werktijd te doen. Je ging constant voor de kastjes staan…", zegt Eric op strenge toon. "Je hebt gelijk", geeft Lieke toe. "Ik meng me niet in het meningsverschil, maar probeer er een beetje aan te denken", vraagt Eric haar. "Ik begrijp het, ik houd haar van het werk", zegt ze. Toch wil Lieke het wel graag uitleggen. De twee praten er rustig over. Heeft Lieke haar dekking toch weer terug?

14:37 Brian weer fit!

Wie zien we daar? Brian heeft zijn kleding aangetrokken en lijkt weer fit te zijn. Hij klinkt nog wel wat ziekjes, maar hij is flink: Brian gaat niet lekker uitrusten op de bank, maar maakt de bedden op, samen met Amanda. "O, bedden opmaken…", zegt ze. "Dat doe je ook voor het eerst of niet?", mompelt Brian. Oké, hij is nog wel wat nukkig, maar verder ziet het er weer goed uit!

maandag 21 mei 2007 @ 15:25:00 #87
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49609012
14:48 "Ik vertrouw je niet"

Lieke begint dan toch over Huub. Hij heeft gezegd dat Eric veel waarde hecht aan wat Marielle over Lieke heeft gezegd, namelijk dat ze niet te vertrouwen is. "Hij zei dat ook hij begint te twijfelen aan mij en dat vind ik vervelend", gaat ze verder. Eric houdt zich op de vlakte en knikt wat 'ja' en 'nee'. "Ik heb ook al vier weken ruzie met Huub", zegt hij alleen. "De enige die weet of je te vertouwen bent, ben je zelf", voegt hij toe. "Laat zien dat je wel te vertouwen bent", adviseert hij haar. "Dat wil ik ook", zegt Lieke. "Je mag het eerlijk zeggen, maar twijfel je aan mij?", vraagt de blondine voorzichtig. "Ja", zegt Eric direct. "Het is mijn gevoel en dat heb ik nodig om hier te overleven." Oké, daar kun je het mee doen, Lieke!

14:56 "Ik wil dat hij oplazert!"

"Ik ben te vertrouwen", zegt Lieke nog in een laatste poging Erics vertrouwen terug te winnen. "Ik zou graag met z'n drieën het spelletje spelen", zegt ze sip. "Hoe zou je dat doen?", vraagt Eric nieuwsgierig. Dat weet Lieke niet. "Amy (Amanda red.) kan ik niet plaatsen bijvoorbeeld. We hebben het gezellig, maar…", begint ze. Jaap komt even storen. Als hij weg is gaat het gesprek verder over hem. "Ik gedoog Jaap. Ik wil wel dat hij oplazert", zegt Eric. Lieke is het ermee eens. Exit Jaap?

15:12 Jaap alias Wibi

Jaap stort zich op de piano. Hij doet een poging om 'No matter what' van Boyzone te spelen. Na een paar foute tonen en wat gepriegel is het even stil. "Heb je al een liedje geleerd?", vraagt Brian met een verkouden stemmetje. "Ja, hoorde je welke?", vraagt Jaap hoopvol. "Nee", antwoordt de zieke. Jaap speelt opnieuw en dit keer is het liedje inderdaad te herkennen. Go Jaap!

maandag 21 mei 2007 @ 15:55:01 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49610178
15:23 Lekker veel tekst!

Vanmiddag zullen er wat minder foto's en filmpjes gepubliceerd worden dan normaal. Maar… vanavond maken we het goed!

15:29 Kl*tesituatie

"Wat een kl*tesituatie met ons", zegt Lieke tegen Huub. "Zo wil ik het niet zien", zegt hij en er volgt een spottend lachje. "Laten we gewoon rustig doen tot de volgende ontslagronde." "Dat stadium ben ik wel voorbij", reageert Lieke. "Je stoot me echt af zo. Even geen druk", zegt Huub geïrriteerd. Pas op Lieke!

maandag 21 mei 2007 @ 16:25:01 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49611367
15:45 Lichtje in de duisternis

Huub weet het allemaal niet meer wat betreft Lieke. "Ik zie steeds meer draagvlak ontstaan om jou er uit te stemmen. Dat betekent dat er een grote kans is op een speler minder…", zegt Huub. Lieke trekt wat witjes weg. "Ik doe hier alles om te winnen hoor en als ik jou er daarvoor uit moet bonjouren…", gaat hij verder. "Ik snap nog niet helemaal hoe het spel werkt", verklaart ze. "Daar moet je mee ophouden!", roept Huub. "Telkens als je dat zegt, en je zegt het vaak, maak je jezelf zwakker." Lieke valt stil. "Dus je gaat me er uit stemmen?", vraagt ze. "Dat zeg ik niet. Ik constateer alleen", zegt Huub mysterieus. Een lichtpuntje voor Lieke?

16:12 Van top tot teen

Amanda gaat vandaag voor de rust. Ze heeft het bad laten vollopen en plonst lekker relaxed onderuit. We weten al dat haar nagels er netjes uitzien, mede dankzij Tilly, maar ook haar teennagels worden nu netjes bijgewerkt. Met een grote vijl, vijlt Amanda druk heen en weer. Een echte Miljonair, van top tot teen!

maandag 21 mei 2007 @ 16:55:00 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49612543
16:36 Ieder zijn kwaliteiten

Huub heeft het pianospelen inmiddels overgenomen van Jaap. De Briellenaar ligt op de bank rustig te luisteren en stort zich op de zang: "O, o, wat heb ik toch een pijn in mijn rug", zingt Jaap. Huub speelt rustig door. Jaap kijkt wat ongelukkig, maar de tonen die Huub produceert houden hem rustig. Amanda is inmiddels het bad uit en bedenkt wat ze aan gaat trekken. Een paar minuten lang staat ze te twijfelen. Ach, er komt vast weer iets leuks uit!

maandag 21 mei 2007 @ 17:25:01 #91
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49613771
16:52 Suikeroompje Huub

De Miljonairs krijgen weer een lading brieven binnen. Gebroederlijk nemen Eric, Lieke en Huub de post door, terwijl ze de meest komische quotes met elkaar uitwisselen. De glimlach op Huubs gezicht is echter afkomstig van een wel heel bijzondere boodschap. Afgelopen zaterdag kreeg de Oldenzaler namelijk het heugelijke nieuws dat één van zijn beste vrienden vader is geworden van een kerngezonde zoon. Helaas kan de Miljonair niet op kraamvisite komen, maar een geboortekaartje krijgt hij gelukkig wel!

17:08 Donkere of witte was?

De witte was is wederom onderwerp van discussie. Lieke heeft het nieuwe jurkje van Natasia met de rest van de kleding gewassen en dat kan onze diva niet waarderen. Natasia loopt al mopperend de slaapkamer in: "De kleuren zijn helemaal doorgelopen, daar ben ik echt niet blij mee!" De blonde Miljonair kijkt onnozel. "Voor mij is het echt hartstikke wit!", antwoordt ze nuchter. Nee hè, daar gaan we weer…

maandag 21 mei 2007 @ 17:55:01 #92
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49614688
17:23 Er was eens...

Eén van de vaste kijkers van De Gouden Kooi heeft voor Huub een verhaal geschreven over de speciale vriendschap tussen Sylvia en Huub. De Oldenzaler begint te lezen: "Er was eens een jongen. Hij was niet erg groot, zijn lengte lag ver onder het gemiddelde, maar hij had een opmerkelijke verbale capaciteit ontwikkeld om dit fysieke mankement te compenseren. Hoewel hij vaak verkondigde niet van sociaal wenselijk gedrag te houden, was hij stiekem toch erg gevoelig voor de mening van anderen. Daarnaast had hij een zwak voor vrouwelijk schoon en hield hij wel van een glaasje." Huub gniffelt, een beetje zelfspot is deze Miljonair gelukkig niet vreemd!

17:38 Nieuw artikel

Ook Sylvia komt in de brief ruimschoots aan bod. De schrijver koestert duidelijk warme gevoelens voor de roodharige ex-Miljonair. "Het was een zeer intelligent en dapper meisje, met veel rechtvaardigheidsgevoel en diepe menselijke waarden, wars van onoprechtheid. Omdat het meisje en de jongen later arriveerde en nog geen positie in de groep hadden, werden ze min of meer tot elkaar aangewezen. Hoewel ze elkaar niet hadden uitgezocht, klikte het!", leest Huub voor. Eric en Lieke luisteren ademloos naar deze treffende omschrijving. De Oldenzaler vervolgt zijn verhaal: "De jongen koos ervoor aan zijn emoties toe te geven en op randjes te balanceren. Hoewel de jongen het meisje vaak tergde en zijn overmoedigheid soms gevaarlijke vormen aannam, wist het meisje waar zijn extreme gedrag vandaan kwam en veroordeelde hem niet. Er ontstond een perfecte vriendschap, hij veel Yang, zij veel Ying." Een prachtige omschrijving voor de bijzondere band die Huub en Sylvia met elkaar hadden.

maandag 21 mei 2007 @ 18:25:01 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49615648
18:07 Onnozele Lieke?

Lieke is zichzelf heel goed bewust van de penibele situatie waar ze in verkeerd en vraagt de mannen om advies. "Ik heb gewoon heel veel vraagtekens bij jouw intenties. Jij laat heel veel liggen hier",aldus Eric. De blonde Miljonair besluit onnozel te spelen: "Ik snap het soms gewoon niet. Ik val hier midden in het spel dus ik zie het nog niet allemaal!" Huub maakt korte metten met de 'onschuldige' Lieke. "Dan zit je misschien in het verkeerde spel. Dan kun je aan Lingo meedoen, dan ben je netjes om zes uur thuis!"

maandag 21 mei 2007 @ 18:55:03 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49616582
18:22 Jaap is puur natuur!

Het blijkt een dag van innerlijke bezinning vandaag. Ook Jaap, Brian en Amanda raken in een diepzinnig gesprek verwikkeld. "Wat vind jij zo leuk aan Jaap?", vraagt Brian aan Amanda. Nog voordat ze kan reageren, denkt Jaap het juiste antwoord al te kunnen geven. "Dat mijn borsten wel echt zijn!", roept de Briellenaar uit. De dodelijke blik die Amanda hem toewerpt legt Jaap direct het zwijgen op. In het kader van gezellig 'socializen' was dit misschien geen tactische zet...

18:43 Wat de boer niet kent...

Hans Koche komt langs en verzorgt vanavond heerlijke Tapas voor de Miljonairs. Luid smakkend genieten de uitgehongerde heren en dames van de maaltijd. Alleen Amanda kijkt angstvallig naar de diverse culinaire hoogstandjes op tafel. Voorzichtig als ze is, begint ze met een stokbroodje. Wat de boer niet kent…

maandag 21 mei 2007 @ 19:55:02 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49619069
19:13 Lolbroek Jaap

De sfeer aan tafel is heel gemoedelijk. Een mooi moment om kok Hans naar zijn persoonlijke indruk van de Miljonairs te vragen. "Huub is mijn favoriete Miljonair, omdat hij mij doet denken aan een vriend van mij", aldus Hans. Amanda is vooral erg lief en ook in Brian heeft de kok alle vertrouwen. Helaas heeft niet iedereen een geweldige indruk gemaakt. "Ik ben heel erg geschrokken van Jaap, maar hij zorgt wel voor roering binnen de Villa!", zegt Hans lachend. Natuurlijk kan de Briellenaar het niet laten om de lolbroek uit te hangen. "Ik wil ook graag vertellen wat ik van u vind. Ik heb uw Tapas gezien en ik hoop dat ik niet ziek word!", grapt Jaap. De Miljonairs barsten in lachen uit. Wordt het toch nog gezellig!

pi_49621282
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef soylent het volgende:

[..]

IN DIT TOPIC ZIJN ER NOOIT HERHALINGEN [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

NEE IK HEB HET NIET OVER DIT TOPIC, ZONDAGOCHTEND WERDEN ALTIJD DE AFLEVERINGEN VAN DIE WEEK ERVOOR UITGEZONDEN, MAAR AFGELOPEN ZONDAG WERDEN DE AFLEVERINGEN NIET HERHAALD. WAAROM NIET????
  maandag 21 mei 2007 @ 20:55:01 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49622017
19:31 Amanda lust er wel pap van!

Bij een culinair dineetje hoort natuurlijk ook een goede wijn. Huub slaat af, de bourgondiër lijkt spontaan geheelonthouder te zijn geworden. Opvallend genoeg kijkt de 19-jarige nu ineens een stuk minder angstvallig. "Ja, lekker!", zegt ze enthousiast, wanneer Hans met de fles haar kant op loopt. De Miljonairs weten ons iedere keer weer te verrassen!

19:41 Baas over eigen borsten!

Hoewel de heren en dames aan tafel zichzelf Miljonairs mogen noemen, nemen zij het niet zo nauw met de etiquette. Jaap heeft zichzelf volledig onder gesmeerd met chocolade en rent achter Amanda aan. Zij loodst hem naar de badkamer om zijn gezicht schoon te maken. Maar Jaap heeft andere plannen met de mooie dame, hij wil nu voor eens en altijd het 'borstenmysterie' wel eens oplossen. "Mag ik vijf seconden voelen, dan mag jij mij schoonmaken!", aldus de brutale Briellenaar. Leuk geprobeerd, Jaap!

19:58 Catfight!

Ineens slaat de sfeer aan tafel rigoureus om. "Waar stoor jij je aan?", vraagt Natasia aan Lieke. "Aan je chagrijnige kop!", bijt de blonde Miljonair haar toe. "Het is een beetje triest dat jij je ergert aan mij, want ik ben hier nog wel even! Zo jammer dat jij je zo laat gebruiken als ho*r. Ik ben benieuwd wat je eraan overhoudt. Huub hangt zijn tong overal in, maar Lieke rolt wel weer op haar rug!", aldus de oververhitte Natasia. Miauuww…..catfight!

maandag 21 mei 2007 @ 21:01:35 #98
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49622334
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef Redux het volgende:

NEE IK HEB HET NIET OVER DIT TOPIC, ZONDAGOCHTEND WERDEN ALTIJD DE AFLEVERINGEN VAN DIE WEEK ERVOOR UITGEZONDEN, MAAR AFGELOPEN ZONDAG WERDEN DE AFLEVERINGEN NIET HERHAALD. WAAROM NIET????
pi_49622459
ok
  maandag 21 mei 2007 @ 21:25:00 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49623331
20:56 Part II

De ruzie gaat nog even verder. "Hoe goed jouw zus ook voor je kinderen zorgt, niets kan de plek van hun moeder innemen. Inmiddels zijn het jouw kinderen niet meer. Het zijn poppetjes van kinderen en erg goed opgevoed, maar helaas niet door jou!", aldus Lieke. De minachting is van Natasia's gezicht af te lezen. De diva doet Lieke's argumenten af als klinkklare onzin: "Inderdaad zeg, wat zagen mijn kindjes er getraumatiseerd uit gisteren. Ze waren zo ongelukkig! Jij maakt mij alleen maar sterker door je zo aan mij te ergeren. Jij gaat nog zo hard op je bek vallen…" Huub wist het eerder vanmiddag mooi te verwoorden: "Dit is een huis waar iedereen schreeuwt en waar je moet gillen om gehoord te worden!" Het lijkt erop dat Lieke zijn advies heeft opgevolgd!

21:10 Lekker relaxen

Een avondje ouderwets voor de buis hangen, lijkt de Miljonairs wel wat. Vanavond is 'America's Next Topmodel' op televisie, misschien kan dat de gemoederen wat bedaren. De dames zitten er in elk geval al helemaal klaar voor en ook de heren tonen weinig weerstand. Het is tenslotte ook geen straf om één uur lang naar prachtige jonge modellen te kijken…

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')